a TripAdvisor company

Sumo Den Haag (Prinsestraat)

1. Japans

Sumo Den Haag (Prinsestraat)

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 070-3632323
  2. www.restaurantsumo.com

fenneke2

Gister zaten wij bij de sumo te eten, eten is prima zeker.
Maar wij zaten beneden en de service van de drankjes was redelijk .
maar wij hebben op de eerste ronde een uur moeten wachten ... Je hebt 2 uur om te eten en zo schiet het niet echt op dan als je per ronde ook dan maar 5 gerechtjes kan kiezen ik vind dus slecht geregeld beneden in het restaurant helaas. Er komt niet snel een volgende keer

Gegeten op 24 mei 2015

hermakroos99

Wat een heerlijke sushi voor een goede prijs. Met daarnaast nog heel veel keuze uit vis vlees en groente en allemaal heerlijk. De service is heel goed ben hier 1ste keer geweest en ze hebben me uitstekend goed geholpen met uitleggen. En het eten werd snel geserveerd. Ben op een doorde weekse dag geweest en er zaten best veel tafels om me heen. Erg gezellig allemaal.
Kom hier vast en zeker terug.

Kai83

Decor is zoals bij elk andere sumo. Precies het zelfde. Eten was erg matig voor sumo. Niet gewend. Zat ook een haar in. Service was ook niet geweldig. Deden vaak alsof ze niet zagen dat mijn formulier al ingevuld was. Maar ik zat wel in een hoek dat moet gezegd worden. Maarja als serveerders zou je dan denken beter opletten. Beetje jammer.

Gegeten op 10 mei 2015

alessiomelis

Lekker gegeten hier. Alleen is het in het weekend wel enorm druk . Bediening bestaat vooral uit studenten die ondanks de drukte erg vriendelijk en behulpzaam zijn. Voor een romantisch of rustige avondje eten zal ik hier niet komen. Eten zelf is gewoon uitstekend. Topper

Gegeten op 13 april 2015

Thomas Maxwell

Verrassend positieve ervaring; uitstekende service met oprechte persoonlijke aandacht, een continue stroom van heerlijke gerechtjes in een gezellig (drukke) ambiance. Wij bereikten al na 4 van de 6 toegestane bestelrondes een zeer voldaan gevoel. Sumo meent het met "All you can eat". Niet per se aan te bevelen voor een intiem romantisch diner voor twee, maar wel uitermate geschikt voor een gezellig samenzijn met (veel) heerlijke hapjes, van Miso soep en Krabsalade via Nigiri en Maki tot Gunkan en Temaki. Allemaal heerlijk!

Gegeten op 11 april 2015

lisajane

Ben nu bij redelijk wat Sumo's geweest in omgeving Den Haag en Rotterdam, maar deze blijft toch mijn favoriet. Knus ingericht, geen vreetschuur taferelen, sushi komt eerst, dan de warme gerechten, vriendelijk personeel en snelle bediening. Altijd top!

Gegeten op 21 maart 2015

camposdioliviera1234

Eten: Heerlijke sushi zalms en ook tonijn rolls, van hoge kwaliteit. En je kan hier ook uiteraard terecht voor andere gerechten Wat ik jammer vond is dat ze de geflambeerde zalm met kaas eruit hebben gehaald, terwijl dat het lekkerste was. Wel vind ik het fijn dat Sumo sesambal met gecondenseerde melk in het assortiment hebben en vruchtenschotel, voor beide gerechten kan je het bestellen tijdens de rondes door. Vind ik wel lekker, afwisseling zoet en hartig. Service: erg vriendelijke bediening. Voor mij gevoel minder gehaast als bij Shabu Shabu in DH en wat meer klantgerichter (geldt niet voor alle serveersters). Decor: Beetje aan de donkere kant, mag wel wat sfeervoller worden. Conclusie: Sushi van hoge kwaliteit. Paar gerechten ontbreken of zijn helaas uitgehaald. Gelukkig heeft Sumo nog wel de sesamballen. Prijs mag wel wat goedkoper. Uitetengaan tijdens het weekend inclusief drank kost je al gauw minstens 30euro p.p. wel aan de dure kant!

addie

Helaas viel het eten wat tegen: de zeewier om de sushi was zo taai dat mijn partner en ik het niet weg konden kauwen. Ook de beef was erg taai en verdween na 2 keer kauwen in mijn servetje. Omdat we wat haast hadden, bestelden we de 2e ronde 10 minuten na de eerste (we hadden de eerste ronde nog niet) Tot onze verbazing werd de tweede ronde eerder geserveerd dan de eerste. Ook het idee dat als je iets laat staan, het in rekening gebracht kan worden, deed me geforceerd alles opeten, terwijl er duidelijk gerechten bij zaten die ik minder smakelijk vond. Decor is aardig, maar wel erg massaal. Volgende keer toch maar naar een restaurant met een "normaal" concept.

Gegeten op 28 maart 2015

degapendeeterd

Deze keer een mindere ervaring bij Sumo.
Men was duidelijk onze ingevulde bon vergeten, want na 25 minuten hadden we nog niets op tafel, terwijl iedereen rondom ons allang aan het eten was. De serveerster (met ervaring, in tegenstelling tot de jongeman die ons hielp), probeerde het zo snel mogelijk op te lossen, vandaar een 7 als beoordeling.
De zaak is wel aan een restyling toe: als je om je heen kijkt is het allemaal wat gedateerd, de banken zitten erg nauw, je kunt je benen er amper kwijt.

Gegeten op 22 maart 2015

enfermera

Het eten is heerlijk maar ik ga de volgende keer toch naar een ander soort gelijk restaurant. Ik miste een beetje dim sum, je moest je ID afgeven als je buiten wilde roken en het deed me een beetje denken aan een vreetschuur. Jammer want de prijzen zijn daar niet naar.

Gegeten op 13 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Sumo Den Haag (Prinsestraat) in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Sumo Den Haag (Prinsestraat). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.