a TripAdvisor company

foto's van De Pauw in Groningen - 1 foto's van De Pauw in Groningen - 2 foto's van De Pauw in Groningen - 3 foto's van De Pauw in Groningen - 4 foto's van De Pauw in Groningen - 5

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 318 13 32

Modern Frans met een internationaal tintje

In de fraaie binnenstad van Groningen in de buurt van de Grote Markt vind je de ingang van restaurant De Pauw. Vergeet de hectiek van de stad in het rustgevende interieur en de gastvrije sfeer. Je voelt het meteen: ik ben hier welkom. Het uitgangspunt is de moderne Franse keuken, maar chef Stefan Riksten en zijn brigade maken regelmatig uitstapjes naar andere landen.

Hense

Via online reservering

Eten heerlijk en juist geproportioneerd, service perfect , Decor vonden wij te wit en steriel. Wel schitterende bloemen.

Gegeten op 1 april 2016

Anho

Vanavond heerlijk gegeten bij De Pauw. Blij verrast door de geweldige smaaksensaties en de heerlijke gerechten. Veel nieuwe smaken ervaren en alles huisgemaakt. Een aanrader als je echt een lekker en uniek wilt eten!

Gegeten op 11 maart 2016

henrique2

Heerlijk gegeten bij de Pauw! Originele, smaakvolle gerechten. Vriendelijke bediening met persoonlijke aandacht. Tempo was precies goed. Bij het volgende bezoek aan Groningen komen we terug!

Gegeten op 26 februari 2016

Smuldier

Gisteravond met vrienden in dit Restsurant gegegeten , helaas vonden we het een teleurstellende beleving . We hebben 4uur gedaan over 3 gangen en hebben het dessert toen laten zitten , De kwaliteit van het eten liet ook te wensen over vooral voor de vegetariër in ons gezelschap was het eten niet goed . Toen onze borden
Werden uitgehaald en we zeiden dat het vega gerecht niet naar
Wens was keek de ober als een verschrikte haas in de koplampen
Van een auto en liep vervolgens weg . kortom geen geslaagde avond en zeker geen goede prijs kwaliteit verhouding .

Gegeten op 20 februari 2016

nectarine

Via online reservering

Mijn logés uit België en ik hadden ons verheugd op een avondje "De Pauw".
Wij hadden het samen gezellig, maar de akoestiek op een drukke zondagavond is uitgesproken slecht. Na vele jaren buitenland ben ik weer terug in Groningen, maar in al die 25 jaar of langer is er weinig gedaan om dat probleem te verbeteren, heb ik de indruk.
Veel lof voor Emma die onze tafel bediende. Zij excuseerde zich - in tegenstelling tot de gerant- voor de lange wachttijden tussen de gangen (reorganisatie in de keuken?)
Al met al een teleurstellend bezoek.

Gegeten op 26 januari 2016

dickmiddel

Via online reservering

Door Appie eindelijk weer eens naar De Pauw. Heerlijk gegeten, het is allemaal net even ' boven' wat ik als thuiskok zelf weet te presteren!
Uitstekende bediening, goede sfeer, voldoende ruimte ( buren buiten gehoorafstand) en Theo moet blijven.

Gegeten op 30 januari 2016

antigonereisiger

Via online reservering

Service was erg goed en het eten erg lekker, samen met het wijnarrangement. Heb erg genoten. Ook de dessert trolley is erg leuk

Gegeten op 28 januari 2016

ajhschutte

Via online reservering

Het eten was weer overheerlijk en de altijd verrassende toetjestrolley. We hebben weer genoten met ons gezin en zoals het in het begin was bij de oprichting van de Pauw, de ongedwongen sfeer en het centrale mooie grote boeket. In de loop der jaren zijn we altijd blijmoedig naar huis gegaan en altijd weer van plan terug te komen, de beste reclame denk ik. Tot de volgende keer bij de Pauw, in ieder geval bij ons volgende huwelijksjubileum en hopelijk eerder, Jacolies Schutte-Vreke

Gegeten op 23 januari 2016

jokla

Via online reservering

Via de AH actie gegeten bij De Pauw. Onze drie gangen diner hebben we aangevuld met een extra gang.
Alle gangen waren heerlijk verzorgd een ware smaaksensatie.
Een aanrader.

Gegeten op 22 januari 2016

graagietslekkers

dit is een zaak die iedereen zou moeten kennen, theo the eigenaar is een gastheer zoals het hoort, zeer correct, serveert kwaliteit en de service is magnifiek, goede wijnkaart, iedere eurosonic/noorderslag zijn we paraat. als je naar groningen gaat dineren we bij de PAUW

Gegeten op 13 januari 2016

Schrijf zelf een recensie over De Pauw in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over De Pauw. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.