a TripAdvisor company

foto's van De Pauw in Groningen - 1 foto's van De Pauw in Groningen - 2 foto's van De Pauw in Groningen - 3 foto's van De Pauw in Groningen - 4 foto's van De Pauw in Groningen - 5

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 318 13 32

Modern Frans met een internationaal tintje

In de fraaie binnenstad van Groningen in de buurt van de Grote Markt vind je de ingang van restaurant De Pauw. Vergeet de hectiek van de stad in het rustgevende interieur en de gastvrije sfeer. Je voelt het meteen: ik ben hier welkom. Het uitgangspunt is de moderne Franse keuken, maar chef Stefan Riksten en zijn brigade maken regelmatig uitstapjes naar andere landen.

Bejer

Via online reservering

Zoals altijd was de ontvangst goed en het eten uitstekend. De bijpassende wijn maakte het perfect. Een gezellige, lekkere avond heb je zeker.

Gegeten op 1 mei 2015

JandeJonge

Via online reservering

Het was alweer ongeveer een jaar geleden dat we voor het laatst bij de Pauw waren. Het was weer als van ouds goed. Bij de Pauw zijn we altijd zeker van goede bediening en verrassende smaken. We bestelden vandaag voor de zesde keer het pauwmenu en het was wederom voortreffelijk. Ook de vegetarische variant viel weer erg in de smaak. Ook het wijnarrangement is een aanrader! De nieuwe 'vijfgangen verrassingsrestaurants' in de stad hebben we ook geprobeerd, maar de pauw komt uit dit vergelijkend waren onderzoek voor ons toch echt als beste uit de test,

Gegeten op 1 mei 2015

carolien50

Via online reservering

Het eten was fantastisch, de bediening super en de sfeer was helemaal top! Geen op of aanmerkingen. Kortom: echt een aanrader!

Gegeten op 24 april 2015

hans343

Via online reservering

Het eten was prima, jammer dat we nog moesten bijbetalen voor kaastrolley ipv de zoete trolley. Terwijl we wel het Pauwmenu kozen. Helaas begint de sfeer en uitstraling langzamerhand minder te worden. Een opknapbeurt van het interieur zou niet misstaan.
De aandacht van het bedienend personeel kan verbeteren. Zelf je wijn bijschenken kan eigenlijk niet in een restaurant als deze.

Gegeten op 26 maart 2015

Regina26

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Geweldige service en bediening. Heel alert en oplossingsgericht. Je voelt je echt in de watten gelegd. Kortom een aanrader!

Gegeten op 20 maart 2015

bmvanderwerff

Via online reservering

Dit restaurant staat nu bijna 33 jaar aan de top! Uitstekende en persoonlijke service en héérlijk eten. Sfeervolle ambiance.

Gegeten op 14 maart 2015

markies81

Heerlijk. Veel over gehoord en ondanks lang in Groningen gewoond te hebben nog nooit eerder geweest.
Het eten is verfijnd en van goede kwaliteit.
De bediening was bevlogen en meer dan hartelijk. Alleen daarom zouden we al terug komen. De prijs is het helemaal waard.
we hebben ons echt gast gevoeld en komen zeker terug.

Gegeten op 31 januari 2015

BeJo

Een prima avond bij De Pauw doorgebracht. Het verjaardags verrassingsmenu besteld met een bijpassend wijnarrangement. Leuke en zeer smakelijke gerechten, goed doordacht en gelardeerd met heerlijk brood. Als nagerecht de proeverij van de onvolprezen toetjes trolley. Goede en correcte bediening, water wordt goed verzorgd, zou overal moeten gebeuren. Prima prijs kwaliteit verhouding. Na 32 jaar nog steeds een heel goed restaurant.

Gegeten op 19 februari 2015

mcg1973

Via online reservering

Fantastisch eten, vertrouwd klassiek. De zeer herkenbare maître d'hôtel doet altijd zeer zijn best, tot ons groot plezier. Zeer aan te bevelen.

Gegeten op 14 februari 2015

Alfredo007

Via online reservering

Beetje saai restaurant, weinig te beleven. Uitkijk op de vuilnisbak in de keuken. Eten goed maar erg zware kost met veel winterse gerechten.

Gegeten op 31 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over De Pauw in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over De Pauw. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.