Sumo Den Haag (Prinsestraat)

• 7.5 10 57

• 7.1

• 7.1

mariskamimi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Sumo is en blijft mijn favo sushi restaurant. In de kelder vond ik het erg gezellig, boven was het wat rumoerig. Eten was heerlijk, er werd goed rekening gehouden met mijn glutenvrije dieet. 1x crisps op mijn sushi maar zodra ik dit opmerkte werd het meteen weggehaald en kreeg ik nieuwe zonder de crisps. Service was erg vriendelijk en redelijk snel ondanks de drukte (het zat helemaal vol).

Gegeten op 8 februari 2014

lionking
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is wat mij betreft erg lekker, over het algemeen prima vers en heel afwisselend. Dik in orde dus.
De service was ook goed, want erg snel en vriendelijk. Wel een beetje moeilijk te velstaan soms.
En het decor. Nou, dat was wat mij betreft het unicum. In de kelder, (die verder niet erg er uit spring door inrichting, die was gewoon goed), wordt het geluid uitzonderlijk goed gedempt! Het is er echt zo rustig en stil, dat je elkaar over een lange tafel toch echt heel goed kan verstaan! Dit was voor mij echt een verademing. het maakte het hele bezoek erg ontspannen.

Gegeten op 8 december 2013

pvkampen
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten bij SUMO, een van de All-you-can-eat schuren in Den Haag, moest er toch eens van komen! Ging altijd al graag Japans eten, in Den Haag eigenlijk altijd bij andere restaurants. Tot volle tevredenheid, maar zeker niet goedkoop en daarmee niet zo geschikt voor "snel even een hapje eten"

Bij binnenkomst overdonderd door de enorme zaak. werkelijk overal staan tafels, van direct achter de deur tot in het halletje naar de toiletten en voor de uitgifte van de keuken. Er zijn twee rondes (18u en 20u) en aangezien wij 20u kwamen was het even wachten tot de mensen van de vorige ronde allemaal van tafel waren. Men ging ons voor naar een tafel in de kelder (!!), een ruimte zonder daglicht en waar het aardig muf/weeig rook. Gevraagd of we ook boven konden zitten, dit kon uiteindelijk wel.

Service is razendsnel, drankjes staan voor je het weet op je tafel en ook de kaart, waarop je zelf moet aanstrepen wat je wil eten, wordt snel meegenomen. Uitgifte van het eten kan iets langer duren, maar zeker ook snel te noemen.

Dan de kwaliteit van het eten: niet slecht. Zeker in relatie tot de prijs (26 euro voor onbeperkt eten) is het niet slecht te noemen. de warme gerechten zijn goed (Kip, Beef, Eendeborst). Alleen de vis (gebakken zalm) is heel erg zout.

Sushi leek mij niet super vers. Wel voldoende vis erin of erop. Sommige sushis (rolls) zijn echter wel erg overdadig overladen met mayonaise en andere sauzen, zonde!

Al met al best waar voor je geld, maar mijn type zaak is het niet.

Gegeten op 2 november 2013

Mario111
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een heel diverse kaart en het eten is super vers bereid en de service hebben we als TOP ervaren. Lief behulpzaam en kundig. Een heerlijke avond en een goede plek om gewoon door de week even sushi te gaan eten. DOEN

Aapjes1984
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor een all-in formule, leent sushi zich uitstekend en dat blijkt bij Sumo steeds weer. Juist door de grote doorloopsnelheid is de sushi vers, niet te koud en zeer smakelijk. Er zijn voldoende bijzondere hapjes te bestellen, zoals de beefrolls met groene knapperige asperges, crabcakes, gyoza en krab met witvis yakatori. De miso is zeer smakelijk. De witte wijn is prima, de sake's erg lekker. Voor kinderen en jongeren ook een prima formule, als je gegarandeerd lekker en niet te moeilijk wilt eten. Wel aan te raden: neem de laatste zitting, anders voel je je opgejaagd, maar eigenlijk is dat het enige minpuntje. Bediening is top en erg vriendelijk. Opnieuw gewoon een lekkere avond gehad hier.

Senny
  • Recensies in de laatste twee jaar

Als een echte sushi liefhebber bij Sumo gegeten na veel goede verhalen gehoord te hebben. Het eten was echter ver beneden de maat. Te taai en te oude sushi's. Alsof ze al een dag oud waren. De warme gerechten waren daarentegen beter. Ik heb gehoord dat Sumo Scheveningen een stuk beter is, maar ik durf er niet meer te komen.

Gegeten op 19 oktober 2013

Mystique
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen maand ben ik hier twee keer gaan eten. Voorheen was het altijd goede sushi en kwam ik er regelmatig. Echter de laatste twee keren viel het behoorlijk tegen. Het duurde lang voordat de sushi gebracht werd en de kwaliteit was er niet meer. De sushi viel uit elkaar en het vlees was aangebrand. Ik vind het ontzettend jammer dat mijn favoriete sushirestaurant achteruit gaat. De bediening is vlot maar echt ontzettend jammer van het eten. Ik moet nu opzoek naar een nieuwe sushirestaurant.

Gegeten op 7 november 2013

lanili
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eergisteren hier voor de tweede keer geweest. Ken wel wat andere sushi "all you can eat" restaurants, maar bij Sumo is het verschill goed te merken. Sushi's smaken verrukkelijk, de ingredienten zijn vers, knapperig en de presentatie is top. Alle bedieners werken heel professioneel, de kaarten worden op tijd van de tafel opgehaald met de volgende bestelling en alles wordt goed in de gaten gehouden. Toen we dachten dat 2 gerechten niet waren gebracht, wisten ze precies wat het was en dat het nog met de volgende ronde zal komen. Dit is echt top bediening!! Vaak komen ze langs om te vragen of wij nog wat te drinken willen bestellen. We komen hier gauw terug.

Gegeten op 18 oktober 2013

Aapjes1984
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ben hier 3x geweest en nu word het wel eens tijd om een goede recensie te plaatsen zodat iedereen t mag weten.
Elke keer als k binnen kom is er een warme welkom. Word altijd naar de tafel gebracht door 1 van de medewerkers. Eten word binnen no time geserveerd. En er word altijd minimal 2 x gevraagd of alles naar wens is. Sushi is heerlijk sommige sushi s duren langer dan andere sushi s en Dat geldt ook voor de warme gerechten. Het eten is altijd heerlijk om er van te smullen.
Bij t weg gaan altijd pepermunt en snoep aangeboden door de gast bij de ingang. 2,5 uur heerlijk eten kan niet beter.

Groetjes Jason

Roel_Wies
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een vreselijk slechte service! We hebben hier vaker gegeten, toen was het ook al niet goed. Sushi en hapjes die niet of pas een ronde later kwamen. Toch besloten we het een kans te geven, maar helaas wederom erg teleurgesteld. We moesten alles naar binnen proppen, omdat ze ons de hele tijd op zaten te jutten. Ook weer kwamen sushi s niet, of veel later. Erg jammer. Maar we weten wel dat we hier nooit meer heen gaan!

Gegeten op 4 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Sumo Den Haag (Prinsestraat) in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Sumo Den Haag (Prinsestraat). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!