Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Izzi

2. Japans
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 024 323 90 05

hansklaassen

Op de verjaardag van mijn jongste zoon gingen we eten bij Izzi. De meesten kozen twee voorgerechten. Deze voorgerechten vielen tegen, het was te koud, te vet of te smakeloos of alle drie. Bij het tweede voorgerecht hebben we na de eerste happen besloten om af te zien van de verder bestelde gerechten, af te rekenen en een ander restaurant te zoeken. Als "tegemoetkoming" werd er door de gastvrouw 1 voorgerecht van de rekening afgetrokken.

Gegeten op 23 januari 2015

cliogek

Wij kunnen ons totaal niet vinden in de negatieve oordelen over personeel en lang wachten. Zeker de mensen die het restaurant geen tweede kans geven zijn het oordelen niet waard.

Dit jaar zijn we al 7 keer bij Izzi geweest en telkens is het weer een feest. Ze zijn niet voor niet gekozen tot het leukste restaurant van Nijmegen!
Het eten is telkens weer verrukkelijk en zelfs op Valentijnsdag tijdens een vol restaurant ging het redelijk vlot, zelfs met een 10 gangen menu.

Twee tot drie goede medewerkers in de bediening werkte tijdens al onze bezoeken prima. Niks te klagen. Voor de één is snel nog te langzaam en voor de ander is langzaam nog te snel.
Voor het bereiden van eten op Izzi kwaliteit is soms meer tijd nodig, zeker als het druk is. Daar staat tegenover dat er NOOIT iets op tafel komt waar de kok niet achter staat!
Voor haasthapjes moeten we kiezen om thuis te blijven voor een bittergarnituur.

Voor ons en iedereen die wij kennen is Izzi een TOP restaurant voor een geslaagde avond met eten waar je thuis nog van zit na te genieten!
Volgende week weer lekker genieten bij ons favoriete restaurant van Nijmegen!

Gegeten op 9 november 2014

leonr26

Hier binnen komen wandelen op dinsdagavond , het was erg rustig dus we mochten een plekje uitzoeken . We bestelde snel een fles wijn en eten. Sushi was erg lekker bet aks de salade net tonijn. Hoofdgerecht rib-eye was lekker volgende keer iets dunner snijden. Vriendelijke lieve gastvrouw!

Gegeten op 11 november 2014

claudia64

Wij hebben bij jullie heel lekker gegeten !!!!
De servies was top !
Het eten was super lekker !
Wij komen zeker weten nog een keer bij jullie eten .

Gegeten op 20 september 2014

anne119

Wij bezoeken Izzi regelmatig en niet zonder reden. Het eten smaakt heerlijk en wordt geserveerd op prachtig opgemaakte borden en in een erg mooi gestylde omgeving. Deze keer besloten we om zelf een soort 4-gangen menu samen te stellen. De bediening staat hier altijd voor open en is altijd erg vriendelijk.

De sushi bestellen we iedere keer weer. Dit keer hadden we als voorgerecht een klein plateau; 4x de crispy rol, 4x de spicy tuna rol, 4x de tempura ebi rol en 4x een rol met coquille. Hier hebben we erg van genoten.

Als tweede gang hadden we de rib-eye rol met knoflook en de dorade met black-tiger garnaal.
Als hoofdgerecht hadden we de ossenhaas en de tuna steak.
En als nagerecht namen we het Chocolate Kiss (sushi) desert en het gefrituurde ijs.

Alles was goed op smaak en we komen zeker nog een keer! Wel is het aan te raden op een niet tè drukke dag te komen. Het eten wordt echt met liefde bereid dus kan het wat langer duren. Ik vind dit zelf nooit een probleem, maar als je liever niet wilt wachten (op erg goed eten), zal ik op een rustigere dag gaan.

