Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Izzi

2. Japans
  3. 54% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 024 323 90 05

anne119

Wij bezoeken Izzi regelmatig en niet zonder reden. Het eten smaakt heerlijk en wordt geserveerd op prachtig opgemaakte borden en in een erg mooi gestylde omgeving. Deze keer besloten we om zelf een soort 4-gangen menu samen te stellen. De bediening staat hier altijd voor open en is altijd erg vriendelijk.

De sushi bestellen we iedere keer weer. Dit keer hadden we als voorgerecht een klein plateau; 4x de crispy rol, 4x de spicy tuna rol, 4x de tempura ebi rol en 4x een rol met coquille. Hier hebben we erg van genoten.

Als tweede gang hadden we de rib-eye rol met knoflook en de dorade met black-tiger garnaal.
Als hoofdgerecht hadden we de ossenhaas en de tuna steak.
En als nagerecht namen we het Chocolate Kiss (sushi) desert en het gefrituurde ijs.

Alles was goed op smaak en we komen zeker nog een keer! Wel is het aan te raden op een niet tè drukke dag te komen. Het eten wordt echt met liefde bereid dus kan het wat langer duren. Ik vind dit zelf nooit een probleem, maar als je liever niet wilt wachten (op erg goed eten), zal ik op een rustigere dag gaan.

Gegeten op 8 juni 2014

Claudia1979

Afglopen week gegeten tijdens restaurantweek. Eten was prima maar niet heel bijzonder. Er stonden slechts twee medewerkers in de bediening waardoor in het geheel iedere vorm van persoonlijke aandacht ontbrak. Het voorgerecht was nog niet doorgeslikt of het hoofdgerecht stond al voor onze neus. Het duurde daarentegen weer bijna een uur voor ons dessert arriveerde. Al met al liep ons diner uit op een teleurstelling en hadden we meer van dit restaurant. Voor ons dus een eenmalig avontuur.

VanHest

Het bezoek aan Izzi is op een teleurstelling uitgelopen. Het was een redelijke drukke avond, maar niet overdreven druk. Toch kon de bediening en de keuken het niet aan. Het duurde een half uur voordat we een menukaart ontvingen en een drankje werd opgenomen. Het duurde bijna een uur voordat de bestelling werd opgenomen en nog eens bijna een uur voordat de bites klaar waren; die ook nog eens niet erg bijzonder waren. Vervolgens zaten we al meer dan twee en een half uur alvorens het voorgerecht kwam. Uiteindelijk hebben we maar afgezien van ons hoofdgerecht! De bediening was vriendelijk, maar had weinig oog voor de klachten van onze en ook andere tafels en kwam niet met oplossingen.

Gegeten op 25 januari 2014

Miss_Tasty

Dit was de derde keer dat ik bij Izzy ben geweest. Dit keer reserveerde ik naar aanleiding van de Iens Dinnerdagen.
De laatste keer dat ik er was, was het allemaal net zo lekker als de voorgaande keren, al vond ik het hoofdgerecht (runderlende) erg zout en wat taai. Het voorgerecht (sushi) was (zoals altijd) om je vingers bij af te likken. Het bord was ook erg mooi opgemaakt. Het toetjes was gefrituurd ijs. Ook zeer smakelijk.
Het decor scoort bij mij hoog: het ziet er gezellig uit, al is het op sommige plekken misschien te donker voor mensen die slecht kunnen zien. Wij kregen gelukkig een lichtere tafel toegewezen. De stoelen zijn comfortabel en hebben wieltjes (leuk detail).
De service viel die dag echter tegen. Het was duidelijk dat het ontzettend druk was: de restaurant zat propvol. Er waren maar 3 serveersters en er waren (voor zover ik begreep) maar 2 koks aanwezig. Ik weet niet in hoeverre ze dit voorzien konden hebben (misschien heeft personeel zich op het laatste moment ziekgemeld, of hebben ze gewoon niet genoeg mensen ingedeeld?), maar wij hebben bijna een uur op elk gerecht moeten wachten. We waren er om 19:05 en zijn meteen na het toetje om 22:30 vertrokken. Dit terwijl we slechts een 3-gangen menu hadden. De film van 22:00 haalden we niet meer.
Desalniettemin zie ik dit voorvalletje door de vingers en vind ik Izzy een aanrader. Ik ga zeker nog eens terug. Alleen al voor de lekkere sushi.

Gegeten op 5 oktober 2013

Travelyn

Restaurant zat bomvol en maar 3 dames in de bediening, wij hebben helaas erg lang moeten wachten op ons eten. Het eten zelf was redelijk lekker, beetje aan de flauwe kant maar alles wel vers bereid en mooi gepresenteerd. Ik denk dat deze zaak beter tot z'n recht komt als je op een gewone (minder hectische) avond komt.

Gegeten op 5 oktober 2013

LoesvK

Direct bij binnenkomst word je ontvangen door een van de obers. Iedere gang wordt verteld wat je wordt voorgeschoteld. De gerechten waren allemaal erg lekker en gevarieerd. Er wordt goed rekening gehouden met mensen die vegatarisch eten of allergieën hebben. Je wordt goed van drank voorzien. Geen moment hoeven vragen om nog een drankje, ook niet opdringerig.

Gegeten op 27 september 2013

caroline41

Dit is veruit het restaurant die de beste sushi serveert die we ooit hebben gegeten! De chef maakt op verzoek ook zelf sushi buiten de kaart om (een aanrader).
Vooral het ijs met kokos is ook een aanrader. We houden normaal helemaal niet van kokos, maar op aanrader van de bediening toch besteld. In een woord: Heerlijk!
De sfeer in dit restaurant is luxe en chique. Het kost wel een paar centen maar het is het meer dan waard!!

Gegeten op 24 februari 2013

Borstliane77

Geweldige ontvangst door een Aziatische dame. Hoewel ik niet zo vis en schaal liefhebber ben laat ik mijngang verrassen. Het was heerlijk! De amuse, sushi , andere gerechten heerlijk zelfs de koffie en thee met een chocolade truffel super! Mooie opmaak ook van de gerechten en afwerking. Wat wij super vonden was een gefrituurde asperge in een glas en als toetje in beslag kort een bolletje ijs gefrituurd. Wel met gember. Hoewel wij gember heerlijk vinden kan ik mij voorstellen dat dit voor sommige mensen te heftig van smaak is. De thee was nu ook veranderd van gewone de thee zie bij een andere recensie over dit restaurant nu veranderd in Aziatische thee. Geserveerd in een mooie grote theekop met schotel. 1 min puntje zijn de banken. Stoelen zitten toch lekkerder.
Kortom een fantastisch restaurant zeker een bezoek waard.

Gegeten op 29 juni 2013

Scorn

Nu al een aantal keer gegeten bij Izzi en telkens was het heerlijk! Inderdaad, het is wat prijzig maar je krijgt er ook echt wat lekkers voor. Enige nadeel is... dat je na 1x hier gegeten te hebben je, omdat het zo lekker is, wel heel kieskeurig wordt als het gaat om sushi restaurants..

Gegeten op 3 april 2013

Proever16878

Als echte sushi liefhebber hoef je hier niet naar toe. De gerechten waren mooi opgemaakt maar de sushi zelf viel erg tegen. Normaal gesproken bestaat een rol uit 6 stukjes bij izzi zijn het er 4. Ook was de vis ver te zoeken.

Gegeten op 15 maart 2013

Schrijf zelf een recensie over Izzi in Nijmegen

Schrijf hieronder je recensie over Izzi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.