a TripAdvisor company

1. 8,2 10 1 16

2. 7,9

3. 7,7

Mooi en smaakvol

Je kijkt je ogen uit. Bij het Italiaanse Mediterraneo eet je de mooiste opgemaakte gerechten. Maar het moet ook goed smaken. Daarom doet de chef-kok ’s ochtends boodschappen voor de maaltijden ‘s avonds. Hij neemt alleen genoegen met de verste producten

Tony1975

We hadden iets te vieren, dus dachten we, we gaan naar mediterraneo.
Helaas viel het erg tegen. Glutenvrij brood bij de apperatief, kwam zo uit een zak. Verdroogd op een bord gegooid. Truffelpasta met droge schijfjes smakeloze truffel en een zwik truffelolie voor de smaak. Hoofdgerecht rundvlees erg droog, diepvries? Toetje vol met saus uit een flesje, veel te zoet. Alleen de prijs oversteeg het niveau van een pizzaria op de hoek, het eten zeker niet. Jammer!

Gegeten op 3 juni 2016

Frederike

Dit was onze eerste keer hier en als het aan ons ligt, zeker niet de laatste keer. Wat een heerlijke gerechten en wat een gezellige sfeer. De bediening is super aardig en je voelt je meteen welkom. Geen moeite is hen teveel. De glazen zijn royaal en dat hoort ook bij het prijskaartje dat eraan hangt. Het is geen goedkoop restaurant maar als je wat te vieren hebt, dan is dit een must in Maastricht. Houden zo aub !

Gegeten op 10 mei 2016

MissBS

Met 2 p gegeten. Voor het 4 gangen menu gekozen. Allemaal erg smaakvol. Wel wat lange wachttijden tussen de verschillende gangen. Vriendelijke bediening. Alleen wat slordig met allergie wensen, amandelschaafsel op het toetje terwijl we de allergie voor noten goed hadden doorgegeven.

Gegeten op 6 mei 2016

Prins Hendrik

Dit is een Italiaan zoals een Italiaan hoort te zijn. Authentiek. Perfect wijnen (en grappa) bij een mooi menu. Ik heb genoten van de carpaccio van tonijn met bottarga, ravioli van ossobuco, gegrilde tarbot en Italiaanse kazen. Bediening is bijzonder vriendelijk. De prijs is 'stevig', maar daarvoor krijg je wel een heerlijk avond aan tafel en vriendelijke bediening in 'the place to be' Wyck (Rechtstraat).

Gegeten op 24 maart 2016

Marcsman

Ieder jaar in januari aan tafel bij Mediterraneo, een stukje Italië in Maastricht. Het jubileumdiner smaakte voortreffelijk, het wijnarrangement erbij is mooi in balans. De bediening is hartelijk en persoonlijk, op echt Italiaanse wijze. Hopelijk volgend jaar weer eten bij Pino en Angelica, altijd een feest!

foodlover26

Lekker gegeten met een vriend. Vriendelijke bediening allemaal italiaanen. We bestelde een verrassing menu, opvallend zijn de lange wachttijden tussen de gangen door. Het eten is heerlijke pure smaken en te grote porties voor in het menu !

Gegeten op 23 mei 2015

lindeaande6301390

Wederom geweldig goed gegeten! Voorgerechten vitello tonato en een pasta met truffel, echt de moeite waard en met name het hoofdgerecht van kreeft, langoestines en coquilles was werkelijk top en royaal, nooit eerder zo goed gegeten! Bediening is in orde, erg symphatiek bij telefonische reservering en gedurende de avond op een prettige manier aanwezig. Mijn complimenten voor het hele team!

Gegeten op 26 mei 2015

j1805

Lekker gegeten bij Mediterraneo, niets mis met deze keuken! Italiaans personeel in bediening, leuk! Ze kletsen een eind weg, maar toch enkele aandachtspunten. Zo schonk de ober mij tot drie keer toe witte wijn bij nadat ik hem had verteld dat ik moest rijden en geen wijn meer wilde. En hij zette ook nog een schoon glas bij me neer voor rode wijn. Onoplettend. Bovendien stonk diezelfde ober op een gegeven moment enorm naar sigarettenrook (waanzinnige walm trok met hem mee). Blijkbaar had hij even ergens staan paffen. Aan de inrichting is zeker de nodige aandacht besteed, maar het is niet supersmaakvol of -gezellig.

Gegeten op 21 april 2015

debbie33

Voor de tweede keer gegeten bij Mediterraneo, en gelukkig; nog steeds super! wat een heerlijke (Italiaanse) sfeer! Bediening die weet hoe het werkt, de keuken helemaal top!
Onze complimenten voor de sommelier, de wijnen pasten perfect bij het menu van de chef.
Graag tot de volgende keer! (eerste even sparen ;-)

Gegeten op 10 januari 2015

FritsStegen

Uitstekend en degelijk restaurant. En dat is meteen een beetje mijn probleem. Het eten was goed bereid en lekker, maar het was tegelijkertijd best saai. Zo saai dat ik inmiddels echt niet meer weet wat we er hebben gegeten. Al gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat het inmiddels ook al weer een poosje is geleden dat we aten bij Mediterraneo.
Mediterraneo heeft wel een punt waarin het enorm uitblinkt, de service. Supersympathieke en voorkomende bediening. En ontzettend ter zake kundig. Bij het openen van de wijn ontdekte de ober zelf al dat die wijn niet in orde was voordat we dat zelf konden zeggen. Er kwam meteen een nieuwe fles. Hulde!
Kortom: een uitstekend restaurant, maar tegelijkertijd een beetje saai.

Gegeten op 2 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Mediterraneo in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Mediterraneo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.