Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Sumo Den Haag (Prinsestraat)

1. Japans

Sumo Den Haag (Prinsestraat)

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 070-3632323

klaus_

Eten:
Heerlijke sushi zalms en ook tonijn rolls, van hoge kwaliteit. En je kan hier ook uiteraard terecht voor andere gerechten (niet-sushi). Wat ik jammer vond is dat ze de geflambeerde zalm met kaas eruit hebben gehaald, terwijl dat het lekkerste was (gelukkig heeft Shabu Shabu het wel in het assortiment). Verder vind ik het jammer dat Sumo geen Garnaal met chillisaus hebben (dit heeft Shabu Shabu dan weer wel). Wel vind ik het fijn dat Sumo sesambal met gecondenseerde melk in het assortiment hebben en vruchtenschotel, voor beide gerechten kan je het bestellen tijdens de rondes door. Vind ik wel lekker, afwisseling zoet en hartig.

Service:
opzich wel vriendelijke bediening. Voor mij gevoel minder gehaast als bij Shabu Shabu in DH en wat meer klantgerichter (geldt niet voor alle serveersters).

Decor:
Beetje aan de donkere kant, mag wel wat sfeervoller worden (niet per see rampzalig).

Conclusie:
Sushi van hoge kwaliteit. Paar gerechten ontbreken of zijn helaas uitgehaald. Gelukkig heeft Sumo nog wel de sesamballen en vruchtenschotel, dit heeft shabu shabu dan weer niet in het assortiment. Prijs mag wel wat goedkoper. Uitetengaan tijdens het weekend inclusief drank kost je al gauw minstens 30euro p.p. wel aan de dure kant!

Gegeten op 10 juni 2014

andre_tio

Gisteren middag bij Sumo gegeten na de bioscoop. Dit was voor de derde keer eigenlijk. Er zijn nieuwe gerechten op het menu. Eten was lekker, vooral het gerecht "ramen met kip" was goed. De Maki was nu wat slordiger voorbereid. Service was redelijk snel en attent. Decor was aangenaam sfeer.

Gegeten op 28 september 2014

camposdioliviera1234

Lekker eten. Top service. Veel keus goede prijs verhouding. Wat wil je nog meer.
Dit is de restaurant van den haag.
Als je lekker wilt eten zit er altijd wel een gerecht tussen die top is voor iedereen.

bart144

Toen wij binnen kwamen werd ons verteld dat onze tafel tot 8 uur gereseveerd was. We moesten ongeveer 15 minuten wachten op ons eerste drankje. Onze eerste ronde kwam aardig snel, hierdoor konden wij snel eten. Na mate de ronde's vorderden, kwam het eten steeds langzamer. Er werd te weinig gevraagt of we nog wat te drinken wilden. Om half 8 werd ons verteld dat onze laatste ronde in ging, wij zouden dan voor 2 ronde's kunnen bestellen. Zo gezegd zo gedaan, wij bestelde onze vierde en vijfde tegelijk. Hierna kwam een vrouw aan onze tafel staan om nogmaals te zeggen dat dit onze laatste ronde was, ook kwam ze vragen of het misschien niet teveel was wat wij hadden besteld. Ze zei erbij dat alles wat we niet op aten, extra zouden moeten betalen. Wij hadden de regels door gelezen, dus wij waren ons ervan bewust. Wij vonden het aardig associaal, op hoe de vrouw het aan ons vertelde. Onze laatste ronde kregen wij pas om 19:50, wij moesten binnen 10 minuten onze laatste ronde op eten. Doordat wij zo lang moesten wachten op onze laatste ronde, hebben wij pas na 8 uur ons ijs kunnen bestellen/eten. Rond kwart over 8 keek al het personeel ons aan. Wij kregen aardig het gevoel dat wij opgejaagd werden, dit was niet fijn eten. Nadat wij klaar waren met ons ijs te eten, vroegen wij om de rekening. Dezelfde vrouw die ons de vorige keer associaal aansprak kwam weer naar ons toe. Het enige wat ze zei was: ""zal ik de rekening brengen". Dit vonden wij weer behoorlijk associaal, ze kon het ook klantvriendelijk vragen. Wij betaalde met briefgeld, de vrouw controleerde ons geld en zei fijne avond. Hier waren wij erg verbaasd over. De vrouw en wij wisten allebei dat wij nog 3 euro wisselgeld kregen. Uiteindelijk hebben wij zelf ons wisselgeld moeten halen. Ronduit belachelijk dat er van uit wordt gegaan dat er fooi wordt gegeven, na zo'n slechte service. Eens sumo maar nooit meer.

