Azoren
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben genoten van de proeverij van Italiaanse hartige hapjes als voorgerecht. Het hoofdgerecht de Siciliaanse stoofschotel was ook heerlijk. Met verse ingrediënten. Het uitzicht vanuit het restaurant op de Maas is erg mooi. De bediening is heel vriendelijk. Wij komen hier zeker terug.

Gegeten op 6 april 2014

simoneboon
  • Recensies in de laatste twee jaar

kleine zaak met waanzinnig uitzicht over de Maas. Eten is van zeer goede kwaliteit, alles is ook mogelijk. Werken met 3 gangen menu, prima gerechten en voor ieder wat wils.

Gegeten op 2 april 2014

basilico
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom hier al jaren. Heb soms wat adviezen gegeven aan de eigenaar, die zo goed en vol passie met zijn vak bezig is. Vandaag hier geluncht. Top, top, top. Vooraf een sfornata. Dat is een soort lasagna met laagjes courgette, kaas en allerlei lekkere kruiden. Als hoofdgerecht een geweldige risotto met eekhoorntjesbrood. Subliem. Dessert was de citroentaart die een mengelmoes is van zoet en zuur in perfecte balans. De wijn (montepulciano) ook top. De bediening is altijd top en zo krijg je de hoofdprijs. Ik als gast en de zaak als punten!

Gegeten op 2 april 2014

latoque
  • Recensies in de laatste twee jaar

Uitstekende keuken, vooral het voorgerecht pasta en kuit van harder. De kabeljauw als hoofdgerecht was eveneens perfect. Aangenaam om weer eens een maaltijd geserveerd te krijgen waarbij je niet bij elke gang het gevoel hebt een amuse te eten; echte porties, dus. Al is het wel aan te bevelen om extra pasta te bestellen. Gezellig interieur, sfeervol maar niet over the top. De echte klapper is het uitzicht over de Maas, dat is fantastisch, ook s'avonds. In de zomer een mooi terras aan de kade, daarvoor was het nu nog te koud. Bediening is attent en goed, en best bijzonder : dit restaurant wordt gerund met uitsluitend jongeren in opleiding. Voor 4 personen, incl een goede fles wijn, water, koffie, toetje waren we 217 euro kwijt. We komen beslist terug.

Gegeten op 8 maart 2014

Oranje
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hadden gekozen voor een keuzemenu van drie gangen voor 34,50 (ander kon je niet). Het voorgerecht was uitstekend. Bij het hoofdgerecht (eend) moesten we nog extra aardappeltjes en spaghetti bijbestellen (á 3,50 en 5,50) dat was voor 6 gebakken aardappeltjes en een soepkop spaghetti erg prijzig. Jammer dat het geheel werd opgediend op koude borden. Omdat we een kaasplakje als dessert kozen moesten we daar ook 3,95 p/p voor bijbetalen.
Voor de niet geringe prijs hadden we wel een gedekte tafel verwacht en niet alleen een servet.
De koffie smaakte goed. Dit alles bij elkaar (twee rode, een witte wijn en een jus) koste ons meer honderd euro.

Gegeten op 7 maart 2014

vanessadevos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten met Valentijn! De fijne gemoedelijke sfeer met erg vriendelijke
personeel maakt van je avondje uit een feestje. Eerlijk eten met liefde klaargemaakt. Dat proef je. Een aanrader voor een zeer geslaagde avond.

Alle lieve mensen van Borgo D'Aneto heel erg bedankt.
We komen snel weer. Peter en Vanessa

Gegeten op 14 februari 2014

wim76
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bijzonder en heel lekker gegeten. Mooie, eerlijke en pure gerechten op een unieke manier gecombineerd. De coquilles waren voortreffelijk. Er wordt met liefde gekookt en dat proef je! De Chef komt even langs lopen, persoonlijk contact is goed, mede door de open keuken. Ook de kansarmen jongeren krijgen bij hun de gelegenheid om een plek in de maatschappij in te nemen. Alles bij elkaar een echte aanrader! Parkeren is geen probleem.

Gegeten op 13 februari 2014

wietzemiedema
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met Valentijn heb ik mijn vriendin verrast met een heerlijk Valentijns-menu bij dit restaurant. Het leuke was dat het menu pas op de avond zelf bekend werd, dus het bleef ook voor mij een verrassing. Hierbij werd wel rekening gehouden met dieetwensen!
Vooraf een heerlijke schaal met anti-pasti. Toast met gepureerde kikkererwten en gerechten met kaas. Het tweede gerecht was ravioli, in de vorm van een hart, met kaas en spinazie. Daarbij een cranberry compote. Prachtige wijn erbij, mooi uitgelegd door onze gastheer.
Het hoofdgerecht bestond uit kabeljauw met een saus van bloedsinaasappel en pepertjes. Daarbij nog geserveerd met gestoofde venkel. De kabeljauw was boterzacht en smolt op de tong. Geweldig!
Na het hoofdgerecht werden we nog verrast met gehaktballen in tomatensaus á la chef. Heerlijke smaken bij elkaar gebracht in een zo te zien simpel gerecht.
Het dessert bestond uit brownies en mascarpone met bosvruchtensaus.
Naast dat het eten heerlijk smaakte, was de ambiance van deze avond geweldig. Er was aandacht besteed aan de inrichting van het restaurant, de bediening zeer vriendelijk en gastvrij. Niks is te gek en dat is voor ons als gast erg prettig.
Na afloop kwam de chef nog even langs de tafels om te vragen of het allemaal gesmaakt had. Zo hoort het!

Gegeten op 14 februari 2014

Proever83632
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het lekkerste gerecht vond ik de gegrilde kalfsoester, niets Italiaans maar perfect. Het nagerecht een soort brownies/taart vond ik heerlijk. Haast net zo lekker als ik 'm zelf maak.

Gegeten op 30 januari 2014

cornelis3
  • Recensies in de laatste twee jaar

Puur eten, pure mensen, pure ambiance.
Even kijken in de keuken, geen probleem: alles vers ! Alleen dit zorgt al voor een betere smaak beleving. Bediening is ook puur, met een kleine er bij (oh, maken we even een tomaten pasta ? ijsje toe ?) voelden we ons niet opgelaten. Originele kaart. Ze gaan niet voor de snelle pasta/pizza, wel voor kwaliteit.
Hier hopen we zeker nog eens te komen !

Gegeten op 5 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Borgo D'Aneto in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Borgo D'Aneto. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!