a TripAdvisor company

foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 1 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 2 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 3 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 4 foto's van Au Coin des Bons Enfants in Maastricht - 5

1. Private dining

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 321 23 59

Voor de ware bourgondiër

In dit oude pand met zeer warm decor en sfeervolle ambiance zijn ze met name gespecialiseerd in het serveren van perfecte klassiek Franse gerechten. Liefde voor het vak is de grote drijfveer, dat merk je aan alles. De schitterende wijnkaart bevat een ruime selectie uitgelezen wijnen. Een paradijs voor de bourgondiërs onder ons.

Proever138275

Via online reservering

uitstekend eten, goede sfeer en goede bediening. Bediening soms wat rommelig, maar gezien de drukte begrijpelijk en niet hinderlijk. Altijd even attent en vriendelijk.

Gegeten op 9 mei 2015

Proever81653

Gisterenavond gedineerd. Eerste bonuspuntje: ze hadden Pineau des Charentes als aperitief. Ook een erg lekkere amuse; soep van groene curry met zalm. Misschien iets teveel voor een amuse, meer een klein kopje soep, maar erg lekker dus dat was zeker geen straf. Vooraf twee bereidingen van ganzelever: gebakken en als mousse. De mousse was net iets te laat uit de koeling gehaald, maar dat was na 2 minuten wachten opgelost. De gebakken ganzelever was net iets te ver naar mijn smaak. Als hoofdgerecht zwezerik met bearnaise saus, op een laagje aardappel en met verse groentjes. Zwezerik perfect gegaard, helemaal goed op smaak, saus uiteraard zelf gemaakt. Geweldig. Nagerecht: zelf gemaakt sorbetijs met vers rood fruit en een krokantje van gedroogde ananas. Perfect, niet te zoet. Samenvattend: voorgerecht een 7, hoofd en na allebei een 9, samen dus 8. Maar ik ga hier zeker een keer terug.

Gegeten op 25 april 2015

Wimtien

Vrijdagavond bij Au coin gegeten. We werden heel hartelijk ontvangen. De avond gestart met een glas heerlijke champagne. We kozen het 4 gangen menu met het wijnarrangement. Coquilles met hollandse garnaaltjes met tandoorikruiden. Heerlijk! Heilbot met Limburgse asperges, basilicum en ook een heerlijke pittige saus. Toen dry aged Blanc Bleu Belge runderlende met doperwten zalf en groene Maastrichtse asperges en kaas toe. Het chocolade dessert was ook helemaal top!
Een heerlijke avond gehad!

Gegeten op 17 april 2015

olafsimonse

Via online reservering

Afgelopen zaterdag gegeven bij Au Coin des Bons Enfants. Het restaurant zit in een schitterend oud pand, net buiten het drukke deel van het centrum van Maastricht. De inrichting is al even mooi en de bediening erg professioneel en vriendelijk. En dan het belangrijkste - het eten. Wij gingen voor het viergangenmenu. De amuse van zalm en picallilly prikkelde de tong, al viel de zalm in het geweld een klein beetje weg. De eerste gang van coquilles was de topper van de avond. Zeer zacht met Aziatische tintje. De chardonnay die erbij geserveerd werd paste uistekend en was erg bijzonder, met wat carameltonen. De gegrillde dorade was lekker, maar niet heel bijzonder. De runderlende was erg mals; de saus naar onze smaak iets te zout. De Rhonewijn van Patrice Magni paste er ook weer erg goed bij. Kruidig, met tonen van laurier/anijs. Het afsluitende kaasplankje was gewoon goed. Zelf had ik daar geen Malbec bij uitgekozen, maar het paste vrij goed.

Gegeten op 28 maart 2015

Dannyke1968

Via online reservering

Gaat niet om 1 gerecht, Maar alle gerechten waren top!! Carpaccio met ganzeleverkrullen was fantastisch, en als hoofd gerecht kalfszwezerik, wat zeker een must is, de beste die ik tot nu toe gegeten heb. Chocolade nagerecht uit den top! Zal niet lang duren dat ik weer bij George aanschuif. Je hoeft geen ster te hebben voor bij de beste te horen.

Gegeten op 26 maart 2015

zennahug

Via online reservering

Een fantastisch menu gegeten. Enige puntje was dat er geen vegetarische variant was. Gastheerschap was afgestemd op ons gezelschap. Kortom een heerlijke avond gehad.

Gegeten op 15 maart 2015

Brench

Zaterdag met een groep bij Au coin gegeten. Bediening was professioneel, informeel en gastvrij. Eten erg goed. Niet al te spannend maar wel erg goed bereid.

Wijnen, met name de aperitief, subtiel maar ook erg lekker.

Gegeten op 14 maart 2015

KimdeBroek

Geweldige avond gehad, wat een mooie en gezellige zaak! Uitermate vriendelijke bediening, bij iedere gang een andere bijpassende wijn die perfect aansloot. Een echte aanrader in deze omgeving!

Gegeten op 7 maart 2015

hvanliere

Via online reservering

Wij hadden 4 gangen seizoensmenu. Uitstekende gerechten en mooie hoeveelheden. Prima bij het gerecht passende wijnen. Bediening zeer vriendelijk.

Gegeten op 6 maart 2015

Lafeberfloor

Via online reservering

Het was een superavond! Heel gastvrij en heel hartelijk ontvangen. En natuurlijk erg lekker gegeten! Persoonlijk vond ik de amuse niet zo heel lekker (met couscous en zalm). Maar verder alle gerechten erg smakelijk en ook de koffie met de bonbons waren een succes!

Gegeten op 21 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Au Coin des Bons Enfants in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Au Coin des Bons Enfants. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.