• foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 1

Toon telefoonnummer 043 321 23 59

• 8.4 10 20

• 8.3

• 8.3

Au Coin des Bons Enfants doet mee!

Reserveer nu!

JaquesvanHovell
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vorige week hier gegeten, in het vernieuwde concept. De vernieuwde kaart straalt authenticiteit en creativiteit uit, maar toch met een klassieke touche van de heer Taselaar. Chapeau voor de uitstekende service, bediening en smaak van de gerechten. Al met al een zeer geslaagde avond voor mij en mijn verloofde! Ik kom terug en ik kan het aanraden voor iedereen die van lekker eten houdt, onder het genot van een heerlijke wijn.

Gegeten op 8 juni 2013

Karina38
  • Recensies in de laatste twee jaar

Beetje oudbollige inrichting maar eten op niveau

Erg vriendeljke bediening en er werd fijn rekening gehouden met gluten en lactose intolerantie zoals gevraagd bij de reservering via seat me. Begonnen met 2x de zwezerik en die had van buiten wat krokanter gemogen,verder was de gaarheid precies goed en 1x de kalfstong vooaf en die was heerlijk! De wijnen die we per glas dronken waren 2x de chardonnay en 1x de chenin blanc/viognier,waarbij de laatste echt met kop en schouders boven de chardonnay uitstak. Als hoofdgerecht 3x de Bresse duif met linzen die perfect gegaard was met 'n heerlijk knapperig geconfijt boutje erbij. Ik vond alleen de groene saus (paling in het groen stijl) geen goede aanvulling op de smaken van duif/linzen,maar misschien dat anderen dat wel waarderen? Bij de duif een heerlijke Spaanse Tempranillo,ook per glas. Vanwege tijdgebrek van mij helaas geen desserts voor ons tafeltje.

Gegeten op 3 mei 2013

Hadders
  • Recensies in de laatste twee jaar

We aten het 6 gangen verrassingsmenu met bijpassend wijnarrangement. De gerechten werden fraai gepresenteerd maar hadden wel iets meer afwisseling mogen hebben. Witvis was nogal prominent aanwezig. Er werd verder niet erg hoog op smaak gekookt. Het wijnarrangement was royaal maar de toelichting summier.

mar.loes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen week met vrienden een geanimeerde en culinaire avond doorgebracht bij Au Coin. Het hartelijke welkom bij binnenkomst en de warme en sfeervolle ambiance zorgden ervoor dat wij de hectiek van alledag snel vergeten waren. Het voelde als een warme deken. Wij hebben genoten van het tongstrelende eten en de heerlijke bijpassende wijnen. Elke gang was iedere keer opnieuw een feest voor onze ogen en onze smaakpupillen. Het personeel was vriendelijk en vervulde al onze wensen en dit maakte het plaatje compleet. Wij hadden een zeer bijzondere avond; zeker voor herhaling vatbaar.
B&Y Centen

Gegeten op 19 april 2013

jmaketel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ook al had dit restaurant 1* voor het voedsel dat geboden wordt, voor het overige valt het tegen. Wij werden geplaceerd aan een tafel waar het licht zo slecht was, dat je in je eigen schaduw moest eten. Desgevraagd konden wij op het verhoogde gedeelte plaats nemen, waar het licht gelukkig goed was. De sfeer in het restaurant is kil en oubollig. De amuse van divers bereide bloemkool was vlak en saai. Vervolgens hadden wij een voorgerecht met kreeft en coquille, perfect bereid en gedecoreerd, maar helaas was ook de kreeft vlak van smaak. Hierna genoten wij een perfect bereid lam, maar waarom neergelegd op saaie gegrilde plakken courgette? Het lam verdiende beter! Als dessert diverse bereidingen van chocolade met peer; een taaie bodem van chocoladecake lieten wij staan. De huiswijnen waren goed, maar niet bijzonder.
Ons grootste ergernis was het feit dat niemand van het ijverige personeel heeft gevraagd of het had gesmaakt of dat alles naar wens was. Zelfs bij de afrekening niet. Bij het verlaten van het restaurant maakten wij hier een opmerking over; antwoord: ja, wij gaan er van uit dat het heeft gesmaakt, zo werken wij...
Voor ons dus niet meer...

Gegeten op 21 maart 2013

stamham
  • Recensies in de laatste twee jaar

Verrukkelijk gegeten en zalige wijnen gedronken. Wij eten hier regelmatig en zijn altijd gelukkig met het gebodene. De kok is absoluut topklasse! De borden worden prachtig opgemaakt met verfijnde hapjes. De olijfolie op tafel is één van de lekkerste olies die ik ken. Op de kaas-trolley liggen kazen die je nergens anders ziet (ik woon een deel vh jaar in Frankrijk, maar in dit restaurant zijn de kazen nog lekkerder).
Prettige, rustige sfeer. Een aanrader!

Gegeten op 26 januari 2013

Wouter1981
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eten: mooie klassieke franse combinaties. Alle bereidingen waren prima qua cuisson en zeer goed op smaak. De topper van de avond was de kalfszwezerik, gewoon zoals die hoort vers gebakken. Maar ook de combi, kreeft/coquille gamba artisjok was spannend qua smaken en texturen. En een kaaswagen zoals het hoort met voldoende keus.
Bediening: geen onvertogen woord, bediening door 4 hartelijke jonge mannen. Ze zijn goed op elkaar ingespeeld en zorgen ervoor dat je de avond krijgt zoals je hem wenst.
Decor: past bij de stijl van de keuken, klassiek. Maar mag best een lift naar het nu krijgen. De kunst aan de muren waren erg mooi, vooral de geplukte vogel, althans dat zag ik er in.
Overal: jammer van die ster, maar er gebeuren wel meer rare dingen bij de michelin.

Gegeten op 29 december 2012

DeSlager
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op aanraden afgelopen weekend terechtgekomen bij Au coin des bons enfants en aangenaam verrast. Het duurde even voordat we het gevonden hadden, maar het was 't zoeken zeker waard. Een schitterende ambience waar alle smaken van dhr Taselaar zeker tot zijn recht komen. Heerlijke klassieke combinaties met enkele verrassende accenten.

Mark_020
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prachtig pand met een wat oubollig interieur. Service mag attenter: een kwartier wachten op wat te drinken is te lang! Eten is goed maar naar erg goed: kreeft met perfecte cuisson maar gek genoeg wel smakeloos. De vis van het hoofdgerecht was bij mijn tafelgenote perfect maar bij mij net te gaar. Al met al aardig maar m.i. kan het beter voor 1*.

Silvanio
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen weekend uitstekend gegeten in restaurant "Au Coin des Bons Enfants". De gerechten waren stuk voor stuk erg goed en vol van smaak. Vanaf de eerste amuse tot en met de koffie met friandises is er veel aandacht voor detail en verfijnde smaakcombinaties. De wijn-spijs combinaties waren goed, al mochten de gekozen wijnen hier en daar wat uitgesprokener. Ook de bediening was meer dan goed. Aanwezig wanneer gewenst, maar nooit te. Dit restaurant is zijn ster zeker waard.

Schrijf zelf een recensie over Au Coin des Bons Enfants in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Au Coin des Bons Enfants. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!