Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant Diner in Amersfoort - 1

4. 62% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 033 465 11 75
  2. www.restaurantdiner.nl

Puregroove

Met zn vieren hier heerlijk gegeten. We hebben gekozen voor a la carte, en niet voor het verrassingsmenu. het is het wildseizoen, dus ook voor wild gekozen. inclusief bijpassend wijn arrangement. Aan het eten is niks op te merken. Dat is goed en voldoende. dat geldt ook voor de wijnen. je moet er wel een avondje voor uittrekken. Bij Diner ben je nog echt aan het dineren, dus niet hap slik weg. Aanrader. Enige minpuntje is dat de tafels relatief dicht op elkaar staan.

Gegeten op 2 november 2013

mbol

In een erg leuk straatje zit Diner gevestigd. Keurige ontvangst, aftrap met een heerlijke tonijnrilette, amuse met een soesje, als voorgerecht een filet americain van runderlende (deze was iets te koud geserveerd) en scholfilet in bietensap met couscous. Verrassende combinaties, uitstekende attente bediening en een erg nette prijs om af te rekenen. Een aanrader!

Gegeten op 3 oktober 2013

Heggie

Wij zijn vorige week voor de derde keer bij Diner geweest. Ondertussen is het zo'n beetje onze lievelingsrestaurant in Amersfoort! De bediening is heel professioneel, maar ook gezellig en deskundig. We waren er in de Restaurant week en hadden dus het vaste menu. Mijn man eet geen vis, maar dit was geen probleem: de amuse en het voorgerecht werden gewoon aangepast. De wijnen waren ook prima! Wij zullen hier zeker blijven terugkomen.

Gegeten op 23 augustus 2013

clpas

Mooie gerechten, verrassende smaakcombinaties en goede wijn/spijs adviezen. Wij kozen het rondje van de chef en werden verrast, ook met glutenvrij dieet werd goed rekening gehouden. Enige minpuntje was het bankje waarop twee van ons gezelschap zaten. Dit zat op de lange duur niet zo prettig.

Gegeten op 18 augustus 2013

cofra

Voor de eerste keer hier gegeten. Bediening door jeugdige mannen was zeer goed, goed meedenken, prima uitleg over de gerechten en heel vriendelijk. We namen á la carte en het bestelde werd heel leuk opgemaakt opgediend en was ook nog bijzonder lekker. Voor ons is dit een toprestaurant met een prima prijs/kwaliteitsverhouding. Een aanrader.

Gegeten op 14 augustus 2013

AWMI

We hebben hier gisteren heerlijk gegeten! 2 mooie amuses als start. Vooraf hadden we kalf & tonijn en makreel. Heerlijk van smaak en de presentatie was een waar kunstwerk. Als hoofdgerecht rund en steranijs en lam. De sukade van rund was mooi mals en de runderlende was zo zacht, ongelooflijk. Afgesloten met kaas en kaas & zoet. Ook weer prachtig opgediend. En de cremeux van aardbei met lavendel: heel bijzonder (lekker). Goede kundige bediening en leuke kleine details zoals de boterbolletjes bij overheerlijk brood. Een absolute aanrader en we gaan zeker nog eens terug!

Gegeten op 11 augustus 2013

maarten84

Gegeten op 8 augustus 2013

aquafemme

Ik als net zwangere dame ging eten bij Diner en zowel de heren van de bediening als de heren in de keuken hebben er alles aan gedaan om mijn avond geweldig te maken! Zo hadden mijn man en ik een 4-gangen verassingsmenu. Bij iedere gang vertelde ze wat we gingen eten en waarom ik dit wel mocht eten (gepasteuriseerd en langzaam gegaard etc). Twee keer hebben ze voor mij een non-alcoholische cocktail gemaakt, zodat ik ook een beetje met mijn man mee kon 'drinken'. Kortom; een topavond! Het is heerlijk om zelf een keer niet te nadenken; wat mag ik nou wel en niet? Ik ben vol lof over deze zaak. Alleen nog de leren stoelen vervangen voor stoffen, dan zijn mijn man en ik super tevreden. Je zitvlak wordt nogal warm en plakkerig. Nog een klein nadeel; de tafels zorgen ervoor dat je je benen niet over elkaar kan doen. Ga zo door heren! In het najaar komen we graag (met dikke toeter) terug voor al het lekkers wat jullie dan gaan bereiden.

Gegeten op 13 juli 2013

jobos

Hier heerlijk gegeten gisteren. Eten is zeer prima, en de service steelt daar nog wat bovenuit; vriendelijk, plezierig en wakker. Aanrader

Gegeten op 12 juli 2013

Proef1979

Op een zondagavond Diner weer bezocht. De ontvangst was hartelijk en vriendelijk. Bij het aperitiefje kregen we wat hapjes erbij. Simpel maar wel een goed voorafje. De amuses (ook die voor het dessert) waren dik in orde. De eendeleverpaté was, ondanks dat dit nooit tot mijn favorieten heeft behoord, erg lekker. De schelvis was een belevenis op zich. Het gestoofde rund was erg smakelijk en het was goed om te zien dat niet overal garnituren als opvulling van een bord dienen maar dat bij sommige restaurants ook serieus aandacht aan de smaak wordt besteedt. Bij het dessert viel met name het ijs van zoete aardappel op. Heel apart en erg lekker. De wijnkeuzes bij de gerechte waren goed. Dat laatste geldt ook voor de bediening. Vriendelijk, niet stijf en ook professioneel en kundig. Hier ga ik zeker terugkomen.

Gegeten op 30 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Diner in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Diner. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.