a TripAdvisor company

foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 1 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 2 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 3 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 4 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 5 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 6 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 7 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 8 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 9

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 321 23 59

Voor de ware bourgondiër

In dit oude pand met zeer warm decor en sfeervolle ambiance zijn ze met name gespecialiseerd in het serveren van perfecte klassiek Franse gerechten. Liefde voor het vak is de grote drijfveer, dat merk je aan alles. De schitterende wijnkaart bevat een ruime selectie uitgelezen wijnen. Een paradijs voor de bourgondiërs onder ons.

mariannejo

Ontvangst hartelijk.
Tafeltje op de binnenkoer/terras..gezellig zitten op een warme zomeravond.
"Jubileum menu "'. € 86.00 incl aangepaste wijnen.
Amuse met linzen lekker maar te groot ...niet fijn genoeg .
Voorgerecht zalm lekker maar presentatie kon beter - dit kan je ook in een brasserie krijgen .
Voorgerecht met dorade om duimen en vingers af te likken !!! heerlijke smaken ...
Hoofdgrecht vlees viel tegen --weinig of geen smaak-bijbehorende groentjes niets speciaals.
Dessert lekker !!!
Aangepast wijnen toppers .

Gegeten op 22 juli 2016

denuyl

Via online reservering

Lekker eten in een prachtige omgeving. Het terras op de intieme binnenplaats is een oase in de drukke stad. Goede, informele, bediening

Gegeten op 23 juli 2016

Roselyne

Via online reservering

De gerechten zijn van hoge kwaliteit. Echt lekker en grote porties. Een viergangen diner is meer dan je op kunt. Mooi gepresenteerd en origineel. Heerlijk brood.
De bediening vond ik echter minder. De jongens bedienen netjes en rustig, de mevrouw is wat bot af en toe, kent geen bedieningsvolgorde en boog vaak voor ons langs bij het afruimen.
Daarnaast waren de toiletten niet schoon en er was geen toiletpapier meer waardoor je papieren handdoekjes bij de wastafel moest halen.
Dat verwacht je niet bij een restaurant van dit kaliber.
De binnentuin is gezellig en aan te raden bij mooi weer.
De lekkerste gerechten vonden we de zalm, dorade en de kabeljauw.
Complimenten aan de chef.

niet roker

Via online reservering

Omdat we - groep van zes - pas laat aan tafel wilden (21.15 uur) was het al vrij rustig in het restaurant. Dat deed niets af aan de prettige entourage en de goede bediening (aanwezig maar op gepaste afstand en met kennis van zaken). Het eten was goed en in de juiste hoeveelheden, zeer smaakvol en mooi opgediend. De bijpassende wijnen - advies van Au Coin - maakten het geheel compleet. Au Coin des bon enfants is niet goedkoop maar elke euro beslist waard. Een aanrader!

familiefranken

Via online reservering

We hebben genoten van een heerlijk 4-gangen diner in de binnentuin. De vis was erg lekker en zo ook het rundvlees. De bediening was zeer vriendelijk en professioneel.

Gegeten op 9 juli 2016

jacky.van.hecke

Via online reservering

Restaurant is een aanrader. Wij kozen voor het 4 gangen menu en hebben genoten vanaf de huis aperitief tot en met het dessert.

petergorssel

na drie jaar geleden hier heel goed gegeten te hebben zijn wij opnieuw niet teleur gesteld. wel jammer dat maar 3 tafeltjes bezet waren, het restaurant ligt iets afgelegen, maar de prijs kwaliteit is heel erg goed Wij namen menu. gegrilde dorade met een heerlijke licht pikante saus.
het begon al met een heerlijke amuse ( kurkumma, koriander, kappertjes en nog veel meer smaken in een klein rondje. heerlijk voorafje: asperges met zacht gegaarde zalm en een prachtig toetje. kort om een aanrader

Gegeten op 24 juni 2016

SiebTuinstra

Het was prima weer, dus konden we eten in de binnentuin.
Zalige amuses en 3 voortreffelijke visgerechten en lekker bijpassende wijnen.
Ook het dessert was subliem.
Goede uitleg over de diverse gerechten.
Bijzonder vriendelijk en deskundig personeel.
Een echte aanrader.

Gegeten op 9 juni 2016

tinydobbelstein

Via online reservering

Het restaurant heeft toch een bepaalde sjieke uitstraling,terwijl de bediening casuel gekleed is. Het eten wastafel perfect. Het eten goed zeker een restaurant om aan te raden

Gegeten op 7 juni 2016

jan.deniet

Via online reservering

Gisteravond na een jaar of 3 weer een keer in Au Coin des Bon Enfants te Maastricht gegeten als afsluiter van een paar dagen Duitsland/Zuid Limburg.

Wat mij opviel was dat het interieur een flinke opknapbeurt gehad heeft. Strakke en felle kleuren tegen het monumentale karakter van het gebouw, daarnaast moderne schilderijen aan de muur.

De gerechten waren voortreffelijk, zowel ikzelf als mijn vrouw begonnen met een goed gebakken eendelever met eendeleverpate, voortreffelijk bereid.

Daarna kwam voor mij een krokant gebakken kalfszwezerik en voor mijn vrouw de anjou duif, beide ook weer zeer smakelijk.

Ik vroeg om een barrique achtige witte wijn met "houttonen" de jongen van de bediening kwam met Louis Cheze van Marsanne uit 2014. Voordat de fles geopend werd mochten we eerst proeven uit een eerder geopende fles of dit wel was wat we bedoelde, bleek een meer dan prima wijn te zijn.

Als afsluiter hadden we 5 kazen met een goede desert sherry.

De bediening was informeel gekleed (spijkerbroek met overhemd), hier moet je van houden, ik in ieder geval wel, ze waren op een informele manier zeer attent en klantgericht.

Al met al een prima avond gehad en een aanrader voor een ieder,

Gegeten op 1 juni 2016

Schrijf zelf een recensie over Au Coin des Bons Enfants in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Au Coin des Bons Enfants. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.