Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant Diner in Amersfoort - 1

1. Toon telefoonnummer 033 465 11 75
  2. www.restaurantdiner.nl

Turbokat

• Uitstekend

Uitstekend restaurant, een echte aanrader!! Zeer bekwaam personeel die een goede uitleg gaven over de port, wijnen en het eten zelf. Zij weten echt wat gastvrijheid is waardoor hier eten als een echt avondje uit voelde. Kwaliteit van het eten is hoog voor een zeer redelijke prijs.

bluemax

• Uitstekend

Een buitengewone gezellige avond gehad, bijzonder goed eten en uitgebreide uitleg erbij. Vriendelijk en correct personeel en tijd voor een goed gesprek over wijnen. Het was duidelijk dat ze ervaren waren maar vooral verstand van zaken hadden. Zeer smakelijk eten!
We hadden een uitstekend restaurant gevonden waar mensen met passie koken en de klant de leuke avond willen geven waar ze zelf volledig achter staan en dat straalde eraf. Onze complimenten, wij komen zeker terug!

Proef1979

• Redelijk

Hoge verwachtingen van, misschien te hoog? Als eerste, bediening en interieur niks op aan te merken. Wijnen goed maar redelijk prijzig.
We name het menu van de chef. Voorgerecht met coquilles. Die waren zonder enige smaak. Bijgevoegde forel (geloof ik) was iets beter. 2de voorgerecht gestoofde kabeljauw. Saus overheerste de smaak van de kabeljouw helaas. Hoofdgerecht runderlende met hollandaisesaus. Prima klaargemaakt, erg lekker. Als toetje een kaasplankje waar niet echt veel fantasie in zat.
Misschien in de toekomst hier nog heen omdat iedereen een mindere avond kan hebben. Iig dan niet het menu van de chef meer want ik hoop niet dat dat het beste is wat ze te bieden hebben.

rjpoppen

• Redelijk

Het eten en de wijn was goed, maar de bediening liet te wensen over. De charcuterie die we hadden besteld kwam niet. Als excuus werd aangegeven dat ze het druk hadden en ze wel de kwaliteit wilden waarborgen. Vervolgens waren ze mijn biertje vergeten en duurde het drie kwartier voordat het eerste eten kwam. Het tweede gerecht liet ook weer behoorlijk op zich wachten terwijl het derde gerecht vrij snel daarna geserveerd werd.

trienvaniens

• Goed

• Goed

Prima bediening. Heerlijke, gevarieerde, gerechten en mooi opgediend. En, niet onbelangrijk, voldoende.
Prima prijs kwaliteit-verhouding. We komen zeker terug.

aallexsander

• Uitstekend

Leuk om weer eens te ervaren dat je voor een uitstekend Diner niet de hoofdprijs hoeft te betalen. Vriendelijk, servicegericht en vakbekwaam personeel, prettige ambiance (alleen jammer van de plavuizen vloer, detoneert een beetje bij de rest), mooi opgemaakte borden met ruime porties, hoge kwaliteit van het eten, goed wijnadvies. Kortom: prima kwaliteit voor een prettige prijs.

JoopLingeman

• Uitstekend

Naast vriendelijk en deskundig personeel hebben we uitstekend gedineerd in een mooie ambiance. De charcuterie bij het aperitief, een geweldige amuse, mooie gerechten a la carte, fijne wijnen en alles in een scherpe prijs/kwaliteit verhouding. Merlot en Bloks, pas maar op, dit is een winnaar!

GerdavandeBor

• Uitstekend

Heerlijk gegeten, prachtige en verrassende gerechten. Bediening zeer vriendelijk met kennis van gerechten en wijnen. Afwijkende keuzes waren bespreekbaar. Fijne ambiance, eigenlijk geen enkel min puntje, aanrader dus!

m.k.delange

• Uitstekend

Prima gegeten; mooie gerechten, zowel qua smaak als originaliteit; Prettige bediening, met een uitstekend wijnadvies; we waren met drie, en hadden allemaal een eigen keuze gemaakt. Ook de keuzes van mijn tafelgenoten werden met zoveel enthousiasme geconsumeerd, dat we zeker nog eens terug zullen gaan om de overige opties te verkennen.

bellabel

• Uitstekend

Inmiddels al twee keer bij Diner gegeten. Beide keren erg tevreden naar huis gegaan. Heerlijk gegegeten en met kennis van zaken en enthousiasme bediend. Ook de inrichting draagt bij aan een fijne avond. Klasse!

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Diner in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Diner. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.