a TripAdvisor company

foto's van Eetcafé Ugly Duck in Groningen - 1 foto's van Eetcafé Ugly Duck in Groningen - 2 foto's van Eetcafé Ugly Duck in Groningen - 3 foto's van Eetcafé Ugly Duck in Groningen - 4 foto's van Eetcafé Ugly Duck in Groningen - 5 foto's van Eetcafé Ugly Duck in Groningen - 6

Eetcafé Ugly Duck

2. Internationaal
  1. Toon telefoonnummer 050 312 31 92
  2. www.eetcafeuglyduck.nl

LienG

Gemiddeld eetcafe zowel qua prijs als qua eten. Op zich redelijk goede daghap, tegen redelijke prijs. weinig vegetarische opties.

Gegeten op 18 maart 2015

Miss_Mead

Al een aantal keer gegeten en geluncht bij dit gezellige eetcafé. Het is er heel gezellig ingericht en ik krijg er altijd de neiging om er iets nieuws te proberen. De biergerechten zijn er ook erg goed!

Gegeten op 3 september 2014

shiitake

Vandaag heerlijk geluncht bij dit eetcafé. Ze hebben een ruim aanbod van lunchgerechten en genoeg keus voor vegetariërs. We hebben een vegetarisch broodje met gegrilde groenten en brie besteld, een broodje met vegetarische kroketten en een puntzak friet. De gegrilde groenten waren heerlijk op smaak gebracht, ook de kroketten waren erg lekker en het brood was heerlijk vers en knapperig. Het enige minpuntje was dat de gerechten iets te veel gezouten waren. Verder een hele gezellige plek om lekker te lunchen en zeer geschikt voor vegetariërs.

Gegeten op 30 januari 2015

Slaapmonster

Heerlijk biergerecht gehad. Lekker mals, mediummgebakken biefstuk met Koninck bier en stukjes peer en framboos. Goede prijs 13,80 met lekkere frietjes, warme groenten (rode biertjes) en een salade.

Nagerecht een triffle met peer en hangop. Heerlijk en wederom voor een nette prijs.

Het was het weekend van Eurosonic/Noorderslag kortom erg druk, nog net een plaatsje aan de bar. We kregen snel een drankje en na 15 minuten konden we aan tafel.

Aardige en attente bediening ondanks de drukte! Ik eet graag in dit bruine eetcafé!

Gegeten op 17 januari 2015

eeffieh

Al vaker bij de Ugly Duck gegeten maar deze keer viel het bijzonder tegen. De biefstuk, kip en zelfs de frietjes waren droog. Wel vriendelijk bediend en gezellig gezeten.

Gegeten op 8 november 2014

kersen

We hebben gisteren heerlijk gegeten bij Ugly Duck. We waren met zijn vieren en alle vier enthousiast. De sfeer is heel gezellig; het meisje dat onze bestelling opnam en het eten en drinken serveerde deed dat heel enthousiast en vriendelijk en het eten was echt lekker! Wat ons betreft dus een aanrader. Als voorgerecht hadden we de dagsoep (Hongaarse goulashsoep) en mandje brood met kruidenboter en groene pesto. Hoofdgerechten: gebakken varkenshaasmedaillons omwikkeld met serranoham en daarbij een heerlijke saus; kabeljauw met avocado, garnalen en room en de vis van de maand (Heek). Daarbij friet en salade en warme groente. De witte huiswijn was prima.

Gegeten op 6 november 2014

rosalein

Een gezellig bruin-café met een verrassend goede kaart! Als vegetariër gekozen voor een kleine kaasfondue die niet bepaald doorsnee was, heerlijke pittige kaas met een pepertje erin en diverse groentes om te dippen. Vriendin nam een stoofpotje die ze niet helemaal op kon, kreeg een mooi bakje met de restjes mee naar huis om de volgende dag op te peuzelen. Vriendelijk en vrolijk personeel maakt het sfeertje af. Toegankelijk en vooral niet ingewikkeld.

Gegeten op 24 mei 2014

PoVi

Na een lange dag in Groningen zijn wij in de Ugly Duck beland voor een lekkere hap.
Het restaurant zag er gezellig uit en ook grappig met al die eenden in de zaak.

Ondanks dat het op een dinsdag was, was het best druk. Ik had een lekker kogelbiefstuk en mijn vriendin spare-ribs. De biefstuk was heerlijk en mals en heb daarnaast ook de spare ribs geproefd en die waren ook lekker gemarineerd. Qua friet had er wel wat meer bij gekund.

Dessert was wel lekker met een dame blanche en een chocolade hazelnoot taartje. Daarna zijn we weer lekker voldaan naar het station gegaan.

Gegeten op 25 februari 2014

eetgar

Tijdens ons bezoek aan Groningen eens gegeten bij eetcafé Ugly Duck. Het eerste wat ons opvalt bij binnenkomst is de muziek, die ons nou niet echt in de stemming brengt voor een lekker avondje uit. Soort hardrock en ook nog zeer aanwezig. We vragen het personeel of ze wat anders kunnen opzetten. Personeel reageert hier zeer adequaat en attent op en verandert de muziek. Wij bestellen een eendeborst en een witvis als hoofdgerecht. Wat we op ons bord krijgen is wel echt middelmatig: de witvis staat krom van de droogte en de eendeborst smaakt laf en heeft een soort rubberachtige substantie. De warme groente is een ondefinieerbaar prutje, waar smaak nog kraak aanzit. enige pluspunt zijn de patatjes: die zijn knapperig en vers.
Al met al gingen we niet echt met het idee naar huis van 'lekker gegeten' maar meer van: 'jammer dat we voor dit eetcafé gekozen hebben' . Maar je kunt er een keer naast zitten, gelukkig was het niet echt duur: rond de €35,- voor 2 hoofdgerechten en drank. Geen aanrader, deze ugly duck.

Gegeten op 2 maart 2014

Janke Sinnema

Met een vriendin lekker gegeten, ik nam de vegetarische dagschotel: gebakken camembert met een mango-cranberry sausje, frites, salade en warme andijvie. Het was stevige kost: grote stukken kaas, wel een beetje aan de zware kant voor mijn maag.
We kregen op straat een roze (Fair Trade) roos i.v.m. Valentijnsdag. De serveerster bood meteen aan ze voor ons in een vaasje met water te zetten: zeer attent.
Het decor: een gezellig bruin café.

Gegeten op 13 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Eetcafé Ugly Duck in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over Eetcafé Ugly Duck. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.