• foto's van Club Restaurant Moskou in Deventer - 1

• 7.9 10 16

• 7.6

• 8.4

Club Restaurant Moskou over zichzelf

Winnaar Best Interior Design 2010, genomineerd in Lekker 2011, Iens topper 2011, Best Decor nummer 2. Op naar BIB Gourmand voor uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Tinaxxx
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten in relaxte ambiance met lekkere muziek. Mooi restaurant met leuke combinatie. Uitstekende sushi en prima à la carte kaart (niet Japans).
Niet van die paar negatieve recensies aantrekken!

Gegeten op 16 februari 2014

VanEeckerenWassenaer
  • Recensies in de laatste twee jaar

Regelmatig eten wij in Deventer en regelmatig eten we in Restaurant Moskou. Het eten is nog nooit tegengevallen! Zo ook in oktober 2013. Bij binnenkomst werden wij zeer vriendelijk ontvangen en naar de tafel begeleid.
Niet alle plaatsen zijn even goed. We werden geëscorteerd naar een zitplaats die iets te veel in de loop was gesitueerd.
Het eten was erg goed. Als voorgerecht de zwezerik en als hoofdgerecht het gevogelte, de kwartel. Met name de laatstgenoemde is een echte aanrader! Mooi vlees, goed op smaak, goede presentatie.
Ook de service is prima. We hebben goede uitleg gekregen m.b.t. de menu- en de wijnkaart. Ook het advies voor de wijn i.r.t. het eten was goed en professioneel.
Een aanrader.

Gegeten op 19 oktober 2013

food4all
  • Recensies in de laatste twee jaar

Net voor de kerst met vrienden hier gegeten. Mooie, verzorgde en warme inrichting. We zaten met zijn vieren in één van de ronde zitjes. Bediening is naar mijn smaak precies goed. Attent maar niet te opdringerig en een goede kennis van wat er aangeboden wordt. Vooraf hebben we eerst wat sushi genomen. Daarna hadden twee van ons het Japanse vijf gangen verrassingsmenu en twee a la carte besteld. Mooi dat je Japans en vleesgerechten kan combineren. Daarbij op advies de witte huiswijn genomen bij de sashimi bowl en een volle rode bij de angus. Deze waren beiden erg lekker. De sashimi bowl smaakte zeer vers en puur. Van de dry aged black angus had ik iets meer verwacht qua smaak. Als dessert een tosti van rozijnenbrood, banaan, yoghurtkaneelijs en toffeesaus. Heerlijk dessert. Mijn tafel genoten waren ook zeer tevreden over het Japanse verrassingsmenu. Kortom mooie ambiance en goed eten. Bediening is prima. Prijs is in verhouding tot kwaliteit goed. Ik zou zelf wel achterin in één van de ronde zitjes reserveren, voorin zit je wat dichter op elkaar.

Gegeten op 23 december 2013

JP_Van_Vredenburch
  • Recensies in de laatste twee jaar

Meerdere keren hier gegeten: elke keer heerlijk eten, uitgebreide menukaart, vriendelijke en goede service. Personeel heeft kennis van de menu- en wijnkaart. Kortom een aanrader!

Gegeten op 9 november 2013

RondeWit
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met z'n tweeën via de couvert-week gereserveerd en gegeten bij het prachtige Moskou. Je kunt zien dat er aandacht is besteed aan de inrichting. Het plaatje klopt gewoon. Mooi oud pandje in het centrum van Deventer en ook moderne aankleding die past bij de oude elementen die je nog ziet.
Na een zeer vriendelijke welkom en het aanwijzen van onze plekken op de eerste etage namen we op advies van de gastvrouw een bubbeltje voor.
Vooraf kregen we carpaccio, die vers gesneden was en tuna-cubes die net even waren aangezet in de pan. Voorzien van een kleine beetje sla.
Het hoofdgerecht bestond uit kalfs-entrecote en scholfilet. Beide gerechten waren mooi opgemaakt en de smaakbalans klopte ook hier weer. De garnering bestond uit gebakken aardappelpartjes. Hierbij namen we een rode en witte huiswijn.
Als nagerecht mocht een witte chocolade brownie met brownie-ijs en suikerspin bij mij worden neergezet. Mijn tafelgenoot koos voor het kaasplankje. Hierbij namen we op advies een glaasje Pedro Ximenez. Het kaasplankje was mooi in balans en best een beetje veel. De brownie met ijs was lekker en precies genoeg.
We sloten de avond af met een cappuccino. Bij binnenkomst had ik al een mooie 3-groeps espressomachine gezien en twee koffiemolens. De cappuccino's vielen niet eens tegen. Iets te veel schuim i.p.v. foam en de melk was ook iets te warm geworden. Maar het was een aardige 'classico' die we kregen.
De bediening is erg vriendelijk en hebben verstand van hun vak en de vele wijnen die je kunt bestellen. De gerechten worden mooi gepresenteerd met uitleg aan tafel (ook op de eerste etage) en de sfeer is gemoedelijk. Minpuntje is dat je, misschien door de indeling, sommige gesprekken van andere gasten erg hard hoort aan je eigen tafel. Prijs - kwaliteit verhouding is goed.
Een aanrader in Deventer!

