Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Luna

1. Restaurant
  2. Mediterraan

La Luna

1. Restaurant
  2. Mediterraan
  1. Toon telefoonnummer 043 311 35 89

maenen

Restaurant La Luna bezocht, samen met vrienden, ihkv social deal. Voorgerecht bestond uit flinterdunne carpaccio (zo dun zelfs dat de kleur van het bord doorheen het vlees kwam). Wij (Belgen) kregen als enige van alle aanwezigen pangasiusvis; het is algemeen geweten dat die kweekvis een bedenkelijke productiereputatie heeft (zou zelfs chemische contaminanten bevatten) en is trouwens (om die reden?) spotgoedkoop in onze contreien. De andere gasten mochten 'genieten' van een steakje. De ober hierover geïnterpelleerd, antwoordde dat het de keuze van de kok was!? Als klap op de vuurpijp werd ons voor 4 mini-glaasjes witte wijn een volledige fles aangerekend! Het was de trip naar Maastricht echt niet waard!

Gegeten op 30 oktober 2014

larissa8

Eten was erg lekker: carpaccio, bloemkoolsoepje (wel erg karig, was maar voor de helft gevuld), als hoofdgerecht livarvarken met een lekkere truffelsaus en als dessert panna cotta met rood fruit. Belachelijk dat ze 4,50 euro voor een kan kraanwater tellen als je 3 flessen wijn hebt besteld. Na dit aangekaart te hebben, hebben ze het wel netjes opgelost. Inderdaad alleen maar social deal mensen waarbij het diner om 7 uur begint en alles tegelijk wordt uitgeserveerd.

Gegeten op 9 oktober 2014

mste2

Restaurantje op een zeer mooie locatie in ons eigen dorp. La Luna heeft altijd de naam gehad dat het een sjiek en goed restaurant was. Verbaasd waren wij dan ook dat het vol zat met social deal mensen. Het eten werd en masse opgediend met veel porselein-lawaai in de keuken. Wij bestelden een fles rode wijn maar toen de, vriendelijke, serveerster de wijn inschonk spetterde het over de hele tafel. Ik had op zijn minst een nieuw schoon tafelkleedje verwacht, daarnaast bleef de fles nat vd rode wijn waarna mijn handen vol zaten! Hier mag meer aandacht voor zijn.
Carpaccio met ruccola bestond met name uit rucola, jammer. Bloemkoolsoepje was heerlijk. Flink stuk panga-filet lekker op een erg klein bedje van puree met te weinig groenten.
Het dessert werd erg simpel geserveerd en was panna cotta met een rodebessen gelei met klonters, jammer. Als dit de trend is van deze eigenaar vinden wij het niet de moeite waard terug te komen, met een beetje meer inzet kun je hier zoiets moois van maken!

Gegeten op 4 oktober 2014

angomir

En masse, social eten met z'n allen. Bediening onder maat, fluisterend en op nikes. Vegetarisch hoofdgerecht, aardappel puree met saus van prei en cantarelle...
Jammer, want het is mooie locatie maar met dit concept - vouchers, iedereen op een tijd binnen, en let the show begin. Voelde met verplicht opgesloten, just another social deal voucher.

Gegeten op 27 september 2014

Latour

In het voorjaar hebben wij hier gegeten door gebruik te maken van een Groupon actie. De locatie is mooi in een klein kasteeltje met een gracht en de inrichting gezellig. De ober was vriendelijk, maar had in deze setting een nette blouse mogen dragen. Ons menu stond vast, maar we konden het uitbreiden met een extra gang tegen bijbetaling. Dit hebben we gedaan. De Carpaccio was smaakloos en de portie klein. Ons bijbetaalde tussengerecht was een ravioli. Zeer kleine portie van redelijke kwaliteit. Het hoofdgerecht bestond uit kalfsvlees. Eromheen een asperge, een lepeltje aardappelpuree, een halve truffelaardappel en een likje saus. Voor zo een kleine portie verwacht je een smaakexplosie, maar deze bleef volledig uit. Het was smakeloos, zelfs het likje saus. Nagerecht een vlekje ijs op een groot bord. Het bleek dat iedereen die er was Groupon had, want we kregen allemaal hetzelfde menu. Groot ingekocht en geserveerd in kleine porties om zoveel mogelijk winst te maken. In plaats van Groupon te gebruiken om nieuwe klanten te trekken en te houden heeft La Luna een onprettige bijsmaak. Het aandringen om verschillende glazen overprijsde wijn te bestellen was erg vervelend. Geen geslaagde avond en zelfs de prijs van de Groupon was te duur betaald. Helaas.

