Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Club Restaurant Moskou in Deventer - 1

2. Frans
  1. Toon telefoonnummer 0570 644 300
  2. www.moskoudeventer.nl

MOlthof

Altijd heerlijk en goed eten bij Moskou!
Correcte bediening! Goede wijnen.
Sushi en sashimi vooraf en dry aged beef als hoofdgerecht, super!
Toetjes vielen wel wat tegen, maar prima afsluiter.
Echte aanrader

Gegeten op 30 augustus 2014

SuperEter

ik ben hier pas weer geweest om te lunchen, de keer daarvoor was met de kerst. Weet je wat het is, het is eten is wel luxe enzo met van die kleine porties en lekker, maar als jet dan proeft is het helemaal niet zo hemels als dat je op de kaart ziet. Dat is wel een beetje met luxere zaken, je moet echt met iets heel bijzonders komen. Toch eet ik er graag, de sushi is er lekker en tot voor kort was dit de enige zaak waar ik sushi kon halen.
Bij de lunch had ik echt een lekker broodje, de koffie is ook goed, mijn vriendin had een salade en de dressing was erg goed, dat zie je niet vaak, de dressing maakt voor mij de salade.
Van kerst kan ik me het toetje vooral herinneren, ik had iets met witte chocolade, het bolletje was ook wit, alles was wit, zooo lekker en dat is dan weer het voordeel van zo'n zaak, nagerechten kunnne goede restaurants echt wel!

Gegeten op 21 augustus 2014

hjdewolde

Vandaag bij Restaurant Moskou Deventer gegeten. Moskou is een strakke tent, met moderne inrichting waar je zowel de Franse als Japanse keuken kan proeven. Het restaurant is voorzien van een sushi-bar maar heeft daarnaast ook tafeltjes om lekker met gezelschap aan te eten. ook is het mogelijk om buiten op het terras te eten. Het restaurant heeft een goed buzz, ook vanavond ondanks dat het niet helemaal vol zat.
Het personeel is zeer alert, vriendelijk, niet opdringerig en heeft kennis van de menu-en wijnkaart. Het eten, eerst sushi als voorgerecht gevolgd door schol als hoofdgerecht, was perfect klaar gemaakt, heerlijk op smaak en voorzien van de nodige groenten op het bord en gebakken aardappelen als site-dish . Eigenlijk een perfecte avond met lekker eten en goede wijn.
Echt een aanrader als je in Deventer wilt eten !

Gegeten op 31 augustus 2014

Jsteen

Ik heb afgelopen dag bij Club restaurant Moskou sushi besteld via telefoon. Werd vriendelijk opgenomen door Mike deze jongen kwam zeer profesioneel over en vroeg welk sushi pakket ik wou en wist alles haarfijn uit te leggen. Dit was fijn, ik had namelijk mensen die wat aanpassingen wouden en dit werd goed opgevangen. Enige minpunt was dat ik op de gewenste tijd kwam en nog een kwartier moest wachten, maar dit was geen enkel probleem en kreeg een lekker drankje aan de bar. Moskou bedankt voor de fijne belevenis

Gegeten op 24 augustus 2014

Ejdr

Regelmatig komen wij met zijn tweeën genieten van de sushi die restaurant Moskou ook heeft, altijd heerijk! Zelfs de verse sashimi zijn qua prijs kwaliteit erg goed. De wijnen van de kaart zijn ook heerlijk, voor ieder wat wils, we bestellen dan ook graag een flesje. Enige waar we vaak tegen aanlopen (komt misschien omdat wijn vaak later aan tafel gaan) is dat nadat de sushi is geserveerd er bijna geen service meer is. Er word geen wijn of water meer bijgeschonken en de tafel blijft nadat we zijn uitgegeten vaak nog lang vies.

Gegeten op 30 juni 2014

kim1984-07

Met een waardebon zijn we hier gaan eten. Ontvangst en bediening subliem! Zaten aan een tafeltje bij de sushibar dat was wat minder. Veel heen en weer geloop met afhaalsushi en (ik denk) de eigenaren stonden te bakkeleien over het een en het ander:(
Maar het eten is TOP! Aanrader.

Gegeten op 19 augustus 2014

ray1971

Via via hoorden we goede berichten. Nieuwsgierig geworden en met vrienden hier gegeten. De sushi is echt waar top!! Dagelijks verse vis en dat proef je. Twee anderen hadden 3-gangen keuze menu. Alles netjes gepresenteerd en zeer, zeeeer smakelijk. We komen hier zeker weten terug. Enige kritiek is het lounge muziek. Die staat net iets te hard. Maar dat omdat we ook net onder een speaker zaten. Dezelfde beat luisteren is niet prettig.

Gegeten op 25 juli 2014

76Dennis

Hier met vrienden wezen eten. Twee kozen voor het keuzemenu en twee voor sashimi en sushi. De voorgerechten van het keuze menu waren netjes opgemakaakt en ook de bereiding van de hoofdgerechten waren uitstekend. De sashimi bestond uit diverse soorten vis, netjes gesneden en opgemaakt. Als hoofdgerecht 15 stukjes sushi heerlijk van smaak en echt verse vis. Waar de bediening bij voorgaande bezoeken matig was is de nu goed. We komen zeker hier terug.

Gegeten op 25 juli 2014

leonr26

Hier laatst gegeten met een vriendin. Het eten was redelijk, steak veel te gaar en taai. Het dessert was heerlijk! De prijzen zijn wat hoog voor het gebodene waar. De bediening mist wat sturing en moesten lang wachten op de drankjes. Jammer de zaak ziet er mooi uit.

Gegeten op 7 juni 2014

cecile3

Meerdere keren heerlijk gegeten! ook met kinderen, want er staat van alles op de kaart (naast sushi). Heerlijke sushi waarbij regelmatig nieuwe creatieve combinaties van ingrediënten tot een verrassing leiden.
Door de hippe en heel sfeervolle inrichting is het een feestje om hier eten!
Aanrader!

Gegeten op 24 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Club Restaurant Moskou in Deventer

Schrijf hieronder je recensie over Club Restaurant Moskou. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.