Gegeten op 8 november 2013

_M_M_
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een paar weken geleden op een doorsnee woensdagavond met een vriendin bij Moskou gegeten, ik was nog niet eerder hier geweest, maar ik werd zeer aangenaam verrast.

Het ontvangst was netjes en beleefd, de heren die in de bediening liepen, zagen er netjes uit in allemaal dezelfde kleding en blauwe stropdas. Over de bediening hadden wij niets te klagen, ook niet naar mate de avond vorderde. De aankleding van Moskou vind ik zeer indrukwekkend, het is te merken dat hier zeker zorg en aandacht aan is besteed, echt gaaf. Overigens viel het me op dat op deze avond de zaak (in ieder geval de benedenverdieping) aardig vol zat, dit viel me mee op een zoals gezegd een doorsnee woensdagavond.

Wij kregen direct sojabonen op tafel geserveerd die heerlijk smaakten. Vooraf bestelden wij beide een carpaccio, dit uitstekend smaakte! Als hoofdgerecht gingen wij voor de sushi en lieten ons verrassen met de totaal 24 stuks sushi die wij bestelden. Ik heb regelmatig bij een Japanner gegeten en ook de all-you-can-eat restaurants die tegenwoordig als paddenstoelen uit de grond schieten, zijn bij mij onbekend, maar deze sushi overtrof alles, het was heerlijk! We hadden uitzicht op de sushi-chef die alles vers voor ons bereidde, zo te zien wist die man wat hij deed, want dat was te merken in de sushi. We hebben geen dessert genuttigd, maar gingen voor de koffie met iets lekkers en werden opnieuw zeer positief verrast.

De prijs/kwaliteit voor dit alles vind ik top! Ik heb heerlijk gegeten voor een nette prijs en als ik weer in Deventer uitkom, zal ik zeker nog eens Moskou aandoen! Volgende keer wil ik eens aan de lopende band met sushi gaan zitten en later nog eens de rest van de menukaart proeven, want ik ben hier zeer nieuwsgierig naar geworden.

Gegeten op 25 september 2013

Markelo1980
  • Recensies in de laatste twee jaar

Regelmatig eten wij in deventer en hebben deze zaak in het begin bezocht toen viel het erg tegen. Nu toch een keer de proef op de som genomen. De zaak was zo goed als leeg. dus we konden meteen een plekje uitzoeken. Als voorgerecht aten de coquilles, deze waren te lang gebakken en zout. Het hoofdgerecht: rogvleugel was goed op smaak maar niet helemaal warm. jammer als je deze prijzen vraagt. Het toetje hebben we overgeslagen.

Gegeten op 19 mei 2013

mvannuil
  • Recensies in de laatste twee jaar

In maart heerlijk gegeten bij Moskou, Als voorgerecht de carpacio. heerlijk, hoofdgerecht de hertenbiefstuk. Wel enigszins weinig garnituur erbij. Vervolgens geeindigd met een koffie en een perentaartje. Een heerlijke afsluiting. Mooie ambiance, jammer dat er qua inrichting niet helemaal op de details was gelet. De banken waren verschoven waardoor een kabel die gewoon uit de muur kwam zetten zichtbaar werd. Hmm, zo mooie inrichting en dan dit foutje.. Maar voor goed eten moet je echt bij Moskou Deventer zijn.

Gegeten op 7 maart 2013

Stegerman
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier wezen eten, maar helaas is dit erg tegengevallen.
Bij binnenkomst werden wij vriendelijk ontvangen en naar de tafel begeleid. Vanaf dit moment ging het helaas mis.
Wij zaten aan een tafel dichtbij de bar, naast een looppad. Op zich niet erg. Echter gingen mensen van de bar tegen onze tafel aanleunen, erg arrogant.
Het was erg druk in het restaurant, de bediening en de keuken hadden het niet onder controle. Het duurde erg lang voordat er drinken bij ons werd opgenomen en wij dit kregen. Tevens hebben wij een uur op ons voorgerecht moeten wachten en daarna een half uur op ons hoofdgerecht. De smaak was verder wel prima.
Zoals u begrijpt hebben wij een lange avond uit gehad en vinden wij dit restaurant geen aanrader.
Wel is het gezellig en trendy ingericht.

Gegeten op 22 september 2012

gerritjevandehoek
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met vier personen gegeten bij Moskou in Deventer. Geweldig leuke zaak en entourage. We bestelden diverse sushirolls en nigiri.
Na 20 minuten zaten we te genieten van deze lekkernij..
Vervolgens een keuze gemaakt uit de hoofdgerechten zoals oa confit de canard, ribeye van de gril & zalm.
Kortom culinair is het prima gesteld in Moskou. De bediening daar in tegen mag wel een cursus gastvrijheid volgen. zeer arrogant en wel ingenomen. Jammer dat de (mannelijke) bediening hierdoor een vervelende sfeer overbrengt.

Gegeten op 7 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Club Restaurant Moskou in Deventer

Schrijf hieronder je recensie over Club Restaurant Moskou. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!