Sumo Den Haag (Prinsestraat)

1. Japans

Sumo Den Haag (Prinsestraat)

1. Japans
  1. Toon telefoonnummer 070-3632323
  2. www.restaurantsumo.com

enfermera

Het eten is heerlijk maar ik ga de volgende keer toch naar een ander soort gelijk restaurant. Ik miste een beetje dim sum, je moest je ID afgeven als je buiten wilde roken en het deed me een beetje denken aan een vreetschuur. Jammer want de prijzen zijn daar niet naar.

Gegeten op 13 februari 2015

Flavour

Sumo staat bekend om haar heerlijke sushi! Echt alles is even lekker van de kaart. Ik vind alleen de bediening wat tegenvallen, lang moeten wachten op drankjes. Maar het mag de goede sfeer en het heerlijke eten niet drukken!

Gegeten op 21 februari 2015

markham

We hebben vandaag hier gegeten met zn tweeen. Werden goed verwelkomt.
Erg vriendelijke bediening hier. Het zag er lekker gezellig vol uit. Wel beetje veel geluid weerkaatsing. Het eten kwam lekker snel en de sfeer is lekker. Sushi en warme gerechten waren heerlijk. Toen we weggingen kregen we nog pepermuntje aangeboden door een serveerste. Toppie

julia21

Ik kom minstens 1 keer per maand bij de sumo! meestal in Den Haag, maar ook op verschillende plekken. altijd lekker! de bediening verschilt per locatie, maar moet ik eerlijk zeggen dat ik het op de Prinsegracht heel onpersoonlijk en geoefend, vindt. maar dat verschilt per dag en per locatie. De Sushi's zijn heerlijk en veel keuze!! que smaak en eten, de beste all you can eat restaurant van de Randstad!

Gegeten op 28 januari 2015

RifkaGouda

eten was zozo. grappig dat je bij elk sumo anders eet. je zou zeggen dat het allemaal dezelfde procedure heeft.....jammer

Gegeten op 21 januari 2015

george_restaurant

Een goed restaurant! All you can eat!
De sushi is goed en het vlees is ook heerlijk, wel is alles niet even vers, en moesten wij heel erg snel eten omdat de tafel daarna al door andere mensen gereserveerd was, en haasten is niet leuk als je een keer gezellig met je gezin uit eten wilt.
Voor de rest is het drinken erg duur maar er is voor ieder wat wils op eten en drinken betreft!

Gegeten op 29 oktober 2014

schol-letje

Ontvangst was correct, wat koeltjes. Gelukkig was "onze" bediening wel wat vrolijker. Sushi zijn vers en smaakvol. Warme eten was goed warm en van goede kwaliteit. Voor ieder wat wils. Ruimte lijkt wat vreemd ingericht, omdat het restaurant verdeeld is in 2 etages. Decor is ok, wel wat aan de donkere kant.

Gegeten op 5 december 2014

Pelagatti

Voor het eerst Sumo Den Haag (locatie Prinsestraat) geprobeerd en de recensies schepten bij mij redelijk goede verwachtingen. Het viel me helaas allemaal wat tegen. De bediening was op zich wel prima, alleen duurde het wel steeds erg lang voordat we onze gerechtjes kregen. Gemiddelde wachttijd was ongeveer 20-30 minuten. Dit vind ik persoonlijk te lang duren voor een AYCE concept waarin je binnen 2 uur onbeperkt kunt eten. Op een gegeven moment was ik zelfs vergeten dat er nog gerechten aan kwamen, had ondertussen voor een nieuwe ronde besteld, en toen stond de tafel in eens wel erg vol. Geen goede verdeling dus. Kwaliteit eten vond ik ook niet al te best. Een hoop van hetzelfde wat betreft de koude sushi. Yakitori spiesjes waren wel lekker, garnalenspiesjes echter... te weinig smaak. Het was sowieso allemaal een beetje flauw van smaak. De tent zelf zag er wel oké uit. Wij zaten beneden in het gedeelte met de houten nisjes. In het begin was het nog erg rustig beneden en dan voel je je een beetje verloren/eenzaam. Maar zodra er meer volk is is dit best oke. Wel mis je natuurlijk een raam waar je door heen kunt kijken. Dit is op de bovenverdieping wel het geval. Echter voor ons niet voor herhaling vatbaar, wij kennen wat dat betreft betere Sushi tenten in de buurt!

Gegeten op 8 november 2014

klaus_

Eten:
Heerlijke sushi zalms en ook tonijn rolls, van hoge kwaliteit. En je kan hier ook uiteraard terecht voor andere gerechten (niet-sushi). Wat ik jammer vond is dat ze de geflambeerde zalm met kaas eruit hebben gehaald, terwijl dat het lekkerste was (gelukkig heeft Shabu Shabu het wel in het assortiment). Verder vind ik het jammer dat Sumo geen Garnaal met chillisaus hebben (dit heeft Shabu Shabu dan weer wel). Wel vind ik het fijn dat Sumo sesambal met gecondenseerde melk in het assortiment hebben en vruchtenschotel, voor beide gerechten kan je het bestellen tijdens de rondes door. Vind ik wel lekker, afwisseling zoet en hartig.

Service:
opzich wel vriendelijke bediening. Voor mij gevoel minder gehaast als bij Shabu Shabu in DH en wat meer klantgerichter (geldt niet voor alle serveersters).

Decor:
Beetje aan de donkere kant, mag wel wat sfeervoller worden (niet per see rampzalig).

Conclusie:
Sushi van hoge kwaliteit. Paar gerechten ontbreken of zijn helaas uitgehaald. Gelukkig heeft Sumo nog wel de sesamballen en vruchtenschotel, dit heeft shabu shabu dan weer niet in het assortiment. Prijs mag wel wat goedkoper. Uitetengaan tijdens het weekend inclusief drank kost je al gauw minstens 30euro p.p. wel aan de dure kant!

Gegeten op 10 juni 2014

andre_tio

Gisteren middag bij Sumo gegeten na de bioscoop. Dit was voor de derde keer eigenlijk. Er zijn nieuwe gerechten op het menu. Eten was lekker, vooral het gerecht "ramen met kip" was goed. De Maki was nu wat slordiger voorbereid. Service was redelijk snel en attent. Decor was aangenaam sfeer.

Gegeten op 28 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Sumo Den Haag (Prinsestraat) in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Sumo Den Haag (Prinsestraat). De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.