a TripAdvisor company

1. 8,7 10 1 49

2. 8,3

3. 7,9

ellymarien

Tja, gewoon erg lekker en gezellig.
In hun eigen klasse een van de betere restaurants waar we gegeten hebben.
We vonden het alleen erg rumoerig, het is moeilijk een geanimeerd gesprek te voeren als je buren 30 centimeter van je vandaan zitten.
Absoluut een aanrader

Gegeten op 12 februari 2016

Ton-Marjolijne

We waren om 17:45 de eersten in het restaurant, in de keuken waren ze bezig met voorbereidingen. We gaven aan dat we om 19:15 klaar moesten zijn; geen enkel probleem.
De aankleding is eenvoudig: kleine vierkante houten tafels en houten stoelen. De verdere inrichting is niet echt onze smaak, vooral het behang is erg druk.
Maar nu waar het om gaat. De amuse was een gekookt ei met mayonaise, aangevuld met stokbrood met te harde niet echt smeerbare boter.
De kaart is inderdaad verrassend. We kozen beide voor de zelfde gerechten. Vooraf een krabsalade met dunne appel schijfjes en zeker echte krab. Als hoofdgerecht een prima gegaarde scholfilet met overheerlijke saus. Het nagerecht was een chocolade partje van een taart. Alles was heerlijk, alleen was het nagerecht wel erg sterk van smaak. De gerechten zijn niet te groot, grote eters zullen misschien te kort komen. Verder behoort het 3 gangen menu voor €34 niet tot de goedkoopste.
De bediening is perfect; vriendelijk en heel attent. Na de koffie om 19:00 lag de rekening al klaar.

In het begin was de muziek nog te horen, maar toen er meer gasten binnen kwamen werd het erg lawaaiig. Ook de keukengeluiden werden nergens door geabsorbeerd.

Maar al met al zeker een restaurant om eens te proberen, want het eten en de bediening zijn een aanrader.

Gegeten op 27 januari 2016

harry133

Heerlijke en verrassende menu's
Het brood met smeersels werden telkens aangevuld. Evenals flessen gekoeld plat water. (staat niet op de rekening)
Het voorgerecht , buikspek was zeer smakelijk.
De eendeborst was begeleid met verse krootjes. (heerlijk)
Het dessert boterkoek met caramelsaus is echt wat anders.
Zeer attente en vriendelijke bediening.
Gezellige sfeer.
Wij komen zeker terug.

Gegeten op 24 december 2015

Bas-82

Met 2 stellen avondje gegeten. Vooraf een heerlijk oestertje, erg lekker. De postelein was erg lekker als voorgerecht, vleesgerecht als hoofdgerecht was ook top in orde. Vegetarische metgezel was iets minder enthousiast, anders had ik een 9 gegeven. Voorgerecht met bietjes was niet zo heel bijzonder en het hoofdgerecht was precies mijn voorgerecht, maar dan meer. Op de kaart had dat ook wat uitgebreider gemogen. Service was goed, maar een van de dames had niet zoveel te vertellen over een wijn waar we wat meer info over vroegen, dus dat kan nog beter. Decor waren we niet zo enthousiast over, het is vooral erg licht, en bij de WC's is het erg krap.

Gegeten op 4 december 2015

random_guest

Eten:
Lekker klassiek Frans eten, erg smaakvol,enkel verse ingredienten, niet te ingewikkeld, gewoon goed. Prima wijn ed. Aanrader voor de liefhebbers van de Franse (Parijse) keuken.

Service:
Goed.
Beleefd, vriendelijk, niet stijf. Flamboyante kok :-)

Decor:
Charmant, past goed bij het eten.
Wel een beetje krap zo nu en dan.

Gegeten op 24 juni 2015

Pimmes_Frites

Gegeten op 27 november 2015

SwedishChef

Fantastisch, geweldig, top. Woorden schieten te kort.
Gerechten zijn origineel, zien er prachtig uit en smaken uitstekend. Interieur is hartverwarmend (of is dat de hitte die uit de keuken komt?). Bediening is attent, charmant, vakkundig en tolerant. Met 5 man zit je lekker knus aan een tafel met precies de juiste afmetingen. En o, wat een genot: echt tafellinnen !!! Dit roept herinneringen aan vakantie in Frankrijk op. Hier wil ik elke week wel eten.

We hebben een heerlijke avond gehad. Na het dessert een biertje bij Café de Bel kan ik ook iedereen aanraden.

Gegeten op 6 november 2015

Kookboekje

Fantastisch restaurant met heerlijke gerechten. Restaurant voelt heel intiem en de entrecote is om van je vingers bij af te likken. De mossels zijn ook een aanrader. Zeer kundig personeel dat je te woord staat. Ik kom hier zeker terug!

Gegeten op 18 september 2015

bassieterheijde

de sfeer van "moeders keuken" roept heimwee op naar de kwaliteit van de keuken van moeder.
Wij werden absoluut niet teleurgesteld.
de tartaar van hert vond ik een topper.
de waardering blijkt uit de cijfers.

Gegeten op 14 oktober 2015

jan_de_vries

Een van de beste restaurants van de stad. Hoewel de gerechten redelijk simpel ogen is het altijd bijzonder en creatief. Zeer verfijnd, goed gekookt en altijd perfect op smaak.

De entourage verhult op een originele manier de verfijning van de keuken. Het doet allemaal een beetje kneuterig aan. Vol met kleine verwijzingen en grapjes. Sevice leuk en persoonlijk.

Laatste keer was het hoogtepunt de perfect gegaarde eendenborst, maar het is altijd lekker.

Gegeten op 14 oktober 2015

Schrijf zelf een recensie over Mevrouw Meijer in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over Mevrouw Meijer. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.