Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 449 08 47

antoinetta123

Wij hadden van tevoren gereserveerd, ons gezelschap van 4 personen bestond uit een jarige moeder, een meisje van 4 jaar en opa en oma. De carpaccio was droog,deze was niet aangemaakt, er was vergeten olie op te doen en deze stond ook niet op het tafeltje.De kleine meid in ons gezelschap kreeg op ons verzoek wat kleurpotloden zonder punt en puntenslijper in afwachting van de tweede gang. De filleta a raison van 23.50 euro was heel smakelijk maar niet meer echt warm. Het duurde enorm lang voordat het opgediend werd. De bistecca voldeed goed.Op de drankjes moest oeverloos gewacht worden terwijl de flessen wijn bij het tafeltje naast ons, de mensen waren na ons gekomen, in rap tempo ontkurkt werden. Beneden in het restaurant zitten was ook niet de juiste keuze, het heen en weer lopen van mensen die hun pizza op kwamen halen en de slechte akoestiek van de ruimte waren hier debet aan. Wij gingen een beetje katterig weg,wij hadden ons er meer van voorgesteld. Erg jammer.

Gegeten op 15 augustus 2014

boerke77

Heerlijk buiten gegeten op het terras, spaghetti vongole was om te smullen. Kinderen hadden pizza margaritha en tiramisu toe. Voor de volwassenen een heerlijke scroppino toe. Leuke, attente bediening en volgens mij echte Italiaanse koks in de keuken! Voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 5 juli 2014

Sophia

Restaurant ziet er prima uit, niet bijzonder.
Als hoofdgerecht hadden wij de pasta met truffel en de pasta met kreeft.
Als truffelliefhebber was ik absoluut niet tevreden. De truffel overheerste zo erg dat ik voor de rest niets meer proefde. Ik kan mij niet voorstellen dat de truffel in pure vorm is gebruikt in het gerecht.
In tegenstelling tot de pasta met de truffel had de pasta met kreeft geen smaak, behalve die van schimmelkaas. Wij vonden het eten zo vies dat wij het niet op kregen.
Uiteraard hebben wij bij de bediening aangegeven dat wij en niet lekker vonden en wat we er niet lekker aan vonden maar wij kregen als reactie dat de kok het altijd zo maakt.

De prijs staat totaal niet in verhouding met de kwaliteit. Voor het zelfde geld weet ik heel veel meer restaurants waar ik veel lekkerder kan eten. Ik zal hier dan ook niet meer terugkomen.

We niet langer dan een uur binnen geweest (het gerecht werd nog geen tien minuten na de bestelling geserveerd) en liepen wij met een ontevreden gevoel en 46 euro lichter het restaurant weer uit.

Gegeten op 30 juni 2014

Proever59372

De vitello tonato maakt voor ons vaak "de Italiaan" was op zich goed maar een beetje te dik belegd met een tonijnmayonaise die we - ook hier - wel eens (veel) verfijnder hebben meegemaakt. Ander recept of kok ? Dan maar aan de vis met een pizza tonata. Daar was niets op aan te merken. Lekker krokante bodem en voldoende belegd en daarom op korstrand na volledig opgegeten. Na een prima droge wijn met een heerlijke cappuccino afgeblust. Niet bijzonder goed maar vooral ook niet slecht.

Gegeten op 16 februari 2014

Tina489

In het kort: heerlijk eten dat echter niet tot zijn recht komt door de inrichting en ambiance van het restaurant.

De verschillende gerechten die wij hadden besteld waren goed. De vitello tonnato was lekker (ietwat overvloed aan tonijnmayonaise), de carpaccio en de mosselen ook. De pasta met truffel smaakte heerlijk en de zwaardvis was precies goed gebakken. We sloten af met tiramisu. Vers gemaakt waarbij de structuur van de lange vingers nog zichtbaar was. Top!

