a TripAdvisor company

1. 8,2 10 1 32

2. 7,4

3. 8,2

NB20

Wij gisteren bij jullie wezen eten met z'n 3-en. Het was echt top!
Hele leuke zaak, bijzondere kaart en heerlijke wijnen.

Het leuke vonden wij dat de kaart zo divers is dat je met een gemixt gezelschap alle kanten uit kan. Zo hadden we vooraf: signature dish van de chef, Carpaccio en Canneloni met buikspek. de laatste had ik zelf en deze was heerlijk!

Als hoofd hadden we de Bavette van de Big Green Egg (to share), die was heerlijk en goed bereid. En hebben we 4 sushi rollen besteld (8 stuks), die ook heerlijk waren, je proeft echt meteen verschil als je verse goede sushi krijgt!

Qua sfeer, super leuk. Leuk ook de chefstable voorin het restaurant met de loopband. Mooie inrichting en ook de bankjes zijn super comfortabel en gezellig om er te zitten. We waren in het begin even bang dat we in een verdomhoekje op de bankjes zaten, maar qua service was alles helemaal top, dus was dat helemaal niet een verdomhoekje.

Ga zo door! Als wij weer in de buurt zijn dan is het zeker de moeite waard om terug te gaan!

Gegeten op 13 december 2015

Youpguus

Op zaterdagavond hier weer eens met z'n tweeen gegeten. De een had zin in sushi, de ander niet, dat kan bij Moskou. Vooraf de signature dish, kakelverse sashimi van ao coquilles,makreel en tonijn. Heerlijk. De ander had de yakitori. Daarna de Tbone en diverse sushi, 9 gemixed en 4 stuks red light rol. Ook weer erg lekker. Het vlees had wat veel zeentjes. Toe nog een dessert gedeeld. De bediening was beduidend beter dan een vorige keer. Wij troffen een charmante en deskundige gastheer. Dit keer zaten wij helemaal boven. Met beneden onze favoriete plek. Op de tussenverdieping zitten we liever niet, die vinden we wat te donker. Al met al een zeer geslaagde avond en weer voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 12 december 2015

hjdewolde

Gisteren weer eens in Moskou te Deventer gegeten ter ere van de verjaardag van mijn vader.
De ambiance van het restaurant is warm, modern en in deze tijd flink uitgedost met een wildgroei van kerstballen en takken. Wel druk maar passend in dit tijdsbeeld.

Vooraf, als een soort traditie, namen we bubbles met sushi. (de MUMM is vervangen door spumante van Astoria, ook lekker!) Als vanouds smaakte dit heerlijk, wel jammer dat wanneer je 24 stuks sushi besteld voor €30 , dat er geen bijzondere dingen tussen zit als Dragonroll o.i.d. maar alleen basic maki en inside out rolls. naast dit bestelden we ook sashimi van zalm, tonijn en coquilles wat supervers en echt heerlijk was.

Als hoofdgerecht koos ik dit keer de Bavette welke perfect klaargemaakt was. ook de zeebaars van mijn tafelgenoten was heerlijk. een klein minpuntje was de tarbot die onder de graten zat, wat het eten er niet makkelijker op maakte.

Aansluitend genoten we van een espresso om vervolgens weer op te stappen.

Als kleine opmerking een dingetje over de bediening. We zijn een hoge standaard gewend bij Moskou maar deze keer troffen we een dame die iets te vaak langs kwam om te vragen of het lekker was en uit zichzelf over het weer begon terwijl wij als gezelschap in gesprek waren.
Ze deed het verder prima maar had dit beter in moeten schatten.

Al met al weer een superavond gehad en we komen zeker terug!

Gegeten op 12 december 2015

Daniquedemmer41

Gister voortreffelijk gegeten met z'n club restaurant Moskou. Bij binnenkomst werden we gastvriendelijk ontvangen en naar een tafel toe geleid. Vanaf toen we eenmaal zaten tot het eind, werden we op de wenken bediend. Het personeel was vriendelijk en gezellig, ze namen daarnaast ook de tijd om toe te lichten waar ons gerecht uit bestond. De sushi vooraf was om te smikkelen, combinaties van vis en groente die ik nog nooit eerder had geproeft. Overigens waren de gerechten erg goed, bij veel restaurants krijg je als hoofdgerecht een karig stukje vlees, bij Moskou is dit niet het geval. Voor het toetje was geen plek meer dus namen we een cappuccino waarbij friandises geserveerd werden! Heerlijk, alles was tot in de puntjes verzorgd. Ik heb al weer gereserveerd voor volgende week, Moskou is echt een aanrader!

Gegeten op 10 december 2015

maureen25

Van de week heerlijk gegeten bij Moskou, erg goede service! Een leuke sfeer en vriendelijk personeel. Het eten was erg lekker! Voor ons zeker voor herhaling vatbaar!