Gegeten op 22 februari 2014

Proever42242

Gegeten op 25 juli 2014

Pilot

Via een "social deal" aanbieding hier terecht gekomen. Afgezet tegen de prijs is dit restaurant zeer de moeite waard. 5 gangen verrassingsmenu waar zeker niet op was bezuinigd. Het geserveerde was smakelijk bereid en meer dan voldoende.
De bediening was zeer aangenaam, de bediening zeer vriendelijk en voorkomend. Compliment.
Het restaurant ligt een beetje uit de route, parkeren is geen probleem, de inrichting in de gewelven van een burcht is leuk.
Drankjes zijn iets aan de prijzige kant, maar met een Menuprijs van nog geen €20 is dat zeker geen bezwaar.

Gegeten op 10 juli 2014

Geclautje

Bij aankomst, vuile en kapotte glazen. Moesten zeer lang wachten op het voorgerecht en ze probeerde alle tafels tegelijk te bedienen. De bediening was niet op de hoogte van de service etiquette. De bediening was niet in t restaurant maar in de keuken, waardoor er geen drank te bestellen was. Daarna heel lang, anderhalf uur, gewacht op hoofdgerecht dat droog was. Geprobeerd terug te sturen maar zitten nu al 15 minuten te wachten tot de eigenaar komt. Iedereen in het restaurant is er klaar mee en wil opstappen.
Aangegeven dat we de rekening wilde maar niet het volle pond wilde betalen. Na 10 minuten kwam de serveerster vertellen dat we konden opstappen zonder te betalen.

AnL

Hoewel de locatie prachtig is, was het eten bij dit restaurant een zeer teleurstellende ervaring. Op het gereserveerde tijdstip stonden we voor een gesloten deur, zonder bel. Na enige tijd kloppen werd er open gedaan, men leek zeer verstoord over het feit dat er al gasten waren. Iedereen zit hier met Social Deal-coupons, en er wordt geprobeerd zoveel mogelijk tegelijkertijd de gangen te serveren, ongeacht het tijdstip waarop men binnen is gekomen, dit houdt dus in dat je óf veel te lang moet wachten op een volgend gerecht, óf dat ze in sneltreinvaart voor je neus staan. Het bestelde wijn-arrangement á € 27,50 p.p. bestond uit zéér middelmatige wijnen, waarvan de eerste pas ná de eerste gang (en na herhaaldelijk herinneren van onze kant) werd geschonken. De mousserende dessertwijn bleek geen bubbels meer te bevatten (het was het laatste restje uit de fles, en er was geen nieuwe voorradig, zodat 2 van ons weer de wijn van het voorgerecht kregen). De, op zich vriendelijke maar onpersoonlijke, bediening had nog nooit gehoord van 'bubbels' in mousserende wijn.. Bij reclamatie over de kwaliteit van het wijn-arrangement bij 'de baas' werden we op een onbeschofte manier te woord gestaan. Uiteindelijk snauwde hij dat hij de wijnen dan apart zou aanslaan i.p.v. als arrangement, wat een vermindering van € 50,- op de eindrekening tot gevolg had?! Kortom, dit was voor ons eens maar helemaal nooit weer!

Gegeten op 28 januari 2014

lovegoodfoodies

Twee leuke dames in de bediening, het ontbrak hun alleen aan een dienblad. Bij prosecco kregen we ontzettend dikke glazen, dat drinkt niet zo lekker. De tafel was gedekt met niet goed gereinigd bestek en iedereen had een verschillend wijnglas. De borden waren warmer als het eten, dit hebben wij aangegeven maar hier werd verder niets mee gedaan.

Beetje jammer van deze prachtige locatie..

Gegeten op 5 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over La Luna in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over La Luna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.