Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Mevrouw Meijer

2. Frans
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 010 466 33 67

IngeborgR

Wat een zeurpieten zeg, sommige recensenten, die zijn zeker van de concurrent! Heerlijk gegeten! 3 gangen, maar 2 voor en1 hoofd was geen probleem. Fazant met zuurkool als hoofdgerecht, hmm. Goede wijn, attente bediening en gezellig restaurant. Wij komen zeker terug!!!

Gegeten op 29 oktober 2014

pientje64

We hadden gehoord dat het heerlijk moest zijn, niet goedkoop, maar lekker....niets was minder waar. Voor het geld een zeer mager menu.....het rundvlees, 2 keleine stukjes el mals, de biefstuk niet, 3 kleine stronkjes sla en aardappeltjes, die we niet aangeraakt hebben....na de vraag of het gesmaakt had, nee, niet echt, oh...jammer....tegenvaller, te veel geld voor wat er geserveerd werd...het kaasplankje kan je overal kopen...sorry...nooit meer

Gegeten op 21 oktober 2014

paddestoel&salie

Oeh wat was het weer lekker! Heerlijk herfstig gegeten vanavond, met parelhoen, schorseneren, cantharellen, en nog veel meer. Wat word ik hier toch altijd blij! Heerlijke wijnen erbij, hmmmm...

Gegeten op 20 oktober 2014

saskia126

Wij hebben afgelopen vrijdag met een groep van zes hier gegeten. Eigenlijk was ik te laat met reserveren, maar na overleg is er een oplossing gezocht om ons toch te kunnen ontvangen. Over deze service en ook die van de bediening waren wij heel tevreden. Hetzelfde geldt voor de sfeer en de menukaart. We hebben heerlijk gegeten. Zelf had ik de kwartel vooraf en als hoofdgerecht het stoofvlees dat boterzacht was. Als nagerecht had ik een kaasplankje van Normandische kazen. Mijn tafelgenoten hadden diverse gerechten waaronder erg lekkere visgerechten. We hadden een hele geslaagde avond.

Gegeten op 3 oktober 2014

rettootje

De service is behoorlijk Frans, redelijk kortaf en wat afstandelijk. Toen we aankwamen en buiten wilden zitten omdat de tafels binnen wel érg dicht op elkaar staan werd daar nogal chagrijnig op gereageerd 'het is niet anders'. Ook op vragen over de wijnkaart werd behoorlijk snauwerig antwoord gegeven. Hier kan zeker wat aan verbeterd worden, hoewel de eigenaresse van de zaak zelf een stuk betere service levert.

Verder wel heerlijk gegeten, de kaart is klein maar alles is smakelijk klaargemaakt. Mijn voorgerecht was graved lax van kabeljauw met rode biet, dit werd geserveerd op een mooie steen met een soort pannenkoekjes en zure room. De eerste was heerlijk, de tweede ging, maar bij de derde werd het een beetje veel van hetzelfde, met veel zoet en zuur waardoor de smaak van de vis uiteindelijk weg begon te vallen. Twee stukjes in plaats van drie, en een wat hartiger smaak erbij had het voorgerecht nog beter gemaakt. Mijn tafelgenoot had een creme brulee van truffel, deze was heerlijk! Het hoofdgerecht en nagerecht waren voor ons allebei super en goed bereid.

De kaart is klein maar met leuke Franse gerechten en over het algemeen goed klaargemaakt. Fijn ook dat er standaard brood en water op tafel komen zonder dat daar extra voor gerekend wordt.

Wat mij betreft goed voor een keer maar ik zal hier niet snel terugkomen. Er zijn genoeg andere leuke restaurantjes in Rotterdam met fantastisch eten en een betere service.

Gegeten op 5 september 2014

Mkonjibhu

Bas010

Afgelopen vrijdag weer heerlijk gegeten. Valt eigenlijk nooit tegen. lekker ongedwongen sfeer en simpel maar kwalitatief goed eten. Ook leuk dat je eens in een andere buurt van Rotterdam komt. Mijn twee gasten hadden ook totaal niet verwacht om midden in een woonwijk zo'n pareltje te vinden. Oja, de oesters zijn er ook top!

Gegeten op 29 augustus 2014

thomas80

Sfeer is fantastisch, heerlijk ongedwongen, combineer dat met perfecte service en je hebt de setting bij Mevrouw Meijer. Het eten is heerlijk, de kaart is klein en aangevuld met een groot aantal wisselende gerechten geschreven op een spiegel. Heerlijke, goed bijpassende wijn gedronken, allemaal te koop bij de wijnwinkel van de voormalig eigenaar van Madame Maigret, Terroir. De eerste fles die we bestelde was per ongeluk een rode ipv een witte, waar we pas erg in hadden toen hij al glas zat. Hier werd totaal niet moeilijk over gedaan en wij kregen gewoon de witte alsnog geserveerd. Kortom, ik ga zeker terugkomen.

Gegeten op 21 augustus 2014

relaxed010

Fijne plek in Rotterdam Noord om te gaan eten. Verscholen in de wijk, je moet het dus wel ontdekken. Je komt hier in de eerste plaats voor het eten, maar de bediening maakt het professioneel af. Eten zoals eten bedoeld is, puur en eerlijk. Een kleine kaart, zodat je ook altijd vers eet. Goede wijnen daarbij, volop keus, en ook een variatie aan kazen na. Vergeet vooral de Pineau des Charentes niet!

Gegeten op 5 augustus 2014

aadanke

Een prima 3-gangen menu gepresenteerd door de vlotte,vriendelijke zwarte brigade o.a. heerlijke oeufs mayonaise,kalfslever en toe amarenekersen met mousse au chocolat.Gratis koel water en een heerlijk rode Italiaan.
Een minpunt:al weken geleden gereserveerd en niet buiten op het terras mogen plaatsnemen op deze snikhete zomeravond ! Jammer !
Overigens een uitstekende culinaire aanwinst,goede cuisine en een goede prijs-kwaliteit.We komen terug.

Gegeten op 17 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Mevrouw Meijer in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Mevrouw Meijer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.