Lokaal 7

• 6.9

• 7.4

Levensgenieter2014
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik had een biefstuk, medium gebakken, besteld met kruidenboter. Toen ik de biefstuk kreeg was deze met champignon saus. Ik heb deze dus ook terug gegeven en gevraagd om een nieuwe. Ik kreeg echter de dezelfde biefstuk, nu zonder saus en wel doorbakken.
Verder had het personeel geen aandacht voor de gasten ook al waren maar 3 tafeltjes bezet.
De inrichting en ligging is leuk maar daar is alles mee gezegd.

Gegeten op 16 juli 2013

christianne1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb hier laatst gegeten en dat beviel goed. Ik had een simpel biefstukje met champignon saus met appeltaart na. Het eten was prima en de bediening vriendelijk. De sfeer was gemoedelijk en informeel. Ik vond de inrichting als een schoollokaal erg leuk, dat gaf een speelse touch! (Zo gaf de placemat de ruimte om nog even het aan elkaar schrijven te oefenen zoals vroeger het geval was)

Gegeten op 24 november 2013

Proever79417

• Goed

klein, sfeervol eetcafe waar je voor een redelijk bedrag goed kunt eten. Tafels staan wel dicht op elkaar. Daardoor is het nogal een kakafonie van pratende mensen. Ook leuk voor overdag.

Miez

• Matig

Over het algemeen lunchten wij hier redelijk vaak. Altijd een uitstekende lunch (al moet je wel wat langer wachten).
Voor een feestje wilden we een diner organiseren en ik dacht meteen aan Lokaal 7. Ze hebben me redelijk vlot gebeld om het een en ander uit te leggen. Het klonk heel goed, dus ik vroeg of de offerte gemaild kon worden. Dit zou gedaan worden.
4 weken later wordt ik gebeld en er werd gezegd dat ze me 'eindelijk' te pakken hadden. Deze meneer zei: U bent zeker op vakantie geweest, want ik heb u een aantal keer geprobeerd te bellen. Ik was niet eens op vakantie geweest, ik heb geen telefoontjes gemist en ook geen voicemail ontvangen van Lokaal 7. Ook zei de meneer dat hij mij een offerte had gemaild. Ik heb geen offerte ontvangen. Toen zei hij: Je moet je mail ook wel goed checken..
Mijn mond viel open van verbazing. Ik check mijn mail de hele dag door en heb nooooit iets gezien van dit restaurant. Door deze communicatie ben ik voor mijn feestdiner naar een ander restaurant gegaan. Daar is tot nu toe alles vlekkeloos verlopen!

ZonderMeermagazine

• Uitstekend

Met mijn Glutenallergie is het erg lastig om ergens met vertrouwen te gaan eten, Lokaal 7 houd er uitstekend rekening mee en past elke gerecht aan op je allergie. Ik ben fan!

Ramses

• Redelijk

lunch besteld, zalm wrap en burger de tilburger. De burger was goed heet, lekkere saus. De zalmwrap hadden ze wel wat bijzonderder kunnen maken of iets erbij kunnen serveren. Ondanks dat er maar 4 tafels op terras bezet was, en binnen leeg, was er weinig tot geen aandacht voor de mensen die er wel zaten. Jammer

ndew

• Goed

Prima eetcafé. Gevarieerde kaart. Vriendelijke bediening.

Schrijf zelf een recensie over Lokaal 7 in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Lokaal 7. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!