Bakkerscafe Brood op de Plank

• 8.1

• 7.3

Beachster01
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gastvrije plek gelegen aan een pleintje. Allervriendelijkste service en heerlijke lunch. Aanrader: meergranenbol met forelmousse, compleet met sausje en salade geserveerd! Kom hier zeker terug.

Gegeten op 18 november 2013

Proever2426
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier lunch ik regelmatig. Het brood is vers, veerkrachtig, geurig, stevig. Mijn favoriet is de makreelsalade. De werknemers zijn allemaal mensen met een uitdaging die uiterst vriendelijk, rustig en professioneel aan het werk zijn. De inrichting is licht en ruim. Er is weinig textiel aanwezig, daardoor is er wel wat galm op rustigere momenten. Prima plek voor een (zaken-)lunch en om je verse brood in te kopen

Gegeten op 24 april 2013

Rosalindaz
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren ben ik met een vriendin gaan lunchen bij het bakkerscafe. We werden zeer hartelijk ontvangen en de service was verder ook goed. We bestelden een lunchmenu'tje en kregen een bord vol; vers gebakken brood, boter, jam, kaas, pastrami, tapenade en fruit. Echt een heerlijke lunch!
Naast een lunchcafe kun je ook brood kopen bij het bakkerscafe. Er is ook een gezellig terras bij, helaas regende het dus hebben we er geen gebruik van gemaakt. Ik vind het bakkerscafe zeker een aanrader en kom nog ns terug!

Gegeten op 7 augustus 2013

Dewal
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heel fijn relax terras met een grappige kaart. Erg lekker broodje forelmousse op.
Bediening was aardig en beleefd.
Die loungebank wil ik ook in m'n tuin!

Hellika

• Uitstekend

goed opgezet concept. Lekker brood. Je kunt er heerlijk lunchen. Je moet er alleen niet heen gaan als je haast hebt, maar je zit er leuk dus is het niet erg om er je tijd voor te nemen.

Sinidekker

• Uitstekend

Lekkere broodjes gegeten in een ontspannen, uitnodigende sfeer met een vriendelijke en professionele bediening. Klasse!
Jan Boter en Sini Dekker, Groningen

eri

• Uitstekend

Yes! Eindelijk een WIFI plek waar je lekker kan eten én relaxt kan zitten!

cmonten

• Uitstekend

Heerlijk brood, gezellig om te zitten, ideële doelstelling, aandacht voor duurzaamheid, wat wil je nog meer.

Altijdtrek

• Uitstekend

Rustig plekje in Bottendaal. Kindvriendelijk. Overheerlijk biologisch meerzadenbrood met origineel en verrassend beleg.
Loungehoekje is wat klein geworden, maar verder prima plek!

sanne1986

• Uitstekend

Heerlijk biologische brood, dat ze zelf bakken!!! Ook een erg mooi concept, dat ze mensen die beperkt zijn een kans geven in de maatschappij..

Schrijf zelf een recensie over Bakkerscafe Brood op de Plank in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Bakkerscafe Brood op de Plank. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!