Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Ni Hao wok

1. Chinees

Ni Hao wok

1. Chinees
  1. Toon telefoonnummer 050 318 14 00

dvanstreun

Er was eigenlijk maar 1 hoogtepunt, de vers geperste jus.
25 minuten wachten op de wok, o.a. door een paar niet vooruit te branden "koks".
Bakken die leeg waren en sporadisch bijgevuld werden, en dit terwijl het nog niet eens helemaal vol was.
Het was de eerste, en ook direct de laatste keer.
Met stip het slechtste restaurant waar we geweest zijn.
Volgende keer weer ergens anders heen.

Gegeten op 29 november 2014

k.den.braven

Met een groep internationale gasten hier gegeten. Zij waren allemaal onder de indruk van het restaurant en de kwaliteit van het eten. Aan het einde van de avond was er wel het een en ander op maar dat kon de pret niet drukken.
Een prima avond gehad en iedereen ging met een tevreden gevoel terug naar zijn hotel.

Gegeten op 6 september 2014

Jvandiepeveen

Prachtige uitstraling. Buiten mooie zuilen en binnen een zeer passende entree. Concept is duidelijk, in 2,5 uur zo veel mogelijk eten en drinken en dat is te zien. Personeel loopt continu rond om vuile vaat af te ruimen en kan daardoor weinig vriendelijk en attent zijn. Eigenlijk alleen gesproken met diegene waarmee we hebben afgerekend. Verder één groot graai-festijn met zo veel mogelijk opscheppen.

Het eten smaakt prima, maar na een uur was ongeveer de helft van het warme buffet op en al het ijs was op. De wachtrijen bij de open keuken waar je eten kan laten bereiden waren lang. Een aantal dingen moeten ze echt afschaffen. Doe alsjeblieft geen pizza in een wokrestaurant!

Wel erg goed dat je zelf versgeperste sinaasappelsap kan pakken en verder ook veel soorten fris.

Verder valt het op dat er hier en daar wel wat gerenoveerd mag worden. De bekleding van de banken is redelijk vervallen en bij de heren wc trekken twee urinoirs niet meer door.

Desondanks een gezellige avond gehad.

Gegeten op 21 maart 2014

hoffje

Over het algemeen bevalt dit wok restaurant goed. Gisteren was het echter een tegenvaller, veel gerechten waren op en de sushi bar kwam eigenlijk alleen met het goedkoopste aanbod, weinig vis en variatie. De lekkerste sushi's gingen naar de andere kant van het restaurant, fusion. Gerechten van het warme buffet werden niet aangevuld, en het eten was koud doordat de deksels open bleven staan. Ik denk dat het een taak van de bediening is om dit met regelmaat om te scheppen en er op te letten dat deksels gesloten zijn.

Gegeten op 21 maart 2014

aardappeleters

Ik vond het eigenlijk wel prima om hier te wokken. verse spullen en alles voldoende aanwezig. kortom prima avond gehad. Ik werd netjes geattendeerd op het feit dat de tijd bijna om was en dat het rondje koffie voor eigen rekening was. prima service

Gegeten op 19 december 2013

Tzen

Afschuwelijk. Meer dan 20 minuten wachten bij de wok. Veel leeg op het buffet, slecht aangevuld. De sushibar, leuk idee maar bijna alleen vegetarische sushi. Uiteraard om kosten te besparen, maar adverteer er dan niet mee. Toetjesbuffet uitgebreid, maar weinig opscheplepels/vorkjes waardoor iedereen met z'n handen in de chocofontein zit. Laatse keer Ni Hao in ieder geval!

Gegeten op 23 november 2013

Coehoorn

Met gezin weesten eten, waaronder 3 kinderen.
Konden ze mooi wat verschillende smaken leren kennen, proberen.
Veel keuze aan gerechten.
Smaaktechnisch eea wel redelijk voor elkaar. Nette efficiënte bediening. Je hebt 2,5h de tijd.
Door het concept van zelfbediening en grote aantal mensen ontstaat toch sterk het idee/gevoel van een massale 'vreetschuur' en een bult onrust door het heen en weer geren.
Voor mij hoeft dat niet meer. Ga ik toch liever ergens anders eten met meer rust/aandacht voor elkaar en het eten.

WiHa

Vaak gegeten maar wordt steeds minder. Lange rijen bij de wok, buffetten slecht (niet) aangevuld. Wordt ook niet bijgehouden met knoeien van anderen waardoor b.v. poffertjes in de kip kerrie en de vloer gevaarlijk glad door eten. Personeel mag wel wat vriendelijker worden.

Gegeten op 27 juni 2013

allard4

Ons favoriete wok-restaurant in Groningen. Deze keer gingen we er heen met schoonouders en kinderen en dat is echt ideaal. Iedereen loopt zelf langs het eten en haalt wat hij/zij wil. Je kunt vlees, vis en groente ter plekke laten wokken. Deze keer vooral voor vis gekozen. Prima van smaak en goed vers. Je kunt er ook terecht voor een veelheid aan andere gerechten, van sushi tot babi pangang en van poffertjes tot spareribs. Kinderen hebben al snel aparte combinaties op hun bord liggen. Aan tafel worden alleen de drankjes verzorgd. Al jaren betreft het hier dezelfde obers. Toch blijft alles wat steriel en afstandelijk. De gezelligheid moet dus komen van wie je meeneemt. Voor de kinderen is het ijs het echte toetje hier. Prima voor de simpele hap voor een groep die verschillende eetwensen heeft. Prijs per persoon is vast en je betaalt bij vertrek bij de uitgang.

Gegeten op 21 september 2012

Moniqueyvonne

De mie en de miefang waren koud. Toen ik dat zei kwam er gelijk een reactie dat dit niet kon. Echt niet netjes ! Heb ook het eten nog doorgeroerd. Verder was het wel lekker maar ik kom er niet weer !

Gegeten op 15 december 2012

Schrijf zelf een recensie over Ni Hao wok in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Ni Hao wok. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.