a TripAdvisor company

foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 1 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 2 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 3 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 4 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 5 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 6 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 7 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 8 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 9

1. Restaurant

1. 8,6 10 1 98

2. 8,5

3. 8,2

Voor de ware bourgondiër

In dit oude pand met zeer warm decor en sfeervolle ambiance zijn ze met name gespecialiseerd in het serveren van perfecte klassiek Franse gerechten. Liefde voor het vak is de grote drijfveer, dat merk je aan alles. De schitterende wijnkaart bevat een ruime selectie uitgelezen wijnen. Een paradijs voor de bourgondiërs onder ons.

SiebTuinstra

Het was prima weer, dus konden we eten in de binnentuin.
Zalige amuses en 3 voortreffelijke visgerechten en lekker bijpassende wijnen.
Ook het dessert was subliem.
Goede uitleg over de diverse gerechten.
Bijzonder vriendelijk en deskundig personeel.
Een echte aanrader.

Gegeten op 9 juni 2016

tinydobbelstein

Via online reservering

Het restaurant heeft toch een bepaalde sjieke uitstraling,terwijl de bediening casuel gekleed is. Het eten wastafel perfect. Het eten goed zeker een restaurant om aan te raden

Gegeten op 7 juni 2016

jan.deniet

Via online reservering

Gisteravond na een jaar of 3 weer een keer in Au Coin des Bon Enfants te Maastricht gegeten als afsluiter van een paar dagen Duitsland/Zuid Limburg.

Wat mij opviel was dat het interieur een flinke opknapbeurt gehad heeft. Strakke en felle kleuren tegen het monumentale karakter van het gebouw, daarnaast moderne schilderijen aan de muur.

De gerechten waren voortreffelijk, zowel ikzelf als mijn vrouw begonnen met een goed gebakken eendelever met eendeleverpate, voortreffelijk bereid.

Daarna kwam voor mij een krokant gebakken kalfszwezerik en voor mijn vrouw de anjou duif, beide ook weer zeer smakelijk.

Ik vroeg om een barrique achtige witte wijn met "houttonen" de jongen van de bediening kwam met Louis Cheze van Marsanne uit 2014. Voordat de fles geopend werd mochten we eerst proeven uit een eerder geopende fles of dit wel was wat we bedoelde, bleek een meer dan prima wijn te zijn.

Als afsluiter hadden we 5 kazen met een goede desert sherry.

De bediening was informeel gekleed (spijkerbroek met overhemd), hier moet je van houden, ik in ieder geval wel, ze waren op een informele manier zeer attent en klantgericht.

Al met al een prima avond gehad en een aanrader voor een ieder,

Gegeten op 1 juni 2016

Vincent_VanDeVen

Via online reservering

Heerlijk gegeten, vriendelijke service, fijne ambiance. Grote tafels en ruime stoelen zodat je comfortabel eet, drinkt en kletst.

Gegeten op 1 juni 2016

zomaareeneter

Via online reservering

We aten a la carte, en de gerechten waren zonder meer erg goed, asperges met zacht gegaarde zalm, zwezerik. De wijnen verrassend en beter geprijsd dan de losse gerechten. De bediening was wat onhandig: we kregen een witte wijn als aperitief aangeboden, die er vervolgens niet was. De keuken ligt ver van de te bedienen tafels, dus de obers rennen hun benen uit het lijf....kortom, erg goed eten, maar de hele opzet kan beter.

Gegeten op 21 mei 2016

roelp

Via online reservering

zoals gebruikelijk was alles weer even lekker en dan samen met goedgezelschap en heerlijke wijn heb je een topavond. 2x vis als voogerecht en tussengerecht gegeten en ern heerlijke tournedos als hoofdgerecht. alles uitstekend en de bordjes mooi opgemaakt

Gegeten op 21 mei 2016

anoukophetveld1

Via online reservering

We zochten een gezellig en bijzonder plekje om de verlate Moederdag met m'n moeder te vieren en dat hebben we gevonden! Heerlijk gegeten. Prettige service, mooie gerechten, bijzondere wijnen. Pareltje in de binnenstad van Maastricht.

Gegeten op 14 mei 2016

Girlie2000

super lekker gegeten in dit typisch franse restaurantje en daar waar ze nog echt fantastische bijpassende wijnen per gerecht serveren. Een echte beleving . bediening ook erg vriendelijke en attent

Gegeten op 13 mei 2016

luc64

Via online reservering

Vlot onthaal, heerlijk tafeltje,goede huischampagne,prima keuzemenu met in detail verzorgde schotels en met aangepaste wijnen uit een divers keuzepakket, als afsluiterdessert zéér goede en royale aardbeicompositie ! Prijs/kwaliteit prima! Kleine opmerking voor minder goede geluidsdemping in interieur wat de grote inkomruimte betreft

Gegeten op 7 mei 2016

eva.vansteene

Via online reservering

Het was overheerlijk. Bord na bord en hap na hap genieten. Supervriendelijke bediening en een overheerlijke keuken. Wij gaan er zeker terug. Een echte aanrader. Top!

Gegeten op 6 mei 2016

Schrijf zelf een recensie over Au Coin des Bons Enfants in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Au Coin des Bons Enfants. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.