a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 449 08 47

Italiaanse flair en gastvrijheid

In Trattoria La Bocca word je werkelijk verwelkomt met Italiaanse flair en gastvrijheid. Het eten zit vol met echte Italiaanse pure smaken! De Italiaanse chefkok maakt de specialiteiten dan ook met zorgvuldig ingekochte ingrediënten. Alles is hier ook huisgemaakt, dus ook het brood, de pizza’s, de sauzen en desserts! Zoals de ‘nonna’ het vroeger ook altijd thuis maakte.

pleunikop

• Eten

• Service

• Decor

• In behandeling

Namens het Partners in Crime team wil ik graag mededelen dat wij overheerlijk hebben gedineerd bij La Bocca. Wij genoten van de specialiteit 'Lunette'. Zoals altijd heeft dit uitstekend gesmaakt. Ook het op vriendlijkheid geselecteerde personeel was weer goed bezig vanavond.
Dinsdag (morgen) zijn wij als team in dit restaurant weer te vinden. Gewoon, omdat we het niet kunnen loslaten.

Onafscheidelijk zoals ze ons noemen
Partners in Crime
L & P

Gegeten op 4 mei 2015

dean6

Lekker eten, vriendelijke service en altijd een vriendelijke sfeer. ligging is helemaal goed. Ziet er nieuw en fris uit. Wij gaan hier vaker komen!

Gegeten op 15 april 2015

Violetta2006

Wij hebben een een geslaagde avond gehad met de familie, heerlijk Italiaans gegeten. alles was top van ontvangst tot en met ons vertrek. Wij komen snel terug en zodra de zon schijnt op het terras!

Gegeten op 2 april 2015

ThomasJoshua82

Gegeten op 1 april 2015

samvanberkel

Ik heb dit weekend gegeten bij Trattoria La Bocca en kan niet anders zeggen dat het geweldig was. Je waant jezelf echt even in Italie. Als voorgerecht had ik de Carpaccio. Erg frisse smaak met een goede dressing. Mijn keuze wat betreft de pizza was snel gemaakt : " pizza La Bocca" met Truffelsaus, spek, rucola en mozzerela. Het was werkelijk voortreffelijk. Daarbij werden we erg goed geholpen door het vriendelijke, vlotte personeel , waar naar mijn idee een paar echte Italianen tussen lopen. Een absolute aanrader voor een heerlijke avond.

Gegeten op 7 maart 2015

Merlot73

Ik begrijp de slechte recensies niet zo en de lage score. Gelukkig zijn de recentere reviews beter en die zijn terecht. Je kan hier gewoon prima een verse en lekkere pizza eten. Ingrediënten zijn vers en smaakvol. De rode huiswijn die er bij geschonken werd, was lekker zacht. Vooraf vitello tonnato gehad. Smaakvol, misschien wat veel veel mayonaise maar stiekem wel lekker. Pizza's waren prima. Koffie na ook. Meer dan voldoende bediening (volgens mij enkele echte Italianen) en adequaat. Ik kom zeker terug.

Gegeten op 27 februari 2015

kaneel999

heerlijk, zoals altijd. vriendelijke service, goede sfeer en slechts 10 minuten rijden van Amstelveen.
een goede tip: de speciale menu! zeker weer terug

Gegeten op 19 november 2014

framoni

Gisteren hier weer heerlijk gegeten, voorgerecht vitello tonnato en als hoofdgerecht de pasta met truffel beide echt een aanrader, mijn vriend had carpaccio en lasagne en was ook zeer smakelijk. Eet hier regelmatig, vindt het een leuk restaurant met lekker Italiaans eten en gezellige bediening.

Gegeten op 18 november 2014

Kaar2005

Ik heb hier vandaag eten afgehaald maar wat was het slecht zeg.
Ik had een pizza mozzarella met salami (calabrese), een kinder spaghetti met witte saus en een Pasta gevuld met St. Jacobs schelpen, saus van garnalen en tomaat. Dit was samen 36,50. Toen ik thuis kwam was de pizza prima, maar in de pasta zaten maar 3 deegkussentjes en de kinder spaghetti was zonder enige saus. Ik heb dus meer dan 10 euro betaald voor een beetje droge spaghetti!!!! Ik heb nog gebeld maar de heer aan de telefoon kon alleen aanbieden dat ik terug kon komen voor een nieuwe kinder spaghetti. Nou dat was me iets te veel moeite. Mij zien ze echt nooit meer terug.

Gorinchem

Vanmiddag twee voorgerechten besteld. Aangezien het personeel perse van16. 00 tot 17.00 uur wilden eten hadden we 15 min. om een keuze te maken. Het gerecht zag eruit alsof het snel op een bord was geknald en zag er dus onverzorgd uit. De bediening was zeer onvriendelijk en zag ons liever gaan dan komen. Voor veel geld, een echte teleurstelling.

Gegeten op 4 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over La Bocca in Badhoevedorp

Schrijf hieronder je recensie over La Bocca. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.