• foto's van Harry's in Maastricht - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 325 44 33

Tijdloos tafelen in het romantische Maastricht

Harry’s is een internationale brasserie die zeven dagen in de week geopend is voor lunch en diner en op zondag voor brunch. Tijdloze brasseriegerechten gemaakt met de beste ingrediënten. Harry’s staat voor ongedwongen eten en drinken in een informele en comfortabele setting.

Chefke56

De driegangenmaaltijd in restaurant Harry's - in de 'Maastricht aan tafel'-week - was een voltreffer. Prettige en attente bediening; de aanvankelijke poging om duur bronwater te verkopen in plaats van een vervolgens - op ons verzoek - zonder morren geleverde karaf met heerlijk kraanwater, spontaan voorzien van ijsblokjes, vergeven we de bediening graag. Ondanks de omvang van het restaurant toch een prettige akoestiek. Een Bourgondische ambiance van klasse zonder opgepriktheid en de gerechten passen daar geheel in. Heerlijke voorgerechten van respectievelijk gemarineerde zwaardvis en runderlende. Dat laatste een soort dikke, supermalse carpaccio. En alles opgediend met respectievelijk verrukkelijk piccalilly en onder meer gemarineerde tomaatjes. De suggestie van een vierde tussengerecht van kalfssukade op een risotto volgden we graag op. Bleek voortreffelijk, evenals het hoofdgerecht, voor ons de eendenworstjes met rodekool en appel. Verfijnd, met ingrediënten van topkwaliteit. Uitgebreide wijnkaart, van heel betaalbaar maar wel goed tot peperduur. Wij kozen de pinot grigio. Dat het dessert van hazelnootcrème een iets te machtige bodem had van speculaas, is een smaakkwestie. Het kaasplankje was vlekkeloos en origineel: kaasjes uit Nederland (waaronder een subtiele blauwschimmel van rond Breda) en België. Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 31 januari 2015

moxy

Stijlvol maar zeer druk restaurant waar het heel warm was. We aten a la carte maar de voorgerechten die op de kaart staan spraken ons niet heel erg aan en vonden we in verhouding erg prijzig. Derhalve kozen we voor enkele antipasti vlees en antipasti. Lekker maar niet heel bijzonder. Als hoofdgerecht koos ik voor de schelvis met geroosterde pasta, spinazie en saffraanroom. Heerlijk. Mijn man koos voor de entrecote en ook deze was erg lekker. Het toetje overtrof echter alles: mille feuille met vanilleparfait en karamel.
De bediening is correct en vriendelijk.
De prijs-kwaliteitverhouding is prima. Als we weer in Maastricht komen zullen we wederom kiezen voor dit restaurant!

Gegeten op 20 februari 2015

Agrippa

Van de week hie gegeten. Harry's menu genomen 4 gangen. Goed op smaak en heerlijke wijn. De entourage is fantastisch en bediening ook goed. Wij komen hier zeker terug!

Nsemertzidis

Mooie entourage. Gerechten intense smaken. Onderdelen soms zelfs iets te hoog op smaak. Gecombineerd met lekkere wijn. Absoluut een succes!

Gegeten op 13 februari 2015

RamP

Alle lovende recensies kan ik onderschrijven. We hebben het 3-gangen menu genomen. Vooraf runderlende met schuim van Reijpenaar kaas, een originele en heerlijke variatie op carpaccio. Als hoofdgerecht de schelvis filet, met een begeleidende roomsaus en spinazie, een heerlijke combinatie. Als dessert 3 kaasjes perfect op temperatuur en smaak. Ook alle lof voor de kelner die de wijnen uitkoos; na onze verbazing over witte wijn bij het voorgerecht kregen we zelfs een kwart glas rode wijn erbij om het verschil te proeven. Heerlijk gegeten en gezeten en de prijs/kwaliteit verhouding is perfect.

Gegeten op 7 februari 2015

Birgit_2

In het kader van "Maastricht aan tafel" hebben wij met 2 personen geluncht bij Harry's en het was perfect. Zowel het menu van de vleeseter als voor de vegetariër. Hier niet de obligate ravioli maar een mooie creatie met aubergine. En als voorafje een buffelmozzarella van superkwaliteit, hij smolt op mijn tong. Het toetje, een hazelnootparfait was niet echt bijzonder, maar wel heel erg lekker.
De bediening was attent en vriendelijk.
Kortom, een aanbeveling.

Gegeten op 31 januari 2015

Tester55

Via online reservering

Mooie entourage. Onze reservering via seatme was niet doorgekomen, maar dat werd vriendelijk opgelost. Nette, vlotte bediening. Eten was matig. Smaken waren wat vlak, weinig bijgerechtjes, bijbestelde friet was donker en keihard. Een nagerecht was heerlijk, de andere wat saai. Kleine porties.

Gegeten op 30 januari 2015

Elly F.

Via online reservering

Tijdens ons verblijf in hotel beaumont aten we 2 x bij Harry's. De eerste keer het aantrekkelijk geprijsde 'maastricht aan tafel' menu. Waarvan de skrei met snert, rookworst en een mosterdsabayon het hoogtepunt was. Heel verrassende combinatie en erg lekker. De voorgerechten, runderlende met truffelmayonaise en gemarineerde zwaardvis waren ook prima.
A la carte gingen we voor de tartaar en die was goed op smaak.
Als hoofdgerecht kozen we buikspek met zuurkool. De buikspek hebben we wel eens beter gegeten, namelijk op zijn italiaans met veel kruiden en een heel knapperige korst. Deze ging meer naar een stuk zuurkoolspek, wel goed gegaard maar de korst moet krokanter.
De wijnen waren lekker, we dronken een chiroubles die goed bij de vis ging en een Italiaanse wijn uit Puglia die heerlijk was.
Op de saaie maandag- en dinsdagavond in januari was het restaurant bomvol. Het personeel moest hard werken en deed dat efficient, professioneel. De witte en zwarte brigade was goed op elkaar ingespeeld. De bediening was toch ook heel persoonlijk. Kortom een aanrader !

Gegeten op 26 januari 2015

Delchambre

Via online reservering

Erg mooie sfeer en goede/professionele bediening. Menu arrangement was prima, niet spectaculair. Wijn per glas (Negroamaro, Puglia) is heerlijk en zeker aan te raden! Wijnen per fles aan de prijs.

Gegeten op 24 januari 2015

lotje11

Harry's 3 gangen menu genomen. Brood met olijfolie en boter waren heerlijk. Voorgerecht runderlende, supermals en smaakvol! Als hoofdgerecht de eend, welke al heerlijk rook, maar gelukkig ook goed smaakte! Spaanse wijn smaakvol, maar niet super. Als dessert hazelnootmousse met vijgen, een heerlijke afsluiter. Open keuken, strakke inrichting. Formele, correcte bediening. Mag iets losser wat mij betreft, maar gezien het volgens mij deels zakelijke publiek wel op zijn plaats.

Gegeten op 20 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Harry's in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Harry's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.