a TripAdvisor company

3. 7,7

GourmetRomix

Gegeten op 10 juni 2016

Haremaker

Vandaag met 4 personen geluncht. Alle gerechten waren voortreffelijk, vooral het hoofdgerecht met kabeljauw was heerlijk van smaak. Hetzelfde gold voor de geserveerde wijnen. De bediening was goed en informatief correct. Kortom voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 15 april 2016

wim300

Na het lezen van voorgaande recensies lichte twijfel over de avond. Bleek gelukkig volledig onterecht. Het eten, we hebben gekozen voor het 5 gangen Jubilé Menu inclusief het wijnarrangement, was geweldig. Aandacht van het personeel optimaal. Absoluut prima prijs kwaliteit verhouding. Voor onze groep van 7 voor allen een culinair hoogtepunt. We hebben van de eerste tot de laatste minuut genoten. Het eten op sterren niveau is blijkbaar niet alleen weggelegd voor de restaurants die door Michelin worden ondersteunt. Toine Hermsen en de volledige equipe bedankt voor een geweldige avond!!

Gegeten op 12 april 2016

Prins Hendrik

Afgelopen 20 jaar ben ik er elk jaar geweest. Het was altijd de reis uit Amsterdam waard. Naar volle tevredenheid.
Maar, ik ben het eens met recente reviews op Iens. Net menu is nu minimaal geworden. Het is lastig kiezen zelfs. De mooie wijnkaart is ook verdwenen. Na de amuse van coquilles kwam er een nagenoeg identiek voorgerecht. Een rommelige berg spinazie met coquilles. De bisque met kreeft was lekker. Maar, de beloofde halve kreeft bleek een schaartje. De MRY entrecote was verdronken in een overheersende truffelsaus. Toen bleek dat er maar een enkele desert keuze was (tarte tatin) hebben we maar koffie besteld.
Meer dan 300 euro, en een droom, armer sluiten we dit boek maar af. Geen value-for-money. Maastricht heeft heelveel beter te bieden.

Gegeten op 23 maart 2016

Slotjes

Wij hadden gelezen dat hr. Hermsen het concept vorig jaar heeft gewijzigd naar een goedkopere formule. Dus wij waren erg benieuwd. Ontvangst zeer prettig. Goede uitleg van de gastvrouw. 4 gangen diner uitstekend, ondanks dat de grote baas zelf deze avond niet aanwezig was. Amuses en voorgerechten heel lekker. Hoofdgerecht Tong was perfect bereid. Ook leuk dat de 2 jonge koks tijdens het diner toch even kwamen vragen wat wij er van vonden. Mooie bijpassende wijnen. Eigenlijk was er niets te merken van een downgrading bij dit klassiek ingerichte restaurant. Ja, er is weinig veranderd, maar heerlijk rustig dineren. Onbegrijpelijk dat er op een donderdagavond maar 3 tafeltjes bezet waren. Lekkerbekken weten niet wat ze missen!! Wij bevelen Toine Hermsen sterk aan. Dank voor de perfecte avond. Elly & Bert Slot

Gegeten op 28 januari 2016

Kerstbob

Van de week twee keer geluncht bij Toine Hermsen. Uitstekende, mooie en zeer smaakvolle gerechten. Het lunchmenu bestaat uit twee gerechten en kost € 35. De eerste keer was dat als eerste gerecht een salade met coquilles en zeetong en het tweede gerecht reebout in een mooie rode wijnsaus. Bij de 2e keer lunchen was het eerste gerecht een salade met eendenlever en vijgen en het tweede gerecht Confit de Canard met zuurkool.
De door sommelier Susan uitgekozen wijnen pasten er uitstekend bij. De bediening was sympathiek en zeer klantvriendelijk. Wanneer ik weer in Maastricht ben ga ik er zeker weer lunchen. Toine Hermsen is "back in Town".

Gegeten op 28 oktober 2015

bill moons

Voor het eerst bij Toine gegeten, we vonden het redelijk in orde, 4 - gangen menu a 65 p.p. Na 2 leuke amuses vooraf een zomersalade met kreeft en krab, daarna een prima kabeljauw op spinazie (met cantharellen en zomertruffel - maar dat gaf weinig smaak). Hoofd was het beste, lamsrug in een mooie saus, en apart wat bout. Wel zaten bij ieder gerecht tomaten, behalve bij de toet. Deze met aardbeien en ijs vonden we weinig interessant. Bediening door een harkerige dame die steeds kwam vragen of het smaakte en binnendrong terwijl we in een leuk gesprek waren verwikkeld - dat moet je niet doen. Goede wijnen tegen schappelijke prijs. Al met al goed, maar toch wel te duur voor het gebodene, vandaar een 7 i.p.v. een 8 of 9. Het interieur is smaakvol met leuk uitzicht als je aan een raam zit.

Gegeten op 12 augustus 2015

savelkoul

Het "Menu des Copains"
Wat hebben we genoten van de ontvangst,het interieur,de sfeer,de bediening en vooral de hoogstaande gerechten.
Voor ons het diner van het jaar.
Bravo Toine Hermsens

Gegeten op 8 augustus 2015

Kritischmaareerlijk

Gegeten op 18 juli 2015

wimvandenreek1

Wij namen het zesgangen diner met bijpassend wijnarrangement. het gehele menu past uitstekende en de wijnen waren prima in lijn met eten. Aangezien een van ons beiden geen kaas eet werd dit vervangen door een extra dessertje. Bediening erg vriendelijk en zeer attent.
het was een mooie avond in dit restaurant.

Gegeten op 29 mei 2015

Schrijf zelf een recensie over Toine Hermsen in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Toine Hermsen. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.