Club Restaurant Moskou

3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 0570 644 300

eter0570

Heerlijk geluncht bij Moskou,
oesters vooraf met een lekker glaasje Bubb (mooie Franse crémant).
Daarna lekker sushi en sashimi gegeten.
Gastvrijheid was weer super.
Bedankt Moskou en tot de volgende keer

Gegeten op 26 maart 2015

Ovibonjo

In één woord; teleurstellend! Tom Ka Kai was een slap soepje dat werkelijk niets met het origineel te maken heeft. De sushi's waren uitgedroogd en duidelijk niet vers bereid. De coquilles veel te zout en de beef had een bedenkelijke geur. Bediening is traag en ongeïnteresseerd (soep neerzetten maar geen soeplepel erbij, hoe krijg je het voor elkaar!). Met opmerkingen over de kwaliteit van het gebodene werd niets gedaan. Tja, zo wordt het natuurlijk nooit beter. Mooie locatie maar hier kom ik alleen nog terug als de keuken drastisch verandert.

Gegeten op 6 maart 2015

fijnproever0200

Gister hier gegeten met z'n tweeën. Het restaurant is van binnen prachtig! Echt zalzaam mooi. Voorgerecht sushi was gewoon goed. Hoofdgerecht dry aged steak smaakte prima. Bediening correct maar liet ons soms wat lang wachten. Ondanks dat het zeker niet goedkoop (mischien Zelfs een beetje te duur) was het wel een leuke avond.

Gegeten op 6 maart 2015

Youpguus

Zaterdagavond hier met z'n tweeën gegeten. De nieuwe kaart was net ingegaan, jammer dat het menu voor € 36,50 er niet meer is, een tegenvaller. Voor verschillende sushi gedeeld. Vooral de Rolls zijn van een heel goede kwaliteit. Daarna voor de een de surf en turf de ander de USA bavette. Goed vlees, goed gebakken. De halve kreeft was wat aan de kleine kant. In een nagerecht hadden we geen zin meer. Voor het eten de bekende boontjes. Daar zijn we geen fan van. Blijkbaar is brood ook mogelijk, maar alleen als je er specifiek om vraagt, dat is wel jammer. Bediening is deskundig en houdt goed overzicht. De inrichting hip en elke verdieping anders.

Gegeten op 21 februari 2015

allegonde

Dramatent.... vanwege 10 jarig trouwen daar geweest. Bestellen 4 gangen met alles erop en eraan en mooie fles wijn en wat kraanwater.

Daar begon de ellende. Zolang je duur bestelt is het prima... nee, je moest hun fles water bestellen en duur betalen. Knijp de gast uit tot er niets meer inzit. Oja, eten wel redelijk, maar prijs kwaliteit is zoek. Nooit meer heen....

Gegeten op 7 september 2014

iens-recensist

Ja ik heb 3x een 9 gegeven en dit meen ik ook echt. Het was al even geleden dat ik hier voor het laatst had gegeten. Dit keer hebben we geluncht. Mandy is een perfecte gastvrouw en weet gewoon wat je heel lekker vindt, zowel qua eten als drinken. We kozen voor sushi. Dit is gewoon altijd top hier, je eet je vingers erbij op. Ik ben zo'n enorm fan. En trouwens het overige eten is ook altijd van een constante kwaliteit.
Ik ben hier al vaak geweest en het verveelt nooit, het is een prachtig restaurant en wanneer je een beetje in de buurt woont, ga er gewoon een keertje heen. Hier serveren ze voor elk wat wils.

Gegeten op 19 december 2014

proever es

Tijdens een weekend Deventer gegeten in dit grote club/restaurant. De overdadige kerstversiering is verblindend, maar geeft ook sfeer. De verschillende verdiepingen van het restaurant hebben elk een eigen sfeer. De indeling is dusdanig dat we tijdens het eten het gevoel hebben in een kleinschalig restaurant te eten, terwijl het in werkelijkheid een grote zaak is. De bediening start wat formeel, maar de jongen die ons de hele avond bijstaat ontdooit snel en is attent en alert. Hij geeft heldere adviezen en denkt mee zonder opdringerig te zijn.

Het eten is uitstekend. De coquilles vooraf zijn perfect van garing, mals en stevig. Heel licht gekruid. De zeewier salade is iets te zout en er zitten wat taaie stukken tussen, de combinatie is plezierig. Als hoofdgerecht een Saltimbocca. Het vlees is super mals, de salie kan ik niet vinden, jammer, de saus is heerlijk vol van smaak, zowel de port als de morille komen goed naar voren.

Als nagerecht een kaasplankje, vier prima kazen, wel had ik een andere volgorde aangeraden. De tweede is duidelijk zachter dan de eerste kaas.

Een restaurant waar ik graag weer zou eten, de sfeer, bediening en eten is prima en in verhouding met de prijs.

Gegeten op 13 december 2014

hjdewolde

Met enige regelmaat ben ik te vinden in dit mooie restaurant. Ontzettende prettige bediening die zorgt dat je niets te kort komt, entourage waar je je lekker in voelt en eten en drinken om van te genieten. Ook nu weer stampvol met goede buzz.

Dit keer sushi vooraf met BUBB (cremant), gevolgd door surf & turf (kreeft was krap aan gaar) en lekkere Conde Valdemar rioja, espresso met friandises als sluitstukje
Wederom heerlijk, blijft aanrader!

Gegeten op 13 december 2014

MCM87

Zeer sfeervol ingericht restaurant, met oog voor service en kwaliteit. Duidelijk goede medewerkers die er echt zijn voor de gasten. Daarnaast verrassend leuke en smakelijke gerechten!

Gegeten op 29 november 2014

MOlthof

Altijd heerlijk en goed eten bij Moskou!
Correcte bediening! Goede wijnen.
Sushi en sashimi vooraf en dry aged beef als hoofdgerecht, super!
Toetjes vielen wel wat tegen, maar prima afsluiter.
Echte aanrader

Gegeten op 30 augustus 2014

Schrijf zelf een recensie over Club Restaurant Moskou in Deventer

Schrijf hieronder je recensie over Club Restaurant Moskou. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.