Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

La Luna

1. Restaurant
  2. Mediterraan

La Luna

1. Restaurant
  2. Mediterraan
  1. Toon telefoonnummer 043 311 35 89

Latour

In het voorjaar hebben wij hier gegeten door gebruik te maken van een Groupon actie. De locatie is mooi in een klein kasteeltje met een gracht en de inrichting gezellig. De ober was vriendelijk, maar had in deze setting een nette blouse mogen dragen. Ons menu stond vast, maar we konden het uitbreiden met een extra gang tegen bijbetaling. Dit hebben we gedaan. De Carpaccio was smaakloos en de portie klein. Ons bijbetaalde tussengerecht was een ravioli. Zeer kleine portie van redelijke kwaliteit. Het hoofdgerecht bestond uit kalfsvlees. Eromheen een asperge, een lepeltje aardappelpuree, een halve truffelaardappel en een likje saus. Voor zo een kleine portie verwacht je een smaakexplosie, maar deze bleef volledig uit. Het was smakeloos, zelfs het likje saus. Nagerecht een vlekje ijs op een groot bord. Het bleek dat iedereen die er was Groupon had, want we kregen allemaal hetzelfde menu. Groot ingekocht en geserveerd in kleine porties om zoveel mogelijk winst te maken. In plaats van Groupon te gebruiken om nieuwe klanten te trekken en te houden heeft La Luna een onprettige bijsmaak. Het aandringen om verschillende glazen overprijsde wijn te bestellen was erg vervelend. Geen geslaagde avond en zelfs de prijs van de Groupon was te duur betaald. Helaas.

Gegeten op 22 februari 2014

Proever42242

Gegeten op 25 juli 2014

Pilot

Via een "social deal" aanbieding hier terecht gekomen. Afgezet tegen de prijs is dit restaurant zeer de moeite waard. 5 gangen verrassingsmenu waar zeker niet op was bezuinigd. Het geserveerde was smakelijk bereid en meer dan voldoende.
De bediening was zeer aangenaam, de bediening zeer vriendelijk en voorkomend. Compliment.
Het restaurant ligt een beetje uit de route, parkeren is geen probleem, de inrichting in de gewelven van een burcht is leuk.
Drankjes zijn iets aan de prijzige kant, maar met een Menuprijs van nog geen €20 is dat zeker geen bezwaar.

Gegeten op 10 juli 2014

Geclautje

Bij aankomst, vuile en kapotte glazen. Moesten zeer lang wachten op het voorgerecht en ze probeerde alle tafels tegelijk te bedienen. De bediening was niet op de hoogte van de service etiquette. De bediening was niet in t restaurant maar in de keuken, waardoor er geen drank te bestellen was. Daarna heel lang, anderhalf uur, gewacht op hoofdgerecht dat droog was. Geprobeerd terug te sturen maar zitten nu al 15 minuten te wachten tot de eigenaar komt. Iedereen in het restaurant is er klaar mee en wil opstappen.
Aangegeven dat we de rekening wilde maar niet het volle pond wilde betalen. Na 10 minuten kwam de serveerster vertellen dat we konden opstappen zonder te betalen.

AnL

Hoewel de locatie prachtig is, was het eten bij dit restaurant een zeer teleurstellende ervaring. Op het gereserveerde tijdstip stonden we voor een gesloten deur, zonder bel. Na enige tijd kloppen werd er open gedaan, men leek zeer verstoord over het feit dat er al gasten waren. Iedereen zit hier met Social Deal-coupons, en er wordt geprobeerd zoveel mogelijk tegelijkertijd de gangen te serveren, ongeacht het tijdstip waarop men binnen is gekomen, dit houdt dus in dat je óf veel te lang moet wachten op een volgend gerecht, óf dat ze in sneltreinvaart voor je neus staan. Het bestelde wijn-arrangement á € 27,50 p.p. bestond uit zéér middelmatige wijnen, waarvan de eerste pas ná de eerste gang (en na herhaaldelijk herinneren van onze kant) werd geschonken. De mousserende dessertwijn bleek geen bubbels meer te bevatten (het was het laatste restje uit de fles, en er was geen nieuwe voorradig, zodat 2 van ons weer de wijn van het voorgerecht kregen). De, op zich vriendelijke maar onpersoonlijke, bediening had nog nooit gehoord van 'bubbels' in mousserende wijn.. Bij reclamatie over de kwaliteit van het wijn-arrangement bij 'de baas' werden we op een onbeschofte manier te woord gestaan. Uiteindelijk snauwde hij dat hij de wijnen dan apart zou aanslaan i.p.v. als arrangement, wat een vermindering van € 50,- op de eindrekening tot gevolg had?! Kortom, dit was voor ons eens maar helemaal nooit weer!

Gegeten op 28 januari 2014

lovegoodfoodies

Twee leuke dames in de bediening, het ontbrak hun alleen aan een dienblad. Bij prosecco kregen we ontzettend dikke glazen, dat drinkt niet zo lekker. De tafel was gedekt met niet goed gereinigd bestek en iedereen had een verschillend wijnglas. De borden waren warmer als het eten, dit hebben wij aangegeven maar hier werd verder niets mee gedaan.

Beetje jammer van deze prachtige locatie..

