• foto's van Restaurant Wilhelminapark in Utrecht - 1

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Lunch op het terras met uitzicht op het park. Prachtige locatie met goede bediening. Eten was goed, maar voor deze prijs verwacht ik toch meer.

Gegeten op 24 april 2015

Jofie

Nu al diverse malen in dit restaurant wezen eten, is een aanrader. Ontvangst, service en het eten is prima en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Betaalbaar gezellig en sfeervol dineren. Locatie is mooi gelegen en een goede parkeergelegenheid. Amuses worden er niet geserveerd maar verder is het eten prima met goede keuze tussen vis of vleesgerechten. Menu's zijn goed uitgebalanceerd en gevarieerd qua samenstelling. Geen sterrenrestaurant, maar zeker ons restaurant om gezellig op zondagavond het weekend af te sluiten.

Gegeten op 5 april 2015

gwenn1

We hebben hier nu voor de 5e keer gegeten. Alweer was het eten mega lekker, de service geweldig en de ambiance super sfeervol. Als je iets wil vieren ben je bij wilhelmina wel echt aan het goede adres voor iets bijzonders!

Gegeten op 18 april 2015

Proever9871

N.a.v. het artsexamen van mijn vriend hier afgelopen zomer met 13 familieleden wezen eten. Van tevoren contact met het restaurant gehad over een aperitief met hapjes en een 4-gangen diner. Het was prachtig weer en we kregen een kir royale in de tuin. Hapjes bestonden helaas alleen uit nootjes en olijfjes. Voor het diner mochten we plaatsnemen in de aparte ruimte boven het restaurant met uitzicht op de fontein. Het eten was voortreffelijk, mooi op elkaar afgestemd en goede producten.Van tevoren afgesproken hoeveel flessen wijn er op tafel mochten komen. Deze kwamen echter niet op tafel, maar de bediening kwam langs om onze glazen in te schenken. De glazen werden echter maar met een laagje gevuld per keer, waardoor van de 6 bestelde flessen, er maar 3 op waren. Gek genoeg stonden alle flessen achteraf wel op de rekening. Toen we hiernaar vroegen gaf de bediening aan ze van tevoren al ontkurkt te hebben, en we ze daarom moesten betalen. Zelf kregen we echter niet de kans de wijnen volledig te nuttigen, omdat ze op een aparte tafel gehouden werden. Als troost mochten we de wijn mee naar huis nemen, maar je betaalt toch voor een wijn in het restaurant.. Slechte service! Ook vroeg de bediening niet of de gasten misschien wat anders wilden drinken dan wijn, waardoor daar steeds apart om gevraagd moest worden. Na het diner was de bediening nergens meer te bekennen. Toen we het restaurant verlieten was er niemand om ons gedag te zeggen. Lijkt me toch wel netjes na een rekening van over de 1000 euro...

Al met al heel goed gegeten, prachtige ligging, maar de service moet echt beter...

Gegeten op 26 september 2014

agirlcallednina

Prachtige zaak, geweldige entourage. Het eten was ok maar de prijs/kwaliteitverhouding vond ik uit verhouding. Te prijzig voor de matige gerechten die de verwachting niet inlosten. Lekker zitten, lekker eten : als het een brasserie was met bijbehorende prijzen helemaal goed. Nu te pretentieus. Overigens volle bak met Utrechtse beau monde.

Gegeten op 6 maart 2015

robAdD

Na wat langere tijd weer eens naar het Wilhelminapark gewandeld. We waren daar eigenlijk altijd tevreden, maar voelden ons niet altijd ‘feestelijk’. Dat is niet goed uit te leggen, maar de wat formele, of misschien wel wat afstandelijke bediening had daar zeker mee te maken.
Deze keer was het allemaal perfect. De gerechten waren voortreffelijk, en de presentatie verrassend. Zichtbaar is de zorgvuldigheid en waarschijnlijk ook het plezier van de chef(s). Een feest op het bord. Daarbij een goed geadviseerde wijn, en onze dag kon niet meer stuk. Ook omdat er een wat meer ontspannen sfeer lijkt in de bediening. Dat kan mede komen omdat vertrouwde gezichten uit de horeca verkassen naar zusterbedrijven, maar dat doet er niet echt toe. Voor ons staat Wilhelminapark weer in onze persoonlijke hoogste regionen.

Gegeten op 17 februari 2015

inezbosw

Met groepje gegeten, routineus werden we in een verrassingsmenu gedirigeerd, ok maar verras ons dan ook. Eerste gang leuk opgemaakt bordje met regenboog forrel; vlak van smaak. Tweede gang prima gerechtje met biet, linzen en tong, hoofdgerecht van rund, prima, niks bijzonders. Dessert idem. Bediening op het randje, drie keer naar achterin de zaak lopen om uit te serveren is te lang, waarom loopt collega niet even mee? Zaak half leeg, dat moet kunnen en afruimen door een persoon geeft van de grote stapels op je arm... Ah, volgende gang toch met twee personen uitserveren, dan wel allebei op dezelfde manier, niet de een vanaf links en de andere eerst de dames.. Geen enkele keer bijgeschonken of iets meer dan "smaakt het". Dan gaan ook andere dingen opvallen, stoelen beginnen oud en hard te worden, toiletlampjes stuk.. We namen nog een gang en een flesje en bedachten waar we volgende heen gingen.

Gegeten op 25 februari 2015

dirrd

Zoals altijd voortreffelijke oesters, deze keer prima Schrei bovendien, dit alles met een keurige bediening en in een heel plezierige ambiance!

Gegeten op 10 februari 2015

Walzie

Mooie plek in Utrecht, jammer dat het donker was, dan hadden wij over de vijver in het park kunnen uitkijken. Wij hadden het 5 gangen menu met wijn arrangement. Heerlijke gerechten en uitstekende wijnen. De bediening is snel en vriendelijke. Wij vonden de porties wat aan de magere kant en het sanitair paste niet helemaal bij het restaurant. Mijns inziens een opknapbeurt waard. Al met al een goed restaurant, de moeite waard.

Gegeten op 6 februari 2015

AnnieBB

Wat een heerlijke plek in Utrecht om je zelf eens te laten fêteren op lekker eten, fijne bediening op een romantische plek.
De bediening is uiterst correct, soms een tikkeltje tè formeel, maar toch ook wel vriendelijk.
De sfeer in het restaurant is heel aangenaam en warm, lekker kussentjes op de banken die je naar eigen believen in je rug kan schikken, wit damast, verse bloemen, fles molijfolie op je tafeltje en mooi servies van Arabia.
De bediening heeft precis goede timing met opnemen van drankjes en de bestelling.
Het eten is zalig. De carpaccio van langoustine een aanrader. De wijnen die erbij geserveerd werden waren goed.
Een kleine misser in de keuken werd keurig opgelost.
Al met al hebben we deze avond enorm genoten in een fijne ambiance en heel prettige bediening. Chapeau voor Restaurant Wilhelminapark!!!

Gegeten op 22 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Wilhelminapark in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Wilhelminapark. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.