Piccolino

1. Restaurant
  2. Italiaans
  1. Toon telefoonnummer 071 513 28 50

Roerbakmix

Hier voor het eerst gegeten na telefonisch gereserveerd te hebben. De dame aan de telefoon klonk verbaasd dat ik reserveerde (...). Aangekomen rond 20.00 waren wij de enige gasten (vandaar de verbazing?). Desalnietemin een gastvrij ontvangst en snelle service. Beiden een pizza besteld, welke snel klaar was. Verrassend lekker: dunne bodem, niet te zout, werkelijk heerlijk!
Minpuntje is toch wel het decor; oogt wat goedkoop. Eten krijgt geen 10, omdat de wijn wat matig was.

Gegeten op 11 maart 2015

monique190

Pizzabodem prima! De topping niet het beste maar ok. Na het eten dacht ik een kruimeltje te zien maar het sprong ineens de andere kant op. Een vlo? Toetje maar ergens anders genomen...

Gegeten op 29 april 2014

dianne3

In jaren niet zo'n lekkere pizza gegeten! Ik had de vegetarische pizza. Een heerlijk dunne, sappige bodem, fijne tomatensaus, verse (!) groenten, en mijn favoriet: knoflook! Vreemd genoeg kan ik mijn enthousiasme niet delen via thuisbezorgd.nl dus dan maar via deze weg. Ik ben fan!

suikerbuikje

Grote pizza's, veel topping, daardoor beetje overdone. Service ok, decor idem. Beter dan gem midelde afhaalpizza zoals domino.

Nicolette Veenstra

Tot op heden geen betere pizza geproefd dan bij Picolino. De huiswijn smaakt uitstekend. Voorgerechten en pasta's zijn ook erg goed, allemaal heerlijk op smaak. We zijn regelmatige bezoekers en zien ook vaak een tevreden gezelschap Italianen zitten, lijkt me een goed teken. Enige minpunt is het lange wachten op het hoofdgerecht terwijl een afhaalpizza maar 20 minuten kost wanneer het dan ook druk is.

Gegeten op 21 december 2012

rudiruud

Veel pizzeria's gehad in Leiden en omgeving, maar zeker qua pizza sloeg dit alles. Helemaal top. Heerlijke pizza! We gaan snel weer. Entourage en service ook prima!

Gegeten op 8 januari 2013

eva1234

• Uitstekend

• Uitstekend

Tot nu toe alleen de Pasta's gegeten: erg lekker! De spaghetti carbonara was erg smaakvol en niet zo overweldigend zoals andere tenten het soms maken. Om eerlijk te zijn heb ik er alleen nog maar afgehaald dus over de ambiance kan ik weinig zeggen.

inon2

• Redelijk

• Redelijk

pizza was lekker gevuld, maar wel een beetje zompig door alle toppings. Wel grote porties, de salade van het huis was enorm (zelfs met twee man te veel). Bediening vriendelijk, decor niet heel aantrekkelijk.

vettejus

• Goed

• Goed

Als je van garnalen houdt neem dan de Scampi al forno, super, Een in de oven bereid gerecht: stenen pot met heerlijke garnalen. De pot wordt omwikkeld met deeg dat je eerst moet verwijderen (en opeten eventueel, heerlijk). De pizza's zijn van ongeévenaarde knapperigheid en de pasta's heel lekker. Beste Italiaan (pizzeria's) van Leiden

Schrijf zelf een recensie over Piccolino in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Piccolino. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.