Gegeten op 2 december 2015

Markk1967

Afgelopen dinsdag maar even bij moskou gegeten, dit was voor ons de eerste keer, we kwamen binnen en wij stonden vol verbazing om ons heen te kijken naar de prachtige inrichting, wij werden tegelijkertijd vriendelijk onthaald door de gastheer die onze jassen aannam en ons naar onze luxe gedekte tafel bracht, wij hebben overtreffelijk lekker gegeten en de gastheer had ons nog hele lekkere wijnen ingeschonken die precies bij de gerechten pasten.. Uitstekend! Dit word voor ons sowieso vaker langskomen!

Gegeten op 8 december 2015

mijntje2013

Afgelopen vrijdag vrij spontaan besloten bij Moskou te gaan eten. Het ontvangst door 2 collega's was wat rommelig, maar uiteindelijk vlot een tafeltje gekregen achter in de zaak. Wat opviel was het vele personeel. Na ontvangst van de kaart duurde het iets te lang voordat de gerechten werden opgenomen. Vooraf de Sukade was zeer smaakvol en smakelijke combinatie met de tonijn. Compliment voor de keuze van alleen de gele tonijn en uitleg daarvoor op de menukaart. Als hoofdgerecht de wat duurdere dry aged meat en de betaalbare yakitori. Beide gerechten zeer smaakvol en mooi opgemaakt geserveerd met een frietje. Wijnen waren smaakvol. Als dessert gekozen voor de daimtaart en rouleau van riesling met daarbij een glaasje dessertwijn. Personeel werd later op de avond wat minder druk en had meer aandacht voor de gasten. Al met al een mooi zaak, fijne sfeer en lekker gegeten.

Gegeten op 25 september 2015

jeeteevee3

Plastic bordjes, plastic bakjes voor de Kikkoman en zwarte miniservetjes. Op het plastic schaaltje drie paar sushies. Goed bereid met verse sushirijst. Het was een genot om de keukenbrigade aan het werk te zien: de rijstbereider en de sushiroller. De aardige serveerster zorgde voor tafelwater en dat was echt iets bijzonders volgens haar. De witte wijn was eenvoudig. Een goede combinatie.

Gegeten op 6 september 2015

Jensenkim

Wauw... Net sushi van Moskou gegeten op aanraden van een kennis. Vorige keer hier á la carte gegeten, maar moesten ook eens de sushi proberen. Werkelijk heerlijke sushi. Wij eten vaak sushi en maken het ook zelf graag. Dit is echter sushi van een ander niveau en niet te vergelijken met sushi today of dergelijke sushi restaurants. Ten eerste de vis, super mals en vers. Ten tweede de rijst, perfect gegaard en smaakvol. En als laatste zijn de vullingen en combinaties goddelijk. Het smelt in je mond. De opmaak maakt alles af tot een perfect geheel.
Sushi liefhebbers moeten zeker hier eens de sushi proberen.

Gegeten op 14 juli 2015

Kasparov

Moskou. Waar zal ik beginnen. Ze hadden tot voor een jaar terug de beste sushi van deventer. Tegenwoordig echter op dit gebied aan alle kanten ingehaald. Bestellingen verlopen erg traag en zijn vaak incompleet, de laatste twee keer was de kwaliteit van de vis ronduit bedenkelijk en zelfs de laatste keer zat er zo'n vies stukje zalm tussen dat ik de rest heb weg gegooid.

Afgelopen vrijdag besloten we de tent toch nog eens een grondige kans te geven. En het eten is goed, zeer weinig op aan te merken. Goede garing, heerlijke groenten en de dry aged beef is van topkwaliteit. Echter de bediening is bedroevend slecht en ongeïnteresseerd. Lang wachten op je eerste drankje, daarna nog langer wachten op de kaart. Alleen Heineken op de tap. Tot twee maal toe een gerecht opgediend gekregen met pas achteraf het bestek en de vraag of we nog wat wouden drinken. Ruim halverwege het hoofdgerecht kwamen in eens nog frietjes. Mijn glas viel om en de bediening vroeg of ik een doekje wou, met andere woorden; ruimt u het op?, en liet de scherven en plas liggen tot na we weg waren. Mij werd niet een nieuw biertje aangeboden. Ook toen mijn vriendin liet weten speciaal voor de pulled pork te komen en deze er niet was, wat op zich al slecht is het is namelijk geen bijzonder gerecht of seizoens product en stond nieuw op de kaart, werd geen enkele moeite gedaan hiervoor een alternatief aan te bieden. Ook is het frappant hoeveel personeel rondhangt en het tegelijkertijd presteert niet goed te bedienen.

Voor mij is Moskou typisch een tent die zichzelf erg goed en hip vindt maar vergeet complete service en kwaliteit te leveren. Prijzen zijn erg hoog voor de geleverde ervaring. Eigenlijk, lomp gezegd, een arrogante ballentent.

Gegeten op 22 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Club Restaurant Moskou in Deventer

Schrijf hieronder je recensie over Club Restaurant Moskou. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.