Gegeten op 16 augustus 2014

klaploper

Ik eet regelmatig bij deze Sumo en de kwaliteit is eigenlijk altijd hetzelfde, goed. Niks meer en niks minder. Eerlijk gezegd verwacht ik ook niet veel meer dan dit bij een all you can eat. Bediening is redelijk, werkt gewoon een patroon af en sommige zijn net wat vriendelijker dan de ander. Heb nu alle hoeken en verdiepingen gehad en bij de ingang met de trap naar beneden links heeft het meeste sfeer. Tot de volgende keer!

Gegeten op 10 augustus 2014

ilse36

De sushi is heerlijk vers, ze gebruiken goede vis. Erg veel keuze! Mijn favoriet zijn de nigiri. Die met geflambeerde zalm vond ik erg leuk en lekker. De maki met knapperige avocado was ook lekker, alleen helaas wel wat enthousiast met de mayonaise. De temaki vond ik niet super, de verhoudingen waren niet in orde waardoor je voornamelijk nori met rijst eet. Er staan ook wat gekke combi's op, leuk om eens uit te proberen maar ik was er niet van onder de indruk (bijvoorbeeld een nacho met zalm en tonijntartaar en een fruitsalade met kokossaus).

De warme gerechten zijn hier niet super in vergelijking met andere all-you-can-eat sushirestaurants. Wel aardige keuze maar de bereiding is niet top. Veel is aan de droge of vette kant.

De bediening kwam vervelend langzaam op gang, en er werd vaak van alle kanten eten op tafel gezet. Ook al is dit een all-you-can-eat, een beetje beleid zou niet misstaan.

Het decor is verder prima. Beneden is wat knusser dan boven, maar tegelijkertijd ook een stukje warmer.

Gegeten op 25 juli 2014

RamonaW

Ik kom regelmatig in dit restaurant, omdat het eten goed is de sushi is vers smaakvol en in alle varianten. Ook de vleesgerechten zijn aan te raden, mijn favorieten zijn de sushi met zalm en avocado. De service is snel en er loopt genoeg personeel, hoewel ze soms wel vergeten te kijken of de sushi kaarten zijn ingevuld en klaar zijn om op te halen. De sfeer is gezellig het is er altijd druk en het decor is oosters en een beetje romantisch. Als je niet van drukte houd zou ik tijdens de lunch gaan het is dan redelijk rustig.

Gegeten op 11 mei 2014

Quirin

Op een zondagavond gereserveerd voor 2 man. Binnenkomst verwelkomd door de host en naar een tafeltje gebracht. Het eten is lekker,sushi en de warme gerechten zijn beiden even lekker. Vooral een fervent fan van de aardappelkoekjes en gebakken aardappelen. Dus die heb ik ook vaak besteld door middel van de bestellijsten. Het is een goed systeem en het wordt snel opgehaald door het bediend personeel. De bediening is heel erg vriendelijk en snel. Na het eten volgde een toetje, meestal waren we gewend dat we maar 1 bolletje ijs mochten na het eten. Maar ik wilde graag ook een andere smaak proeven. Gelukkig mocht ik er dus 2 van een schattig meisje in de bediening die er helemaal niet vervelend om deed! Dus gewoon top! Hier kom ik dus nog wel vaker, echt een aanrader. Een van de betere Sumo restaurants kan ik wel zeker zeggen en ik ben er al in veel geweest. Goede sfeer, glimlachend personeel en lekker eten wat wil men nog meer!

Gegeten op 13 april 2014

mariskamimi

Sumo is en blijft mijn favo sushi restaurant. In de kelder vond ik het erg gezellig, boven was het wat rumoerig. Eten was heerlijk, er werd goed rekening gehouden met mijn glutenvrije dieet. 1x crisps op mijn sushi maar zodra ik dit opmerkte werd het meteen weggehaald en kreeg ik nieuwe zonder de crisps. Service was erg vriendelijk en redelijk snel ondanks de drukte (het zat helemaal vol).

Gegeten op 8 februari 2014

lionking

Het eten is wat mij betreft erg lekker, over het algemeen prima vers en heel afwisselend. Dik in orde dus.
De service was ook goed, want erg snel en vriendelijk. Wel een beetje moeilijk te velstaan soms.
En het decor. Nou, dat was wat mij betreft het unicum. In de kelder, (die verder niet erg er uit spring door inrichting, die was gewoon goed), wordt het geluid uitzonderlijk goed gedempt! Het is er echt zo rustig en stil, dat je elkaar over een lange tafel toch echt heel goed kan verstaan! Dit was voor mij echt een verademing. het maakte het hele bezoek erg ontspannen.

Gegeten op 8 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Sumo Den Haag (Prinsestraat) in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Sumo Den Haag (Prinsestraat). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.