a TripAdvisor company

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Van het weekend een bezoek gebracht aan Visser - Vis. We hadden een portie kibbeling met saus een lekkerbek en een patat. De vis was goed gebakken en de smaak was heerlijk. Patat ook prima. Vriendelijk personeel die oog heeft voor de zaak, ook toen het druk was. Na afloop haring meegenomen voor thuis. Deze werd zelfs om 17:00 uur vers voor je schoongemaakt. Mochten wij in de buurt zijn, dan komen wij zeker weer aan voor een lekker gebakken visje.

Gegeten op 27 augustus 2016

nagelman

Wij kozen opnieuw voor dit restaurant toen we eens weer naar Lauwersoog reden.
Wederom zeer tevreden. Bestelden één kleine en twee grote lekkerbekjes, ik bedoel lekkerbekken, en die waren super van smaak, van textuur en zeer goed gebakken. Het kost een paar centen maar wij hebben nog nooit zulke heerlijke vis gegeten. En wij eten al vele jaren vis, als jonge AOW-ers.
Vriendelijke mensen, netjes opgediende gerechten met stalen bestek, schone zaak, mooie terrassen en water voor de hond. Enig nadeel: men heeft nog geen winkel in Drachten!

Gegeten op 24 augustus 2016

Jongsma35

Vandaag een keer bij visser vis gegeten, anders altijd ergens anders, nu hier eens een poging gewaagd. En die was geslaagd lekkere kibbeling en we hadden een gamba menu waren we ook zeer tevreden over. Als we weer eens in de buurt zijn komen we zeker weer langs. Echt een aanrader, voor ieder wat wils.

Gegeten op 21 augustus 2016

Cees_1947

Menu met 4 sliptong welke goed gefileerd was en op de plaat in roomboter gebakken, de smaak was uitstekend.
De zaak is recentelijk gerenoveerd en ziet er nu luxer uit.
Je moet aan het buffet bestellen daarna worden gerechten aan tafel gebracht.

Gegeten op 27 mei 2016

Jannemanishere

We kozen voor het superscholmenu voor 14,95. Je krijgt daarvoor een gefrituurde schol, een portie frites en een plastic bakje met sla met sausje uit zo'n fabriekscupje. Tja, dat is wel erg makkelijk geld verdienen vonden wij.

Gegeten op 2 september 2015

munia

We hadden gehoord dat je aan de haven in Lauwersoog zo lekker vis kon eten, maar we hadden geen idee bij welk van de vele gelegenheden we moesten zijn, dus op de gok werd het Visser-Vis. Slechte gok, zo bleek! We namen vooraf een garnalencocktail en dat was gelijk een teleurstelling: de beestjes hadden er hoogstwaarschijnlijk al een reisje naar Marokko op zitten om daar van hun jas ontdaan te worden. Ze smaakten bij lange na niet hoe noordzeegarnalen kùnnen smaken, als ze vers worden gepeld zonder behandeling met dat gore conserveermiddel. Onbegrijpelijk, zo aan de Waddenzee. De visvaria daarna bevatte visjes die alle vier in hetzelfde beslag waren gedompeld voordat ze gefrituurd werden en ze waren slap en smakeloos. We laten zelden wat over als we vis eten, maar van dit gerecht ging het grootste gedeelte retour!

Gegeten op 26 juli 2015

piet35

Ik kom al vele jaren bij Visser-vis. Maak graag een omweg voor een lekkerbekje. Het restaurant is meer een hele grote snackbar, maar er is veel plaats, zowel binnen als buiten en je hebt een heerlijk uitzicht over de haven en aan de einder liggen Ameland en Schiermonnikoog. Plaats dus prima, service ook, men komt je bestelling brengen en je krijgt echt bestek, geen plastic.
Maar: ik vertelde altijd iedereen dat de beste lekkerbek van Nederland hier te krijgen is. Helaas ben ik de laatste twee keren nogal teleurgesteld. Zomer 2014 waren de lekkerbekken slecht gefileerd: heel veel graten. Vandaag weer even aangewipt en helaas weer te veel graten in de vis. Jammer, je eet niet zomaar een hap, maar gaat eerst kijken of er graten inzitten. Dat kan toch niet de bedoeling zijn, Visser? Denk niet te makkelijk dat de klanten toch wel komen want dan gaan we naar de buurman.... Kom op, beter je leven! Dan blijven we komen.

Gegeten op 8 mei 2015

carres

We zijn hier op maandag middag geweest, het was niet heel erg druk wat ons verbaasde want wat we te eten kregen was verrukkelijk, we kozen voor de dag verse menu voor 2 personen. We dachten eerst dat 18,95 p.p. was maar het bleek voor 2p. De prijs was dus ook fantastisch! Je kreeg heel veel eten en het was ook nog zo lekker!
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.
Het interieur was eenvoudig maar schoon en het paste prima bij de sfeer en je kon vanuit het raam Schiermonnikoog zien.

Gegeten op 27 oktober 2014

RobertH70

Teleurstellende kwaliteit! Vroeger topkwaliteit! In het afgelopen half jaar twee keer geweest waaronder vandaag (04-06-2014). Net als de laatste keer smakeloze kibbeling gebakken in oud vet(?). De kibbeling van vandaag was droog, de schol niet erg lekker. Tevens was de patat, net als de vorige keer, slap en lauw. Erg jammer. Gelukkig zitten er meer restaurants in de buurt.

Gegeten op 4 juni 2014

Jenny-8

heerlijk gegeten. Bij visser-vis kun je echt proeven dat de vis hier vers van de afslag komt. We werden keurig bediend dat gebeurt niet overal meer en tilapia kennen ze niet bij visser-vis. Echt een aanrader vinden wij.

Gegeten op 22 september 2012

Schrijf zelf een recensie over Visser-Vis in Lauwersoog

Schrijf hieronder je recensie over Visser-Vis. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.