Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Eetcafé Ugly Duck in Groningen - 1

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Heerlijk biergerecht gehad. Lekker mals, mediummgebakken biefstuk met Koninck bier en stukjes peer en framboos. Goede prijs 13,80 met lekkere frietjes, warme groenten (rode biertjes) en een salade.

Nagerecht een triffle met peer en hangop. Heerlijk en wederom voor een nette prijs.

Het was het weekend van Eurosonic/Noorderslag kortom erg druk, nog net een plaatsje aan de bar. We kregen snel een drankje en na 15 minuten konden we aan tafel.

Aardige en attente bediening ondanks de drukte! Ik eet graag in dit bruine eetcafé!

Gegeten op 17 januari 2015

eeffieh

Al vaker bij de Ugly Duck gegeten maar deze keer viel het bijzonder tegen. De biefstuk, kip en zelfs de frietjes waren droog. Wel vriendelijk bediend en gezellig gezeten.

Gegeten op 8 november 2014

kersen

We hebben gisteren heerlijk gegeten bij Ugly Duck. We waren met zijn vieren en alle vier enthousiast. De sfeer is heel gezellig; het meisje dat onze bestelling opnam en het eten en drinken serveerde deed dat heel enthousiast en vriendelijk en het eten was echt lekker! Wat ons betreft dus een aanrader. Als voorgerecht hadden we de dagsoep (Hongaarse goulashsoep) en mandje brood met kruidenboter en groene pesto. Hoofdgerechten: gebakken varkenshaasmedaillons omwikkeld met serranoham en daarbij een heerlijke saus; kabeljauw met avocado, garnalen en room en de vis van de maand (Heek). Daarbij friet en salade en warme groente. De witte huiswijn was prima.

Gegeten op 6 november 2014

rosalein

Een gezellig bruin-café met een verrassend goede kaart! Als vegetariër gekozen voor een kleine kaasfondue die niet bepaald doorsnee was, heerlijke pittige kaas met een pepertje erin en diverse groentes om te dippen. Vriendin nam een stoofpotje die ze niet helemaal op kon, kreeg een mooi bakje met de restjes mee naar huis om de volgende dag op te peuzelen. Vriendelijk en vrolijk personeel maakt het sfeertje af. Toegankelijk en vooral niet ingewikkeld.

Gegeten op 24 mei 2014

PoVi

Na een lange dag in Groningen zijn wij in de Ugly Duck beland voor een lekkere hap.
Het restaurant zag er gezellig uit en ook grappig met al die eenden in de zaak.

Ondanks dat het op een dinsdag was, was het best druk. Ik had een lekker kogelbiefstuk en mijn vriendin spare-ribs. De biefstuk was heerlijk en mals en heb daarnaast ook de spare ribs geproefd en die waren ook lekker gemarineerd. Qua friet had er wel wat meer bij gekund.

Dessert was wel lekker met een dame blanche en een chocolade hazelnoot taartje. Daarna zijn we weer lekker voldaan naar het station gegaan.

Gegeten op 25 februari 2014

eetgar

Tijdens ons bezoek aan Groningen eens gegeten bij eetcafé Ugly Duck. Het eerste wat ons opvalt bij binnenkomst is de muziek, die ons nou niet echt in de stemming brengt voor een lekker avondje uit. Soort hardrock en ook nog zeer aanwezig. We vragen het personeel of ze wat anders kunnen opzetten. Personeel reageert hier zeer adequaat en attent op en verandert de muziek. Wij bestellen een eendeborst en een witvis als hoofdgerecht. Wat we op ons bord krijgen is wel echt middelmatig: de witvis staat krom van de droogte en de eendeborst smaakt laf en heeft een soort rubberachtige substantie. De warme groente is een ondefinieerbaar prutje, waar smaak nog kraak aanzit. enige pluspunt zijn de patatjes: die zijn knapperig en vers.
Al met al gingen we niet echt met het idee naar huis van 'lekker gegeten' maar meer van: 'jammer dat we voor dit eetcafé gekozen hebben' . Maar je kunt er een keer naast zitten, gelukkig was het niet echt duur: rond de €35,- voor 2 hoofdgerechten en drank. Geen aanrader, deze ugly duck.

Gegeten op 2 maart 2014

Janke Sinnema

Met een vriendin lekker gegeten, ik nam de vegetarische dagschotel: gebakken camembert met een mango-cranberry sausje, frites, salade en warme andijvie. Het was stevige kost: grote stukken kaas, wel een beetje aan de zware kant voor mijn maag.
We kregen op straat een roze (Fair Trade) roos i.v.m. Valentijnsdag. De serveerster bood meteen aan ze voor ons in een vaasje met water te zetten: zeer attent.
Het decor: een gezellig bruin café.

Gegeten op 13 februari 2014

Mrijkie

Een eetcafé zoals een eetcafé hoort te zijn. Ik vond het wel leuk dat de kaart er net even iets anders uitzag dan bij de meeste eetcafés. Als voorgerecht hadden we de champignons en de gefrituurde jalapenos en als hoofdgerecht hadden we beide de mixed grill. Het vlees (behalve de kip, die was een beetje droog) was goed gebakken en de patat was ook lekker krokant gebakken. Wat ik echt een pluspunt vond is dat we naast de salade erbij ook nog warme groente kregen. Dit mis is vaak als ik eet bij een eetcafé. Het personeel was erg vriendelijk en oplettend en het decor ziet er leuk uit.

Gegeten op 24 januari 2014

AenE

Leuke menukaart met als aanvulling het dag- en weekmenu op krijtborden. De gerechten passen bij een eetcafe. De pepersteak en de sate waren prima, net als de groenten (soort kool en salade) en de frietjes. Geen rare liflafjes, maar gewoon recht-toe-recht-aan, zoals je van een eetcafe verwacht. Het was prettig dat het personeel er rekening mee hield dat we maar een klein uurtje hadden. Onze bestelling was er snel, zodat we rustig konden eten. Een aanrader voor wie in Groningen (na het winkelen) nog even iets wil eten.

Gegeten op 19 december 2013

djfd6

Ondanks dat men pas geserveerd vanaf 4 personen, toch voor ons (2 personen) een tafeltje vrij gehouden. Lekker eten tegen goede prijzen. Gezellige atmosfeer en veel jong publiek aanwezig. Bediening attent en maak ook een praatje (als je dat wilt). Wij komen hier zeker terug als we weer in Groningen zijn.

Gegeten op 26 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé Ugly Duck in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé Ugly Duck. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.