Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Toine Hermsen

2. Frans-klassiek
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 043 325 84 00

pascal16

Toine Hermsen was de locatie voor het viering van mijn Jubileum. Na 10 jaar werken voor de baas, mocht een etentje bij Toine Hermsen er wel vanaf.
Eerste indruk van het interrieur was: te chic, tikkeltje oubollig. Eten was perfect en de bediening was goed.
Zou hier graag terug gaan, maar dat zal nog wel 10 jaar duren!

Gegeten op 7 maart 2014

johan4

Gegeten op 16 augustus 2014

dwan

zeer klassieke en dus wat zware keuken van een kwaliteit die onnederlands is in goede zin des woords. de keuken doet meer Belgisch of Frans aan, in ieder geval klassiek en zeer bourgondisch van een zeer hoog niveau. ook de sfeer, bediening en ambiance is wat formeel en wat stijf maar zeer elegant en uberchique. conservatieve luxe inrichting in een mooi historisch pand. chique en ouder publiek en vrijwel geen kinderen. erg goede en zeer gerenommeerde keuken in de hoge prijsklasse en al jaren een constant begrip in Maastricht. helaas vanwege de hoge prijsklasse voor slechts een klein publiek toegankelijk

Gegeten op 14 februari 2014

ArletteO

Beter eten kan bijna niet. Vooral de kikkerbillen zijn aan te raden, een specialiteit! Ik heb genoten van het eten. Het was een lange zit. Normaal is dat geen probleem maar doordat de stoelen niet al te prettig zat was het op het laatst wel even doorbijten. De service is prima maar personeel bleef bij ons aan tafel wat lang hangen. Dit kan vervelend zijn voor sommige gasten. Verder hebben we een heerlijke tijd gehad.

Gegeten op 8 juli 2014

CarelTeerink

Gemiste Kans, het eten was goed, maar prijs/kwaliteitverhouding behoorlijk scheef.
We hadden niet het idee echt gezien te worden, het wijnarrangement bleek te bestaan uit eenmalig ingeschonken glazen ! Bij een prijs en uitstraling van een dergelijk restaurant verwacht je verwennerij ! Mn. de kazen ( 3 minime stukjes ) zou je zo bij welke supermarkt dan ook kunnen aanschaffen.
De helft van de totaalprijs had zeker niet misstaan !

Carel Teerink, Wijlre.

Gegeten op 28 juni 2014

HVMVOORBURG

Tja dat is beleven. Vrijdagavond, bomvol maar alles liep op rolletjes. Uitstekende kwaliteit en prijsniveau. Wat hebben wij heerlijk gegeten. Terrine van ganzenlever een 10! Kleine maar mooie wijnkaart. Ook menukaart is klein maar vertrouw er maar op dat alles top is. Een omweg meer dan waard.

Gegeten op 23 mei 2014

Jeroen-Bourgondier

Onze verwachtingen van het nieuwe concept bij Toine Hermsen waren hooggespannen. Eten in een ex sterrenzaak, maar dan voor toegankelijke prijzen. Het hele restaurant ademt nog de sfeer van een ietwat klassieke sterrenzaak. Tikje achterhaalde inrichting, keurige bediening maar wel erg volgens de regels. Wij kozen voor het 3 gangen menu. Als voorgerecht asperges met zalm en langoustines. Een prima gerecht. Eerlijke smaken, geen toeters en bellen. Wellicht daardoor minder spannend, maar wel lekker. Als hoofdgerecht een braadstuk van lam. Wederom uitstekend van smaak en puur bereid. Prima. Als dessert kozen wij voor kaas. Dat was ondank het supplement van 10 euro een beetje karige ervaring. Vier miniatuur stukjes kaas met een sneetje krentenbrood. Dat kan beter. Al met al op culinaire gebied een goede score, maar het nieuwe concept voelt nog niet helemaal vertrouwd. Wij waren heel blij dat er ook halve flesjes wijn werden aangeboden, maar helaas waren deze allemaal uitverkocht. Dat moet toch beter kunnen. Extra jammer dat de bediening ook nog eens vergat onze fles die wij uiteindelijk hebben gekocht tijdig bij te schenken.

Gegeten op 2 mei 2014

vissers70

Heerlijk genoten in de huiskamer van Maastricht. De gerechten waren (weer) voortreffelijk! Zeer smakelijk lamsvlees en duifje gegeten. We zijn al een tijd niet geweest en troffen een geheel nieuwe brigade aan. Fantastisch hoe de dame en jonge heer alles onder controle hadden.Complimenten!

lalalalala

Veel geld voor weinig eten. Prima eten, dat wel, en goede wijn, maar belachelijk weinig in je bord. Denk erom flink om brood te vragen anders moet je alsnog naar een fastfoodrestaurant. Wij namen elk een Menu au Choix (€45 pp), koffie ("Servies de mocca", €15) en een fles Lalande Pomerol (€49). De mini crême brulée die bij de koffie kwam was gewoon slecht, meer melige pudding dan crême, dat zou niet moeten mogen in een restaurant met een ster. Dit soort pretentieuze restaurants doet men in Frankrijk stukken beter.

Gegeten op 26 maart 2014

Zjeffrie

Helaas een slechte ervaring rijker. Het is een sterrenrestaurant en dan verwacht je toch net iets meer. Het eten was niet slecht, maar had net zo goed geserveerd kunnen worden voor 29,50 per menu. Zeker niet uitzonderlijk en eigenlijk niet sterwaardig. Daarnaast was ook de bediening niet sterwaardig. We kregen absoluut niet het gevoel dat we een gewaardeerde gast waren en dat kwam deels door de plek van onze tafel. Ons uitzicht bestond uit.... de garderobe!! Te bizar voor woorden voor dit soort restaurants. De rekening werd de zogenaamde genadeklap. Mijn vriend had een cadeaubon besteld voor 2 x het 5 gangen diner. Deze bon was nog niet door hem betaald. Echter op de rekening stond de bon als zijnde betaald. We moesten €67,- betalen ipv €217,-. Dit vonden we niet fair, dus we hebben eerlijk opgebiecht dat we de bon ook nog moesten betalen. De eerste reactie van de bediening was: 'goh, wat bent u eerlijk'. Ze ging een nieuwe bon opmaken en kwam terug met de rekening van € 217,-. Geen excuus, geen kop koffie/drankje, of iets van korting of überhaupt iets!! Absoluut een afrader zowel qua eten, bediening en service. Aangezien wij al aardig wat gewend zijn qua eten kunnen we stellen dat andere restaurants die al jaren vechten voor een ster deze meer verdienen dan dit restaurant.

Gegeten op 12 april 2014

Schrijf zelf een recensie over Toine Hermsen in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Toine Hermsen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.