Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Het Veerhuys

Toon telefoonnummer Bel 036 521 58 33

Tweede 2-gangenlunch gratis bij Het Veerhuys

Bekijk de deelnemende restaurants

Creativiteit en vakmanschap

Aan de havenmond van Almere Haven eet je een uitgebreide lunch of een subliem diner. Chef kok Jonathan Zandbergen heeft zich de afgelopen jaren culinair op hoog niveau kunnen profileren. De smaken worden puur en oorspronkelijk gehouden met uitsluitend dagverse en zoveel mogelijk lokale producten. Je proeft de ambitie!

theo65

Vandaag geweldig gegeten bij Het Veerhuys. Lekkere, diepe smaak. Vakkundig bereid en opgediend. Vriendelijke bediening, schone WC,. Al met al was het een geslaagde lunch! Proficiat!

Gegeten op 22 januari 2015

MikeHotel

zeer goed gegeten. We waren hier voor de lunch. Kwalitatief erg goed. Porties zijn goed op elkaar afgestemd. lunchmenu is beperkt maar ruim afdoende. Bediening is top. Wordt tijd voor een Michelinster!

Gegeten op 16 januari 2015

Oyra

Het Veerhuys is een ware beleving. We hebben genoten van het drie gangen menu en een heerlijke fles rode wijn. Het eten was voortreffelijk. Het begon met de amuse en brood met gezouten boter, daarna drie verschillende voorgerechten op een bord. Kleine delicate gerechtjes met veel ingrediënten, alles precies op smaak gemaakt. Het hoofd gerecht was ook heerlijk en wederom bij het toetje drie verschillende gerechtjes op een bord. Wij hebben nog nooit ergens zo genoten als bij het Veerhuys.

De bediening is gewoon weg top. Wijn en water worden direct bijgeschonken als je glas leeg is. Alles wordt netjes uitgeserveerd en alles wordt direct opgeruimd als iedereen klaar is. De bediening is vriendelijk en heeft ook kennis van wijn. Er werd ons een mooi verhaal verteld over de wijn die wij hadden gekozen.

De ligging van het restaurant is subliem. Het uitzicht op de haven en het water is prachtig. Binnen ziet het er ontzettend mooi en chic uit.

Gegeten op 8 juli 2014

GeBraadslee

Een echte parel tussen de vele neppers. Het restaurant oogt aan de voorkant niet bijzonder spectaculair, maar binnen is het aangenaam sjiek. Fijne stoeltjes waar je gemakkelijk een hele avond in kunt blijven zitten.
Jammer dat ze buiten geen lampjes hebben branden, dat zou gezelliger ogen en je zit niet zo in een donker gat te staren.
De gerechtjes zijn ware schilderijtjes en pure smaaksensaties. Daar is heel veel aandacht aan besteed. Ook leuk dat je voor je voorgerecht nog een paar amuses krijgt waaraan je al kunt zien dat het met de komende gangen helemaal snor zit.
Wat ik persoonlijk altijd jammer vind is als bediening niet allemaal in dezelfde kleding loopt die past bij de uitstraling van het restaurant. Over de bediening niets anders dan lof. Aardig, niet afstandelijk en met kennis van zaken.
Tikkie jammer is dat je constant een ander aan je tafel hebt. Ik zou het prettiger vinden als ik de hele avond 1 of 2 dezelfde gezichten zou zien aan mijn tafel.
Kortom: gaat dat zien en proeven. Als je een beetje culinair bent aangelegd, dan kom je er zeker weer terug.

Gegeten op 1 november 2014

TTrecentie

Gister 22 oktober bij het Veerhuys gegeten. We hebben het wildmenu genomen en het was in een woord fantastisch. Heerlijke gerechten voorafgegaan aan 4 amuses. Alle gerechten waren met veel zorg bereid en de smaken pasten goed bij elkaar. Ook de bijpassende wijnen waren uitstekend.
De ober wist ons heel veel te vertellen over de wijnen en de gerechten. Top!

Gegeten op 22 oktober 2014

dickys

Afgelopen zondag gegeten, vanwege de Iens dinnerdagen. Wederom een prima menu voorgeschoteld gekregen incl spoon, en broodjes met olijfolie / boter en zout.De ravioli van wilde cepes vooraf was heerlijk.De gebraden black angus met sjalottencompote was erg lekker evenals het dessert original beans beni wild chocolade. Wij waren met twee personen incl wijn / water voor 75 euro klaar. zeker de moeite waard voor de fijnproever om dit restaurant eens te bezoeken. De bediening is keurig. enige hele kleine minpuntje was de muziek die aanstond, veel van alles wat maar af en toe wat jazzachtige klanken die mijn eetlust niet bevorderen. Ik zou voor zo'n restaurant kiezen voor wat rustige achtergrondmuziek.

Gegeten op 5 oktober 2014

jennifermg74

Via online reservering

We hebben lekker gegeten al was het wel wat weinig en duurde elke gang erg lang. De ambiance is eenvoudig en er hangt niet echt een gezellige sfeer.

Gegeten op 4 oktober 2014

rlelie

Via online reservering

Gezellige sfeer en uitstekende service.
Het hoofdgerecht "Black Angus" in braadjus met truffels vond ik het lekkerst.
De limoensaus in het nagerecht "Original Beans Beni Wild Chocolade" in combinatie met
de pure chocolade kon mij niet echt bekoren.

Gegeten op 3 oktober 2014

htk1964

Al eerder gegeten maar nu nav restaurant week. Vooraf gegaan door amuses die heerlijk waren.
Het menu was heerlijk van smaak en dus genieten . De huiswijn viel tegen vw naar mijn mening teveel aan tannines maar de geadviseerde GARZON wijn was perfect. Heerlijke geur naar fruit en bijbehorende smaak. Weer tevreden en met een lach het restaurant verlaten. Een zeer aan te raden restaurant.

Gegeten op 4 oktober 2014

leni2

We hebben bij Het Veerhuys gegeten tijdens de IENS dinerdagen. De service was werkelijk waar fantastisch. We vonden de aubergine ontzettend zout en dat werd ook meegenomen naar de keuken. Alle gerechten waren bijzonder en verrassend. Zeker de moeite waard om een keer terug te komen!

Gegeten op 1 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Het Veerhuys in Almere

Schrijf hieronder je recensie over Het Veerhuys. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.