a TripAdvisor company

Sumo Den Haag (Prinsestraat)

1. Japans

Sumo Den Haag (Prinsestraat)

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 070-3632323
  2. www.restaurantsumo.com

Wimklein82

Lekker gegeten afgelopen week met 2 personen.
Het restsaurant ziet er mooi uit. De bediening is heel erg aardig. Het eten is heerlijk. Sfeer is lekker druk. Veel eten goede prijs.

Gegeten op 26 juli 2016

andre_tio

Vanmiddag lunch bij Sumo en het was rustig toen ik kwam, later was redelijk druk. De gerechten waren nu al veranderd, maar ze waren nog steeds lekker. De sushi waren iets minder. Vriendelijke en snelle bediening.

Gegeten op 31 juli 2016

Josinevana

Snelle sushi hap bij SUMO, bediening liet te wensen over, moesten meerdere malen vragen om onze drankjes... Duurde al met al erg lang! Eten verder wel prima.

Gegeten op 6 juli 2016

rob593

Van alle Sumo's in Den Haag en omstreken is dit toch wel de beste vinden wij.
Op de een of andere manier doen ze hier iets met de smaak van de sushigerechten wat ze op geen enkele andere locatie van Sumo doen.
Wij zitten er bijna iedere maand wel een keer.
Wat ze wel eens mogen doen, is de kaart uitbreiden. De keuze bij Sushi Today in Utrecht is vele malen meer, maar om daar iedere keer te gaan eten is net iets te ver weg.
Verder hebben wij nooit het idee dat we lang hoeven te wachten op ons eten. Als je in 2 uur tijd je eigen niet rond kan vreten doe je iets niet goed. Personeel is vriendelijk en als je iets nodig hebt komen ze gelijk.

Gegeten op 6 juni 2016

BonnieV

Heb altijd zeer goede ervaringen gehad met Sumo. Helaas viel het bij deze vestiging zeer tegen.

Eten smaakte niet erg vers, de rijst leek zelfs een beetje oud. Ook de andere gerechten vielen tegen qua smaak en versheid.

Daarnaast was de service teleurstellend.
Toen we binnenkwamen werden we niet al te enthousiast ontvangen. We werden in een hoekje gezet (opzich niet erg), waarna ze ons vaak vergaten als het om drinken ging.
Toen er eindelijk drinken besteld was kregen we het verkeerde, waarna er op de rekening wel van alles was bij gerekend qua onbestelde drankjes.

De sfeer voelde aan als een doorsnee wokpaleis. Niet zoals ik gewend ben van Sumo.

Vreselijk jammer!

Gegeten op 14 april 2016

natascha77

Laatste keer dat ik hier ga eten. Het was al een hele tijd geleden dat ik hier was geweest en in mijn herinnering was het goed. Wat is dit restaurant achteruit gegaan! Sushi niet vers. Vooral de ebi tempura maki. Zalm salade was sla met een soort van johma mayonaise zalm kwak. Ik kon niet plaatsen of het nu tonijn of zalm was. Dit zelfde mayonaise goedje werd ook in de sushi verwerkt. Beef rolletjes taai. Nee niet meer voor mij... dan maar iets meer betalen voor oni, ono of kiraku!

Gegeten op 29 februari 2016

Metronoom

Wat doe je als je kleindochter verslaafd is aan Sushi? Naar ''All you can eat'' Sumo. Ik at ooit met de jongste ''op Scheveningen'' was ook prima maar te lang geleden voor een gedetailleerd verslag. Deze keer met twee meiden op stap en dat was geen corvée. De kwaliteit was -zeker gezien de prijs- ver boven verwachting en eigenlijk was het wel erg veel -suggestie: zorg ook voor een sessiemogelijkheid met minder gerechten. Totaalbedrag, inclusief veel frisdrank € 105, we gingen met een letterlijk en figuurlijk voldaan gevoel naar huis, voor herhaling vatbaar! De andere kleindochter is niet zo'n visliefhebber maar ook voor haar waren er voldoende (kip/vlees)gerechten en salades

Gegeten op 6 maart 2016

paardekoper

Ik ben niet de grootste ventilator van sushi en sashimi, maar mijn vriendin vindt het heerlijk.
Het was zeer, zeer goed. De sashimi en sauzen waren perfect.

Er waren twee serveersters, ze vriendelijk en attent, degene die voornamelijk onze tafel diende was erg aardig en echt geweldig.

Vaak met groeperen op van het is getroffen of missen, maar dit was iets anders. We zeker zal terug in de toekomst!

Lekker eten, geweldige service, geweldig uitzien en gevoel restaurant op een geweldige locatie.

Gegeten op 5 maart 2016

EPG

Ik kom daar vaak maar de laatste paar keren, lijkt de kwaliteit sterk achteruit gegaan te zijn.
Sushi is droog en t gefrituurde eten vettig en niet lekker.
Ook is t te druk, chaos. We reserveren en komen op tijd maar alsnog moesten we 30min wachten. Krijgen geen drankje.. Je wordt in een hal gezet met de rest die wachten.
Je moet te lang wachten voor je eten.. Je krijgt niet alle bestellingen, dit moet je zelf goed in de gaten houden.
Uiteraard zitten er gelukkig nog velen lekkere sushi's en vleeshapjes tussen. De groentes zijn ook lekker.. Mis gewoon de oude 3/6jr geleden sumo.

Batelaan

Ik schrijf alleen recensies als daar een reden voor is. In dit geval vond ik dat dit nodig was.Bij binnenkomst werden wij naar onze tafel gewezen. De drank kwam vrij snel, maar op de verschilde rondes met eten moest soms wel erg lang worden gewacht. Hierdoor wordt het onmogelijk gemaakt om in de beschikbare tijd de 5 rondes te nuttigen. Ik begon met sushi. Deze was verre van bijzonder sommigen waren erg droog. Opmerkelijk was de sushimi met tonijn en avocado. Deze was niet gevuld met verse tonijn, maar met een tonijnsalade van de supermarkt. De komkommerstukjes waren smaakloos en ken uit de vriezer te komen. Hiervoor werd geen nieuwe op tafel gezet. Door het gebrek aan tijd de 3e ronde vlees besteld. Zowel de biefrolltjes (kaas en asperges), de eendeborstfilet en de lam waren geheel doorbakken en kurkdroog. Helaas werd ook hiervoor geen nieuwe geserveerd. Nog geen 3 minuten na mijn klacht kwam iemand anders met de mededeling dat we nog een keer iets konden bestellen, maar dan wel direct. En dat terwijl ronde 3 verkeerd as bereid en anderen net begonnen waren aan de 3e ronde. Navraag bij vertrek leerde dat wij van tafel moesten omda deze was gereserveerd. Dat Er iets fout gaat in de keuken is daarbij niet relevant. Opmerking bediening was ' sorry vergeten, maar de de tafel moest ook leeg zijn'. Bij de kassa slechts excuus en geen enkele tegemoetkoming in welke vorm dan ook. Vijf stukjes sushi die nog gingen is dan wel erg duur voor €27,50. Erg jammer en teleurstellend, dit had men beter kunnen oplossen. Voor mij nooit meer Sumo. Service en kwaliteit zijn blijkbaar ondergeschikt aan kwantiteit. Volgende keer naar soortelijke restaurants die dit wel bieden. En ik weet uit ervaring dat die er zeker zijn. Decor nog een voldoende maar dat is een kwestie van smaak.

Gegeten op 18 februari 2016

Schrijf zelf een recensie over Sumo Den Haag (Prinsestraat) in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Sumo Den Haag (Prinsestraat). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.