a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 676 11 95

Een exotische reis

Ingewijden weten het al een tijdje: bij Maydanoz moet je wezen voor een onvergetelijke lunch of diner! Je proeft er het oostelijke gedeelte van het Middellandse Zeegebied: Syrie, Libanon, Israel, Griekenland en vooral Turkije. Beroemd om hun mezedes en hun onvolprezen gerechten van de houtskoolgrill, is dit er echt een om aan te raden!

drswgj

Prima voorgerechtjes, de koude brug nog wat, de warma mosseltjes en de topper de geitenkaas met honing. Als hoofdgerecht de mix van de grill. Zalig en ruim voldoende mede doordat we rijst en frites kregen.

Gegeten op 23 juli 2015

hans-22

Eten bij Maydanoz is altijd heerlijk !.Gisteravond met vier weer heerlijk gegeten in restaurant Maydanoz. Wij hebben vier verschelende meze gekozen, vooral Babaganuç en walnoten salade met sesampasta beiden verrukkelijk!
daarna ik heb op houtskool gegrilde gemarineerde dorado gegeten, Alles was verrukkelijk!
Mijn favoriet is Restaurant Maydanoz! Top avond gehad

Gegeten op 26 juni 2015

daan6

Met een groep van negen personen bij Maydanoz gegeten. Kok heb verrassend mix meze`s gemaakt, hoofdgerechten wij hebben gekozen Ontzettend leuk en lekker restaurant. Ook de huiswijn was prima Uitstekende service en goed betaalbaar. Een aanrader !!!

Gegeten op 25 juni 2015

parwana

Via online reservering

Het eten was relatief weing voor de prijs. smaak was okey, niet slecht maar vrij duur vergeleken met wat je kreeg. Service was ook niet zo denderend. het was vrij rustig dus er kon goed uitgelegd worden wat je zou krijgen bij het eten. bijv. brood, het meet simpele wat bij een turks hoofdgerecht zou moeten zijn. dat moest apart besteld worden. het rijst had geen smaak.

Gegeten op 19 juni 2015

RJAmsterdam

Heerlijk gegeten met collega's. De voorgerechtjes waren simpel, maar smakelijk. Ook de hoofdgerechten - dorade, lamsschotel en yoghurtschotel - waren zeer goed geslaagd. De sfeer doet mediterraans en gezellig aan, de bediening is behulpzaam, vriendelijk en in voor een grap. De originele nagerechten maakten het helemaal af.
Absoluut een aanrader!

Gegeten op 18 juni 2015

babetteverhoef

Service was superhartelijk!
Eten was lekker, maar wel erg kleine porties voor de prijs.
Inrichting knus genoeg met mooie Oosterse, kleurrijke lampjes.

Gegeten op 6 juni 2015

astlina

Via online reservering

Voor de IENS diner deal mochten wij a la carte een keuze maken. Uitgebreide kaart met veel voorgerechten, vooral Turks/mediterraan. We hebben prima gegeten en de service was vriendelijk en vlot.
Restaurant is niet al te groot en je hebt zicht op de keuken, dus je kunt goed zien, als je dat zou willen, waar je eten bereid wordt. Als je niet van granaatappel pitten houdt moet je dit misschien wel even melden, het zit nagenoeg overal bij of over. Wij vonden het heerlijk!

Gegeten op 8 mei 2015

brechje5

Via online reservering

Heerlijk deze mensen hebben passie voor de zaak. Het eten is echt na 3 keer nog steeds geweldig. Goede porties en er blijft geen berg over, omdat er zoveel wordt neergezet. Verder zijn zij ontzettend vriendelijk en gastvrij

hoemoes

ik en mijn vriendin bij Maydanoz gegeten,mijn vriendin eet glutenvrij, bij Maydanoz hebben heel veel glutenvrij eten en brood.Wij hebben mix meze gegeten we hebben ontzettend genoten. Heerlijk gegeten en een super bediening. Wij komen zeker nog een terug.Top avond gehad !!

Loes

Wat een feest zijn die Iens Diner Dagen toch! Weer een uitgelezen mogelijkheid om opnieuw lekker te genieten bij Maydanoz. Ondanks de diverse wegopbrekingen deze maanden prima te bereiken mede dankzij een goede tip van eigenaar Kazim. Samen met Paul weer genoten van lekkere voorgerechten, deze keer de calamares en geitenkaas en daarna samen een heerlijke mixed grill met alles erop en eraan. Mooie Chileense witte huiswijn erbij, heerlijke ijscoupe en cappuccino als afsluiter. Zo mag iedere zondag wel een Moederdag zijn. Dus oprecht: afiyet olsun!!!

Schrijf zelf een recensie over Maydanoz in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Maydanoz. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.