Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Holland Casino Enschede in Enschede - 1

1. ? 10 1 1

2. ?

3. ?

KaatjevanderMolen

Het is altijd weer afwachten. Soms geef je het eten een 8 en dan weer een 6. Als je er wat vaker eet ben je nog wel een keer door de menukaart. Service is ook niet altijd wat je verwacht, als je bij twee voorgerechten nog een portie friet wilt bestellen dan kan dat niet omdat ze geen losse friet verkopen. Niet echt soepel naar de klant toe. De wijn is er echter uitstekend.
prijs kwaliteit verhouding is uit balans, te duur voor het gebodene.

sharonschilder

zeer vriendelijke bediening, lekker eten (gekozen voor het 3gangenmenu) en een goede sfeer. Het menu was heel goed van smaak met lekkere wijnen erbij. Zeker een aanrader voor een geslaagde avond.

bloembergen

• Goed

Enschede is ruim opgezet en vooral de tickets is zeer plezierig wat nog niet in alle casinos is ingvoerd en zeker nog niet bij ons in leeuwarden
hierdoor speelt het makkelijk en kun gemakkeljk switchen van de een naar de ander
we waren hier op maandag en op deze dag niet zo vreselijk druk zodat je overal bij kunt waar je wit spelen

mvangenugten

• Redelijk

lekker gegeten.voorgerecht was matig, maar hoofdgerecht en toetje waren heel goed.wijn was goed. vrij lang gewacht op hoofdgerecht,ondanks dat het niet druk was.

roykaalverink

• Goed

netjes ontvangen alleen vreemd dat na 2 keer bellen nog niet duidelijk was dat we een tafel van acht nodig hadden. Tevens was het niet mogelijk om voor acht personen te reserveren. Het was zelfs niet mogelijk om twee tafels van. vier te reserveren op een e-mailadres.

chrisianpeper

• Uitstekend

heerlijk 3 gangen diner bij Holland Casino in Enschede.
vooraf een canneloni van rundvlees met gepocheerde oester, speziebonen en een mousse van komkommer. wij kozen voor de huisrose die er prima bij paste. Hoofdgerecht was een geweldige combinatie van kabeljauw filet met gerookte paling, schuim van kerry, granny smith, zilveruitjes en bedje van verse spinazie. daarbij kozen we voor de picpoul de pinet wijn. dessert was een heerlijke combi van mango ijs, tompouse van mango, vanille yoghurt en een puree van basilicum. de huis desert wijn Florais van de moscatel druif paste er uitstekend bij.

wilmaterriet

• Uitstekend

de bediening verwelkomt allerhartelijkst. Vervolgens krijg je een. heerlijk broodje met kruidenboter.. Het sterrenmenu was -overheerlijk en de tijd tussen de gerechten prima. De wijn paste goed. bij de gerechten en de gerechten waren goed samengesteld.

klaasterriet

• Goed

de ontvanst is uitmuntend. de verzorging en de aandacht voor ons als bezoeker mis je in veel andere gelegenheden in enschede- dit stellen wij enorm op prijs en is derhalve de reden om toch regelmatig bij het holland casino in Enschede terug te keren. verder is de keuken van constante kwaliteit, wat mede een reden is hier weer terug te komen.

mvandenhoven

• Redelijk

de menukaart is er niet beter op geworden. waar we vroeger nog uit eendriegangen menu konden kiezen is dat nu beperkt tot een vast menu en aangezien we vaak komen hebben wij onvoldoende keuze. jammer want we kwamen zo vaak. we gaan nu vaak beneden in amis eten. geef de chefs hun vrijheid terug. het ligt niet aan de service van de bediening want die was en is prima.

mdammers

• Goed

de bediening is altijd uitstekend 'vriendelijk personeel, leuke ambiance. het begin van een leuk avondje uit. ik kom hier nu ongeveer 5 jaar met grote regelmaat. in die tijd vind ik dat de kwaliteit van de menu,s heeft ingeboet.

Schrijf zelf een recensie over Holland Casino Enschede in Enschede

Schrijf hieronder je recensie over Holland Casino Enschede. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.