Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 321 23 59

Tjo

Met 2 personen gedineerd. Menu Saisonnier met 4 gangen. Heerlijk. Mooi opgemaakte en smaakvolle gerechten; met de dorade als uitblinker. Kaasplankje goed, maar niet speciaal. Lekkere bijpassende wijnen.
Heel prettige, ruime ambiance. Ongedwongen bediening. Mooi tempo in het serveren dat naar de gangen vorderen wat langzamer wordt, maar niet te. Kortom: een aanrader.

Gegeten op 3 mei 2014

Esthervdhoorn

Tijdens een bezoekje aan Maastricht hebben we hier gegeten. De tafels zijn lekker ruim opgesteld en de bediening is professioneel en vriendelijk. Wijnen erg goed, maar wel behoorlijk aan de prijs. Het eten was goed, maar eerlijk gezegd ben ik niet zo enthousiast als andere recensenten. Ik miste een beetje de spanning en wisseling van smaken en texturen in de gerechten. Kortom; leuk gegeten, maar voor mij geen reden om terug te gaan (zeker gezien prijs-kwaliteit verhouding)

Gegeten op 25 april 2014

Wimtien

Gisterenavond heerlijk gegeten in Au coins.
Na twee heerlijke amuses, vooral die met de pittig smakende bloemkool, het a la carte diner.
Twee hadden gekozen voor de Hollandse garnalen met Ierse gerookte zalm, en eenmaal voor de asperges met Kreeft. Het was allebei heel goed. Zachte asperges met malse kreeft, een super combinatie. Het andere voorgerecht was ook bijzonder lekker. Een hele mooie Sauvignon Blanc uit Oostenrijk smaakte er prima bij.
Als hoofd twee maal ossenhaas en eenmaal lamsrug. Ossenhaas heerlijk mals en met heerlijk soervlees en de lam met dubbelgedopte tuinbonen in een zeer smakelijke 'bouillon'. Mano Mano Temperanillo erbij, top.
Twee desserts en eenmaal kaas met witte port.
Heerlijke ambiance, relaxed en weer zo lekker gegeten!

Gegeten op 18 april 2014

lyanvf

Gegeten op 29 maart 2014

Wimtien

Jaarlijks diner met zussen en broer. Een terugkerend feestje.
Eerst twee amuses, de gekonfijte tomaat was heerlijk, toen het voorgerecht met Hollandse garnalen en tartaar van Ierse zalm. Prachtig bord en puur van smaak. De skrei was ook zo goed bereid, net zoals de runderlende met zalig zoervleis. De keuze aan kazen is geweldig!
Heerlijke wijnen erbij, weer een topavond!

Gegeten op 1 februari 2014

Princesss

Misschien wel 1 van de beste restaurants waar we gegeten hebben. Het toont allemaal erg chique aan maar er hangt een ongedwongen sfeer. Het eten is echt van een hoog niveau, alle vier de gangen waren heerlijk! De amuse van het huis was het enige mindere. Je wordt constant voorzien van verse warme broodjes en de bediening is erg professioneel maar niet te zeer aanwezig. Het is een beetje prijzig maar voor 30€ kan men al van een 3gangen diner genieten. En dan krijg je ook heerlijke gerechten voorgeschoten! Een echt top restaurant!!

anna1058

Op een winterse avond hier met het gezin gegeten. Het eten was echt geweldig en van hele hoge kwaliteit. Sterwaardig! Bijzondere combinaties en hele vriendelijke bediening die alles goed uit legde. Wij hadden allemaal een vijf gangen menu, maar verschillende gangen gekozen. Lekker van elkaar proeven. Wijnarrangement met heerlijke wijnen. Zaten in een soort kamertje met open haard, ontzettend sfeervol. Ondanks dat het wat lang duurde hele goede herinneringen aan dit restaurant overgehouden. Chique, maar niet over the top. Kom graag terug!

Gegeten op 23 november 2013

sjesco

Het restaurant bevindt zich in een oud pand in Maastricht, het decor doet warm aan, een huiselijke sfeer.
De bediening was goed, ze leggen ook mijn vriendin uit welke gerechten geserveerd werden. Haar Nederlands is niet zo goed.
Amuse met radijs ; koud curry soepje met rivierkreeftjes en appel : 4 vissoorten op verschillende wijzen bereid, eendenbout en gekonfijte eendenborst en een dessert aardbeien ,chocolade sorbet en Lychee gelei. Alles verrassend lekker. Ik heb maar één soort wijn genuttigd, namelijk een witte huiswijn. Deze was lekker, dit was een Sauvignon.

Gegeten op 2 oktober 2013

BIESSIE7

Samen met mijn jarige zus top gegeten in dit legendarisch Maastrichts restaurant. Schappelijke prijzen voor een extra tussengerecht (tevens lekkerste gang) en ook voor het bijpassend wijnarrangement.
Vriendelijke en gemakkelijk toegankelijke bediening.
Dessert was niet mijn favoriet, anders was het menu een 10 waard.
Ik keer graag nog ns terug.

Gegeten op 4 oktober 2013

alphonsius

Het viel me op dat we welkom werden geheten door jonge mensen.
We kregen een mooi en ruim plekje. Heerlijke broodjes, goede wijn, mooie amuses en gerechten. De geconfijte eend vond ik erg lekker en ook het soepje vooraf. We moesten lachen dat de open haard steeds uitging. Daar moeten ze nog op oefenen!

Gegeten op 1 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over Au Coin des Bons Enfants in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Au Coin des Bons Enfants. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.