Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Holland Casino Eindhoven  in Eindhoven - 1

3. 15% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0402357357
  2. www.hollandcasino.nl/eindhoven

Vers & exclusief

In een plek vol entertainment en spanning, vormt het restaurant van Holland Casino Eindhoven de ideale basis om even tot rust te komen. Geniet van regionale en verse producten en heerlijke Franse gerechten. Let op: voor dit restaurant moet je minimaal 18 jaar zijn.

alessia1

• Service

• Decor

• In behandeling

Via online reservering

Deze recensie is nog niet in het Nederlands beschikbaar.

Gegeten op 21 oktober 2014

anja25jjj

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten, de gerechten waren echt heerlijk, de bediening was erg vriendelijk.
Vind alleen dat de tafeltjes te dicht op elkaar staan, je zit echt bijna bij andere mensen langs je aan tafel..
Verder prima naar onze zin gehad.

Gegeten op 13 september 2014

SjarrelH

Via online reservering

Super vriendelijk personeel. Leuke gevarieerde kaart. Mooie gerechten waardoor je zeker voor een driegangen menu gaat (i.p.v. alleen hoofdgerecht). Gerechten waren super vers! Een echte aanrader!

Gegeten op 26 augustus 2014

joskivits

Via online reservering

Weer heel lekker gegeten bij Holland Casino Eindhoven, met een vriendelijke bediening in een schitterende omgeving waarbij je voldoende vertier hebt.
Hier gaan we zeker vaker eten (en "vertier" zoeken).

Gegeten op 17 augustus 2014

elroca

Tong was supervers en erg goed van smaak. Bisque homard was een goede bouillabaise uit een kreeftenfond met crevettes en ecrivises , helaas geen kreeft. was toch wel lekker maar beter garnalensoep noemen of zo. Vriendelijke en snelle bediening met een gezond gevoel voor humor. Ook hier vaker is geweest en we komen terug.

Gegeten op 23 juli 2013

RC90

We hebben een drie gangen menu gehad en niemand had iets aan te merken op het eten. Ik zelf had de kip met gamba's vooraf. De kip was lekker mals, voor mij hadden er wel wat meer gamba's in mogen zitten. Als hoofdgerecht had ik de eendenborst. Heerlijk vlees, met een lekker sausje. De hoeveelheid was ook prima. Als nagerecht heb ik gekozen voor de schwarzwalder op aanrade van de bediening. Goede keus, ijs, mouse en cake samen. Ook de service was prima, er werd op tijd gevraagd of alles naar wens was en drinken werd bijgeschonken. Vanuit het restaurant kijk je uit op de speelzaal, erg leuk!

Gegeten op 16 maart 2013

remco16

Mijn vrouw en ik op 1 april gegeten. De TVOH finalisten traden op. Zeer druk en gezellige sfeer. Vanaf het restaurant hadden we vol zicht op de speelzaal en de voorstelling! Voorgerecht de carpaccio en mijn vrouw het kip en gamba gerecht. Heerlijk!! Hoofdgerecht de biefstuk en mijn vrouw de ossehaaspuntjes. Het vlees van beide gerechten was zo mals dat ik het met mijn vork kon snijden. Geen nagerecht genomen, zo vol waren we.

Gegeten op 1 maart 2013

arno6

Afgelopen donderdag gegeten, het Chef's Special menu. Heerlijk 3 gangen met lekkere wijnen erbij. Hertencarpaccio, wildragout en heerlijke chocolademouse na. Goede bediening en een mooi restaurant! na de verbouwing zeker de moeite waard om eens heen te gaan!

Gegeten op 13 december 2012

MaceW

Vrijdag 13 juli met z'n 2-en hier gegeten. Ondanks het menu dat landelijk is vastgesteld, waren de gerechten goed bereid. Mijn vrouw had de saté, ik had de ossehaaspuntjes met mie gekozen, zeer smakelijk. Wel hebben wij door een miscommunicatie van medewerkers onderling 25 minuten moeten wachten op de rekening. Hopelijk een incident, personeel werkt wel hard. Let op: je mag geen foto's nemen in het casino, ook niet van je gezelschap.

robgastens

• Goed

• Goed

vriendelijke bediening'' alles is netjes en schoon ,en het eten was lekker verder alles oké. sinds de verbouwing zijn jullie er echt op vooruit gegaan. op naar rome,!

Schrijf zelf een recensie over Holland Casino Eindhoven in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Holland Casino Eindhoven . De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.