Harry's

• 8.4

• 8.3

FloraBella
  • Recensies in de laatste twee jaar

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Niet te duur, maar wel de aankleding en service van een chique restaurant. Er loopt zeer veel attent personeel in de rondte. Soms iets te attent en oplettend, maar we hebben zo'n vermoeden dat het voornamelijk hogere hotelschool studenten zijn die hier ervaring opdoen en alles zo keurig mogelijk proberen te doen. Het eten smaakte erg goed en we hadden een overheerlijke wijn. De gerechten zijn klassiek met hier en daar een twist. Aanrader.

Gegeten op 11 april 2014

Henjet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij kozen het 3 gangen menu. De varkenslende smaakt heerlijk, de Hollandse garnalen waren iets te zurig mede door de remoulade saus, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. De witlofsoep, was verrassend en lekker. Wij kozen voor de zeebaars en de runderlende , ook hier waren wij tevreden over, een fijn smaak. Hierna hadden wij geen plek meer voor het dessert.

Gegeten op 8 maart 2014

Marjette
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een heerlijk restaurant met een zeer sfeervol interieur. Hier gegeten met vier personen en begonnen met heerlijke oesters en champagne. Daarna een steak tartare gehad, was heel goed op smaak. Als hoofdgerecht een fijne halve kreeft met een smakelijke bouillabaisesaus. Als dessert de creme brulee met ijs en vruchtjes. Erg veel en erg lekker. Ook de bediening was heel attent en oplettend. Dat zorgde ervoor dat alles perfect verliep. We hebben een geweldige avond gehad.

Gegeten op 9 maart 2014

hortense brounts
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren weer heerlijk gegeten in dit gezellige toprestaurant. Vooraf de garnalenkroketjes - mét gefrituurde peterselie - gedeeld. Daarna een smeuïge witlofsoep met ham en als hoofdgerecht een klassieke tagliata en malse runderlende met schorseneren. Allemaal even lekker. De bediening heel attent. De wijn perfect op temperatuur. Veel jonge mensen. Kortom een fijne donderdagavond.

Gegeten op 6 maart 2014

jayjay-hc
  • Recensies in de laatste twee jaar

Klassieke brasserie met een wat 'voorname' uitstraling. Strak tafellinnen, bedienend personeel met de regels uit het handboek nog vers in het hoofd, maar zonder persoonlijkheid. Neemt niet weg dat de kwaliteit en de professionaliteit onmiskenbaar aanwezig is. Het eten is niet verrassend maar wel van prima niveau. Internationale klassiekers komen op ons bord: ceasars salad (helaas met een iets te flauwe dressing, wat juist dé smaakmaker moet zijn), ossenhaas met truffel en een zuigend-zachte entrecote. De wijnkeuze is ruim en redelijk geprijsd voor dit niveau. Op deze zaak is iets aan te merken, tenzij je 'intiem en persoonlijk' wilt eten; het is wat anoniem allemaal.

Gegeten op 1 maart 2014

vdel
  • Recensies in de laatste twee jaar

We loved it like a fat kid loves cake!

Wij hebben meer dan genoten bij Harry’s.
Na een warm ontvangst werden we aangenaam verrast door de menukaart. Er staat bij Harry’s dusdanig veel lekkers op de kaart dat het voor foodies als wij maar moeilijk kiezen was. Mijn aandacht werd getrokken door een gerecht dat ik ken uit mijn kindertijd, maar zelden op de kaart zie staan in de meeste restaurants; Vol au Vent.
De presentatie was perfect en de smaak voortreffelijk. Voor dit gerecht alleen al kom ik absoluut terug. Mijn partner koos voor de Entrecôte met Bearnaise saus. Perfect gebakken, lekker krokante frietjes en de saus is bij uitstek de beste bearnaise saus die wij beiden waar dan ook gegeten hebben. En wij hebben vaak, heel vaak, bearnaise saus geproefd!!

De prijzen bij Harry’s zijn eerlijk, scherp en absoluut niet teveel voor de kwaliteit van de producten op de kaart.

Kortom, een sfeervol restaurant, mooie locatie, voortreffelijke kaart en goede bediening.

Gegeten op 15 februari 2014

MaxvanWersch
  • Recensies in de laatste twee jaar

Bij binnenkomst een zeer nette ontvangst, aan tafel kregen we vers brood met wat olijfolie en tapanade. We zijn uitstekend geholpen door de aanbevelingen/suggesties van de vriendelijke maar vooral ook zeer oplettende bediening. Eerst genoten van een aperitief en daarna hebben we diverse kleine voorgerechten besteld en waren zeer lekker. Als hoofdgerecht beide een heerlijke biefstuk met bearnaisesaus warme groenten en verse frietjes. Kortom goede sfeer, een top bediening en heerlijk eten! Zeker een aanrader!

Gegeten op 9 februari 2014

Duifje1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mooi modern restaurant gevestigd in een klassiek pand.
Doet een beetje denken aan de Parijse bistrots.
Mooi uitzicht op de open keuken.
Vooraf mooi op smaak gebrachte rundertartaar met kwartelei.
Vervolgens choucroute met procureur en mooi op de huidgebakken kabeljauw en dito kraakvers groentengarnituur
Dit alles met een heerlijke fles witte Bourgogne en afsluitend een kaasplateau.
De kazen mogen voor mij iets spannender zijn en minder koud geserveerd; dit zal de smaak zeker ten goede komen.
Prettige, eerste kennismaking.

Gegeten op 3 februari 2014

jordana2
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier heerlijk gegeten met ons bedrijf. Alles was top, bediening, eten, wijn kortom een top avond gehad. Alleen de frietjes als side order waren echt niet lekker.

Gegeten op 18 december 2013

J_Hupperets
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik was er maar kort voor een lunchafspraak. De ontvangst was prettig: professioneel en ongedwongen.
De sfeer is geweldig: grote open keuken, uitzicht op het hart van Wyck, fraaie inrichting. Het heeft ook een wat cosmopolitische sfeer (wat vrij uitzonderlijk is in Maastricht): aan de tafels om je hoor je een mengelmoes van talen en sommige personeelsleden spreken nederlands met een prachtig buitenlands accent.

De verse broodjes met olie en andere toestanden waren erg welkom tijdens het wachten op mijn tafelgenoot. We kozen beide voor de kleine Caesar's salad met kip, die werkelijk voortreffelijk bleek te zijn. Hij is wat grover (grotere stukken) dan de standaardbereiding maar dit maakt het - van zichzelf al heerlijke gerecht - alleen maar beter: je proeft de voortreffelijke kaas die ze gebruiken en de kip is ook prima bereid. Alleen al voor deze salade zou ik omrijden naar Maastricht!
Met enkele glazen wijn en een prima verzorgde koffie na mochten we ca. €50,- afrekenen. Kortom: een heelijke belevenis voor een zeer acceptabele prijs.

Gegeten op 2 december 2013

Schrijf zelf een recensie over Harry's in Maastricht

Schrijf hieronder je recensie over Harry's. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!