Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 321 23 59

Voor de ware bourgondiër

In dit oude pand met zeer warm decor en sfeervolle ambiance zijn ze met name gespecialiseerd in het serveren van perfecte klassiek Franse gerechten. Liefde voor het vak is de grote drijfveer, dat merk je aan alles. De schitterende wijnkaart bevat een ruime selectie uitgelezen wijnen. Een paradijs voor de bourgondiërs onder ons.

AVroomen

Via online reservering

Het jubileummenu met hertebiefstuk was heerlijk Ook de bijbehorende wijnen van het wijnarrangement pasten prima bij de gerechten en werden op tijd bijgeschonken. In het begin leek het er even op dat de gangen elkaar wat te snel opvolgden. Bij de laatste 2 gangen was er gelukkig wat meer tijd tussen de gangen.

Gegeten op 16 oktober 2014

hanneke52

Via online reservering

We zaten boven in het aparte zaaltje, erg fris tijdens de avond. Dit werd wel aangepast toen we hier iets over zeiden.
Eten was erg goed, portionering was wel erg royaal waardoor we het niet altijd op kregen. Absolute aanrader is de terrine van gekonfijte eendenbout met gesmolten eendenlever!

Gegeten op 4 oktober 2014

leonique1

Via online reservering

Top restaurant met top medewerkers. Eten op sterrenniveau tegen aantrekkelijke prijzen. Zeer aan te bevelen voor iedereen die van culinaria houdt.

Gegeten op 4 oktober 2014

benitamdl

Via online reservering

bediening heel behulpzaam en aardig. het speciale iens dagen menu was lekker, goed klaar gemaakt, maar niet heel origineel. al met al een prima avond gehad met goed eten.

Gegeten op 2 oktober 2014

wimuitsog

Via online reservering

De ontvangst was enigszins onwennig, net of men nog moest opstarten. Maar de bediening heeft dit later ruimschoots goed gemaakt. Onze vaste ober was wat zenuwachtig omdat hij voor de eerste keer in functie was. Hij maakte alles goed door zijn hartverwarmende vriendelijkheid en ijver en hij werd goed en vriendelijk aangestuurd door zijn collega.
De kaart was gevarieerd, de producten waren streek- en regiogebonden.
De amuse met venkel met een piccalilyhoedje en een geconfijt tomaatje was origineel en heel lekker van smaak en mooi om te zien.
De eerste gang was een koude soep met limoen en gember, rijk gevuld met stukjes zalm,paling en garnalen. Het was een zeer smaakvol gerecht dat ook erg mooi op het bord was.
De tweede gang was een brandade van kabeljauw met een mooi stuk kabeljauw en een groenten garnituur. Weer een streling voor de smaakpapillen en de ogen.
Met de derde gang was de keuken in de weer met diverse bereidingswijzen van appel. De smaak van alle hapjes was uitstekend, maar hier is een woord van Goethe op zijn plaats: In der Beschraenkung zeigt zich der Meister.
Op advies van de sommelier kozen we voor open wijnen. Het advies en de wijnen waren bijzonder passend.
De behangmuziek ontbrak gelukkig, maar doordat de tafels voldoende afstand hebben, is er voldoende privacy en toch is een contact met de andere gasten goed mogelijk.
Wij waren zeer tevreden en er is alle reden om het hoekje voor de lieve kindjes nog eens te bezoeken.

Gegeten op 3 oktober 2014

koen29

Een vijf voor het decor... van buiten leek het ons een erg sfeervol restaurant... we hadden gereserveerd dus naar binnen. Even later werden we in een sfeerloos bovenzaaltje geplaatst, erg ongezellig en totaal gedateerd interieur. Via Iens hadden we gereserveerd en er bleek een Iens-diner-week te zijn, een driegangenmenu voor 25 euro! Mooi meegenomen. In het zaaltje boven werden alle Iens-gasten gezet, zo bleek, want iedereen had hetzelfde menu... maar goed, alle waar naar zijn geld. De gerechten waren mooi samengesteld, maar uit eenvoudige ingrediënten. De amuse was niet bijzonder, soort zuurkool in een koud soepje. Voor: terrine van confit de canard met foie de vanafd, heerlijk! Hoofd: entrecôte die een ossenhaas leek (prima hoor). Toet: fris en fruitige gerecht, vooral het ijs van appel was super! Zoals bij heel beel restaurants op dit moment... heel veel gedoe oo je bord, een veeg jus, crumble van dit, cresse, schuimpje hier mousje daar... hoeft voor mij niet, maar het was toch lekker bij elkaar. Losse biowijnen wit en rood gedronken, lekker. Iets na 10 uur zaten we als laatste alleen in het kille zaaltje... Limburgers eten kennelijk vroeg. Of zijn het de Iens-dinerweek-klanten die vroeg eten?

Gegeten op 2 oktober 2014

geeske6

Via online reservering

Het is altijd een feest om bij Au Coin des Bons Enfants te eten, nu ook weer. We waren met drie generaties en voor elke leeftijdscategorie was er iets heerlijks. Voor mij, de oma, gouwe ouwen als zwezerik en kalfsnier en voor de jongeren eigentijdse gerechten met granen en salades. Alles even elegant.

Gegeten op 12 september 2014

ReaHagen

Geweldige avond beleefd in maastricht. We hadden een drie gangen menu met begeleidende wijnen voor 59 euro. Perfecte match bij elk gerecht. Zeer vakkundig personen runnen dit restaurant met passie en dat kan je ook zien. We komen hier zeker terug

Gegeten op 13 september 2014

Rolfvdhagen

Via online reservering

Zeer vriendelijke gastvrouw. Goed en lekker eten. Lekkere bijpassende wijnen. Restaurant is ruim opgezet, dus je zit lekker prive. Geslaagde avond!

Gegeten op 28 augustus 2014

karenspaans

Op aanraden van vrienden zijn we hier gaan eten. Heerlijke amuses, bijna jammer dat het amuses zijn! Super gegeten, alles was smaakvol en met liefde bereid, uiterst bekwame en bijzonder vriendelijke bediening. Wij hebben het dagmenu genomen en dachten dat je bij het dessert kon kiezen uit kaas en nog twee zoete desserts, maar nee: we kregen alles !!! Het lijkt een wat stijve tent maar dit blijkt niet zo te zijn. Neem wel een dikke portomonnaie mee! Maar het is het waard....

Gegeten op 22 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Au Coin des Bons Enfants in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Au Coin des Bons Enfants. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.