a TripAdvisor company

foto's van Holland Casino Eindhoven  in Eindhoven - 1 foto's van Holland Casino Eindhoven  in Eindhoven - 2 foto's van Holland Casino Eindhoven  in Eindhoven - 3 foto's van Holland Casino Eindhoven  in Eindhoven - 4 foto's van Holland Casino Eindhoven  in Eindhoven - 5 foto's van Holland Casino Eindhoven  in Eindhoven - 6

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 0402357357

Vers & exclusief

In een plek vol entertainment en spanning, vormt het restaurant van Holland Casino Eindhoven de ideale basis om even tot rust te komen. Geniet van regionale en verse producten en heerlijke Franse gerechten. Let op: voor dit restaurant moet je minimaal 18 jaar zijn.

edwin5

In een moderne, sfeervolle setting gegeten bij Holland Casino Eindhoven. Sommige tafeltjes staan redelijk dicht op elkaar, daarom kozen wij voor een tafeltje achter aan de wandkant. De menukaart is redelijk divers en bevat weinig verrassingen. Toch smaakte het eten goed (malse varkenshaas en kruidige kip & sesam). Ondanks de drukte was de bediening vriendelijk en correct.

Gegeten op 12 april 2015

JanWillemB

Afgelopen vrijdag geluncht bij Holland Casino Eindhoven. Een heerlijke vissalade met zalm en paling besteld. Dit werd bijgestaan door vers afgebakken focaccia reepjes met een cocktail- en truffeldip. Bediening is adequaat en vriendelijk. Holland Casino lijkt niet de meest voor de hand liggende locatie om te dineren. Toch raad ik het aan, je dompelt jezelf onder in een luxueuze en energieke omgeving waar je ook nog eens prima eten kan.

Gegeten op 30 januari 2015

Mikel_Fielder

We konen hier regelmatig in de avonduren wat eten. Helaas merk je dat door de financiele problemen er maatregelen zijn genomen waardoor de kwaliteit van het eten achter uit is gegaan. De service is altijd prima al het personeel is vriendelijk. Het is nog niet zo lang geleden opnieuw ingericht wat het allemaal sjiek maakt.

Gegeten op 4 januari 2015

melanie1934

Via online reservering

Alles was weer uitstekend...
Menu ( kreeftensoep + gebakken schol ) was heerlijk.
Koffie met zoetigheid: Lekker toetje !
Jammer, dat de AH-actie nu voorbij is..

Gegeten op 14 januari 2015

Hessjje

Via online reservering

Allereerst verwachtte ik er niet veel van, We hadden Zomaar een dagje uit geregeld naar Eindhoven. Maar we vonden het heerlijk om eerst lekker roulette te spelen en daarna gelijk aan tafel aan te schruiven. Voorgerechten vond ik niet heel spetterend, miste iets waarvan ik dacht ja dat wil ik graag. Het hoofdgerecht was goed alleen de groente erbij vond ik niet lekker. Het nagerecht was ook erg fijn. We werden goed bediend erg vriendelijk personeel. Restaurant vond ik wel wat klein en qua inrichting heel anders dan de kaart.

Gegeten op 11 januari 2015

boris18

Via online reservering

Eten was lekker, bediening erg goed. Casino zelf hoorde je amper. En gratis entree voor het casino waardoor je na het eten nog even kan gokken.

Gegeten op 3 januari 2015

AH2014

Via online reservering

Bij de ingang moet je je legitimatiebewijs laten zien, dat geeft direct een "Halt! Stehen bleiben! Ausweis!" gevoel. Ik draag dat ding nooit bij me omdat ik de wettelijke draagplicht een stap in de richting van totalitarisme vind, dus ik wilde onze reservering annuleren - dat kon overigens wél zonder ID kaart. Mijn ega wees me er echter op dat we dan geen gebruik meer konden maken van de AH actie, dus na wat afwegingen ben ik uiteindelijk op en neer naar huis gegaan voor die ID kaart. Een dik uur later waren we binnen.

Je had ruime keus voor de AH actie, en het eten was verder prima. Ik had een carpaccio, daarna kip sesam en tot slot koffie met zoetigheden. Allemaal erg lekker. Mijn ega had kreeftensoep, scholfilet, en een dame blanche. Ook erg lekker, al was het ijs van het dessert erg koud. De bediening was ook prima, sfeer was goed, alleen het tafeltje was wat aan de kleine kant, maar toch groot genoeg voor twee personen. Kortom, afgezien van de scène bij de ingang (maar daar kunnen de mensen aan de receptie ook niets aan doen) hebben wij een prima avond gehad!

Gegeten op 19 december 2014

terual39

Via online reservering

Een prima restaurant op een onverwachte locatie (casino).
De kreeftensoep viel wat tegen, door aanvulling met witvis (wat droog).
De scholfilet was uitmuntend!!
Zowel de bediening als 't eten was prima.
Leuke omgeving.

Gegeten op 17 december 2014

belinda5

Via online reservering

We zijn met zijn tweetjes gaan eten en hadden gekozen voor dezelfde gerechten: carpaccio, biefstuk en als nagerecht stoofpeertjes. Extra gebakken ui en witlof hadden we ook besteld. En een heerlijke huiswijn. De biefstukken waren eerst verkeerd gebakken (dat was ook bij HC in Breda het geval), maar de tweede keer waren ze prima. En het gaat niet om de fouten, maar om het herstel vinden wij. Eten was heerlijk en we gaan zeker nog een keertje genieten daar. Bediening is altijd zeer vriendelijk en correct bij HC in Eindhoven.

Gegeten op 13 december 2014

yvonne195

Via online reservering

Het eten en de bediening is echt super. Zeker een aanrader! Wij zijn er in korte tijd al een aantal keer geweest en komen zeker weer terug.

Gegeten op 3 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Holland Casino Eindhoven in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Holland Casino Eindhoven . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.