• foto's van Holland Casino Eindhoven  in Eindhoven - 1

• 8.1 10 8

• 7.9

• 8.0

Holland Casino Eindhoven over zichzelf

Wij verwelkomen u graag in ons restaurant met moderne Frans/Mediterrane keuken. U kunt kiezen uit mooie, herkenbare gerechten op onze Brasseriekaart, maar ook uit onze verfijnde gerechten op de a la Carte kaart. Daarnaast hebben wij voor u een vast 3-gangen menu voor een scherpe prijs. Geniet van heerlijke gerechten in een unieke sfeer met goed uitzicht op de speelzaal.

elroca
  • Recensies in de laatste twee jaar

Tong was supervers en erg goed van smaak. Bisque homard was een goede bouillabaise uit een kreeftenfond met crevettes en ecrivises , helaas geen kreeft. was toch wel lekker maar beter garnalensoep noemen of zo. Vriendelijke en snelle bediening met een gezond gevoel voor humor. Ook hier vaker is geweest en we komen terug.

Gegeten op 23 juli 2013

RC90
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben een drie gangen menu gehad en niemand had iets aan te merken op het eten. Ik zelf had de kip met gamba's vooraf. De kip was lekker mals, voor mij hadden er wel wat meer gamba's in mogen zitten. Als hoofdgerecht had ik de eendenborst. Heerlijk vlees, met een lekker sausje. De hoeveelheid was ook prima. Als nagerecht heb ik gekozen voor de schwarzwalder op aanrade van de bediening. Goede keus, ijs, mouse en cake samen. Ook de service was prima, er werd op tijd gevraagd of alles naar wens was en drinken werd bijgeschonken. Vanuit het restaurant kijk je uit op de speelzaal, erg leuk!

Gegeten op 16 maart 2013

remco16
  • Recensies in de laatste twee jaar

Mijn vrouw en ik op 1 april gegeten. De TVOH finalisten traden op. Zeer druk en gezellige sfeer. Vanaf het restaurant hadden we vol zicht op de speelzaal en de voorstelling! Voorgerecht de carpaccio en mijn vrouw het kip en gamba gerecht. Heerlijk!! Hoofdgerecht de biefstuk en mijn vrouw de ossehaaspuntjes. Het vlees van beide gerechten was zo mals dat ik het met mijn vork kon snijden. Geen nagerecht genomen, zo vol waren we.

Gegeten op 1 maart 2013

arno6
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen donderdag gegeten, het Chef's Special menu. Heerlijk 3 gangen met lekkere wijnen erbij. Hertencarpaccio, wildragout en heerlijke chocolademouse na. Goede bediening en een mooi restaurant! na de verbouwing zeker de moeite waard om eens heen te gaan!

Gegeten op 13 december 2012

MaceW
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vrijdag 13 juli met z'n 2-en hier gegeten. Ondanks het menu dat landelijk is vastgesteld, waren de gerechten goed bereid. Mijn vrouw had de saté, ik had de ossehaaspuntjes met mie gekozen, zeer smakelijk. Wel hebben wij door een miscommunicatie van medewerkers onderling 25 minuten moeten wachten op de rekening. Hopelijk een incident, personeel werkt wel hard. Let op: je mag geen foto's nemen in het casino, ook niet van je gezelschap.

robgastens

• Goed

vriendelijke bediening'' alles is netjes en schoon ,en het eten was lekker verder alles oké. sinds de verbouwing zijn jullie er echt op vooruit gegaan. op naar rome,!

wilcomaas

• Goed

het restaurant is mooi gerestyled, hele verbetering past nu beter bij het geheel van het casino. vooral de zitjes zijn gezellig.

lindaswensen

• Uitstekend

De bediening was voortreffelijk, gezellig vriendelijk en zeer attent. Zoals ook het diner was uitstekend. Wij zullen zeggen tot de volgende keer, en zullen zeker onze kennissen dit mededelen.

patriciagoedbloed

• Uitstekend

vriendelijke bediening in een gastvrije omgeving waarbij men het gevoel krijgt om in romantische sferen te komen. vooral het overweldigende aanbod van de Koninginnedag tompoezen heeft een emotionele indruk op ons achter gelaten. :-)

evreux

• Uitstekend

na vele bezoeken in het restaurant vinden we steeds de keuze op de kaart wel beperkt maar wel erg lekker de keuze van vanavond was voortreffelijk zalmvooraf en tournedos

Schrijf zelf een recensie over Holland Casino Eindhoven in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Holland Casino Eindhoven . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!