a TripAdvisor company

foto's van De Pauw in Groningen - 1 foto's van De Pauw in Groningen - 2 foto's van De Pauw in Groningen - 3 foto's van De Pauw in Groningen - 4 foto's van De Pauw in Groningen - 5

1. Restaurant

Toon telefoonnummer Bel 050 318 13 32

1. 8,5 10 1 174

2. 8,7

3. 7,8

Modern Frans met een internationaal tintje

In de fraaie binnenstad van Groningen in de buurt van de Grote Markt vind je de ingang van restaurant De Pauw. Vergeet de hectiek van de stad in het rustgevende interieur en de gastvrije sfeer. Je voelt het meteen: ik ben hier welkom. Het uitgangspunt is de moderne Franse keuken, maar chef Stefan Riksten en zijn brigade maken regelmatig uitstapjes naar andere landen.

evelienfranse

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Een bewuste keuze/kennismaking, waar ik echt naar uit gekeken heb. Een luxe restaurant, waar ik me wat goedkoop voelde door de actie van AH. Kan aan mezelf liggen, maar ook aan het feit dat gelijk benoemd werd dat onze reservering verkeerd was gegaan (internet fout, nu teveel AH gasten), maar het zou goed komen. We kregen 1 rolletje 1 A4 menu voor 4 personen. Dus even wachten en zoeken naar de bedoeling. Om er vervolgens achter te komen dat er geen keuze qua eten is, onder elke gang staat dan weer wel een rijtje wijnen waar je uit kunt kiezen. Bijzonder! Niet iedereen eet graag vis en vlees (varkenswang - lekker) tegelijkertijd. Wat heet als je vegetarisch blijkt... Dan zoekt men een oplossing, zo begreep ik.
Kleine porties, mooi eten in een simpele ambiance. Fijn dat het menu op tafel blijft liggen. Kun je nog es nakijken wat je eet. Water wordt inderdaad - heel fijn - steeds bijgeschonken.

Gegeten op 24 augustus 2016

hansvermaat1

Via online reservering

Stijlvol, attent en lekker. Een aanrader voor wie een beetje " chique" uit eten wil. Verhouding kwaliteit en prijs prima.
Wellicht is een uitbreiding van de bierkaart naar een speciaal biertje aan te bevelen.
Als afsluiting de bekende trolleykar voor het dessert.

Gegeten op 24 augustus 2016

postklep

Via online reservering

Het eten was heerlijk, verfijnd maar niet te pretentieus. Onze waterglazen werden telkens tussendoor bij geschonken, er was lekker brood bij het diner en de desserttrolley is een feest. De bediening was zeer correct, bescheiden en met humor. Het restaurant is licht en rustig ingericht.

Gegeten op 23 augustus 2016

Dickiedick1968

Via online reservering

Wat een geweldige avond hebben wij gehad bij de Pauw! Een aanrader voor iedereen die meer wil dan alleen een bord eten. Alle lof voor de service en de keuken. Een restaurant die weet hoe je de klanten een hele mooie avond kan geven. We komen snel weer.

Gegeten op 29 juli 2016

JohLi

Via online reservering

Heerlijk gegeten bij De Pauw! We namen het 3 gangen diner met een flesje Lirac Blanc. De amuse bestond uit een klein soepje van paprika en tomaat, heerlijk vers brood met boter er bij, als voorgerecht de kabeljauw, en het hoofdgerecht de kalfsrib-eten met cantharellen. Het smaakte allemaal super! De sfeer is gezellig en de bediening erg attent en aardig. Zeker een plek om eens vaker te eten.

Gegeten op 29 juli 2016

beatrijsbosman

Via online reservering

Samen met een vriendin hier gegeten naar aanleiding van de restaurant-actie bij Albert Heijn. Goed eten, gastvrij ontvangen en prima tijd tussen de gerechten door ! Top !

Gegeten op 28 juli 2016

hansritadv

Via online reservering

Bij De Pauw is het altijd verrassend en heerlijk. Met zorg bedacht en opgediend. Een aanrader voor iedereen! Kwaliteit is eigenlijk op sterniveau.

Gegeten op 28 juli 2016

m.a.pasma

Via online reservering

Het was allemaal heerlijk en een zeer gastvrij onthaal!
Een klasse diner met de AH-aktie, inclusief de befaamde toetjestrolley.

Gegeten op 26 juli 2016

cmelman

Via online reservering

Netjes verzorgde driegangen maaltijd gegeten. Smaken zijn een beetje vlak en garnituren soms wat voospelbaar (gratin dauphinois)

Gegeten op 23 juli 2016

AtjeAngela

Via online reservering

Het Albert heijn menu was heerlijk. We hebben genoten van onze avond bij de pauw en komen zeker snel terug om de gewone kaart te proberen.

Gegeten op 23 juli 2016

Schrijf zelf een recensie over De Pauw in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over De Pauw. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.