Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Urban Chef

2. Mediterraan
  3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 026 351 89 27

sgnile

Wat valt er over Urban Chef te zeggen? Dat je er geweldig kan eten, ze hebben de beste espresso van Arnhem, naar mijn idee.
Je zit er heel erg rustig, ook als het druk is en hebben een heerlijke lunchkaart.
Gisteren heb ik er een broodje met gepekeld rundvlees genomen. broodje uit de oven, nog een beetje mosterd mayonaise erop en je hebt een heel lekker broodje.
Regelmatig nemen we ook wat mee om s'avonds thuis op te eten, geweldige pasta's, hartige taarten, dit is een aanrader voor iedereen

Gegeten op 10 december 2014

sujachen

Hier halen we altijd onze taarten af voor verjaardagen en feestjes. De Bastogne koffie taart, witte chocola taart en worteltaart zijn heerlijk!! Echte aanraders en ook een keer wat anders dan de standaard taarten. De high tea is hier ook erg lekker. Genoeg variatie in zoetigheid en hartige gerechten (quiches, sandwiches, taarten en scones). Alles proeft vers en zelfgemaakt. Je krijgt nooit alles op, gelukkig mag je het wel meenemen. Ik ben dol op deze tentje, je merkt dat er veel moeite en liefde word ingestopt in het eten.

Gegeten op 4 september 2014

joris27

de Italiaanse proeverij gegeten, in een na zomer zonnetje deze verrukkelijke en geweldig opgediende schotel gegeten. Lang niet zo lekker geluncht, en de bediening/ ambiance is geweldig. een aanrader. het eten is op smaak, kwaliteit met zorg gepresenteerd want het oog wil ook wat. complimenten!

Proever66957

Gezellige zaak en het eten is bij intentie erg goed. Een goede kaart waar de liefhebber van de subtiele merendeels mediterraanse keuken. Duidelijk met zorg en liefde klaargemaakt eten. Een gerecht met op de kaart een hoofd ingredient avocado mag wel iets meer dan een paar stukjes avocado bevatten. In het achterin gelegen hogere gedeelte is het prettig zitten op een aspect na, het geluid. Converserende mede gasten en het koffie apparaat zijn dusdanig luid dat stemverheffing noodzakelijk is. Zo mooi zijn als er iets aan gedaan kan worden want we komen hier graag. Bediening zeer vriendelijk maar onderbezet. Dus even wachten soms.

Gegeten op 16 augustus 2014

liesbeth39

Gisteren mijn verjaardag met 13 personen gevierd. Wat hebben we genoten van de de Italiaanse proeverij. Alles was even goed verzorgd. Wat een verscheidenheid aan hapjes. Mijn feestje werd door Urban Chef een groter feest. We komen nog een keer terug.

Gegeten op 9 februari 2014

julia1106

Onlangs een broodje cajun kip gegeten. In tegenstelling tot mijn bezoek daarvoor (urban burger was overheerlijk) was de kip op mijn broodje erg droog en erg karig. De reactie van de dame achter de counter heeft er iig niet aan bijgedragen om mij terug te laten komen. Dit helpt een professionele organisatie niet om klanten te binden....

fredenthea

Wij hebben hier met 2 personen gegeten.

We hadden de Italiaanse proeverij besteld voor 2 personen. De proeverij bestond uit een groot draaibaar bord met een keur aan warme en koude Italiaanse hapjes. Buffelkaas, geitenkaas, quiches, vis , vleeswaren en pastas.

Mijn vriendin is vegetarisch, en voor haar werden verschillende vegetarische pastas en quiches geserveerd. Ik heb genoten van de lekkere ham , en vis soorten.

De gerechten waren erg lekker en zelfgemaakt. Er word gekookt met goede ingredienten.

Als toetje hadden we 2 stukjes taart, witte chocolade met honing en worteltaart. Deze taarten waren beiden erg lekker.

De proeverij kostte 40 euro voor 2 personen, en dit was inclusief een drankje na .

Bediening was vriendelijk. Er was ook mogelijkheid tot afhaal ( traiteur).

Wij komen hier zeker terug.

Gegeten op 1 augustus 2013

Monaldi

De gerechten worden hier altijd met 'kersverse' producten gemaakt, en dat is zeker te proeven. Ze bieden, zoals aangegeven, de Italiaanse keuken en een hoop lekkere taarten. De chocolade taart is daar van mijn favoriet.

De service is ook top, ze hebben al 2 keer 'on the spot' een speciale lunch bereidt, om in te spelen op een speciale wens van mij. Klasse.

Gegeten op 7 juni 2013

rakus

Hier via Groupon de italiaanse proeverij gehad, was super lekker. De bediening was aardig en vlot.
Kom graag een keer terug.
Een aanrader

Gegeten op 7 maart 2013

marie9

Lekkere broodjes, wel wat aan de prijs. Salades en lasagne (ook om mee te nemen) zijn lekker. Bediening kan soms wat langzaam zijn.

Gegeten op 15 februari 2013

Schrijf zelf een recensie over Urban Chef in Arnhem

Schrijf hieronder je recensie over Urban Chef. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.