Borgo D'Aneto

4. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 010 290 77 32
  2. www.borgodaneto.nl

Proever47105

Ter ere van de erjaardag van een vriendin waren we gasten in dit restaurant. We hadden een leuke ruimte apart en we werden verwent met een heerlijke antipasta dewerkelijk verukkelijk was.
ook het hoofd gerecht was zeer smakelijk.
een geweldige aan winst z'on goed restaurant op Zuid

Gegeten op 28 februari 2015

meer1

Vrijdag de 13de februari samen met het vrouwtje gegeten bij Borgo. Verrassend hoe je tegenwoordig nog verrast kan worden. Een klein resto. Hier noemen ze het zelf trattoria. Sfeer is gemoedelijke en voelt eerlijk. De gasten zijn of vaste gasten of liefhebbers van goed eten. De gastheren zijn vriendelijk en professioneel. Mediterraans en geïnteresseerd. Het eten is zoals ze promoten eerlijk en natuurlijk. Is het een aanrader, jazeker! En vergeet vooral niet want ik heb geen betere ooit geproefd, de citroentaart. ZONNIGE HEMEL IN ROTTERDAM ZUID!

Gegeten op 13 februari 2015

Hnk

Zaterdag 7 februari met ons gezin (9 personen) heerlijk gegeten van het 4 gangen menu bij Faouzi. Niet alleen een gedreven man met een missie, maar ook met een uitstekende keuken en bediening. Wat ons betreft een aanrader. Ooit een keer neergestreken voor de lunch tijdens een fietstocht. Nog nooit teleurgesteld.

Gegeten op 7 februari 2015

Ben_Lieke

Heerlijke huiselijke sfeer aan een werkelijk schitterende locatie aan de Maas, benadrukt door de correcte maar informele houding van de eigenaar en bediening. Begonnen met een heerlijk glas rode wijn. Heerlijke antipasta, uitgeserveerd door de kok met zijn leerling, als vooraf met heerlijk op elkaar aansluitende gerechten. Daarna de vis gebakken op de huid en in de oven gegaard, heerlijk en puur gerecht. Hierna een mix van de nagerechten die werkelijk de tong streelden.

Voor ons is dit niet de laatste keer en zeer de moeite waard om nog een keer terug te gaan!

Gegeten op 22 november 2014

tiemen3

Geweldig gegeten bij Faouzi. Brood met sardinesalade was heerlijk. Smaak en structuur van de paddestoelen met mozzarella was erg goed. Pasta van wilde zwijn en daarna de eend, heerlijk. De wijn was super, goede combinatie voorgesteld door de bediening. Panna cotta zoals het hoort en nog beter! Kortom geweldig. Wat opvalt is de puurheid van de gerechten en de kwaliteit van de ingredienten. En de chefkok Laurence natuurlijk! Gastheer Faouzi is het boegbeeld van deze mooie zaak. Wij gaan regelmatig terugkomen!

Gegeten op 8 november 2014

spepeloon

Zoals gezegd het diner geprobeerd en dat was werkelijk zalig. Alle gerechten vers en van grote klasse. Lekkere wijnen en dit keer uit een goed glas.
Zeer vriendelijke bediening en de locatie blijft geweldig.

Gegeten op 29 oktober 2014

weblijvenproeven

Gisteravond op advies van een collega met ons tweën gaan eten bij Borgo. We hebben echt heel lekker gegeten. Men had een zomermenu en voor het hoofdgerecht keuze uit koolvis of kalfsoester. Mijn man nam ook nog de extra gang erbij en het was gewoon heerlijk. De bediening vonden wij heel attent en oplettend. Locatie vonden wij ook erg verrassend zo aan de Maas met nog gratis parkeren..... De inrichting van de zaak is vrij modern en licht en heeft een rustige atmosfeer. Als het warm genoeg is voor het terras buiten, zit je ook goud. Dat willen we ook nog een keer meemaken. Wij vinden het zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 13 augustus 2014

eddyc

Bij aperitief worden wat stukjes ham en worst geserveerd als amuse. Het driegangen diner (34 euro) begint met een zeer uitgebreide antipasti misti, met diverse soorten worst, vlees, kaas, groente, sardinesalade etc. Al bijna een maaltijd op zich. Vervolgens smaakte het hoofdgerecht, de kalsfoester perfect. De garnering daarvan was wat karig (een aardappelschijfje), maar een aanvulling was snel geregeld. Het dessert bestond uit een heerlijk citroentaartje, ijs en fruit. Bij een van de tafelgenoten ontbraken de rode bessen. Gevraagd of die soms op waren. De serveerster nam het bord mee terug naar de keuken, maar gaf het even later onveranderd weer terug met de mededeling dat de bessen inderdaad op waren.

Gegeten op 31 juli 2014

Rdam413

Eigenlijk was alles prima. De bediening is vriendelijk en servicegericht. Ik merkte net als de andere recensies dat de bediening wat chaotisch of ongeorganiseerd was. Wij hadden er geen last van, want het was niet bijzonder druk. De kaart is erg klein. Er was alleen keus tussen vlees/vis of vega. Weinig keus vind ik altijd goed, maar dit was me iets te weinig. Het eten was lekker. Niet bijzonder, maar zeker restaurant waardig. Het uitzicht uiteraard prachtig en de inrichting is netjes en overzichtelijk.

Gegeten op 30 juli 2014

Anja-

Op een warme zomeravond met 4 personen gegeten bij Borgo d'aneto.
Wij zaten op het sfeervolle terras met een prachtig uitzicht over het water.
Genieten. De bediening zijn erg jonge mensen die hun best doen.
Ze zijn beleefd maar soms gaat het wat onwennig. Het menu bestaat uit
een voorgerecht van anti pasto. Dit was prima verzorgd. Maar toch zou
een keuze uit 2 of 3 gerechten leuker zijn. Hoofdgerecht vlees, vis of vegetarisch.
Wij hebben alle 3 de keuzes geprobeerd. De bereiding was prima.
Vegetarisch gerecht ook lekker. Alleen miste wij bijgerechten.
Er lag 1 aardappel en 1 wortel als garnituur. Dit is karig.
Het toetje was prima en lekker. Dit is best een leuk adresje om af en toe
een hapje te eten. Als verbeterpunt vind ik dat er garnituur bij het hoofdgerecht
geserveerd moet worden. Voor de rest een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 19 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Borgo D'Aneto in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Borgo D'Aneto. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.