Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant Wilhelminapark in Utrecht - 1

3. 85% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 030 251 06 93
  2. www.wilhelminapark.nl

Nicolien90

Kom hier heel graag de locatie is top maar dat geldt ook voor het gastheerschap. Eten is consequent echt goed, zeker ook qua prijs/kwaliteit verhouding. leuk om te lunchen!

Gegeten op 8 oktober 2014

kieskeurtje

Zelden scoort een restaurant zo hoog bij mij op alle vlakken, maar bij Wilhelminspark is het niets dan de waarheid. En terecht! Altijd al benieuwd geweest naar dit restaurant, nu vanavond eindelijk wezen eten. Ben de laatste maanden erg achterstallig met recensies maar deze moest er gelijk op! De service was uitstekend, Pieter was zeer behulpzaam en ontzettend vriendelijk, evenals de rest van de bediening! Geen verzoek of vraag was teveel en ze werden tot in de puntjes verzorgd! Het restaurant is ontzettend sfeervol, de inrichting chic en intiem met prachtig uitzicht op het park. En dan het eten, werkelijk waar subliem. Iedere hap was een smaakexplosie. Alles was boven verwachting, die al ontzettend hoog was na het bekijken van de bijzondere gerechten op de kaart. Prachtige maar vooral verukkelijke creaties. Zeer aan te bevelen zijn pain perdu, pijlstaartinktvis en de aardbeien met cheesecakecreme, ook al moet men niet vergeten dat ze wekelijks heerlijke creaties buiten de kaart om maken in het chefs menu! Wij komen zeker terug!

Gegeten op 14 oktober 2014

evertvdl

Heerlijk geluncht op een mooie zaterdag in het Wilhelminapark. We konden lekker buiten zitten nog en daar genieten van een heerlijke 3 gangen lunch. Vriendelijke, deskundige, bediening met een goed wijnadvies. Het begon al goed.
De gerechten waren mooi opgemaakt en de ingrediënten mooi vers, wat een goede basis was voor lekker gerechten. Prima allemaal, met prima porties en nette prijzen. Een heel goed en fijn adres om te lunchen, maar ook te dineren.

Gegeten op 20 september 2014

feillu

In elk jaargetijde ligt het restaurant er weer even mooi bij in het park. Dit keer binnen geluncht omdat het net te fris was voor het terras. Twee gangen lunchmenu gekozen, prachtig opgemaakte borden en mooie smaakcombinaties voor een vriendelijke prijs. De stoelen zijn comfortabeler dan de banken. De wijnkaart zou wat uitgebreider mogen met meer wijnen tussen de 20-30 euro. Komen graag weer terug.

Gegeten op 9 september 2014

johannes2

Ambiance prima. Gastvrij ontvangen . Het 2 gangenmenu van de dag besteld. Vooraf tonijn, mooi
opgemaakt en goed van smaak vergezeld van een lekker glas Cascogne. Vervolgens een lekkere moot zeebaars,op de huid gebakken op een bedje van groente.
Attente en vlotte bediening.

Gegeten op 9 september 2014

theuveg

Aanrader ! Wij hebben vanavond heerlijk gegeten; goede service, mooi gedekte tafels (alleen de ronde tafels, andere tafels ook met linnen dekken zou goede aanvulling zijn !), mooi opgemaakte gerechten, goede ingrediënten. Komen hier zeker terug.

Gegeten op 24 augustus 2014

shjvp

Prima avond gehad in restaurant Wilhelminapark. Stond al een tijd op de 'to do list' , maar afgelopen vrijdag eindelijk hier gegeten. Locatie is werkelijk prachtig ! Midden in het mooiste park van Utrecht ligt dit stijlvolle restaurant. Ook het interieur zorgt voor een prettige sfeer; stijlvol, rustig maar bovenal sfeervol. Bediening was ook prima deze avond; bij binnenkomst was tafel nog niet gereed, maar we werden netjes ontvangen en konden aan de bar plaatsnemen om wat te drinken en alvast wat brood te nuttigen. De rest van de avond was de bediending attent, zakelijk en proactief als het ging om advies van wijn/gerechten.

Als voorgerecht deelden mijn vriendin en ik Salade ‘Riche’ ; lauw warme kreeft, krokant gebakken kippendij, salade van rabarber, venkel en asperges, zuurdesem croutons, kreeftenmayonaise en geschaafde eendenlever. Salade was prima op smaak; meer dan genoeg kreeft. Wellicht had de mayonaise ietwat minder gemogen, maar een prima start van de avond.

Het hoofdgerecht; Gebraden Texels lamszadel en gestoofde schouder, violet artisjokken, gekonfijte aardappel, zachte knoflookcrème en lamsjus met citroen. Perfecte lamszadel; mals en prima medium gebraden. Ook de jus met citroen matchte prima met de lam. Punt van kritiek; de hoeveelheid groente bij dit gerecht. Naar verhouding kreeg ik erg veel vlees en amper groenten geserveerd.

Eerste ervaring met dit restaurant was prima ! Geweldige locatie, en op enkele schoonheidsfoutjes een vlekkeloze avond. Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 8 augustus 2014

whammy

Gegeten op 31 juli 2014

JenH

Na vele jaren met z'n 4-en weer eens gegeten in Wilhelminapark. Ooit een bekend zakelijk etablissement waar je verzekerd was van goede service en goed eten met stevige prijzen. De inrichting is zoals je die tegenwoordig overal ziet: aan weerszijden lange banken en in het midden ronde tafels voor 4- of meer personen. Het restaurant is goed bezet met jong, hip publiek en waarschijnlijk moet muziek de sfeer nog extra verhogen. Nauwelijks aan tafel vroeg de ober ons -beide handen in de zij- wat we wilden drinken. Dat hadden we eerlijk gezegd zo snel nog niet bedacht. We hebben hem niet meer teruggezien, maar kregen bij elke gang telkens een andere ober. Tegen 22.00 liep het restaurant leeg en werd de muziek -gelukkig- uitgezet. Wat een verademing. Helaas om 22.30 ging de volumeknop opnieuw voluit en waren wij gelukkig klaar voor vertrek. Op het eten valt niets aan te merken, goed en smakelijk en stevig geprijsd voor de geboden kwaliteit.
We zullen nog eens terugkomen om te kijken of we hier ook in stilte kunnen dineren. We hebben gespreksstof genoeg die bij voorkeur niet wordt opgevuld met muziek die in elk winkelcentrum wordt afgespeeld.

Gegeten op 14 juni 2014

dewitmolendijk

Gisteren avond perfect diner met perfecte service en perfecte locatie. We hebben gesmuld en genoten en zijn vriendelijk en professioneel op onze wenken bediend.
In tegenstelling tot de andere recensies: gewoon gaan en beleven. Bevalt je iets niet (hetgeen bij ons niet t geval was) gewoon melden aan de bediening. Top avond!

Gegeten op 23 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Wilhelminapark in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Wilhelminapark. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.