La Luna

1. Restaurant
  2. Halal
  1. Toon telefoonnummer 043 311 35 89

rob-anke

Slechte bediening! We werden om 21.30 uur al de tent uit gekeken,ze gooiden keihard met bestek in de keuken zodat we mekaar niet meer konden verstaan en er werden constant glazen van de tafel gepakt om ons de deur uit te jagen. Vreselijk ook al die uitleg bij iedere gang,erg opdringerig!

Gegeten op 26 februari 2015

mjvdw

Met Groupon bon bij La Luna gegeten. Een vijf gangen menu. Het eten was prima, vooral de bloemkoolsoep was bijzonder en lekker van smaak. En de bediening was vriendelijk en behulpzaam. Zoals anderen ook constateren in hun recensie wordt inderdaad vanaf 19.00 uur voor ieder tegelijk uitgeserveerd, maar wij vonden dat absoluut geen probleem. Wij zullen zeker nog een keertje terug gaan.

Gegeten op 23 januari 2015

jozef3

Zijn er gisterenavond met twee gaan eten.( socialdealbonnen)
Werden heel vriendelijk ontvangen en jassen werden afgenomen om weg te hangen.
De bediening was zeer net, proper, vriendelijk en behulpzaam.
Het bedienen van eten en dranken verliep heel vlot.
Na de vijf gangen waren we voldaan.
Bedankt , het was lekker, en goed bediend.
We komen zeker nog terug.
Stulens Jozef. Maasmechelen 10/01/2015

Gegeten op 9 januari 2015

marc150

Als cadeau voor mijn ouders hier met hun gaan eten, hadden we dat maar niet gedaan. Maar één personeelslid aanwezig waardoor het ruim drie kwartier duurde voordat we een aperitief konden bestellen. Bij reservering en binnenkomst aangegeven dat ik zelf lactose-intolerantie had en mijn vader geen vis lustte. Hier werd totaal geen rekening mee gehouden, het gevolg laat zich raden. Uiteindelijk kregen we om 23 uur (we waren om 18.30 uur daar) het toetje en waren wel blij dat we konden afrekenen en naar huis konden gaan. Nooit meer La Luna!

Gegeten op 28 augustus 2014

danyo

Gisteren hier met vier man social deal gedaan
. Bij binnenkomst mochten we zelf de jassen ophangen iets wat je in de setting niet verwacht. Bediening was vriendelijk, maar te slordig gekleed. Verder waren de gerechten weinig en zeer standaard... mocht allemaal veel spannender. Bediening had geen oog voor lege glazen. gooiden de borden zonder enige interesse op de tafel. De dames bestelde eerst een zoete witte wijn. de 2de ronde drinken na lang wachten bij ander meisje besteld. Zei zij dat ze helemaal geen zoete wijn hadden. Toen hadden 3 van de 4 besteld en de 4de persoon werd niet eens gevraagd, maar automatisch vanuit gegaan dat zij ook wel droge witte wijn zou drinken. Inderdaad alleen maar social deal alleen start om 19.00 Alles tegelijk uitgeserveerd en rond 21.45 kwam een meisje uit de keuken met een slonzige trui meehelpen borden ruimen , want zo was het al laat genoeg. tafels opnieuw indekken centjes ophalen en wegwezen deze indruk kregen wij. Kortom een zware tegenvaller!!!!!! met als kers op de taart geen pin met als smoes iets met de iban. (vrienden van ons waren een half jaar geleden daar geweest en toen was er ook geen pin... dus liegen gewoon waar je bij staat) normaal zet ik nooit wat op recensiesites, maar vond dit toch wel echt vreemd. Hoe kun je zo een mooie locatie zo de verdoemenis inhelpen. oh ja als laatste nog een punt: krijg je stokbrood met boter zonder bordje zonder olijfolie zonder peper en zout???? succes ermee maar ons zie je er niet meer

