prinse
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wat een heerlijke avond was het bij Diner. Hartelijk ontvangst. Prachtige wijn spijs combinaties die gepresenteerd en bereid worden door een jong ambitieus team! Ga zo door! Wij komen absoluut terug.

mvg R Prinse

Gegeten op 12 januari 2013

maandprover
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wauw, wat een fijn restaurant is dit. Ik heb hier onlangs voor het eerst gegeten met mijn vrouw.

Op aanraden van de gastheer gekozen voor het menu met glazen wijn en elke gang was een smaaksensatie.

De geleverde service was ver boven de maat, de kennis van de bedieningsmedewerkers ging een stuk verder dan bij menigeen restaurant waar we komen.

Kortom een fantastische avond gehad.

Gegeten op 5 januari 2013

Pmispel
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond heerlijk gegeten bij dit restaurant dat weet hoe je gasten naar zijn zin moet maken. We lieten ons informeren over de wijn en het eten. Dit maakte de eet beleving compleet. Kortom, verassend heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.

Gegeten op 3 januari 2013

Piene
  • Recensies in de laatste twee jaar

Helaas geen goede recensie. Aangegeven al bij de reservering dat 1 pax een allergie heeft voor schelpdieren. Amuse bestond uit een oester. Bij het voorgerecht zat een mossel. Wij zijn een jong stel, 1x per maand gaan wij goed uiteten, in de zaak zaten over het algemeen 50+. Dat doet ons er verder niet aan toe echter de sommelier maakte daar foute opmerkingen over. Daarna had ik geen goed gevoel meer daar en heeft dat een nare smaak aan alles over gelaten...

Gegeten op 3 augustus 2012

pallas1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren een 5-gangen (kerst) menu gegeten bij Diner. Heerlijke ambiance en het personeel was erg aardig. Het eten was voortreffelijk. Niets op aan te merken. De inrichting was erg sfeervol. Het is de moeite waard om weer een keer terug te komen.

Gegeten op 26 december 2012

Martinchauf007
  • Recensies in de laatste twee jaar

De sfeer toen we binnen kwamen was al meteen leuk, het is mooi ingericht. De bediening was erg aardig en absoluut niet beroerd om alles uit te leggen! Het eten was geweldig met mooie opgemaakte borden. We konden lekker rustig genieten van ons eten en de heerlijke wijn met sfeervolle achtergrondmuziek. Dus een aanrader!

LiZzi
  • Recensies in de laatste twee jaar

Fijne binnenkomst! Gezellig restaurant met enthousiast personeel. Verrassingsmenu gekozen en dat kun je wel overlaten aan de koks, heerlijk! Het personeel heeft verstand van eten en staat je graag te woord. Ook past het wijn arrangament perfect. Hier kom ik graag terug!

Gegeten op 19 oktober 2012

jajanneke
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben hier weer eens gegeten. Een overvloed aan lege tafels, om 19.30 uur vanaf buiten te zin, beloofde een zekere volle buik.
En alweer: ongastvrije ontvangst, slechte tafel (huh? zoveel tafels leeg en dan moeten we hier zitten? zien we er vies uit ofzo?) lang wachten, nog langer op eerste drankje. het eten (met bijpassende wijnen) is uiteindelijk heerlijk. maar onattente bediening, alles duurt lang terwijl je letterlijk ziet dat ze niet de longen uit hun lijf lopen. de ambiance en behandeling maken een avond hier zeker niet tot een genoeglijke ervaring. jammer voor de kok: die verdient dat de mensen "voor" beter vertegenwoordigen wat hij achter in de keuken presteert.

LeonVastenburg
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten hier, alle gerechten uitstekend op smaak en opgemaakt. De service was echter erg traag, lange tijd met lege borden gezeten en 3,5 uur over een 3-gangendiner gedaan. Zonde want (afgezien van de papieren servet) klopte de rest helemaal. Informatieve bediening met gedegen kennis en zeer vriendelijk. Succes!

Gegeten op 28 oktober 2012

Charlie05
  • Recensies in de laatste twee jaar

We hebben heerlijk gegeten waarbij de spijs drank combinaties erg mooi waren. Met name het geitenkaas/komkommer gerecht in combinatie met de wijn zal een blijvende herinnering aan Diner zijn. Bediening was enthousiast, vriendelijk en had verstand van zaken.

Gegeten op 21 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Diner in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Diner. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!