a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Wilhelminapark in Utrecht - 1 foto's van Restaurant Wilhelminapark in Utrecht - 2 foto's van Restaurant Wilhelminapark in Utrecht - 3 foto's van Restaurant Wilhelminapark in Utrecht - 4 foto's van Restaurant Wilhelminapark in Utrecht - 5 foto's van Restaurant Wilhelminapark in Utrecht - 6 foto's van Restaurant Wilhelminapark in Utrecht - 7 foto's van Restaurant Wilhelminapark in Utrecht - 8 foto's van Restaurant Wilhelminapark in Utrecht - 9 foto's van Restaurant Wilhelminapark in Utrecht - 10 foto's van Restaurant Wilhelminapark in Utrecht - 11

Restaurant Wilhelminapark

1. 8,7 10 1 93

2. 8,1

3. 8,8

robutrecht

Heerlijk gegeten in goeie sfeer. Voorgerecht kip met kreeft maar wel op verfijnde wijze. Duif met saus van het karkas was echt geweldig. Een van de betere restaurants in de stad.

Gegeten op 29 januari 2016

Julie-Sophie

Op kerstavond hebben we met zeven personen bij het Wilhelminapark gegeten. Als ik de hele avond in een woord moest omschrijven zou dat subliem zijn.
De gerechten waren stuk voor stuk perfect en de (zelf uitgekozen) wijnen waren heerlijk. De jongeman die ons bediende wist precies hoe hij op ons als groep moest inspelen en dat vind ik het belangrijkste als ik uit eten ga; service die bij jou als persoon of groep past.
Dankjewel, jullie hebben onze avond speciaal gemaakt.

Gegeten op 24 december 2015

Vennekes

Weinig aandacht voor de gast.
Mooie locatie, fijne stoelen. Met vier gegeten, 3x menu en 1x a la Carré. Eten goed, nog beter als het minder zout geweest zou zijn.
Bediening kan beter; weinig aandacht, niet vriendelijk en geen contact en slordig. Twee wijnarrangementen, andere twee werd niets gevraagd en gewoon steeds water ingeschonken. Bij het dessert 1x koffie besteld, niet geleverd. Jammer.

Gegeten op 10 januari 2016

jorrit3

Wat een fantastische ervaring. Na diverse malen reeds geluncht te hebben bij Wilhelminapark, nu voor het eerst mogen genieten van een diner. Begonnen met een half dozijn oesters: wat waren die perfect, uiteraard geserveerd met een glas heerlijke Brut. Als voorgerecht een ceviche van zeebaars met paling. Het tussengerecht was waar mogelijk nog beter: een 'croquet' van schelvis, met slakjes en chorizo: wat een smaakexplosie. Als hoofdgerecht heb ik voor hertenrug gekozen; heerlijk mals, met een prima garnering. De kalfswang maakte het af. Al met al een super avond gehad, heerlijke wijnen, perfect eten en vriendelijke, attente bediening met verstand van zaken. Een 100% aanrader!

Gegeten op 9 januari 2016

HansvanLeeuwen1964

Onderweg naar huis bij dit restaurant belandt.
Heel lekker eten vooral het vlees is heerlijk .De wijnen zijn ook zeer lekker.

Bediening is vlot en goed.
Heeft behoorlijke kennis van wat er aangeboden wordt.

xannaax

Fantastische avond gehad in het Restaurant Wilhelminapark, speciaal voor 1e kerstdag met 8 personen gegeten. 7 gangenmenu, Alle gangen waren speciaal en smaakte perfect. Het personeel is vriendelijk en heeft veel kennis over de gerechten en producten. Als ik een minpuntje moet noemen is dat er bij de laatste twee gerechten geen wijn werd geschonken (we hadden het wijnarrangement besteld). Maar al met al een geweldige 1e kerstdag gehad.

loes113

Gisteravond met onze hele familie 18 personen kerstdiner in het restaurant Wilhelmina park. Dat kunnen zij ook! Eten en de bediening was top. Met de verschillende wensen van onze familieleden werd goed rekening gehouden. We hebben genoten! Dank jullie wel.

hvdv1

Gevonden via internet en dit weekend voor de eerste keer bij Wilhelminapark gegeten. Er was verwarring met de datum van de reservering, maar het is fantastisch opgelost.
Het eten was heerlijk! 4 gangen menu en alle gangen waren super lekker! Het wijnarrangement past perfect bij de gerechten. De bediening was heel vriendelijk en vooral Pieter geeft je een warm welkom! Als we weer in Utrecht zijn dan gaan wij hier weer eten!

Gegeten op 19 december 2015

HHans

Voor de eerste keer in dit schitterend gelegen Utrechtse restaurant gegeten en zeker niet voor de laatste keer. Wat lekker allemaal. Het voorgerecht, de oliebolletjes van olijven, met noten, roquefort en marmelade was heerlijk en mijn tussengerecht van Ierse diamanthaas met gepocheerd hennenei, parmezaan en geroosterde uienmayonaise was werkelijk zalig. Het hoofdgerecht, de gebakken hertenrug met schorseneren in een wildjus met laurier was ook fantastisch. De bediening in dit mooie restaurant was goed maar er mag misschien een tandje gastvrijheid bij. Dan staat daar de volgende keer misschien ook een 9.

Gegeten op 13 december 2015

AlPeBe

Het Wilhelminapark stond al een lange tijd op ons verlanglijstje en de verwachtingen waren hoog. Dat heeft het restaurant meer dan waargemaakt! Gelegen in het mooiste park van Utrecht, prachtig klassiek pand met rieten dak. We hadden gekozen voor het 4-gangen menu van de chef met bijpassende wijnen. Elk gerecht was super stuk voor stuk. Van tonijn naar kreeft met Iberisch varken en vervolgens Tournedos van kalfshaas als hoofdgerecht. Het was smullen! De informele relaxte bediening begeleide ons met mooie wijnen! Alles klopte vandaar 3 tienen!

Gegeten op 17 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Wilhelminapark in Utrecht

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Wilhelminapark. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.