a TripAdvisor company

foto's van De Pauw in Groningen - 1 foto's van De Pauw in Groningen - 2 foto's van De Pauw in Groningen - 3 foto's van De Pauw in Groningen - 4 foto's van De Pauw in Groningen - 5

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 050 318 13 32

Modern Frans met een internationaal tintje

In de fraaie binnenstad van Groningen in de buurt van de Grote Markt vind je de ingang van restaurant De Pauw. Vergeet de hectiek van de stad in het rustgevende interieur en de gastvrije sfeer. Je voelt het meteen: ik ben hier welkom. Het uitgangspunt is de moderne Franse keuken, maar chef Stefan Riksten en zijn brigade maken regelmatig uitstapjes naar andere landen.

brinkmann

Via online reservering

Wij hebben heerlijk gegeten. Alle gangen waren erg goed ook de tijd tussen de gangen was prima. Het personeel was super vriendelijk. Al met al een geslaagde avond.

Gegeten op 14 juli 2016

maflodder

Via online reservering

We werden gewoon helemaal in de watten gelegd, erg vriendelijk personeel we werden echt niet als /iens AH mensen ontvangen.
Heerlijke eten Zeer goede wijnen we gaan zeker terug.

Gegeten op 15 juli 2016

m.j.t.heukels

Via online reservering

Gisteravond hebben wij met de AH actie bij de Pauw gegeten. Het ontvangst was hartelijk. Als voorgerecht hadden we kabeljauw met een heerlijke bijpassende wijn. Het hoofdgerecht was kalfsvlees en het dessert van de trolley. Ik vond de prijs kwaliteit verhouding heel goed. Erg smakelijk. Maar de opmaak was niet hoe ik het van de Pauw gewend ben.

Gegeten op 8 juli 2016

Berthine_

Via online reservering

Gisteren een heerlijke avond bij de Pauw gehad. De bediening was super, geen moeite was te veel! De oude sherry die bij de kaasplank werd geserveerd is een aanrader. Al vele jaren is de Pauw een favoriet adres.

Gegeten op 8 juli 2016

Haabee

Via online reservering

Heel erg lekker gegeten en genoten van de creatieve kunsten van de chef. De bediening was buitengewoon: met veel aandacht en in een prettig tempo. De Pauw maakte voor ons z'n reputatie volledig waar, het is nog altijd één van de beste restaurants van Groningen.

Gegeten op 10 juni 2016

jael2

Sinds lange tijd weer eens gegeten in De Pauw en eigenlijk ben ik behoorlijk teleurgesteld. Voor het eerst in al die keren dat ik er gegeten heb. Een 5-gangendiner, maar weinig verrassend, weinig fantasie, en wel heel kleine beetjes. Bediening was attent alhoewel ik verbaasd was dat er niemand was die ons bij binnenkomst ontving. We moesten zelf actief de bediening benaderen om onze jassen aan te nemen. Het lijkt wel alsof zij teren op hun goede naam, ik ben echt teleurgesteld. Qua aankleding zou iets meer vernieuwing ook niet onverstandig zijn

Gegeten op 10 mei 2016

Hense

Via online reservering

Eten heerlijk en juist geproportioneerd, service perfect , Decor vonden wij te wit en steriel. Wel schitterende bloemen.

Gegeten op 1 april 2016

Anho

Vanavond heerlijk gegeten bij De Pauw. Blij verrast door de geweldige smaaksensaties en de heerlijke gerechten. Veel nieuwe smaken ervaren en alles huisgemaakt. Een aanrader als je echt een lekker en uniek wilt eten!

Gegeten op 11 maart 2016

henrique2

Heerlijk gegeten bij de Pauw! Originele, smaakvolle gerechten. Vriendelijke bediening met persoonlijke aandacht. Tempo was precies goed. Bij het volgende bezoek aan Groningen komen we terug!

Gegeten op 26 februari 2016

Smuldier

Gisteravond met vrienden in dit Restsurant gegegeten , helaas vonden we het een teleurstellende beleving . We hebben 4uur gedaan over 3 gangen en hebben het dessert toen laten zitten , De kwaliteit van het eten liet ook te wensen over vooral voor de vegetariër in ons gezelschap was het eten niet goed . Toen onze borden
Werden uitgehaald en we zeiden dat het vega gerecht niet naar
Wens was keek de ober als een verschrikte haas in de koplampen
Van een auto en liep vervolgens weg . kortom geen geslaagde avond en zeker geen goede prijs kwaliteit verhouding .

Gegeten op 20 februari 2016

Schrijf zelf een recensie over De Pauw in Groningen

Schrijf hieronder je recensie over De Pauw. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.