• foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 321 23 59

Voor de ware bourgondiër

In dit oude pand met zeer warm decor en sfeervolle ambiance zijn ze met name gespecialiseerd in het serveren van perfecte klassiek Franse gerechten. Liefde voor het vak is de grote drijfveer, dat merk je aan alles. De schitterende wijnkaart bevat een ruime selectie uitgelezen wijnen. Een paradijs voor de bourgondiërs onder ons.

Lafeberfloor

Via online reservering

Het was een superavond! Heel gastvrij en heel hartelijk ontvangen. En natuurlijk erg lekker gegeten! Persoonlijk vond ik de amuse niet zo heel lekker (met couscous en zalm). Maar verder alle gerechten erg smakelijk en ook de koffie met de bonbons waren een succes!

Gegeten op 21 februari 2015

Maastricht2015

Via online reservering

Vanuit de hotelkamer via internet een restaurant gezocht en terecht gekomen in "de Coin".
Een schot in de roos. De ontvangst, de bediening en de keuken hebben ons bijzonder verwend.
Bourgondisch!
We komen absoluut terug. Tot gauw.

Marie-Anne en Melchert Groot.

Gegeten op 10 februari 2015

Irispiket

Via online reservering

Uitstekende ambiance: warme sfeer, privacy en hartelijke medewerkers. Eten is voortreffelijk!!
Aan iedere gang is tot in detail aandacht besteed. Voor Au Coin komen wij speciaal uit de Randstad.

Gegeten op 31 januari 2015

hans310

Via online reservering

3 februari gegeten bij Au Coin des Bons Enfants in Maastricht. Een 5 gangen menu met een heerlijke wijn van Limburgse origine. Elk gerecht is een verrassing! De Coquilles Tandoori, de heilbot met kreeft, de dorade, en de dry aged blanc bleu belge runderlende met hutspot was een ware sensatie. Hutspot is nou niet een van mijn favoriete gerechten, maar hoe ze het hier bereiden .... zo wil ik elke week wel hutspot eten!
Kortom..... Klasse!
Als je in de buurt bent... doen!

Gegeten op 3 februari 2015

Joossie123

Ons oog was op Au Coin gevallen door de wildweken. Nu waren die al vol maar gelukkig waren er genoeg andere heerlijke gerechten. We kregen een mooi plekje, weliswaar tussen twee luidruchtige groepen maar naarmate de avond vorderde en de wijn in de man kwam werd het rustiger. We kozen het driegangen menu met wijn en genoten van prachtige gerechten. Als voorgerecht Heilbot met kokkels en voor mijn partner Zalm met garnalen en rammenas, prachtig gegaard. Als hoofdgerecht hertenrug en in had gekozen voor Ossenhaas. Dat was eigenlijk bedoeld als tussengerecht maar ook prima als hoofdgerecht. Als nagerecht Appel-karamel en voor mij een kaasplankje met vijf heerlijk rijpe kazen, vergezeld door een LBV Port. Al met al een heerlijke avond, al was het wel een lange zit, na anderhalf uur begonnen we pas aan ons tweede gerecht...

Gegeten op 27 december 2014

willem151

Via online reservering

Het was Kerst. Een uitstekend kerstmenu. Wel erg veel gangen, marr zonder probleem een gang niet benut. werd niet in rekening gebracht. uitstekend gegeten. heerlijke wijnen. Goede herinnering aan overgehouden.

Gegeten op 25 december 2014

ingrid186

Via online reservering

We hebben een gezellige kerstshopping day afgesloten in Au Coins. Het werd het hoogtepunt van de dag. We hebben geweldig gegeten. Ik heb gekozen voor gerechten die je thuis niet snel bereidt: ganzenlever als voorgerecht en kalfszwezerik als hoofdgerecht. Het was een 10! Nog nooit zo'n heerlijke zwezerik op. De aanbevolen bijpassende Bourgogne wijn was een traktatie! Mijn dochter bestelde carpaccio en fazant. Het gevogelte was super zacht van smaak. Wat een mooie opmaak: geen tierelantijntjes, maar smaakvol opgediend. Het dessert was hemels en de thee met friandises een feestelijke finish in touch. De sfeer was stijlvol en gemoedelijk. We gaan zeker een keer terug met het gezin. Tip: op tijd reserveren! Complimenten aan de witte en zwarte Brigade!

Gegeten op 13 december 2014

lanser

Via online reservering

De dag van te voren werd er nog geïnformeerd of we nog steeds zouden komen eten. Het was wel even lastig om een parkeerplek te vinden, maar uiteindelijk gelukt vlakbij. Bij binnenkomst werden we heel hartelijk ontvangen en naar onze tafel begeleidt. Aperitief werd snel opgenomen en gebracht. De menukaart sprak voor zichzelf en er is voldoende keus.
De gerechten waren allen heel goed van smaak en de borden bijzonder van opmaak, onze complimenten. Zelfs de koffie was met een mooi servies helemaal af en een heerlijke créme caramel als toevoeging echt klasse. Het enige wat iets beter zou kunnen is de kleding van de bediening, dat was iets te alledaags en het rode toilet papier begreep ik ook niet helemaal.

Gegeten op 15 november 2014

pvalkier

Na jaren weer eens terug naar Au Coin en ook nu weer valt mij de goede kwaliteit ingredienten en productenop. Heerlijke amuse en zeer smakelijke carpaccio van super mals vlees als eerste gerecht. Chapeau. Het aanbod huiswijnen is niet echt geweldig, en ook niet slecht. De wijnen die per fles worden verkocht zijn naar mijn mening gewoonweg te hoog geprijsd, dus die zijn dicht gebleven. De Belgische ossenhaas bllek ook weer schot in de roos. Ondertussen begint mij op te vallen dat de bediening weinig tot geen interactie met onze tafel aangaat. Ik was dit niet gewend van Au Coin en ik vind het ook een gemis. Zo word ook mijn gemis van de kaaswagen, die ik mij nog herinnerde van het vorige bezoek enigszins flauwtjes afgedaan als een onhandige handeling. Niet voor mij, ik vond het een hoogtepunt tijdens mijn vorige bezoek. Alle kazen rustig kunnen bekijken, iets leren over kwaliteit van de kazen en kleine beetjes proeven. Niet meer dus.
Voor mij wordt sfeer zeer zeker bepaald door de uitstraling van de uitbaters/bediening en ik miste daarin de nodige bezieling. Dat is jammmer want het staat in schril contrast tot de hoge kwaliteit van het eten. Het restaurant voelt daardoor net iets 'kouder' aan wat betreft de sfeer.
De prijs-kwaliteitverhouding is normaal en goed in balans. Het eten is zeer goed en de prijzen zijn ook niet zacht.
Zeker een aanrader en een terugkomer al hoop ik dan wel op iets meer restaurant-enthousiasme bij de Au Coin staf.

Gegeten op 8 november 2014

Vita

Via online reservering

Au coin is een mooi traditioneel restaurant in Maastricht met een stevige Franse basis. Personeel is enorm attent en behulpzaam. Menu was prima geprijsd. We hadden zalm voor - mooi opgemaakt, mooi van smaak. De hertenrug was heel mals en zacht van smaak. De saus van kruidkoek paste er prachtig bij. De bijgeschonken wijnen waren goed. Het dessert was een woest geheel van smaken die wat minder goed bij elkaar pasten - het was vooral ook heel veel. Alles bij elkaar een prima restaurant.

Gegeten op 7 november 2014

Schrijf zelf een recensie over Au Coin des Bons Enfants in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Au Coin des Bons Enfants. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.