Ottenhome

• 7.6

• 8.2

Ruurt
  • Recensies in de laatste twee jaar

Hier geluncht.Op een grote groep na die ging varen waren we de enige gasten - logisch, want ze moeten het hier van de watersporters hebben, en daar was het nog niet echt het weer voor. Toch zit je hier prima, met leuk uitzicht over de bootjes en de plas, ook al moesten we nu nog binnen zitten. Het interieur is vernieuwd, en zit lekker. De bediening was erg vriendelijk (maar daar hadden ze dan ook alle tijd voor...). En het eten? Gewoon goed, niks mis mee. Lekker brood, verzorgd geserveerd.

Gegeten op 19 april 2013

ThomPeet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het eten is niet speciaal en veranderd eigenlijk ook bijna nooit. Ik kom hier regelmatig voor een drankje maar voor de service moet je bij een andere plek zijn volgens mij. De ligging van Ottenhome is wel legendarisch vooral met het desbetreffende zonnetje.

LvG

• Slecht

Ik maak hier maar niet teveel woorden aan vuil: gastvrouw doet het tegenovergestelde van wat ze zou moeten doen, ze zorgt ervoor dat er nooit meer iemand terug komt door haar ongelooflijk botte gedrag. Het eten was desondanks niet slecht.

gielvangend

• Slecht

Onlangs hier gegeten. Het eten was redelijk alleen de bediening was diep triest. De gastvrouw was absoluut niet aardig tegen de klanten en stuurde het jonge personeel niet of nauwelijks aan. De eigenaar deed helemaal niets liep alleen maar rondjes en dat was het. Ook 's avonds was er geen verlichting aanwezig, waardoor we in het donker zaten te eten aan te hoge tafels waar oudjes amper op konden klimmen.
Ook het sanitair mag stukken beter verzorgd worden, deze waren erg vies. Er was geen papier aanwezig om de handen te drogen. De afvalbak die er onder stond stroomde over. Het water lag over de vloer.
Diep en diep triest

karinelbers

• Slecht

Het eten was redelijk maar de service was zwaar belabberd. Mijn moeder had een scherp stuk plastic in haar crème brulee en stikte er bijna in. Toen ze dit meldde aan de gastvrouw haalde zij alleen haar schouders op en liep weer weg, mijn moeder verbouwereerd achter latende. Daarnaast waren alle uitzonderingen onmogelijk zoals gewone kaas i.p.v geitenkaas en een goedkoper gerecht i.p.v een duurder (keuzemenu). Ook drankjes werden constant vergeten en als er een keer gevraagd werd om een drankje te bestellen werd de helft van de tafel vergeten. We hadden een 3-gangen keuze menu en wel geteld 1 keer is er gevraagd of we lekker hadden gegeten. Toen we wilden betalen zaten we inmiddels in het pikkedonker te dineren. Het kwam niet bij ze op om iets van licht op de tafel te zetten. Tot overmaat van ramp was het splitsen van de rekening voor een groep van 20 man uit den boze. Locatie was prima en het eten was redelijk maar de gastvrouw mag zich diep schamen voor haar gedrag en de aansturing van het personeel.

denise83

• Uitstekend

Heerlijk gegeten. Verrast door superleuke nieuwe jongen in de bediening (met krulletjes!)! Wow, wij komen hier zeker terug.

Dames 2, HC 't Loosje

Henk van Vliet

• Goed

Heerlijk gegeten in de Beachclub. Bediening was snel en vriendelijk en het eten kregen we snel geserveerd. Een leuke tent met een prachtig uitzicht!

Antonia

• Slecht

Hier met zijn tweeen uit eten geweest na een dagje varen, maar nooit meer. Kleine porties, slechte prijskwaliteitverhouding(hoofdgerecht 18/19euro) We hadden een ossenhaasspies, die was taai, en tonijn, die was nog rauw en zelfs koud van binnen. Na een opmerking hierover zou de serveerster 'het doorgeven' maar we hoorden hier niks meer over. De sla was oud / had bruine randjes. De teriyakisaus deed wel erg denken aan kant-en-klare saus. Het bakje friet was klein, op zich geen probleem, maar toen we extra wilden bestellen was dit niet mogelijk, alleen in combi met een heel menu, nu brak mijn klomp! Na overleg met de baas kon het 'voor deze ene keer'. Op dit moment waren we echt klaar met dit restaurant en hebben betaald en zijn weggegaan. Alleen het glas rode wijn was wel redelijk. De bediening deed haar best.

Brass

• Matig

Leuke locatie aan het water. Maar helaas kunnen ze de drukte van een vol terras niet aan. Heel kleine porties voor te veel geld. Geen aanrader.

ietsjemeer

• Slecht

waarom niet gewoon een gratis kan water aan tafel? wij nuttigden 3 kannen rose a 17,50 en baalden er vreselijk van dat we vervolgens voor gewoon water (sourcy) bijna 6 euro moesten afrekenen. het eten was slecht maar voor de prijs van dat dagmenu (22,50) hadden we natuurlijk niets beter kunnen verwachten. geinige locatie maar waardeloze tent, wij komen hier niet meer terug.

Schrijf zelf een recensie over Ottenhome in Kortenhoef

Schrijf hieronder je recensie over Ottenhome. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!