Grote minpunt van dit restaurant vind ik de inrichting en de akoestiek. Het geheel oogt als een standaard pizzeria en dat is zonde, want het eten verdient beter! Als er een grote groep aanwezig is, zorgt dit ervoor dat je elkaar slecht kunt verstaan. Wij hadden een tafel op de begane grond. Men moet echt iets aan de entree doen, want elke keer als er een gast binnenkomt of weggaat zit je enorm in de kou.

Een aanrader wat betreft eten, de inrichting kan beter.

Gegeten op 25 januari 2014

richard75

Kom hier geregeld voor een zakenlunch. Mooie zaak zonder pretenties. Goed eten, prima bediening. Favoriet is bij mij de truffelpasta. Echte Italianen achter de kachel met passie voor koken. Zomers heerlijk lunchen uit de wind op het terras.

Gegeten op 10 oktober 2013

Eetkabouter

Het was mijn eerste keer in La Bocca, Badhoevedorp. Ik vond het een van 'de betere' Italiaanse restaurants in Nederland.
De menukaart staat in PDF op hun website.
La Bocca ligt naast brasserie La Bouche. Een grappige woordspeling, want beide namen betekenen ‘mond’ (of monding).
Parkeren voor La Bocca kan achter La Bouche.
Je kunt in La Bocca kiezen uit een hoge tafel of een normale, lage tafel.
- Ik had om te beginnen de Bruschetta al pomodoro (Geroosterd brood met Italiaanse tomaten, olijven en kappertjes). Een licht en fris 'zomers' voorgerecht. Bruschetta spreek je overigens uit als 'broeskettaa'. Het was een royale portie van drie stuks op een bord. Een heerlijk begin.
- Daarna kwam de vis, een 'Orata sotto sale' (hele dorade uit de oven in een korst van zeezout). Die kun je met huid of zonder huid laten opdienen. Ik had deze (forse) dorade met huid. Daarop lagen grote zoutkristallen bezaaid als korst. Als je de huid er af haalt is het de kunst om de zoutkristallen niet in de onderliggende saus terecht te laten komen anders wordt de saus erg zout. Toen deze operatie eenmaal gelukt was bleek er een voortreffelijke dorade tevoorschijn te komen. Er waren twee verschillende salades bij als bijgerecht.
- Na de heerlijke dorade hebben we een tiramisu genomen. Omdat het voor- en hoofdgerecht overvloedig waren hebben we de tiramisu maar gedeeld. Het was wel een van de beste tiramisu's die ik ooit gegeten heb.
Met dank aan Marijn voor deze gulle traktatie en de fijne avond!

Gegeten op 14 november 2013

Heerlijke (grote) pizza's gegeten aan leuke hoge tafel. Met tonijn, ham en pizza margarita. De service was top en oprecht, onze complimenten! Leuke, vriendelijke dames in de bediening, vlot en sfeervol.

Gegeten op 3 mei 2013

sansjo

Met 3 vriendinnen super lekker gegeten in La Bocca. Eten was echt Italiaans en dat proef je. De antipasti was vers gemaakt en had voor elk wat wils. Daarna hadden we allemaal een verschillende pasta besteld. Het werd netjes geserveerd op een speciale schaal. Heel attent. Binnenkort eens met de lunch proberen. Aanrader.

Gegeten op 7 maart 2013

patricialu

Gezellig modern Italiaans restaurant met mooie gerechten van pizza tot gegrilde ossenhaas en prima wijnkaart en een betaalbare rode en witte huiswijn. Lekkere ciabattini met huisgemaakte tapenade van het huis voor bij het aperitief Wij gingen voor de Valpolicella bij het hoofdgerecht en die stelde niet teleur. Bijzonder vriendelijk en service gerichte bediening. Attent en alert, extra wijn inschenken en informeren of alles naar wens is.

Gegeten op 3 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over La Bocca in Badhoevedorp

Schrijf hieronder je recensie over La Bocca. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.