Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant Diner in Amersfoort - 1

4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 033 465 11 75
  2. www.restaurantdiner.nl

Charlie05

We hebben heerlijk gegeten waarbij de spijs drank combinaties erg mooi waren. Met name het geitenkaas/komkommer gerecht in combinatie met de wijn zal een blijvende herinnering aan Diner zijn. Bediening was enthousiast, vriendelijk en had verstand van zaken.

Gegeten op 21 oktober 2012

veertje

Ik heb gisteravond echt een topavond gehad in dit restaurant. Met de iens dinsdagen werd een heerlijk menu geserveerd! Het begon al met perfecte amuses, gevolgd door de leuk aangeklede filet-americain, daarna de risotto (die was voor mij aan de natte kant, ik heb hem liever droger, maar dat is de keus van de kok). Het hoofdgerecht was super. Heerlijk vlees en zalige bijgerechten. En de opmaak was ook echt zeer origineel en perfect! Dessert was heerlijk en wijnarrangement dat we erbij genomen hadden kon niet beter. De bediening was ook echt van het begin tot het einde goed. Goede uitleg, attent, men straalde enthousiasme uit en er was tijd voor een grapje tussendoor. Wij werden blij van deze ontvangst!. Entourage is ook smaakvol! Wij zaten aan een hoge tafel wat ook erg leuk was. Hier ga ik zeker vaker terugkomen!

Gegeten op 30 augustus 2012

Turbokat

Waanzinnig lekker gegeten tijdens de Heerlijke 10-daagse. De bediening wist precies waar ze het over hadden en we krgen goede uitleg over de wijnen en over de port!

Het was zo lekker dat we gewoon vergaten om foto's te maken. Borden waren mooi opgemaakt, het was een absolute smaaksensatie en we gingen echt tevreden weg met het gevoel dat we absoluut een avond uit waren geweest.

Wij komen zeker terug!!

chrissy1

• Uitstekend

4 sterren eten, 5 sterren bediening tegen een 1 ster prijs! verse seizoensgroenten, alles is super vers en fantastisch klaargemaakt en opgemaakt. Je eet er niet alleen met je mond, maar ook met je ogen en vervolgen waan je je in de 7e hemel!

Turbokat

• Uitstekend

Uitstekend restaurant, een echte aanrader!! Zeer bekwaam personeel die een goede uitleg gaven over de port, wijnen en het eten zelf. Zij weten echt wat gastvrijheid is waardoor hier eten als een echt avondje uit voelde. Kwaliteit van het eten is hoog voor een zeer redelijke prijs.

bluemax

• Uitstekend

Een buitengewone gezellige avond gehad, bijzonder goed eten en uitgebreide uitleg erbij. Vriendelijk en correct personeel en tijd voor een goed gesprek over wijnen. Het was duidelijk dat ze ervaren waren maar vooral verstand van zaken hadden. Zeer smakelijk eten!
We hadden een uitstekend restaurant gevonden waar mensen met passie koken en de klant de leuke avond willen geven waar ze zelf volledig achter staan en dat straalde eraf. Onze complimenten, wij komen zeker terug!

Proef1979

• Redelijk

Hoge verwachtingen van, misschien te hoog? Als eerste, bediening en interieur niks op aan te merken. Wijnen goed maar redelijk prijzig.
We name het menu van de chef. Voorgerecht met coquilles. Die waren zonder enige smaak. Bijgevoegde forel (geloof ik) was iets beter. 2de voorgerecht gestoofde kabeljauw. Saus overheerste de smaak van de kabeljouw helaas. Hoofdgerecht runderlende met hollandaisesaus. Prima klaargemaakt, erg lekker. Als toetje een kaasplankje waar niet echt veel fantasie in zat.
Misschien in de toekomst hier nog heen omdat iedereen een mindere avond kan hebben. Iig dan niet het menu van de chef meer want ik hoop niet dat dat het beste is wat ze te bieden hebben.

rjpoppen

• Redelijk

Het eten en de wijn was goed, maar de bediening liet te wensen over. De charcuterie die we hadden besteld kwam niet. Als excuus werd aangegeven dat ze het druk hadden en ze wel de kwaliteit wilden waarborgen. Vervolgens waren ze mijn biertje vergeten en duurde het drie kwartier voordat het eerste eten kwam. Het tweede gerecht liet ook weer behoorlijk op zich wachten terwijl het derde gerecht vrij snel daarna geserveerd werd.

trienvaniens

• Goed

• Goed

Prima bediening. Heerlijke, gevarieerde, gerechten en mooi opgediend. En, niet onbelangrijk, voldoende.
Prima prijs kwaliteit-verhouding. We komen zeker terug.

aallexsander

• Uitstekend

Leuk om weer eens te ervaren dat je voor een uitstekend Diner niet de hoofdprijs hoeft te betalen. Vriendelijk, servicegericht en vakbekwaam personeel, prettige ambiance (alleen jammer van de plavuizen vloer, detoneert een beetje bij de rest), mooi opgemaakte borden met ruime porties, hoge kwaliteit van het eten, goed wijnadvies. Kortom: prima kwaliteit voor een prettige prijs.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Diner in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Diner. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.