Gegeten op 5 februari 2014

karinenwim

Prachtige locatie, kasteeltje in een gracht en zeer sfeervolle inrichting. Gastheerschap zwaar onder de maat. Stonden gisteren met 16 gasten voor de gesloten deur. Geen deurbel. Na 10 minuten aankloppen zwaaide deur open en liet de restaurateur weten niet gediend te zijn van gasten die "op de deur staan te bonken" en liep scheldend terug naar de keuken. We voelden ons niet welkom. Later verontschuldigde de gastvrouw zich voor het gedrag van de eigenaar.
We maakten gebruik van een Social Deal zoals alle op dat moment aanwezige gasten. Dat was de reden, het menu was betaald, waarom we niet direct rechtsomkeert maakten maar de crew een tweede kans gaven.
Menukaart zag er veelbelovend uit. 4 gangen menu voor € 19 i.p.v. € 44. Voorgerecht carpaccio was zo flinterdun gesneden dat we het gerecht van het bord af moesten schrapen.
Tussengerecht ( eetlepel, hoeveelheid van een amuse) risotto goed van smaak. Tussengerecht groene asperges (3) aangebrand geroosterd. Hoofdgerecht Livarlende met zuurkool, te doorbakken. Dessert chocolademousse slechts een veeg over het bord.
Gastvrouwen geen kennis van horeca-etiquette. Drankenpakket a € 27.50 te duur voor het gebodene.
Zeer teleurstellende ervaring.

Gegeten op 11 januari 2014

phertogen

Na wat vouchers gekocht te hebben voor een avondje eten bij restaurant La Luna hadden wij de recensies hier pas gelezen. Die waren niet altijd even goed. Dus met gemengde gevoelens gingen wij met ons clubje van 6 er naartoe.
Bij aankomst vonden wij de entourage best heel erg leuk en gezellig.
De bediening (allen dames) waren zeer vriendelijk en zeer gedienstig.
Na het eerste gerechtje geproefd te hebben, groeide toch het vertrouwen in de zaak.
Alle gerechten smaakte heerlijk en ook de wachttijden waren heel schappelijk.
Wij vonden het dus een heel geslaagde keuze.
Mocht het voorheen inderdaad slechter geweest zijn, zij hebben zich helemaal hersteld en bewezen.
Bij deze, La Luna is zeker een bezoek waard.
Namens ons clubje van 6...

Gegeten op 4 januari 2014

Via Social Deal hier gaan eten.Hoewel het restaurant mooi is aangekleed is er heel veel mis het totaal plaatje klopt niet:
-Bediening vriendelijk maar zeer onpersoonlijk en laat regelmatig steekjes vallen.Je voelt je niet welkom.
- Wachttijden te lang voor het gebodene en het hele restaurant krijgt zijn gerecht op het zelfde moment en wordt weer gezamenlijk snel afgeruimd.Het busidee dringt zich aan je op.
-Waar wij zaten was de hele avond een zeer irritante brom te horen waarschijnlijk van een apparaat in de keuken(spoelmachine?) Dit aangegeven en de reactie was: oh echt ,nooit wat van gemerkt en dat was het dan.
-Eten was oké maar zeer minimalistisch en niet bijzonder.De ravioli was droog en de zalmcarpacio werd bedolven onder een hoop sla.
-Na het afrekenen moest jezelf maar je jas zien te vinden en het personeel was nergens meer te zien.
-De potten met snoep bij de uitgang snappen we niet
-De haard bleef uit en wax lichtjes werden niet ververst maar wel uitgeblazen aan de tafel als klanten vertrokken.
-Lege glazen bleven op tafel staan.
-Geen amuse maar een bak brood,wel lekker brood
-Positief: De tafels waren mooi gedekt, de entourage en de muziek maar uiteindelijk gaat het om het eten! Jammer want de locatie is heel mooi maar alleen daarvoor komen we echt niet meer terug.

Gegeten op 30 november 2013

Jeroen76

Wederom best lekker gegeten bij La Luna, al was de ervaring duidelijk minder dan bij vorige bezoeken. We kregen geen amuse meer, in plaats van het aperitief van het huis dat ik hier altijd bestel, kreeg ik een glaasje prosecco of iets dergelijks waar geen bubbels meer in zaten (dat werd overigens meteen rechtgezet toen ik er een opmerking over maakte), en op de eerste gang hebben we ruim drie kwartier moeten wachten, en dat is toch echt te lang. Daarna volgden de gangen elkaar echter in goed tempo op. Het viel wel op dat de diverse gangen bij alle tafels min of meer gelijktijdig werden opgediend, zoals anderen hier ook al hebben opgemerkt.
De kwaliteit van het eten was goed in verhouding tot de prijs van de Social Deal waar wij gebruik van maakten, maar indien wij het volle pond hadden moeten betalen, zou ik de kwaliteit als matig hebben bestempeld. De twee meisjes in de bediening (die ik overigens bij eerdere bezoeken niet heb gezien) deden overigens hun best en waren bijzonder vriendelijk.
Ik hoop, mede gezien de andere recente beoordelingen hier, dat er sprake is van een tijdelijk dipje en dat La Luna snel weer terug gaat komen op het oude niveau. In het verleden heb ik hier prima gegeten en het zou jammer zijn indien de kwaliteit op het huidige niveau blijft.

Gegeten op 19 november 2013

Schrijf zelf een recensie over La Luna in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over La Luna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.