a TripAdvisor company

foto's van Eetcafé Ugly Duck in Groningen - 1 foto's van Eetcafé Ugly Duck in Groningen - 2 foto's van Eetcafé Ugly Duck in Groningen - 3 foto's van Eetcafé Ugly Duck in Groningen - 4 foto's van Eetcafé Ugly Duck in Groningen - 5 foto's van Eetcafé Ugly Duck in Groningen - 6

Eetcafé Ugly Duck

2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 050 312 31 92
  2. www.eetcafeuglyduck.nl

machteld12

Regelmatige bezoeker van de Duck,. Altijd lekker eten en een supergoeie sfeer.
De kaart wisselt vaak en er zijn altijd leuke daghappen en een gerecht met bier.
Bediening is vlot en weet wat ze doen.
Erg leuk eetcafe.

Gegeten op 5 mei 2016

bel52le

Voldoet volledig aan de verwachtig, klassieke menukaart, en dat klopt met de gerechten, goede koffie ! Behoorlijk druk op zaterdag, maar de bediening loopt correct en redelijk vlot.

Gegeten op 5 maart 2016

NienGron

Op donderdagavond hier met ons 2en gegeten. Altijd goede ervaringen bij Ugly Duck, maar nu konden ze ons de tent wel uit kijken. Het voorgerecht werd van tafel gehaald, voor we het op konden eten en na het hoofdgerecht werd ons gemeld "Ik had jullie graag een dessert willen aanbieden, maar de keuken is dicht". Niet echt sprake van service..

Gegeten op 11 februari 2016

marjo84

Vorige week ben ik uit eten geweest bij de Ugly Duck in de Zwanestraat in Groningen. Het is een gezellig restaurantje en ik kom er wel vaker. Helaas dit keer echt een slechte ervaring en door de waardeloze manier waarop er met mijn klacht werd omgegaan heb ik besloten een negatieve review te schrijven.

Ik had een kogelbiefstuk besteld, well-done. Het biefstuk was echt zo droog dat het bijna niet weg te krijgen was. Gewoon echt niet lekker meer. Toen ik hier wat van zei werd er overlegd met de keuken. De reactie was dat dit nu eenmaal was hoe ze hier de well-done maakten. Ik kon wel een kopje koffie krijgen. Er zijn in het geheel geen excuses gemaakt. Ik werd behandeld als een zeur. Het excuus wat de keuken gaf vind ik (indien het echt zo is dat zij altijd zo hun well-done biefstuk maken) getuigen van onbekwaamheid. Je kan een biefstuk prima well-done bakken zonder dat het een droge lap leer wordt. Je kon zelfs zien aan de structuur van het vlees hoe uitgedroogd het was.

Ik ga niet meer terug naar de Ugly Duck. Dat het een keer mis kan gaan in de keuken begrijp ik. Maar dat ze er vervolgens op deze manier mee omgegaan zijn vind ik belachelijk. Wat is er gebeurd met de goede service?

Gegeten op 20 januari 2016

Wehes

Heerlijk gegeten met 5 personen, die ieder een ander gerecht hadden: kaasfondue, stoofpotje, mul, snoekbaars en Thaise curry. Alle gerechten waren lekker, goed geserveerd en genoeg. De huiswijn was ook o.k. Bediening vlot en goed.
Fam. S.

Gegeten op 21 januari 2016

Chzeut

Als je in Groningen hebt gewoond weet je dit eetcafe wel weer te vinden als je een dagje Groningen doet. Was druk, gelukkig gingen net twee mensen weg. Niet te ingewikkelde kaart, ik had het stoofpotje (een klassieker) en mijn disgenoot de vegetarische champignon/bier kaasfondue. Ook ruine keuze uit speciale biertjes. Kortom, lekker zoals altijd.

Gegeten op 28 december 2015

hansvolvo

we waren met zn 5en, en dus de mogelijkheid om een diversiteit van voorgerechten te proberen, dat was goed bevallen en ruim voldoende per portie, ook de hoofgerechten waren goed en smakelijk, mn. de gnocci en sate waren erg lekker, veel friet en groenten kortom lekker en genoeg.
bediening wel wat traag, maar wel zeer vriendelijk

Gegeten op 26 augustus 2015

Erick83

Gegeten op 4 juli 2015

LienG

Gemiddeld eetcafe zowel qua prijs als qua eten. Op zich redelijk goede daghap, tegen redelijke prijs. weinig vegetarische opties.

Gegeten op 18 maart 2015

Miss_Mead

Al een aantal keer gegeten en geluncht bij dit gezellige eetcafé. Het is er heel gezellig ingericht en ik krijg er altijd de neiging om er iets nieuws te proberen. De biergerechten zijn er ook erg goed!

Gegeten op 3 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé Ugly Duck in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé Ugly Duck. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.