Tomo Sushi

• 7.4

• 7.6

Olcha
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben bij veel Japanse restaurants gegeten, dure en all-you-can-eat, maar Tomo overtreft alles. Zelden zulke heerlijk sushi gegeten en het kleine lamsrackje was magnifique, heerlijk mals met een rooksmaakje. Erg prettige bediening en een zalige hors d'oeuvre van ingelegde rettich.
We komen zeker terug.

Gegeten op 2 maart 2014

cansu
  • Recensies in de laatste twee jaar

Poor value for money, and extremely expensive for that quality sushi. Definitely do not suggest this place. The tuna fish they served was very bad quality, with no taste. There are definitely better places in amsterdam for those prices.

Gegeten op 14 februari 2014

Derksenq
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vriendelijke bediening, moderne inrichting, kleinschalig.
Witte huiswijn had wat krachtiger gemogen bij de sushi. Prima kwaliteit sushi. Zalm spiesje lekker, tempura licht en niet vet.
Prima zaak!

tim43
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zonder reserveren toch een plekje gekregen in dit leuk ingerichte kleine restaurant. De kuipstoeltjes zien er grappig uit maar zitten erg lekker. All Sushi was vers en zeer lekker, met name de spicy tuna viel goed in de smaak. Ook de Japanese Plum wine als drankje is een aanrader. Bediening was ook prima in orde, vragen werden prima beantwoord. Ga hier zeker nog eens terug!

Gegeten op 14 december 2013

josé37
  • Recensies in de laatste twee jaar

Super lekkere verse sushi, dikke plakken sashimi en goede spiesjes. Personeel mag iets meer een lach geven bij de snelle service. Modern decor ipv Japans decor. Top restaurant. Zeker een aanrader in dit kleinschalige knusse restaurant. Groeten uit Fr

Mbouwens
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tomo is een kleine sushi plaats net van rondvaartboten. Goed de sushi en sashimi is vrij goed, niet de beste die ik heb gehad in amsterdam maar zeker heel goed. We hadden ook een zekere gyoza die behoorlijk goed ook was. Ik denk dat als je van sushi houdt dan is dit een redelijke keuze.

Gegeten op 15 augustus 2013

AA7784
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een duur betaalde teleurstelling...

We hadden bedacht dat een dagje Amsterdam wel leuk zou zijn, dat was het zeker. Na een middagje rondlopen ontwond zich het gebruikelijke ritueel waar of we zouden gaan eten, met de Iens app in de hand. Tomo Sushi kwam er goed uit en was bovendien in de buurt.

We waren aan de vroeg kant, (dus) het restaurant was nog leeg. De bediening stoorde zich niet aan onze entree, maar aangezien we bleven staan kregen we toch een tafel aangeboden. Het duurde vervolgens een eeuwigheid om 2 glazen wijn op tafel te krijgen, waarna het nog langer duurde om te kunnen bestellen. Het personeel was enkel met zichzelf bezig. We moesten bijna smeken om een 2e glas wijn.

De kaart zag er veelbelovend uit, dus bestelden Gyu Yaki, Sashimi Small, Ebi Tempura Maki, Gyoza en nog wat. De sashimi was veels te koud om goed te kunnen proeven en de overige gerechten kwamen kwalitatief niet boven een gemiddeld all-you-can-eat sushi restaurant.

Prijs/kwaliteit-verhouding is hier totaal zoek.

Gegeten op 9 juni 2013

daniëlle13
  • Recensies in de laatste twee jaar

gisteren hier wezen eten na goede recensies hier gelezen te hebben. Heerlijke sushi, had van mij alleen iets kouder gemogen. Bediening was ook top. Sushi a la carte is nu eenmaal duurder dan all-you-can-eat maar het was het zeker waard!

Gegeten op 24 juli 2013

joeystrevens
  • Recensies in de laatste twee jaar

Redelijke sushi, goed plekje om hier even te eten voordat we het uitgaansleven in gaan. Bediening is aardig, leggen vriendelijke uit wat er allemaal te bieden valt.

Gegeten op 19 juni 2013

Henri II
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tomo ligt aan de rand van het gay uitgaansdistrict in het korte deel van de Reguliersdwarsstraat. Een mooie zaak, verzorgde WC’s, zeer attente zij het wat knorrige vrouwelijke bediening en uitstekend eten. Maar duur. Heel erg duur. Een warm mini kruikje saké kost 6,50. De kleine uitstekende sashimi 18. En het setje van zes maki, verrukkelijke rolletjes tonijn, zalm, dorade, avocado en roze mayo 13. Men eet er absoluut heerlijk en de sashimi is ongeveer de beste van Amsterdam. Het enige nadeel zijn de hemelverpletterende prijzen. 44 euro, zojuist, per persoon voor een paar cupjes sake, een kleine sashimi en zes sushi is waanzinnig duur. Als geld geen rol speelt: Uitstekend! Als geld wel een overweging is: te vermijden.

Gegeten op 28 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Tomo Sushi in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Tomo Sushi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!