a TripAdvisor company

1. 8,8 10 1 112

2. 8,9

3. 8,7

Avontuurlijk Marokko

Couscous en de lekkerste gekruide gerechten uit Marokko eet je bij Paloma Blanca in Amsterdam. Je waant je net in de Atlasgebergte van Marokko, zo authentiek smaakt het. De keuken bestaat uit een fijne combinatie van oosterse kruiden, groenten, vlees of vis op een harmonische wijze vermengd. Een keuken waar je bij uitstek kunt genieten van typisch traditionele spijzen.

arjen.vaalburg

Via online reservering

Tagine met zeeduivel, was erg lekker. Verkozen boven de lam, die doen we volgende keer.
Vooraf garnalen met in kruiden gebakken, ook heerlijk.
Restaurant was vrij leeg, door de dinsdagavond vermoedelijk, daardoor ook een lage score voor het decor. Vol bezet zal het er nog gezelliger zijn.

Gegeten op 9 februari 2016

servet1

heb lekker kunnen genieten van mooie opgemaakte tajine van lamsvlees met pruimen , amandelen, mals vlees subliem smaak, de bediening is attent en opkomend, knus kleine zaak , vergeet niet de pastella kip te proeven die is smullen

Gegeten op 2 februari 2016

Fransdegrave

Gezellig en knusse tent, leuk om met de Marokkaanse keuken kennis te maken. Het eten wordt met veel passie bereid en er is genoeg keus. Ook is de bediening attent en vriendelijk, gastvrijheid staat hoog in het vaandel.

Gegeten op 12 december 2015

wattel10

Via online reservering

Zeer gastvrij ontvangen. Heerlijke Tahine met Pruimen en amandel. Klein en sfeervol restaurantje met aandachtige attente bediening.
We hebben genoten.

Gegeten op 29 januari 2016

RosanS

Heerlijk gegeten. Vooral het gerecht met lamsvlees en pruimen is zeer aan te raden! Service was super. En als je rustig en/of romantisch wilt dineren, ben je hier aan het goede adres.

Gegeten op 22 januari 2016

RobdeW

Via online reservering

Al 16 jaar zit dit sympathieke restaurantje op deze plek en sinds het begin behorend bij de beste marokkaanse restaurants van Amsterdam. Na de vriendelijke begroeting door de eigenaar, kwam er voor ons vieren direct brood met humus en olijven op tafel. Twee van ons gezelschap kozen voor de harira (pittige marokkaanse soep) en twee voor de pastilla kip. Beide gerechten heerlijk en perfect bereid. Als hoofdgerecht kwam o.a. de tagine kip met twee heerlijke malse en sappige kippenbouten, gestoofd met o.a. diverse groentes en olijven. Verder een verrukkelijke couscous royal met 4 soorten vlees (lam, kip, merguez en pittig gehakt), ook weer met diverse gestoofde groenten. Begeleid door een karafje pinot grigio en een bonassia, een rode marokkaanse wijn; glazen kraanwater waren al eerder op tafel gezet. Met prima baklava en goede koffie werd dit heerlijke diner afgerond, waarbij de rekening ook nog eens meeviel.

Gegeten op 23 januari 2016

bertha

bij binnenkomst gelijk kraanwater en olijfjes heerlijk brood en hummus op tafel
vooraf mooie gemengde salade met warme garnalen en calamaris
Als hoofd lamsvlees met pruimen en amandelen geweldige smaaksensatie
ook vis gerecht heerlijk
na verschillende baklava
de bediening is warm en uiterst informatief
de zaak is prachtig met liefde ingericht
wij gaan hier zeker terug top avond gehad bedankt

Gegeten op 17 januari 2016

mbkutrecht

Met 4 vrienden hier top gegeten. Om te beginnen is het restaurant prachtig ingericht. Daarnaast is ook de bediening top. Ontzettend beleeft en rustig. Er werd per ongeluk wat wijn gemorst en gelijk werd een half karafje extra gebracht ter compensatie (had niet gehoeven maar werd zeer gewaardeerd). Tot slot was het eten echt uitstekend. Gerechten zijn relatief simpel maar enorm smaakvol. De Tajines smaken en ruiken echt geweldig. Ik kom hier zeker nog eens terug voor een bijzondere Marokkaanse maaltijd.

Gegeten op 14 januari 2016

steven108

Ik heb met mijn vriend bij dit restaurant gegeten en ik kan niet anders zeggen dan dat het super verzorgd, gezellig en super lekker is! De prijzen zijn helemaal niet duur en je krijgt er een heerlijke vis of vlees maaltijd voor!! Ik zit bij de zoon van de eigenaar in de klas en toen ik dat vertelde en we wilde afrekenen hoefde dat niet meer! Het hele personeel is super vriendelijk, ik kom zeker terug!

Gegeten op 25 november 2015

phmastboom

Absolute aanrader. Kaart hebben we niet gezien maar hebben de keuken gevraagd om ons Marokko te laten proeven. Vier schalen met alle vier eigen smaken. Mooie voorgerechtjes en tagines met Vis, Lam, Kip en heerlijke couscous. Hartelijke en attente bediening. Gastvrijheid ten top.

Gegeten op 30 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Paloma Blanca in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Paloma Blanca. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.