• foto's van Eetcafé Ugly Duck in Groningen - 1

• 8.1

• 7.8

eetgar
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tijdens ons bezoek aan Groningen eens gegeten bij eetcafé Ugly Duck. Het eerste wat ons opvalt bij binnenkomst is de muziek, die ons nou niet echt in de stemming brengt voor een lekker avondje uit. Soort hardrock en ook nog zeer aanwezig. We vragen het personeel of ze wat anders kunnen opzetten. Personeel reageert hier zeer adequaat en attent op en verandert de muziek. Wij bestellen een eendeborst en een witvis als hoofdgerecht. Wat we op ons bord krijgen is wel echt middelmatig: de witvis staat krom van de droogte en de eendeborst smaakt laf en heeft een soort rubberachtige substantie. De warme groente is een ondefinieerbaar prutje, waar smaak nog kraak aanzit. enige pluspunt zijn de patatjes: die zijn knapperig en vers.
Al met al gingen we niet echt met het idee naar huis van 'lekker gegeten' maar meer van: 'jammer dat we voor dit eetcafé gekozen hebben' . Maar je kunt er een keer naast zitten, gelukkig was het niet echt duur: rond de €35,- voor 2 hoofdgerechten en drank. Geen aanrader, deze ugly duck.

Gegeten op 2 maart 2014

Janke Sinnema
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met een vriendin lekker gegeten, ik nam de vegetarische dagschotel: gebakken camembert met een mango-cranberry sausje, frites, salade en warme andijvie. Het was stevige kost: grote stukken kaas, wel een beetje aan de zware kant voor mijn maag.
We kregen op straat een roze (Fair Trade) roos i.v.m. Valentijnsdag. De serveerster bood meteen aan ze voor ons in een vaasje met water te zetten: zeer attent.
Het decor: een gezellig bruin café.

Gegeten op 13 februari 2014

Mrijkie
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een eetcafé zoals een eetcafé hoort te zijn. Ik vond het wel leuk dat de kaart er net even iets anders uitzag dan bij de meeste eetcafés. Als voorgerecht hadden we de champignons en de gefrituurde jalapenos en als hoofdgerecht hadden we beide de mixed grill. Het vlees (behalve de kip, die was een beetje droog) was goed gebakken en de patat was ook lekker krokant gebakken. Wat ik echt een pluspunt vond is dat we naast de salade erbij ook nog warme groente kregen. Dit mis is vaak als ik eet bij een eetcafé. Het personeel was erg vriendelijk en oplettend en het decor ziet er leuk uit.

Gegeten op 24 januari 2014

AenE
  • Recensies in de laatste twee jaar

Leuke menukaart met als aanvulling het dag- en weekmenu op krijtborden. De gerechten passen bij een eetcafe. De pepersteak en de sate waren prima, net als de groenten (soort kool en salade) en de frietjes. Geen rare liflafjes, maar gewoon recht-toe-recht-aan, zoals je van een eetcafe verwacht. Het was prettig dat het personeel er rekening mee hield dat we maar een klein uurtje hadden. Onze bestelling was er snel, zodat we rustig konden eten. Een aanrader voor wie in Groningen (na het winkelen) nog even iets wil eten.

Gegeten op 19 december 2013

djfd6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ondanks dat men pas geserveerd vanaf 4 personen, toch voor ons (2 personen) een tafeltje vrij gehouden. Lekker eten tegen goede prijzen. Gezellige atmosfeer en veel jong publiek aanwezig. Bediening attent en maak ook een praatje (als je dat wilt). Wij komen hier zeker terug als we weer in Groningen zijn.

Gegeten op 26 september 2013

Bmartena
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanmiddag rond 3 uur - half 4 geluncht bij 'Ugly Duck'. We hadden flinke trek, want na alleen een ontbijt een hele dag door Groningen lopen hakt er wel in natuurlijk. Na een heerlijke kop warme choco met goede slagroom hebben wij beide een broodje van de kaart besteld.
Tafelgenoot koos voor een waldkorn met kip, sla, tomaat en pesto. Niks mis mee! Ikzelf heb een waldkorn met geitenkaas en pijnboompitten in combinatie met wat eenvoudige sla genomen. De geitenkaas was heerlijk en goed op temperatuur. Ze zijn er bovendien niet zuinig mee! Genieten dus.
Over de uitstraling van het café ben ik wat minder te spreken. Ja, het is knus en best gezellig, maar de vele posters aan de muur maken het geheel wat druk en slordig.

Gegeten op 29 maart 2013

huiltje
  • Recensies in de laatste twee jaar

gisteren heerlijk gegeten! vanuit de extreme koude maartse dag 'n zeer warm welkom daarbinnen! zeer vriendelijke en service gerichte bediening, goeie kip en spareribs, heel prettig en gezellig publiek. kortom 'n warm aanbevolen plekje!

Gegeten op 24 maart 2013

HetS
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig eetcafé in het centrum van de stad. Het zat lekker vol, , maar ondanks dat konden we snel bestellen. Prima soep en broodje gegeten. Lekkere leestafel met veel tijdschriften. Leuk eenvoudig adres om tijdens het shoppen even lekker binnen te vallen.

Gegeten op 28 december 2012

inkalogpro
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na 45 minuten wachten (en iedereen die na ons binnen was gekomen al eten had) vroeg ik of de serveerster kon informeren naar ons eten... zeer onvriendelijke bejegening en smoezenboek. Eten was vlak van smaak. Gedoe met de rekening en bij vertrek kon er geen groet van personeel meer af.
Nee, geen fooi en volgende keer ergens anders.

Gegeten op 18 december 2012

HB-Parker
  • Recensies in de laatste twee jaar

Erg gezellig café. Zit vaak goed vol, mooie locatie ook, je loopt zo door naar zowel de Vismarkt als de Grote Markt.

Bijzonder is de uitgebreide speciaalbierenkaart. Voor in de horeca zijn deze bieren erg goedkoop. Nodigt dus uit om voor het eten eerst rustig een biertje te doen en na het eten lekker na te tafelen met een goed glas speciaalbier.

Het eten is voor een eetcafé prima, zeker minimaal net zo goed als de eetcafés die hier op Iens bij de top-10 staan.

Bediening is wat slordig, maar dat hoort bij dit soort cafés denk ik. Wel erg vriendelijk en attent.

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé Ugly Duck in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé Ugly Duck. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!