Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Restaurant Lundi

4. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 071 566 54 66
  2. www.restaurantlundi.nl

FemkeB

Gezellige avond gehad bij Lundi. De zaak was bijna helemaal leeg (het was een dinsdagavond), maar omdat het zo klein is, is het best sfeervol.
We werden bediend door een vriendelijke, meedenkende ober die graag veel wilde vertellen.
De gerechten waren niet helemaal naar mijn persoonlijke smaak, maar op zich waren het prachtige producten en erg vakkundig bereid.

Gegeten op 25 november 2014

pieter118

Gisteren verzorgde restaurant Lundi in de ontvangstruimte van de Pieterskerk voor ons een diner voor 10 personen. Zoals altijd waren de gerechten weer voortreffelijk (patrijs, heilbot) evenals het wijnarrangement. Genoten hebben we!

Gegeten op 8 november 2014

Anke2013

Aanrader! Wat hebben we hier heerlijk gegeten!
We hadden het vier gangen verrassingsmenu van de chef gekozen en iedere gang was weer een feestje!!! We hebben onder andere genoten van rode mul, geitenkaas, een heerlijk zwijntje gestoofd in trappiste bier (heel goed bereid)! Als hoofdgerecht hadden we heilbot met bietenrisotto en een gerookte beurre blanc saus, ik heb nog nooit zo'n lekkere sappige vis voorgeschoteld gekregen. Toe een appel gerechtje met rozijn, abrikoos en gegratineerde spijs. Wederom heerlijk!
De bediening is ontzettend vriendelijk, je voelt je erg welkom.
Het restaurant is knus en gezellig, er hangt een goede sfeer van een soort grote huiskamer!
De wijnen zijn ook heerlijk.
Kortom: een goede keuze voor een fijn en goed avondje tafelen!

Gegeten op 31 oktober 2014

suikerbuikje

Al twee keer hier gegeten en is prima te doen. Leuke gerechten met zorg gemaakt en het personeel is er heel vriendelijk. Goed wijn advies. Wij vonden het wel jammer dat er weinig jus (saus) bij het hoofdgerecht werd geserveerd. Buiten op het terras zit je fantastisch binnen iets minder.

Gegeten op 15 augustus 2014

astrid80

Ook wij gingen voor het eerst bij Lundi eten na op Iens veel positieve recensies te hebben gelezen. Wij waren er op een woensdag. Het was niet druk in de zaak, maar daar merk je niets van omdat het een klein restaurant is. De eigenaar van de zaak stond zelf in de bediening, heel persoonlijk en prettig! Ook fijn dat er met ons meegedacht werd qua hoeveelheid wijn: we konden per gerecht kiezen of we een nieuwe wijn wilden en zo ja, of we dan een heel of een half glas (of 'een drupje', maar dat hebben we niet gedaan want daar waren de wijnen te lekker voor) wilden. Ideaal!
We hebben genoten van het eten: van hoog niveau! Het kaasplankje toe was lekker, maar niet heel bijzonder: het zou leuk zijn als we kazen konden kiezen, of als er iets meer bijzondere kazen werden geserveerd.
Al met al absoluut een aanrader!

Gegeten op 1 oktober 2014

Mahender

Voor het eerst bij Lundi gegeten door de positieve recensies. De amuse en voorgerechten waren lekker en verrassend. Het hoofdgerecht was prima op smaak maar niet heel bijzonder. We namen het kaasplankje na. Een goede selectie kazen met een uitgebreide en goede aankleding! De bijpassende wijnen bij de verschillende gerechten waren heel erg goed! Ook de begeleiding was zeer persoonlijk en voor ons echt met de juiste insteek (niet formeel en stijf, maar ook niet te amicaal). Echt een zeer goede avond gehad en dus ook zeker een aanrader!

Gegeten op 9 augustus 2014

RoyvanDorssen

Gisteren onverwachts gegeten bij Lundi op de Turfmarkt in Leiden. Overall > een top restaurant met (h)eerlijke gerechten, goede bijpassende wijnen en een service vanuit het hart en met passie!! Dit restaurant ga ik van harte aanbevelen bij mijn zakelijke relaties en Bourgondische vrienden uit de Duin & Bollenstreek. We komen zeker snel weer bij je eten Bas!!

Gegeten op 3 juni 2014

hans269

In de laatste twee weken heb ik drie keer bij Lundi gegeten. Daar is een goede reden voor: je kunt hier voor een alleszins redelijke prijs exceptioneel goed eten en drinken. Ik heb me laten verrassen en zonder uitzondering was ik blij verrast. Onder meer door inktvis gevuld met coquilles; krab met appel en avocado; rode mul. Goede ingrediënten, goede bereiding, subtiele smaken. Wijnsuggesties bijzonder goed. Origineel ook, zoals hier eerder is gemeld. Bovendien is de service is vriendelijk en attent. De meewerkende eigenaar is enthousiast, behulpzaam en deskundig. Oh ja, dezer dagen kun je lekker buiten eten.

Gegeten op 31 mei 2014

Loekepoek

In dit van buiten onopvallende restaurantje kun je heerlijk eten. Maar vooral heerlijk wijn drinken, de gastheer heeft er verstand van en plezier in om het over wijn te hebben. Er staan bijzondere flessen op de kaart, dus wijnliefhebbers kunnen hier hun hart ophalen.

Over het eten zijn we ook zeer te spreken. Ik heb oa. de eend gegeten, was perfect bereid.

Een klein minpuntje is het pand; het is een pijpenla en komt soms wat benauwd over. In een wat groter en anders ingericht pand zou dit restaurant beter tot zijn recht komen, want koken kunnen ze er wel!

Gegeten op 14 februari 2014

jeroen102

Het geconfijte eendepootje ('drumstick'?) was heerlijk lichtroze gebleven. Het bijgeleverde pasteitje was een smaaksensatie. Het paling voorgerecht was een beetje sneu. Een slordig stukje huisgerookte paling op een bedje van groente, appel en aardappel. Als de paling zo slordig uit zijn vel komt kun je er beter een mousse van maken. Verrassend wijnaanbod, bijv. een solide tempranillo+shiraz uit de buurt van Toledo. En Jansz sparkling uit Tasmanië. Waar krijg je dat in NL? De zaak is erg klein en gezellig, maar hang mijn jas de volgende keer niet in de keuken, alsjeblieft. Ik ruik het nog.

Gegeten op 25 maart 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Lundi in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Lundi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.