a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Diner in Amersfoort - 1 foto's van Restaurant Diner in Amersfoort - 2 foto's van Restaurant Diner in Amersfoort - 3 foto's van Restaurant Diner in Amersfoort - 4 foto's van Restaurant Diner in Amersfoort - 5 foto's van Restaurant Diner in Amersfoort - 6

Restaurant Diner

4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 033 465 11 75
  2. www.restaurantdiner.nl

Epictetus

We kozen bij de reservering al voor een 4-gangen diner. Bijpassend wijnarrangement. Lekker rustig, op een donderdagavond. Beetje krappe tafel omdat er 4 stoelen staan. Zeebaars vooraf, kip als hoofdgerecht, kaasplankje als dessert. Alles was goed, prijs-kwaliteit verhouding in acht genomen, en de moeite van een bezoek waard. Leuke avond gehad en lekker eten, porties aan de kleine kant. Luchten uit de keuken zouden ook iets beter afgevoerd kunnen worden. Al met al een leuke avond.

Gegeten op 11 augustus 2016

zfk

Bij Diner kiezen we altijd voor het 5 gangen menu van de Chef waarbij je aan kan geven welke ingredienten je liever niet op je bord ziet terugkomen, als vegetarier ben ik hier bijzonder gelukkig mee. De gerechten weten elke keer te verassen en zijn zonder uitzondering erg goed van smaak en bereid met verse ingredienten. Vraag vooral bij het personeel naar de bijpassende wijnen!

Gegeten op 17 april 2016

TNB1980

We hebben hier met twee stellen gegeten en kozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Vrijwel altijd dat we hier eten doen we dat en we zijn nog nooit teleurgesteld. Lekker de bijpassende wijnen er bij laten serveren.
Een pluspunt vind ik, dat ze ook alcoholvrije wijn hebben ( de eisberg riesling is erg lekker). Deze keer mocht ik even geen alcohol, maar deze eisberg paste prima bij de gerechten die voorbij kwamen. Ook zwangeren kunnen dus lekker uiteten en hoeven dan niets te laten staan. Van begin tot einde een genot!

Gegeten op 17 april 2016

lekkers

Het eten is fantastisch. Hebben het 5 gangen verrassingsmenu en wijnarrangement gekozen. Het eten stijgt uit boven de rest. Het decor is beetje gedateerd. De bediening mag wat losser en spontaner. Wel echt een top restaurant qua smaak.

Gegeten op 29 juli 2016

meestertje

Gisteravond zonder reservering de stad ingelopen en bij Diner terechtgekomen. Tweemaal werd ons gevraagd of we allergieën hadden of andere zaken die we niet mochten eten. Dat kwam omdat eerst een ober en daarna een serveerster aan onze tafel kwam. De glazen wijn bleven dan ook erg lang weg omdat de afstemming tussen de twee niet erg goed was. Er werd een borrelgarnituur voorgesteld voor bij het aperitief. Dit hadden we beter kunnen overslaan. Het waren wat vette chips met een balletje eendenlever en eendenmousse en rolletjes spek en heel waterige koude paddenstoelen. De amuses die volgden waren ook wat smakeloos. Een blokje tonijn met een groene bloemkoolmousse en iets onbestemds met gelei. Het voorgerecht met zeebaars was smaakvol, in de begeleidende saus zat een krokantje. Het voorgerecht met de coquille was wat waterig, de Hollandse garnaaltjes in het gerechtje maakten het goed. Het hoofdgerecht, Black Angus, was goed op smaak met een smaakvolle groene kruiden korst. We hebben brood erbij gevraagd omdat de porties erg klein waren, zeker in vergelijking met de prijs van het hoofdgerecht. Ter afsluiting hebben we het uitgebreide kaasplateau genomen met 8 soorten kaas. De kazen waren van uitstekende kwaliteit, maar de porties waren veel te groot. De begeleidende wijn bij het kaasplateau was een genot; een Portugese zoete dessertwijn, een Moscatel de Setubal. De wijnen die we dronken bij het eten waren prima en voor een redelijke prijs. Opvallend vonden we dat de tafels gedekt zijn met place-mats en papieren servetten, terwijl bij de wastafels op de toiletten stoffen handdoekjes liggen. We gaan er niet meer zo gauw terug omdat het eten en de portionering niet echt aan de verwachtingen voldoet.

Gegeten op 30 juli 2016

samih

Sfeer is leuk en het personeel ook, maar vond het eten ondermaats. Risotto met paddenstoelen en truffels was matig en voor een hoofdgerecht was de portie veel te klein. Door de open keuken kon je zien dat de koks veel met elkaar aan het praten waren wat erg storend was.

Gegeten op 15 juli 2016

Pi3pser003

Wij hebben hier met z'n vieren gegeten, een 3 gangen menu met bijpassende wijnen.
Achteraf zou ik op z'n minst voor viergangen hebben gekozen. De inrichting is prima en je kunt hier prima converseren zonder last te hebben van andere tafels. Ruim opgezet.
Het eten was redelijk, maar naar mijn menig gedateerd. Niet vernieuwend en de wijnen waren niet goed gekozen bij de gerechten. Bij het eerste gerecht een veel te zware te zoete witte wijn( zeebaars) en bij het laatste gerecht de(kaas) een veel te zoete dessertwijn.
Toch met een goed gezelschap een fijne avond gehad.

Gegeten op 2 juli 2016

Balderic

Uitstekend gegeten met goede begeleidende wijnen. Het enige waar wat op aan te merken viel was de tafeldekking. Je verwacht in een goed restaurant geen placemat en een klein papieren servetje met het bestek daarop. Dat mag best iets luxer dan een bistro.

Gegeten op 14 mei 2016

marco267

Op een vrijdagavond op de bonnefooi binnengestapt en vier uur later helemaal voldaan en blij naar huis. Heerlijk gegeten en verrast met een viergangen diner met bijpassend wijnarrangement. De samenstelling van de opgediende gerechten, de kwaliteit en de liefde waarmee de gerechten klaar zijn gemaakt waren elk hapje opnieuw een belevenis.

Ook werd er heel netjes gevraagd naar bijzonderheden en verdraagzaamheid van verschillende ingrediënten waarop het menu werd aangepast, chapeaux!

Het heerlijke eten, de gastronomische verwennerij én de bediening laten restaurant diner schreeuwen om vaker door verrast te worden!

Gegeten op 8 april 2016

limabaco

Prachtige combinaties, ook mooie bijpassende wijnen en een bediening die wist waar hij het over had. De volgende keer geen staartstuk meer voor ons die was aan de taaie kant. De andere gerechten waren allemaal subliem!

Gegeten op 12 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Diner in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Diner. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.