a TripAdvisor company

2. Japans
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 024 323 90 05

Nico_Baten

Hoezo geen pareltjes meer op de Waalkade? Je moet even zoeken onder de boog maar dan gaat er ook een wereld voor je open. Op de deur lees ik het bericht dat Izzi is uitgeroepen tot beste sushi-restaurant in Nederland. Geen woord te veel: gerechten van absolute topklasse in een stijlvol, mooi ingericht restaurant. En dan blijken de mensen ook nog eens gastvrij, warm, vriendelijk en deskundig, zowel het personeel als de gastvrouw. Ik voel me thuis.
Een aanrader is de kok zelf het menu te laten bepalen: een waar culinair avontuur. Ook de wijn is prima. Hier geen moeilijke keuzes uit goedkoop of duur: gewoon in elke categorie een goeie fles wijn voor een correcte prijs. Hier ga ik vaker komen: elke euro was goed besteed. Geen minpunten dan? Vooruit: als je klein van stuk bent, moet je niet op de bank gaan zitten. En de rijstwijn na de maaltijd kun je maar beter laten staan....

Gegeten op 4 april 2015

Nickyh84

Gezellig met grote groep gegeten. Goed eten! Wat ik wel echt schandalig vond, is dat er op een rekening van €900 icl 6 flessen wijn, er geen kraanwater geschonken wordt. Als klapper op de vuurpijl werd er op een gegeven moment ongevraagd een grote fles spa blauw geopend en neergezet. Dit zijn dingen die echt kwalijk zijn en waardoor ik overweeg om wel/niet een keer terug te gaan.

Gegeten op 20 maart 2015

Thel72

Altijd weer een feest om bij Izzi te eten, zelfs op een drukke zaterdagavond. Overheerlijke en altijd verse sushi en zeker niet te vergelijken met AYCE sushi restaurants. De gastvrije en goede bediening is ook altijd een verademing, met name ook doordat gastvrouw Shirley Chang je ook allerhartelijkst ontvangt. Naast de sushi zijn ook de hoofdgerechten erg lekker. Kortom: een toprestaurant!

hansklaassen

Op de verjaardag van mijn jongste zoon gingen we eten bij Izzi. De meesten kozen twee voorgerechten. Deze voorgerechten vielen tegen, het was te koud, te vet of te smakeloos of alle drie. Bij het tweede voorgerecht hebben we na de eerste happen besloten om af te zien van de verder bestelde gerechten, af te rekenen en een ander restaurant te zoeken. Als "tegemoetkoming" werd er door de gastvrouw 1 voorgerecht van de rekening afgetrokken.

Gegeten op 23 januari 2015

cliogek

Wij kunnen ons totaal niet vinden in de negatieve oordelen over personeel en lang wachten. Zeker de mensen die het restaurant geen tweede kans geven zijn het oordelen niet waard.

Dit jaar zijn we al 7 keer bij Izzi geweest en telkens is het weer een feest. Ze zijn niet voor niet gekozen tot het leukste restaurant van Nijmegen!
Het eten is telkens weer verrukkelijk en zelfs op Valentijnsdag tijdens een vol restaurant ging het redelijk vlot, zelfs met een 10 gangen menu.

Twee tot drie goede medewerkers in de bediening werkte tijdens al onze bezoeken prima. Niks te klagen. Voor de één is snel nog te langzaam en voor de ander is langzaam nog te snel.
Voor het bereiden van eten op Izzi kwaliteit is soms meer tijd nodig, zeker als het druk is. Daar staat tegenover dat er NOOIT iets op tafel komt waar de kok niet achter staat!
Voor haasthapjes moeten we kiezen om thuis te blijven voor een bittergarnituur.

Voor ons en iedereen die wij kennen is Izzi een TOP restaurant voor een geslaagde avond met eten waar je thuis nog van zit na te genieten!
Volgende week weer lekker genieten bij ons favoriete restaurant van Nijmegen!

Gegeten op 9 november 2014

leonr26

Hier binnen komen wandelen op dinsdagavond , het was erg rustig dus we mochten een plekje uitzoeken . We bestelde snel een fles wijn en eten. Sushi was erg lekker bet aks de salade net tonijn. Hoofdgerecht rib-eye was lekker volgende keer iets dunner snijden. Vriendelijke lieve gastvrouw!

Gegeten op 11 november 2014

claudia64

Wij hebben bij jullie heel lekker gegeten !!!!
De servies was top !
Het eten was super lekker !
Wij komen zeker weten nog een keer bij jullie eten .

Gegeten op 20 september 2014

anne119

Wij bezoeken Izzi regelmatig en niet zonder reden. Het eten smaakt heerlijk en wordt geserveerd op prachtig opgemaakte borden en in een erg mooi gestylde omgeving. Deze keer besloten we om zelf een soort 4-gangen menu samen te stellen. De bediening staat hier altijd voor open en is altijd erg vriendelijk.

De sushi bestellen we iedere keer weer. Dit keer hadden we als voorgerecht een klein plateau; 4x de crispy rol, 4x de spicy tuna rol, 4x de tempura ebi rol en 4x een rol met coquille. Hier hebben we erg van genoten.

Als tweede gang hadden we de rib-eye rol met knoflook en de dorade met black-tiger garnaal.
Als hoofdgerecht hadden we de ossenhaas en de tuna steak.
En als nagerecht namen we het Chocolate Kiss (sushi) desert en het gefrituurde ijs.

Alles was goed op smaak en we komen zeker nog een keer! Wel is het aan te raden op een niet tè drukke dag te komen. Het eten wordt echt met liefde bereid dus kan het wat langer duren. Ik vind dit zelf nooit een probleem, maar als je liever niet wilt wachten (op erg goed eten), zal ik op een rustigere dag gaan.

Gegeten op 8 juni 2014

Claudia1979

Afglopen week gegeten tijdens restaurantweek. Eten was prima maar niet heel bijzonder. Er stonden slechts twee medewerkers in de bediening waardoor in het geheel iedere vorm van persoonlijke aandacht ontbrak. Het voorgerecht was nog niet doorgeslikt of het hoofdgerecht stond al voor onze neus. Het duurde daarentegen weer bijna een uur voor ons dessert arriveerde. Al met al liep ons diner uit op een teleurstelling en hadden we meer van dit restaurant. Voor ons dus een eenmalig avontuur.

VanHest

Het bezoek aan Izzi is op een teleurstelling uitgelopen. Het was een redelijke drukke avond, maar niet overdreven druk. Toch kon de bediening en de keuken het niet aan. Het duurde een half uur voordat we een menukaart ontvingen en een drankje werd opgenomen. Het duurde bijna een uur voordat de bestelling werd opgenomen en nog eens bijna een uur voordat de bites klaar waren; die ook nog eens niet erg bijzonder waren. Vervolgens zaten we al meer dan twee en een half uur alvorens het voorgerecht kwam. Uiteindelijk hebben we maar afgezien van ons hoofdgerecht! De bediening was vriendelijk, maar had weinig oog voor de klachten van onze en ook andere tafels en kwam niet met oplossingen.

Gegeten op 25 januari 2014

Schrijf zelf een recensie over Izzi in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Izzi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.