Gegeten op 8 juni 2014

Claudia1979

Afglopen week gegeten tijdens restaurantweek. Eten was prima maar niet heel bijzonder. Er stonden slechts twee medewerkers in de bediening waardoor in het geheel iedere vorm van persoonlijke aandacht ontbrak. Het voorgerecht was nog niet doorgeslikt of het hoofdgerecht stond al voor onze neus. Het duurde daarentegen weer bijna een uur voor ons dessert arriveerde. Al met al liep ons diner uit op een teleurstelling en hadden we meer van dit restaurant. Voor ons dus een eenmalig avontuur.

VanHest

Het bezoek aan Izzi is op een teleurstelling uitgelopen. Het was een redelijke drukke avond, maar niet overdreven druk. Toch kon de bediening en de keuken het niet aan. Het duurde een half uur voordat we een menukaart ontvingen en een drankje werd opgenomen. Het duurde bijna een uur voordat de bestelling werd opgenomen en nog eens bijna een uur voordat de bites klaar waren; die ook nog eens niet erg bijzonder waren. Vervolgens zaten we al meer dan twee en een half uur alvorens het voorgerecht kwam. Uiteindelijk hebben we maar afgezien van ons hoofdgerecht! De bediening was vriendelijk, maar had weinig oog voor de klachten van onze en ook andere tafels en kwam niet met oplossingen.

Gegeten op 25 januari 2014

Miss_Tasty

Dit was de derde keer dat ik bij Izzy ben geweest. Dit keer reserveerde ik naar aanleiding van de Iens Dinnerdagen.
De laatste keer dat ik er was, was het allemaal net zo lekker als de voorgaande keren, al vond ik het hoofdgerecht (runderlende) erg zout en wat taai. Het voorgerecht (sushi) was (zoals altijd) om je vingers bij af te likken. Het bord was ook erg mooi opgemaakt. Het toetjes was gefrituurd ijs. Ook zeer smakelijk.
Het decor scoort bij mij hoog: het ziet er gezellig uit, al is het op sommige plekken misschien te donker voor mensen die slecht kunnen zien. Wij kregen gelukkig een lichtere tafel toegewezen. De stoelen zijn comfortabel en hebben wieltjes (leuk detail).
De service viel die dag echter tegen. Het was duidelijk dat het ontzettend druk was: de restaurant zat propvol. Er waren maar 3 serveersters en er waren (voor zover ik begreep) maar 2 koks aanwezig. Ik weet niet in hoeverre ze dit voorzien konden hebben (misschien heeft personeel zich op het laatste moment ziekgemeld, of hebben ze gewoon niet genoeg mensen ingedeeld?), maar wij hebben bijna een uur op elk gerecht moeten wachten. We waren er om 19:05 en zijn meteen na het toetje om 22:30 vertrokken. Dit terwijl we slechts een 3-gangen menu hadden. De film van 22:00 haalden we niet meer.
Desalniettemin zie ik dit voorvalletje door de vingers en vind ik Izzy een aanrader. Ik ga zeker nog eens terug. Alleen al voor de lekkere sushi.

Gegeten op 5 oktober 2013

Travelyn

Restaurant zat bomvol en maar 3 dames in de bediening, wij hebben helaas erg lang moeten wachten op ons eten. Het eten zelf was redelijk lekker, beetje aan de flauwe kant maar alles wel vers bereid en mooi gepresenteerd. Ik denk dat deze zaak beter tot z'n recht komt als je op een gewone (minder hectische) avond komt.

Gegeten op 5 oktober 2013

LoesvK

Direct bij binnenkomst word je ontvangen door een van de obers. Iedere gang wordt verteld wat je wordt voorgeschoteld. De gerechten waren allemaal erg lekker en gevarieerd. Er wordt goed rekening gehouden met mensen die vegatarisch eten of allergieën hebben. Je wordt goed van drank voorzien. Geen moment hoeven vragen om nog een drankje, ook niet opdringerig.

Gegeten op 27 september 2013

Schrijf zelf een recensie over Izzi in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Izzi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.