a TripAdvisor company

3. Topper 2015
  1. Toon telefoonnummer 043 325 50 37
  2. www.ristorante-mediterraneo.nl

Mooi en smaakvol

Je kijkt je ogen uit. Bij het Italiaanse Mediterraneo eet je de mooiste opgemaakte gerechten. Maar het moet ook goed smaken. Daarom doet de chef-kok ’s ochtends boodschappen voor de maaltijden ‘s avonds. Hij neemt alleen genoegen met de verste producten

lindeaande6301390

Wederom geweldig goed gegeten! Voorgerechten vitello tonato en een pasta met truffel, echt de moeite waard en met name het hoofdgerecht van kreeft, langoestines en coquilles was werkelijk top en royaal, nooit eerder zo goed gegeten! Bediening is in orde, erg symphatiek bij telefonische reservering en gedurende de avond op een prettige manier aanwezig. Mijn complimenten voor het hele team!

Gegeten op 26 mei 2015

j1805

Lekker gegeten bij Mediterraneo, niets mis met deze keuken! Italiaans personeel in bediening, leuk! Ze kletsen een eind weg, maar toch enkele aandachtspunten. Zo schonk de ober mij tot drie keer toe witte wijn bij nadat ik hem had verteld dat ik moest rijden en geen wijn meer wilde. En hij zette ook nog een schoon glas bij me neer voor rode wijn. Onoplettend. Bovendien stonk diezelfde ober op een gegeven moment enorm naar sigarettenrook (waanzinnige walm trok met hem mee). Blijkbaar had hij even ergens staan paffen. Aan de inrichting is zeker de nodige aandacht besteed, maar het is niet supersmaakvol of -gezellig.

Gegeten op 21 april 2015

debbie33

Voor de tweede keer gegeten bij Mediterraneo, en gelukkig; nog steeds super! wat een heerlijke (Italiaanse) sfeer! Bediening die weet hoe het werkt, de keuken helemaal top!
Onze complimenten voor de sommelier, de wijnen pasten perfect bij het menu van de chef.
Graag tot de volgende keer! (eerste even sparen ;-)

Gegeten op 10 januari 2015

FritsStegen

Uitstekend en degelijk restaurant. En dat is meteen een beetje mijn probleem. Het eten was goed bereid en lekker, maar het was tegelijkertijd best saai. Zo saai dat ik inmiddels echt niet meer weet wat we er hebben gegeten. Al gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat het inmiddels ook al weer een poosje is geleden dat we aten bij Mediterraneo.
Mediterraneo heeft wel een punt waarin het enorm uitblinkt, de service. Supersympathieke en voorkomende bediening. En ontzettend ter zake kundig. Bij het openen van de wijn ontdekte de ober zelf al dat die wijn niet in orde was voordat we dat zelf konden zeggen. Er kwam meteen een nieuwe fles. Hulde!
Kortom: een uitstekend restaurant, maar tegelijkertijd een beetje saai.

Gegeten op 2 mei 2014

fvanderveld

Het gaat allemaal wat minder de laatste tijd, bediening te traag...tijd tussen voor en tussengerecht meer dan een uur. Verkeerde hoofdgerecht doorgegeven waardoor ook hier weer erg lang wachten...De sleet komt erin....ook Angelica zelf straalt het niet meer uit..Paolo loopt op zn laatste benen..en de nieuwe obers hebben niet de flair en kennis..Jammer

Gegeten op 1 november 2014

Fleurtjuh

Best populair restaurant in Maastricht. De prijs kwaliteit verhouding viel tegen. De zwarte brigade mag vind ik een stuk klantvriendelijker zijn. De rekening na afloop valt niet te lezen.

Gegeten op 19 september 2014

floor40

Tja wij hadden echt hoge verwachtingen, die zijn helaas niet waargemaakt vinden wij. Het eten was prima, maar voor de prijs had ik echt iets subliem lekker verwacht. De service daarentegen was door Angelica prima, maar de andere obers die gunde ons nauwelijks een blik waardig. De sfeer was redelijk maar veel te licht, kaarsen en sfeerlicht mogen ook best!

Gegeten op 25 oktober 2014

Brehaan

Via de Iens beoordeling kwamen we bij dit intieme restaurant terecht. Heerlijk gegeten, Insalato pazzo oa. met truffel en groentes, zeer smakelijk, de carpaccio van tonijn,iets te weinig smaak .
De wilde zeebaars en de tonijn van de grill waren beiden uitstekend. Ook de semifreddo als dessert was zeer smakelijk. Het enige minpunt was dat onze 2 persoonstafel tussen 2 luidruchtige tafels van 5-6 personen stond, dat verstoorde de sfeer enigszins. De chef kan daar natuurlijk niets aandoen, de gasten bepalen de decibellen.

Gegeten op 22 oktober 2014

LemmensR

Perfect gegeten. Italiaans zoals het hoort. De chef zelf nog achter de kachel. Zijn hand is duidelijk te proeven.
De service vriendelijk, attent en charmant.
Prachtige warme inrichting.

Gegeten op 22 augustus 2014

wshoe

Wij waren voor een lang weekend in Maastricht en hebben de gelegenheid te baat genomen om ook te genieten van de culinaire mogelijkheden in deze stad. We aten achtereenvolgens bij de Mangerie (restaurant in hotel Crowne Plaza), Le Bon Choix en Mediterraneo. Nu mijn laatste recensie: Mediterraneo.

Mediterraneo komt over zoals je van een Italiaans restaurant verwacht: meerdere ronde tafels voor (maximaal) zes personen. Dus ook meer geroezemoes, maar dat hoort bij de Italiaanse sfeer. Het werd ons in de loop van de avond duidelijk dat er veel vaste gasten komen. De tafels zijn wit gedekt met mooi servies. De ruimte is mooi licht. De ontvangst was vriendelijk en de latere bediening zeer attent. Wij namen als voorgerecht de risotto, die rijkelijk bestrooid was met truffel: heerlijk. Als hoofdgerecht kozen we de ossenhaas (Australisch) met lardo en de fijngesneden Australische steak. Allebei voortreffelijk bereid. We kregen een goed wijnadvies (dat nog enigszins betaalbaar bleef). De wijn sloot mooi aan bij de gerechten. De prijs/kwaliteitverhouding was gezien het gebodene prima.

Gegeten op 6 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Mediterraneo in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Mediterraneo. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.