Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Restaurant Alexander in Den Haag - 1

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 364 8175

Gemoedelijk restaurant in het culinaire hart van de stad

Wie op zoek is naar een perfecte avond uit, moet langs bij Restaurant Alexander aan de Denneweg. Speciale vermelding voor de wijnkaart, die uitstekend aansluit bij de Franse, Italiaanse en internationale gerechten op kaart. Een voortreffelijk restaurant met een geweldige sfeer en een gunstige prijs-kwaliteitverhouding.

Senioropreis

Onlangs hier gegeten met z'n vieren. Heerlijk zitten voor het grote open raam. Wat een leuke en vlotte bediening. We hebben allemaal iets gekozen uit het keuzemenu. Vis en vlees, beiden verrukkelijk. Ook de voor en nagerechten zijn prima. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 14 augustus 2014

vanLiefland

Gisterenavond bij Alexander gegeten. Het menu, met vitello tonnato, zalm en ijs. Alles goed op smaak en in een prettig tempo opgediend. En met lekkere wijnen voor een redelijke prijs. De prettige bediening maakte de positieve ervaring compleet.

Gegeten op 25 juli 2014

KarinBand

Op 5 juli 2014 bij Alexander aan de Denneweg in Den Haag gegeten. Een heel fijne ervaring. Mooie ambiance. Chique en toch gezellig. De ontvangst was erg hartelijk en we kregen een mooie tafel. Het eten was uit de kunst: licht aangebraden tonijn was precies goed en heel smakelijk. De roquefort salade was verrukkelijk. De Russische pelmeni was erg lekker, precies goed, niet te gaar, en de lamscarré was zoals die hoort te zijn: mooi rosé gebraden en een flinke portie. Tot slot de crêpe Suzette: een fantastische afsluiting van een heerlijk diner. De bediening was perfect, zeer attent en vriendelijk. Kortom: Een absolute aanrader!

Gegeten op 5 juli 2014

gatso24

Met vrienden hier gegeten. Ik had mijn twijfels. Beperkte kaart met een mix van alles en nog wat. De bar met glaswandje deed aan als een afhaalchinees. Edoch, heerlijk gegeten. De carpaccio zal zeker niet "vers van 't mes" komen maar was smakelijk. De ossenhaas met ganzenlever was smakelijk, de lever mocht iets minder koud. Het dessert was lekker. Prima gegeten. Prima adres. Probeer t zelf!

Gegeten op 4 juli 2014

De gebroeders

Op een maandagavond hier gegeten. Om 20:00 uur zat het restaurant 70% vol! Strak modern interieur. Sfeervolle, rustige achtergrondmuziek. Als binnenkomertje een mandje met verschillende soorten brood en lekkere tapenade/kruidenboter. Eén broer had vooraf een geurige borscht (net zoals wij die in Rusland hebben gegeten: Mmmm!). De andere broer had coquilles met blini en kaviaar: Mooie smaakcombinatie en opmaak van het bord. Als hoofdgerecht hadden wij beiden de pelmeni gevuld met kalfsvlees en room: Erg lekker! Hierbij hoort een glaasje wodka. Dit alles werd vriendelijk geserveerd door de attente en capabele gastvrouwen. Je kan er ook je Russisch oefenen. Schone toiletten. Kom met het OV, want parkeren is er moeizaam. We komen graag nog een terug!

Gegeten op 26 mei 2014

mileen

Heerlijk gegeten bij Alexander, een mix van Russisch, italiaans en franse gerechten. Perfecte attente bediening. Ondanks dat er een grote groep was en alle tafeltjes bezet was er absoluut geen geluidsoverlast, een groot pluspunt als je met z'n tweeën of vieren rustig wil eten.

Gegeten op 24 mei 2014

Bipo

Een leuk restaurant, goede sfeer met attente bediening. We hebben een heerlijk driegangen menu gegeten. Mijn hoofdgerecht was lasagne met asperges en emmentaler kaas. Dat smaakte prima!

Gegeten op 16 mei 2014

wiskey

Afgelopen zondagavond, met onze vrienden heerlijk gegeten bij Restaurant Alexander op de Denneweg in Denhaag .Bij binnenkomst werden wij keurig naar naar onze tafel gebracht.
Wij kozen allemaal voor een kompleet menu á Eur. 25,00 .Als voorgerecht een salade met garnalen, daarna biefstuk die was heerlijk mals en de bijbehorende aardappeltjes waren ook heerlijk gebakken , daarbij hebben we een fles huiswijn genomen (merlot) smaakte heerlijk bij dit gerecht. Als toetje een heerlijk ijsje. De bediening was zeer correct en vriendelijk, wij voelden ons echt een avondje uit, ook dit is voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 13 april 2014

bregjedeboer

Hier al eens eerder met Valentijn gegeten. Omdat zij nu heerlijke 3-gangen menu's hebben van € 25,00 moest het er maar weer eens van komen. De wijn is super, het eten heerlijk en mooi opgemaakt, en het 3-gangen menu is meer dan voldoende. Het decor is niet onze smaak maar wel erg stijlvol. Maakte ons tripje naar Den Haag wederom compleet!

Gegeten op 20 maart 2014

Anne-Noordeloos

Ik heb hier met 3 vriendinnen afgelopen week gegeten. Het was rustig in het restaurant. Jammer want de bediening en het eten waren super. Zeer attente serveester en heerlijk gegeten. We konden geen keus maken uit de rose en alle 4 kregen we volop de gelegenheid om te proeven v d rose die zij standaard serveren. Ook een zeer schappelijke prijzen.
Wij gaan zeker terug naar Alexander!

Gegeten op 23 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Alexander in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Alexander. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.