a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Diner in Amersfoort - 1 foto's van Restaurant Diner in Amersfoort - 2 foto's van Restaurant Diner in Amersfoort - 3 foto's van Restaurant Diner in Amersfoort - 4 foto's van Restaurant Diner in Amersfoort - 5 foto's van Restaurant Diner in Amersfoort - 6

Restaurant Diner

4. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 033 465 11 75
  2. www.restaurantdiner.nl

j1805

Heerlijk gegeten bij Diner. Smaakvolle gerechten die prachtig zijn opgemaakt. Niettemin enkele aandachtspunten. De eerste en belangrijkste: de grootte van de porties is volstrekt onvoldoende. Ik had echt nog trek toen ik het driegangenmenu op had. Niet goed en bovendien niets mee gedaan toen we dit na de tweede gang aankaartten.
De akoestiek is echt een drama: als het vol zit, moet je moeite doen om je tafelgenoten te verstaan. Wij hadden er zelf langs van, maar ook de tafel achter ons zei er iets van tegen het personeel. Verder is de verlichting matig: langs de lange wand is het véél te licht en op de overige plekken is de verlichtingssterkte okay maar de lichtkleur te flets. Fonteintje bij WC is wellicht nét groot voor kabouters om hun handen te wassen.
Restaurant zou op alle aspecten beter kunnen scoren. Niettemin leuke avond gehad en lekker gegeten.

Gegeten op 26 april 2015

Gijsje30

Tijdens de Amusetour in Amersfoort (tussen 12.00-17.00 uur langs 8 restaurants voor een amuse plus bijpassende wijn) was restaurant Diner ons 5e adres. We kregen hier langzaam gegaarde sukade, creme topinamboer, crunch wilde rijst, zwarte sesam. Een heerlijke amuse met heel mals vlees op een mooi opgemaakt bord en goed op smaak gebracht! Ook hier werd door de vriendelijke bediening water aangeboden toen we geen wijn wilden (i.v.m. het autorijden). Hier viel me op dat ze de menukaart op tafel hadden gelegd. Slim, want er staan leuke gerechten/combinaties op voor een heel redelijke prijs.
Nog een adresje om te onthouden!

Gegeten op 12 april 2015

sylvia110

Het gebeurt niet zo snel dat ik onder de indruk ben van een restaurant, maar het is de mensen van Restaurant Diner gelukt. De gerechten smaken verfijnd en zo zien ze er ook uit en de wijntjes zijn voortreffelijk. Van het personeel straalt plezier uit; ze zijn deskundig, vriendelijk en beleefd, maar niet afstandelijk. En niet onbelangrijk, Je betaalt een redelijke prijs voor top cuisine!

Gegeten op 9 april 2015

ferry3

Het was een bijzonder verjaardagsfeest bij restaurant Diner.
Ik kom zelden in Amersfoort maar alléén al dit adres rechtvaardigt een nieuw bezoek.
Een bijzondere combinatie van uitmuntende gastvrijheid, heel lekker eten, heerlijke wijnen en een gezellige sfeer.
Bediening over de hele linie deskundig, vriendelijk en toegankelijk.
Hier moeten de jongens en meisjes van Michelin maar eens een kijkje gaan nemen.

Gegeten op 4 april 2015

maltwalt

Ben je toevallig eens jarig op een maandag, dan is dit restaurant absoluut de 'place to be' om een mooi nieuw jaar te starten!
Maandags serveert dit restaurant namelijk een super lekker 8 gangen-diner, met daaraan toegevoegd nog enige heerlijke amuses en een fijn wijnarrangement (halve glazen ;-) voor een wel zeer aantrekkelijke prijs! Prijs-kwaliteitverhouding wat mij betreft een 10!
Wij hebben ons heerlijk laten verrassen en iedere gang was weer een plaatje om te zien met een verrassende smaakbeleving. Ook de verhouding vlees-vis-groente-zoetigheden was heel goed. Echt een aanrader!

Gegeten op 23 maart 2015

BrigitC

Wat hebben wij hier heerlijk gegeten!! Het voorgerecht begon al zeer goed met tonijn en avocado, maar het hoofdgerecht, risotto met paddenstoelen en truffel was echt zalig!! Ook de thee toe met heerlijke friandises was top! Dit alles bereid in de open keuken, die een en al rust en professionaliteit uitstraalde en geserveerd door vriendelijke en deskundige bediening! Diner verdient een grote pluim!!

Gegeten op 14 maart 2015

anneke138

In de restaurantweek hier het driegangenmenu gegeten. Mooie amuses, vooral het soesje met konijn was verrassend lekker!
Ook genoten van de heerlijke gerechten. Wijn arrangement erbij was perfect! Hele goede keuze van Thomas.
Bediening zeer vriendelijk. Je voelt je er een gewaardeerde gast.
Voor ons een avondje genieten!

Gegeten op 12 maart 2015

janitasluurman

De persoonlijke service bij Diner is erg prettig. Ze vertellen waar de producten vandaan komen en weten veel over de bijpassende wijnen. Het is een prettige sfeer en het eten is verrassend (geen standaard biefstukje).

Gegeten op 10 november 2014

JoopLingeman

Zoals altijd: een feestje. Bediening, amuse en de kwaliteit van de gerechten: niets op aan te merken. Geweldig! Echt een aanrader.

Gegeten op 21 februari 2015

patricia132

We wilde wat anders proberen - bij langslopen gewoon naar binnen gewandeld en wat een heerlijke verrassing. Heerlijk gegeten, heerlijke wijntjes etc. Echt een leuke verrassing!

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Diner in Amersfoort

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Diner. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.