GerdavandeBor

• Uitstekend

Heerlijk gegeten, prachtige en verrassende gerechten. Bediening zeer vriendelijk met kennis van gerechten en wijnen. Afwijkende keuzes waren bespreekbaar. Fijne ambiance, eigenlijk geen enkel min puntje, aanrader dus!

m.k.delange

• Uitstekend

Prima gegeten; mooie gerechten, zowel qua smaak als originaliteit; Prettige bediening, met een uitstekend wijnadvies; we waren met drie, en hadden allemaal een eigen keuze gemaakt. Ook de keuzes van mijn tafelgenoten werden met zoveel enthousiasme geconsumeerd, dat we zeker nog eens terug zullen gaan om de overige opties te verkennen.

bellabel

• Uitstekend

Inmiddels al twee keer bij Diner gegeten. Beide keren erg tevreden naar huis gegaan. Heerlijk gegegeten en met kennis van zaken en enthousiasme bediend. Ook de inrichting draagt bij aan een fijne avond. Klasse!

Proever1963

• Uitstekend

Het was verrassend goed! Na een schaal met heerlijke charcuterie bij het apéritif, was de amuse een glaasje met bloemkoolcreme, met chocola, rode biet en amandelschaafsel. Als voorgerechten namen wij een salade van peterseliewortel met quinoa en een eidooier, zwaardvis met gebakken gamba en tataki van rund met gebakken zwezerik en ook zalm en zeebaars. Als hoofdgerechten kregen wij kalfsukade met pastinaak en jus van gepofte knoflook. En snoekbaars met risotto en paling, kalfsjus met salie. De andere tafelgenoten namen risotto met paddenstoelen, geschaafde Parmezaanse kaas en herfsttruffel. Allemaal heerlijk en mooi opgediend. Nog nooit zo'n heerlijk kaasdessert gehad! Daarnaast mooie wijnen: vooral de rode wijn Pineau des Charentes huis Godet was voortreffelijk. Aanrader!

Fraaij

• Uitstekend

Uitstekende keuze, gerechten van hele hoge kwaliteit, originaliteit en samenstelling, wijnkeuze uitstekend, bediening nergens overdreven maar overall bijzonder goed met de juiste snelheid

VandenBeng

• Uitstekend

Zaterdag gegeten Top restaurant, mooie combinaties en zeer mooie opmaak. Echt een aanrader.

Paul Hardeman

• Uitstekend

Goede en persoonlijke bediening. Alle gerechten van het verrassingsmenu waren bijzonder smaakvol en mooi gedecoreerd. Goed wijnadvies erbij.

Top, mooie gerechten.
Leuke en kundige bediening die verstand hebben van wijn.
Kom zeker terug.

Joosth

• Goed

Ik heb op zaterdag 29 oktober met 4 personen bij Diner gegeten. Sfeervol en gezellig restaurant, goede bediening. Wij kozen met de tafel voor het 4 gangen menu. Mooie gerechten, heel goede smaak en afwisseling en een goed bijpassend wijnarrangement.
Een minpunt is de grootte van de porties. Ik verwacht geen volle borden, maar de hoeveelheid die nu in dit 4-gangen verassingsmenu geserveerd werd staat niet in verhouding tot de prijs. Er werd - op een amuse na - ook niets tussen de gangen door geserveerd. Echt jammer van dit minpunt, anders had de chef-kok een uitstekende beoordeling gehad.

Cat-B

• Uitstekend

Mijn man en ik hebben heerlijke avond gehad. De bediening was zeer vriendelijk, enthousiast en op een prettige manier aanwezig. Ze weten wat ze serveren en kunnen dat enthousiast aan de man overbrengen. Het eten was heerlijk en prachtig opgemaakt. We kozen voor een verrassings- 4- gangen diner. Een 3-gangen diner was niet voldoende geweest om een voldaan gevoel te hebben (wij zijn geen grote eters). Enig minpunt was dat de periodes tussen de gangen veel te lang was. We begonnen om 19:30 en tegen 22:00 kwam het hoofdgerecht.

Ik zal zeker teruggaan als ik zeker weet dat de periodes tussen de gerechten wat minder lang zijn.

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Diner in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Diner. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!