----Sanne----
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren heerlijk met mijn vriend hier gegeten. We kozen allebei voor de couverts dinerweek-aanbieding, 3 gangen voor €25 ! Ikzelf had rundercarpaccio, daarna de weedburger en als laatste een heerlijke ijscoupe. Mijn vriend koos voor de gevulde champignons, kabeljauw en ook een ijscoupe! Je proeft dat men hier met een flinke dosis passie de gerechten bereidt. Ook de bediening is erg vriendelijk! De sfeer is ook goed, de muziek staat niet te hard zoals bij veel zaken vaak wel het geval is. Wij komen hier zeker snel nog een keer terug!!!

SierraG
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hoe dit restaurant aan zo'n hoog cijfer komt is mij een raadsel. We hebben hier vanavond gegeten en het eten was van het niveau beginnende thuiskok. De voorgerechten waren ok, maar absoluut niet speciaal. De hoofdgerechten waren ronduit slecht, totaal smakeloos en de bodem van de quiche was een dikke ongare natte deeglaag. Ook de bediening was verschrikkelijk, ik kreeg een ander hoofdgerecht dan ik besteld had en in plaats van excuses werd er gereageerd alsof ik gek was. Omdat we al zo lang zaten te wachten heb ik het maar opgegeten maar ook bij het betalen van de rekening werden er geen excuses aangeboden. Wij gaan hier nooit meer naar toe.

martijn142
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijk, smaakvol en al moeten ze op hun hoofd gaan staan, ze maken er altijd iets moois van, ongeacht je allergie of intolerantie. Glutenvrij, lactosevrij, in principe kun je alles van de kaart bestellen. Ze laten niets weg omdat het dan makkelijker is, ze nemen iets wat wel kan en maken daar wat heerlijks mee. De bediening is uiterst vriendelijk, heel aangenaam. Ik zou andere horeca ondernemers adviseren bij deze heren in de leer te gaan: Zo moet het. De kaart wordt steeds uitgebreider (en lekkerder!). Van binnen ziet het er gezellig uit, met kunst aan de muur en leuke tafeltjes. Ook het terras mag er wezen.

Gegeten op 4 april 2014

Marijn79
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een goede plek om in een ontspannen sfeer te lunchen. De laatste keer dat we hier waren, zat bij een van de lunchgerechten zat helaas te weinig carpaccio om beide boterhammen mee te kunnen beleggen. Maar verder was alles vooral lekker. De koffie was redelijk. Groot pluspunt is dat het mogelijk is om soja melk in plaats van gewone melk in de cappuccino te krijgen. De bediening is vriendelijk.

Gegeten op 19 februari 2014

zaf
  • Recensies in de laatste twee jaar

Manu al redelijk vaak bezocht en elke keer is het weer heerlijk genieten en smullen van de lekkere gerechten. Vorige week de pompoen soep gehad die echt verrukkelijk was! Elke keer weer wat anders zoals een nieuw wit biertje van de tap, nieuwe sapjes, nieuwe gerechten. Gister was er een proeverij in Amsterdam waar de koks heen zijn gegaan om inspiratie op te doen voor de nieuwe kaart dus mij zie je er deze week in ieder geval! De service is zeer goed en ze weten waar ze over praten. Zomers een terras waar je heerlijk rustig kan zitten. Tot snel!

janineklomp
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier afgelopen zaterdag middag heerlijk met mijn vriendin op het terras gezeten, Heerlijk zitten lunchen in de zon de tunamelt was heerlijk en het broodje zalm was goddelijk. wijntje was ook heerlijk! De bediening is erg goed leuke meid die er verstand van heeft ! Wij komen hier zeker terug om weer te genieten

mmkoppes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Good healthy food in a very simple setting - but an acoustical nightmare! We sat at a small table and still could not hear each other, it was so loud. Not very cozy. But the food was good - very fresh and healthy, the service good, so we tried to make the best of it. We had the sampler starter, I had the cod and my friend the wrap special. With 2 soft drinks the bill came to 65euros. I would recommend this place maybe for lunch, but not for dinner as the sound was way too loud to enjoy.

mgdraaijer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk en onbezorgd gegeten! Ik eet zo puur mogelijk en dat kan hier! De porties zijn goed, lekker wat verschillende groenten op ons bord en zelfs een bakje gemengde sla op tafel. Normaal eet ik geen toetje maar de suikervrije & zoetstofvrije taart met dadel en banaan kon ik niet afslaan, het was erg lekker. Kortom, welke allergie je ook hebt, in Manu weten ze daar wel raad mee! Later op de avond werd het wat drukker en hierdoor duurde het wachten soms wel lang, dit kan wat mij betreft beter maar verder niets dan lof.

Gegeten op 1 maart 2014

MrMouse
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heb hier gegeten vooraf een uiensoep thuis lusten ze die niet hij was superlekker zoals uiensoep moet zijn niet te veel of te weinig uien lekker brood er bij. Als hoofdgerecht entrecot met groenten en aardappeltjes uit de oven ook weer weer zeer lekker. Aardige bediening ontspannen sfeer. Hier kom ik terug een echte aanrader

Gegeten op 25 januari 2014

sanne-janssen91
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen week met mijn vriend hier gegeten voor ons 2,5 jaar samen zijn. Van tevoren hadden we even gereserveerd en dat was maar goed ook! Ondanks de drukte, werden we vriendelijk ontvangen en geholpen. Het is voor mij altijd lastig ergens te eten, vanwege mijn gluten en noten allergie. Ook heb ik na een minder leuke ervaring een soort fobie ontwikkeld voor het uit eten gaan. Mijn vriend heeft een lactose allergie, maar hij heeft in tegenstelling tot mij, minder "last" van zijn allergie. " Ik heb de keuken van top tot teen glutenvrij gemaakt" had de kok ons nog mede gedeeld, wat nog een prettige mededeling was!

Er werd ons uitgebreid uitgelegd welke gerechten we wel en niet konden eten en welke zelfs aangepast konden worden, ik was helemaal verrast toen ik achterin de allergie kaart tegen kwam! Een speciale kaart, zeer handig voor iemand met een allergie. Als voorgerecht had mijn vriend de bietencarpaccio, wat ons wel interessant leek, en zelf had ik een glutenvrije bospaddenstoelensoep. Als hoofdgerecht had mijn vriend de 1001 curry en ik had de klassieker, de varkenshaas, weer op verzoek glutenvrij. Het verbaasde me over de snelheid waarmee de gerechten op tafel werden gezet, de vriendelijkheid van het personeel ondanks de drukte en de versheid en biologische producten die je zeker terug proeft in de producten en gerechten. Dit vind ik wel een van de pluspunten van Manu. En ook vanwege ons 2,5 jarige jubileum, wat ik had vermeld bij de reservering, kregen we een prachtig toetje van het huis met mini vuurpijl erin. De lichten werden er zelfs voor uit gedaan! He-le-maal GEWELDIG! Mijn vriend had een lactosevrije ijscoupe, en ik had een cheesecake met ijs, vruchtjes en chocolade. Ook het ijs is eerlijk en heeft een bijzondere, zachte en lichte kokossmaak. Al met al was het een hele gezellige en sfeervolle avond. Ik heb genoten van de gerechten en de sfeer en kom zeker terug! Echt een aanrader, en Manu.. Heel erg bedankt!

Gegeten op 25 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Manu in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Manu. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!