a TripAdvisor company

foto's van Restaurant Alexander in Den Haag - 1 foto's van Restaurant Alexander in Den Haag - 2 foto's van Restaurant Alexander in Den Haag - 3 foto's van Restaurant Alexander in Den Haag - 4 foto's van Restaurant Alexander in Den Haag - 5 foto's van Restaurant Alexander in Den Haag - 6 foto's van Restaurant Alexander in Den Haag - 7 foto's van Restaurant Alexander in Den Haag - 8 foto's van Restaurant Alexander in Den Haag - 9 foto's van Restaurant Alexander in Den Haag - 10 foto's van Restaurant Alexander in Den Haag - 11 foto's van Restaurant Alexander in Den Haag - 12

1. Restaurant

Wist je dat..

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 070 364 8175

Gemoedelijk restaurant in het culinaire hart van de stad

Wie op zoek is naar een perfecte avond uit, moet langs bij Restaurant Alexander aan de Denneweg. Speciale vermelding voor de wijnkaart, die uitstekend aansluit bij de Franse, Italiaanse en internationale gerechten op kaart. Een voortreffelijk restaurant met een geweldige sfeer en een gunstige prijs-kwaliteitverhouding.

rob411

Wij kwamen er voor mijn 60ste verjaardag en werden hartelijk ontvangen door gastvrouw Aurelija. Gekozen voor het 3-gangenmenu. Het eten was voortreffelijk en ook de wijn smaakte prima. Er heerste een heerlijke ontspannen sfeer met de rustige achtergrondmuziek. Het was een geweldige avond en wij komen zeker terug. Dank Akexander, Aurelija en niet te vergeten de mensen in de keuken.

Gegeten op 18 juli 2015

deric

Via online reservering

Wij hadden twee soorten tortellini gegeten. Die waren lekker. En de tiramisu als nagerecht...ook lekker. Service was uitstekend.
Maar ik had gezocht op iens voor een vegetarische restaurant, en Alexander had een hoofdgerecht die vegetarisch was. Misschien moet ik mijn verwachtingen met iens veranderen.

Gegeten op 15 juli 2015

marion118

Via online reservering

Gesmuld van de tortelloni bij Alexander. Tafelgenoot tortelloni met truffel en bospaddestoelen, ik tortelloni met zalm en rivierkreeftjes. Overheerlijk! Prima ambiance, prettige, vlotte bediening, gratis limoncello bij het afrekenen.

Gegeten op 29 mei 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Beste Marion,

Dankuwel voor uw recensie. Wij zijn blij om te horen dat alles naar wens is geweest.
Hopelijk tot ziens,

TonenPeter

Dit restaurant aan de Denneweg is een aanrader. We gingen eigenlijk voor de aanbieding maar besloten over te gaan op a la cart vanwege de uitgebreidheid van keuzes. De wijn was voortreffelijk. Als voorgerecht de gerookte zalm met asperges, heel goed klaar gemaakt. Als hoofdgerecht tongfilet met asperges die uitstekend smaakte. De bediening was keurig en de zaak is smaakvol ingericht met prettig zittende stoelen. Met koffie tot slot gingen we voldaan naar huis.

Beste proever TonenPeter,
Hartelijk dank voor Uw recensie. Fijn te horen dat U tevreden was, daar doen wij het tenslotte voor en het geeft ons een positieve impuls nog meer ons best te doen.

station132

Ik heb denk ik in een andere ruimte gezeten dan de andere recensenten. Slappe te dure kunst. Te jong personeel en dat eten raakte kant nog wal. Het dessert was prima de rest was belabberd. Kip met eend? Die gekookt was denk ik. Spierwit en zonder smaak.

Gegeten op 15 mei 2015

Beste proever station132,
Hartelijk dank voor Uw recensie.
Het spijt ons dat U niet tevreden bent. Er moet iets fout zijn gegaan in de keuken, excuses hiervoor. U houdt ons scherp.
Jammer dat U Uw grieven niet direct kenbaar heeft gemaakt.
Dit had ons de gelegenheid geboden U een alternatief aan te bieden, in de vorm van een ander gerecht dan wel een korting.
Dit aanbod staat overigens nog steeds.
Ons personeel is inderdaad overwegend jong maar met 23 jaar toch behoorlijk deskundig.
De in Uw ogen "slappe te dure kunst" is afkomstig van de Franse schilder Emmanuel Adam.
U mag het niet mooi vinden maar er zijn de laatste tijd toch al wat stukken van verkocht.
Overigens stellen wij onze ruimte hiervoor geheel belangeloos ter beschikking aan steeds wisselende kunstenaars.
Als U er behoefte aan heeft om e.e.a. nog even te bespreken neemt U dan gerust nog even contact met ons op.

Met vriendelijk groet en excuus voor deze ervaring,
Alexander.

MJZonneveld

Via online reservering

De ontvangst was hartelijk en gastvrij. De bediening was service gericht en de gevraagde informatie was correct en klantgericht.
We hebben zalmkaviaar in flenjes gegeten en de poulet noir , kip roulade met eendelever in een overheerlijke truffelsaus met lekkere beetgare groenten.
Mijn tafelgenoot was zeer lovend over de russische rode bietensoep met rundvlees en creme fraiche.
De sfeer was ongedwongen en rustig.
Het enige minpuntje voor zover je dat als minpuntje kan noemen is de wat kale aankleding van het restaurant.
( wellicht een kwestie van smaak :-))

Gegeten op 12 mei 2015

Beste proever MJZonneveld ,
Restaurant Alexander Team

martine99

Fantastisch lekker eten Prima porties precies genoeg en lekker
Het toetje was buitenaards lekker: Chocoladetaartje met frambozen
Personeel is super service gericht en super aardig Echt aanrader!
De limoncello en espresso van het huis maakten het helemaal af
Kortom Restaurant Alexander is een juweeltje om je vingers bij af te likken

Beste Martine ,
Hartelijk dank voor Uw recensie! Fijn te horen dat U tevreden was, daar doen wij het tenslotte voor en het geeft ons een positieve impuls nog meer ons best te doen.
Restaurant Alexander Team

CeesVB

Via online reservering

Intiem restaurant op mooie locatie. Bediening vriendelijk. Leuk Iens diner met een limoncello ter afsluiting van het huis.

Gegeten op 6 mei 2015

Beste Cees,

fred112

Via online reservering

Beetje laat gereserveerd voor 7 personen maar was geen probleem.
Toen de groep compleet was konden we onze bestelling plaatsen.
Uitserveren ging prima, bediening wist precies wie wat had besteld. Gangen volgden elkaar op een rustige wijze op. Geen gehaast en toch af en toe een stukje aandacht. Kwam heel plezierig over.
Na het nagerecht nog lekker koffie/thee gedronken en afgerekend. Was onze eerste keer maar zeker niet onze laatste. Een aanrader!!

Beste proever Fred,
Met vriendelijke groet ,

ronverwey

Via online reservering

Goed gegeten met 6 personen, bediening was vriendelijk. Tafels stonden iets te dicht op elkaar waardoor serveren lastig was. Maar met bordjes doorgeven ging dat ook goed. Zeker een aanrader voor wie een restaurant zoekt in Den Haag

Beste proever ronverwey ,

Schrijf zelf een recensie over Restaurant Alexander in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Restaurant Alexander. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.