Gegeten op 19 december 2014

thea52

Toen we aan tafel zaten werd ons gevraagd wie ergens allergisch voor was. Niemand was allergisch , met het gevolg dat toen het hoofdgerecht kwam kregen we allemaal vlees. Er werd niet gevraagd of er iemand vis wilde wat wel op de sociaal Deal stond. Je kon kiezen vlees of vis. Dus dat vonden we allemaal geen goede service . Het eten op zich was wel goed. De wijn vonden we ook erg prijzig voor een huiswijn. Dus mensen wie vis wil, zeg het als je binnen komt want het wordt niet aan je gevraagd. Voor zo"n lokatie verwacht Je toch wat anders. T.R

Gegeten op 5 november 2014

karin29

Heel weinig eten.hoofdgerecht had een grondsmaak,weet niet of dit het vlees,saus,zuurkool of puree was.voor ons vijven niet voor herhaling vatbaar.Er is keuze genoeg om voor €19,50 niet met honger na een restaurantbezoek naar huis te gaan

Gegeten op 14 november 2014

amhwouters

Gisteravond via de voucher 4 gangen diner gegeten. Dat was een echte tegenvaller. Om 19.00 uur gereserveerd en 20.10 uur kwam de carpaccio met mayonaise en heel veel sla erover! Ergens rond de klok van 20.45 uur kwam de bloemkoolsoep met garnaaltjes, je moest het bord kantelen anders kreeg je de soep nog niet op je lepel. Ik proefde geen bloemkool. Tussendoor kwam een stokbroodje wat veel te lang in de oven had gelegen, tegen het verbrande aan. 21.20 uur kwam dan het varkenslapje in combinatie met prei, zuurkool (veel te zuur) puree en een aangebrand aardappelpartje met pepersaus. Het nagerecht was lekker, pudding met bosvruchten.
De juffrouw van de bediening was aardig, alleen geen kennis van bediening en wijnen.
Alles bij elkaar genomen kom ik hier nooit meer terug, het 4 gangen diner was een verrassingsmenuutje volgens de bediening. Dat was het ook!! Wij hadden dit cadeau gekregen en dit menu zou dan een waarde van rond de €45,00 p.p moeten vertegenwoordigen, €17,50 p.p was nog te duur!! We zijn ook met honger weg gegaan! Hier win je geen klanten mee, vandaar dat La Luna vaak op Groupon en Social deal staat.

Gegeten op 13 november 2014

maenen

Restaurant La Luna bezocht, samen met vrienden, ihkv social deal. Voorgerecht bestond uit flinterdunne carpaccio (zo dun zelfs dat de kleur van het bord doorheen het vlees kwam). Wij (Belgen) kregen als enige van alle aanwezigen pangasiusvis; het is algemeen geweten dat die kweekvis een bedenkelijke productiereputatie heeft (zou zelfs chemische contaminanten bevatten) en is trouwens (om die reden?) spotgoedkoop in onze contreien. De andere gasten mochten 'genieten' van een steakje. De ober hierover geïnterpelleerd, antwoordde dat het de keuze van de kok was!? Als klap op de vuurpijp werd ons voor 4 mini-glaasjes witte wijn een volledige fles aangerekend! Het was de trip naar Maastricht echt niet waard!

Gegeten op 30 oktober 2014

larissa8

Eten was erg lekker: carpaccio, bloemkoolsoepje (wel erg karig, was maar voor de helft gevuld), als hoofdgerecht livarvarken met een lekkere truffelsaus en als dessert panna cotta met rood fruit. Belachelijk dat ze 4,50 euro voor een kan kraanwater tellen als je 3 flessen wijn hebt besteld. Na dit aangekaart te hebben, hebben ze het wel netjes opgelost. Inderdaad alleen maar social deal mensen waarbij het diner om 7 uur begint en alles tegelijk wordt uitgeserveerd.

Gegeten op 9 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over La Luna in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over La Luna. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.