a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 026 445 62 67

Een parel in Arnhem

Een warme zaak waar het liefst met biologische, fairtrade en duurzame producten wordt gewerkt. Het menu is ontzettend divers met wereldse gerechten. Echt voor ieder wat wils dus! Een plek waar je keer op keer nieuwe smaken ontdekt.

Dani87

Heerlijk gegeten bij Manu met de 3gangen Groupon actie! Aparte gerechten met biologische en seizoensgebonden producten. De warme peer met brie is heerlijk!
Wel op tijd reserveren, want het is altijd vol. Het tentje heeft maar 9 tafels. Inrichting is mwah..

Veerle1985

Over het algemeen een mooi initiatief om op zo'n duurzame manier een restaurant te runnen, maar dat betekent toch niet dat het zo lang hoeft te duren!? Wij zaten om 19.10 uur aan een tafeltje en we gingen pas rond half 11 weg.. en dat voor 3 gerechten. Op de kaart kon je kiezen uit genoeg gevarieerde gerechten. Ik wilde kiezen tussen 2 gerechten, de couscous en de wrap met humus. Maar bij de couscous stond licht pittig achter en bij de wrap niet dus ik koos voor het veilige, de wrap. Maar die was pittig! Echt niet normaal.. Jammer dat ze dat niet op de kaart hadden gezet.
Toen ik er iets over zei, werd er ook niets mee gedaan. Jammer, maar naar dit restaurant ga ik nooit meer terug.

Gegeten op 6 maart 2015

Lein1980

Het eten was heerlijk, verrassend voorgerecht en dessert (cheesecake) was om te watertanden. Voor herhaling vatbaar! De bediening was vriendelijk
En persoonlijk.

Gegeten op 31 januari 2015

wianne

Heerlijk gegeten in een huiskamerachtig eetcafe zonder veel tierelantijnen. Verrassende, gevarieerde kaart met voor ieder wat wils of je nu een vis- of vleeseter dan wel vegetarier bent. Je ziet en proeft dat wat je krijgt met verse producten en aandacht is gemaakt. De "bijgerechten" zijn nogal eens karig in een restaurant, maar hier niet. De salade die je er ook bij krijgt is mooi en lekker gemaakt. De bediening is vriendelijk en attent. Dat het geen 10 wordt is uit principe. Iedereen moet altijd worden geprikkeld om het nog beter te doen.

Gegeten op 28 december 2014

Mgmvangessel

Via online reservering

Het eten was heerlijk. Een 3 gangen menu dat uitgebreid door de bediening werd uitgelegd en van adviezen werd voorzien. Het stond ook geschreven op een bord aan de muur.
De sfeer was zeer goed. Huiskamersfeer met banken achterin.

Gegeten op 3 december 2014

anja98

Via online reservering

Lekker eten. Hele aardige, spontane bediening. Servicegericht. Alleen erg harde houten stoelen. Komen zeker nog een keer terug.

Gegeten op 15 november 2014

NitaW

Via online reservering

Beide 3-gangen menu, het voorgerecht: de bietencarpacio met gerookte mozarelle was echt uitstekend. Het dessert ook - aarbeienijs met peper (heel apart) en voor mij de chocoladetruffel tart, heel lekker al had wat mij betreft het taart stukje wel iets kleiner gekunt. Nogal machtig dessert. Het hoofdgerecht vonden we beiden wat minder, ik had de wortel curry en daar zat echt veel te veel wortel in, men had beter meer wortelen in de curry saus kunnen verwerken en meer variatie in de groente kunnen serveren. De bediening was redelijk, men serveerde mensen die na ons kwamen eerder en namen daar ook eerder de bestelling op. De tijd tussen voor en hoofgerecht was lang. Lege borden werden maar niet weggehaald. Misschien het feit dat we met de AH kortingsbon aten? Ik had hier nog nooit gedineerd maar wel vaak geluncht. Daar houden we het maar bij. Prima lunch adres.

Gegeten op 22 november 2014

jeanetpoelsema

Via online reservering

Het eten was heerlijk en erg vers. De bediening was erg vriendelijk. De inrichting wellicht wat sober, maar we hebben een heerlijke avond gehad

Gegeten op 7 november 2014

karin204

Via online reservering

We werden aardig ontvangen door de jongeman die ons verder ook bediende. We konden kiezen uit een aantal voor-, hoofd- en nagerechten. De soep was lekker. Het hoofdgerecht was redelijk van smaak. Mijn vis was niet helemaal gaar aan het dikke eind. Dat heb ik laten liggen en na de maaltijd aangegeven. Ik mocht een compensatie kiezen. Gratis kopje koffie gekregen. De nagerechten die we kozen waren lekker. De bediening was goed en zijn excuses voor de vis welgemeend.

Gegeten op 30 oktober 2014

loesstuij

Bij Manu gedineerd. De bediening is goed geïnformeerd en attent ( alleen de rooklucht om een van hen heen, was niet prettig zo bij ons eten )
De pastinaak=peren soep met een vleugje kerrie is pittiger dan verwacht, het duurt even eer ik de pastinaak er weer in proef, de kerrie overvleugelt de smaak. Jammer.
De couscous uit de oven, is goed gevuld met groenten, en erg lekker gekruid met Ras al Hanout ( en gelukkig niet te pittig, wat wel in de menukaart vermeld stond )
Fijn dat de sappen versgeperst worden, en daardoor niet ijskoud zijn. Wortel-appel en wortel-gembersap heerlijk.
De sfeer is huiselijk.

Gegeten op 10 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Manu in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Manu. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.