a TripAdvisor company

1. Biologisch
  2. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 024 848 85 60

jadevanhasselt

Vandaag gelucht bij het bakkerscafé. Lekker eten, vriendelijke bediening en een fraai decor. Ik heb de scones met jam en room genomen. Wat je krijgt zijn warme scones met daarnaast een heerlijke jam! Mijn tafelpartner nam brood met humus. De prijs/kwaliteitsverhouding is zeer goed. voor 5,50 heb je twee dikke, goed belegde boterhammen. De bestelling wordt niet opgenomen, maar deze dien je zelf aan te kruisen op een blaadje waar alle gerechten en dranken op staan. We hadden per ongeluk een broodje teveel aangekruist, maar deze werd zonder problemen weer mee teruggenomen, klasse! Verder is het restaurant warm ingericht. Wat mij betreft een aanrader!

Gegeten op 20 juni 2015

Trotamundos

Er werd een belegde maïsbol besteld en een dubbele boterham met vandaag griekse zalmsalade.
Zowel de bol als de boterham waren op één van twee sneden belegd en de andere snee lag er onbelegd tegenaan. Gelukkig. Want zo was je in staat om het brood puur te proeven. Nog niet vaak zo'n lekker brood geproefd. Uitstekende bakkerij. De zalmsalade vond ik middelmatig.
De cappuccino smaakte prima en was goed van structuur. Bij de latte macchiato was de melk iets te veel gemengd met de koffie.

Gegeten op 23 april 2015

MeisjeNijmegen

Ik heb wel vaker hier geluncht. Deze keer at ik scones, die erg lekker waren: vers, warm uit de oven. Prima betaalbaar ook. Als je eenmaal binnen bent, is de locatie prima. Het is gezellig. Echter, als je onderweg bent hiernaartoe, dan is het wel apart om te merken dat dit tentje in een nieuwe, nogal ongezellige wijk zit. Dat beïnvloedt ook wel de sfeer op het terras: je zit op een plein tussen de gebouwen. Maar de kwaliteit van het eten en de ontzettend vriendelijke bediening maakt dat ruimschoots goed. Je kunt hier ook brood en gebak kopen, altijd vers. Aanrader!

Gegeten op 1 juni 2014

Beachster01

Gastvrije plek gelegen aan een pleintje. Allervriendelijkste service en heerlijke lunch. Aanrader: meergranenbol met forelmousse, compleet met sausje en salade geserveerd! Kom hier zeker terug.

Gegeten op 18 november 2013

SanneRoemen

Hier lunch ik regelmatig. Het brood is vers, veerkrachtig, geurig, stevig. Mijn favoriet is de makreelsalade. De werknemers zijn allemaal mensen met een uitdaging die uiterst vriendelijk, rustig en professioneel aan het werk zijn. De inrichting is licht en ruim. Er is weinig textiel aanwezig, daardoor is er wel wat galm op rustigere momenten. Prima plek voor een (zaken-)lunch en om je verse brood in te kopen

Gegeten op 24 april 2013

Rosalindaz

Gisteren ben ik met een vriendin gaan lunchen bij het bakkerscafe. We werden zeer hartelijk ontvangen en de service was verder ook goed. We bestelden een lunchmenu'tje en kregen een bord vol; vers gebakken brood, boter, jam, kaas, pastrami, tapenade en fruit. Echt een heerlijke lunch!
Naast een lunchcafe kun je ook brood kopen bij het bakkerscafe. Er is ook een gezellig terras bij, helaas regende het dus hebben we er geen gebruik van gemaakt. Ik vind het bakkerscafe zeker een aanrader en kom nog ns terug!

Gegeten op 7 augustus 2013

Dewal

Heel fijn relax terras met een grappige kaart. Erg lekker broodje forelmousse op.
Bediening was aardig en beleefd.
Die loungebank wil ik ook in m'n tuin!

Hellika

• Uitstekend

goed opgezet concept. Lekker brood. Je kunt er heerlijk lunchen. Je moet er alleen niet heen gaan als je haast hebt, maar je zit er leuk dus is het niet erg om er je tijd voor te nemen.

Sinidekker

• Uitstekend

Lekkere broodjes gegeten in een ontspannen, uitnodigende sfeer met een vriendelijke en professionele bediening. Klasse!
Jan Boter en Sini Dekker, Groningen

eri

• Uitstekend

Yes! Eindelijk een WIFI plek waar je lekker kan eten én relaxt kan zitten!

Schrijf zelf een recensie over Bakkerscafe Brood op de Plank in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Bakkerscafe Brood op de Plank. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.