Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van Paloma Blanca in Amsterdam - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 020 612 64 85

yasm

Heerlijk eten! Vlees is heerlijk mals en echt aan te raden. Mijn partner had de couscous genomen en die was ook erg lekker. Wij houden van kleine, knusse, sfeervolle restaurants en dat was dit zeker. Mooi interieur en vriendelijke mensen. Aanrader voor een avondje uit!

ahmed2

Paloma Blanca deed me denken aan de avonturen in Atlasgebergte van Marokko met de lekkerste smaken die in de Marokkaanse keuken doen sieren. Die wordt extra bevestigd door de sombre traditionele sfeer met achtergrond Arabische muziek ...
ik kom zeker terug om mijn Atlasgebergte avonturen te herbeleven...

Gegeten op 26 oktober 2014

yatreb

Alles klopt bediening die snel vlot en goed uitleg van de dag tajine vis, kabeljauw filet spreekt onze aan en die was uitstekend, met zoet aardappelen, bloemkool, en courgette, de cous cous van lamsvlees is heerlijk mooie schinkel zeker goed kwaliteit, onze pastella van kip met kanille is een aanrader, genot in dit kleine mooie sfeervolle zaak mijn complimenten

Gegeten op 23 oktober 2014

Yakencobv

Afgelopen zaterdag zijn wij met collega's van kantoor bij Paloma Blanca gaan eten. Mijn collega's hebben het top gehad, het eten was heerlijk. Een bestilla kip als voorafje en als hoofd een mix-grill genomen. Een aanrader. De sfeer was goed. Het is mooi Marokkaans ingericht. De bediening was goed. Een lieve man met ervaring was te zien. Mijn collega nam Marokkaans wijn. Hij heeft niet eerder Marokkaans wijn gehad en hij vond het heerlijk. Niet te vergeten de koekjes bij het natafelen. Heerlijk! Voor herhaling vatbaar. Binnenkort samen met mijn vriendin, maar dan iets anders van zijn verrukkelijke eten. Tot snel.

odette817

wat een fantastisch restaurant, de gastheer heeft onze goed geholpen,en goed uitleg van de kaart gegeven, de salade was mooie opgemaakt en lekker, de worstjes met homemade mayo,perfect,de tagine vegetarisch is heerlijk mijn tagine van lamsvlees pruimen,was een topper mals viel zo van de bot, rood wijn atlas waw nooit zo marokkaanse wijn gehad,een goed restaurant om te zijn

Gegeten op 17 oktober 2014

sanne212

wat blijft dit een leuk restaurant, de gastheer is nog hartelijk en vlot, uit de keuken van deze kleine knus zaak, komen nog steeds de beste tajines , die van onze met kabeljauw, zoet aardappelen, en bloemenkool, is qua smaak goddelijk, bio groenten, met vers vis dat proef je, de homemade meloen sorbet, is verrukkelijk .

AstridJanssenReinen

Wat een ongelooflijk bijzondere ervaring om hier te eten! je wordt zeer hartelijk ontvangen en op alle details is gelet. Wij hebben gezeten in de bijzondere Marokkaanse bank (links als je binnenkomt) waar je een heel fijn privé plekje hebt. Mijn tafelgenoot die de Marokkaanse keuken goed kent heeft voor ons allerlei soorten voorafjes besteld. Alles homemade met zulke aandacht voor details ook geserveerd... dat proef je echt! Ook onze hoofdgerechten, vegetarische en lamstajine, waren heel erg lekker. Er wordt echt met veel liefde gekookt en bediend. De hoeveelheden zijn ruim voldoende. De eigenaar is erg aardig en zorgt dat je je direct thuis voelt. Een aanrader en wij komen zier terug! Veel dank Paloma Blanca!

Gegeten op 14 oktober 2014

mtaimounti

Heerlijk gegeten. Lang op zoek geweest naar een Marokkaans restaurant. Ben zeer blij de traditioneel Marokkaanse keuken te kunnen proeven in Amsterdam.

juanproever

wij hebben genoten met zijn 4 van een lekker diner, wij besloten om alles te delen, salade met garnalen, pastella kip, gegrilde merquez worstjes en aubergine gourgette, heerlijk smaken, niks overdrijven gewoon simpel en lekker, hoofd, tagine lams die erg mals is, tagine met kabalauw, tagine vegetarich en coucous met gegrilde vlees, weer alles goed opgemaakt , je kan proeven dat dit eten is met liefde gemaakt , de marokkansse wijn maakt het geheel compleet wij gaan tevreden na huis

Gegeten op 2 oktober 2014

adam188

heb hier vaak gegeten, gastheer blijft hard werkend man , die zijn gasten goed dient, oplettend en vlot, de interieur is rustig en mooie leem muren en prachtig lampen, pastella kip lekker met amandelen , de garnalen met charmoula , heerlijk onze tagine van zeeduivel, met aubergine subtiel smaak apart geur, de lams couscous, vlees mals, groenten sappig dit blijft een goede restaurant zolang de eigenaar met zijn vrouw het runnen tot gauw

Gegeten op 23 september 2014

Schrijf zelf een recensie over Paloma Blanca in Amsterdam

Schrijf hieronder je recensie over Paloma Blanca. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.