Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant Diner in Amersfoort - 1

2. www.restaurantdiner.nl

ireenster

Gegeten op 30 juni 2013

MdeWitte

Met twee andere vrienden hier gegeten. Nooit geweten dat Amersfoort zoveel leuke restaurants heeft en daardoor zo gastronomisch is op 1 vierkante kilometer.

Wat leuk was van Diner, dat de bediening en bedrijfsleider jong zijn en ook ogen, maar dat ze wel degelijk kennis van zaken hadden.

Bij elke wijn kregen we een goede uitleg door de sommelier en de wijn, spijs combi was heerlijk.

Enige minpunt vind ik het decor. Beetje gezapig. Mag wat mij betreft een stuk hipper, om er nog meer bovenuit te steken.

Wel heel leuke avond,

Gegeten op 18 mei 2013

kooieend

Prachtig opgemaakte gerechten, een plaatje...mooie zuivere biologische producten. Soms liggen er iets teveel smaken op het bord, waardoor de smaak van het hoofdingrediënt minder wordt. Maar wat een gastheren. Geweldig. Een aanrader.

Gegeten op 16 juni 2013

maris1982

Een mooi, modern maar toch gezellig ingericht restaurant in het leukste straatje van Amersfoort. Vriendelijke en kundige bediening en in voor een gezellig praatje. Fijn dat ze kennis hebben van de wijnen en daarover leuk kunnen vertellen. De gerechten zijn erg goed, verfijnd en mooi opgediend. Wij hadden beiden een viergangenmenu en de gerechten waren stuk voor stuk bijzonder en smakelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 3 februari 2013

Proever62033

Bij 'iets te vieren' hoort een lekker etentje. Waar naar toe? Via speuren op internet viel door de menukaart en de foto's de keuze op dit restaurant. Telefonisch gereserveerd, dit was achteraf niet nodig want het was erg rustig. Op de hele avond slechts 3 tafels bezet. Ontvangst was netjes. Inrichting erg sfeervol.
De kaart is zeker niet doorsnee, er staan ook verrassende gerechten op, ook vegatarische. Van het huis krijgen we een lekker amusehapje en een glaasje met schuim en tomaten. Later komt er ook een echt heerlijke zelfgemaakte brioche broodje op tafel.

Alles wordt modern en verrassend gepresenteerd en het ziet er heerlijk uit.

Voorgerecht van kastanjeravialo en sorbetijs van biet smaakt heerlijk en alles ziet er oogstrelend uit. Ook de groentegelei heeft een geweldige subtiele smaak.

We worden van een goed wijnadvies voorzien door een heel enthousiaste medewerker die voor vinoloog studeert. Hij vertelt veel en laat mijn partner ook verschillende dingen proeven om een keus te kunnen maken.
De zwaardvis en coquilles zijn prima en de lam, spitskool en polenta van mij tafelgenoot is ook heerlijk.
Kaasplateau toe. Ik kies voor de combinatie van 3 kazen en daarna nog 2x zoet dessert. Dit zoetige dessert vind ik het minst van alle gerichten, wat vlak van smaak. Met een lekkere koffie genieten we nog na van dit heerlijke eten in een fijne omgeving met vriendelijk personeel. Ik verheug me nu al op een volgende keer.

Gegeten op 7 februari 2013

bianca23

Heerlijk genoten van een 4 gangenmenu. Zalm met citroengelei, schelvis met zwaarvis, hert en yogurt met stoofpeer. Samen met een spannende spaanse wijn heeftvdit menu on een heerlijke culinaire avong bezorgd. Ook de service was attent,goed op de hoogte van wijn en spijs en bovenal erg vriendelijk.

prinse

Wat een heerlijke avond was het bij Diner. Hartelijk ontvangst. Prachtige wijn spijs combinaties die gepresenteerd en bereid worden door een jong ambitieus team! Ga zo door! Wij komen absoluut terug.

mvg R Prinse

Gegeten op 12 januari 2013

maandprover

Wauw, wat een fijn restaurant is dit. Ik heb hier onlangs voor het eerst gegeten met mijn vrouw.

Op aanraden van de gastheer gekozen voor het menu met glazen wijn en elke gang was een smaaksensatie.

De geleverde service was ver boven de maat, de kennis van de bedieningsmedewerkers ging een stuk verder dan bij menigeen restaurant waar we komen.

Kortom een fantastische avond gehad.

Gegeten op 5 januari 2013

Pmispel

Vanavond heerlijk gegeten bij dit restaurant dat weet hoe je gasten naar zijn zin moet maken. We lieten ons informeren over de wijn en het eten. Dit maakte de eet beleving compleet. Kortom, verassend heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.

Gegeten op 3 januari 2013

Piene

Helaas geen goede recensie. Aangegeven al bij de reservering dat 1 pax een allergie heeft voor schelpdieren. Amuse bestond uit een oester. Bij het voorgerecht zat een mossel. Wij zijn een jong stel, 1x per maand gaan wij goed uiteten, in de zaak zaten over het algemeen 50+. Dat doet ons er verder niet aan toe echter de sommelier maakte daar foute opmerkingen over. Daarna had ik geen goed gevoel meer daar en heeft dat een nare smaak aan alles over gelaten...

Gegeten op 3 augustus 2012

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Diner in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Diner. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.