a TripAdvisor company

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 512 80 25

olivierfischer

Via online reservering

Het restaurant ademt weinig sfeer, maar de vriendelijke medewerksters maken het restaurant al een stuk gezelliger. Ze zijn attent en geven een goed persoonlijk advies bij de menukaart.
De presentatie van de gerechten is goed maar de smaak overtreft pas echt de verwachtingen. Wij hebben al bij meerdere Indiase restaurants gegeten en zullen hier zeker terugkomen voor een goede Indiase maaltijd.

Gegeten op 29 augustus 2016

AnnaPeach

Via online reservering

Ook met de AH actie konden we alles van het menu kiezen. Het eten was heerlijk. Het personeel is heel vriendelijk en attent. Genieten!

Gegeten op 26 augustus 2016

claudia196

Via online reservering

Heerlijk gegeten, nette & zorgzame bediening. Met AH actie hier terecht gekomen; konden gewoon a la carte bestellen. Prima!!
En op de heetste dag van het jaar was het prima uit te houden binnen. Fijn zo'n airco!

Gegeten op 25 augustus 2016

cecilia_b07

Via online reservering

Erg lekker gegeten; we kwamen hier met de AH restaurantactie maar konden alles van de kaart kiezen, in tegenstelling tot bij sommige andere restaurants. De gerechten waren erg smaakvol, de bediening snel en attent.

Gegeten op 17 augustus 2016

Zonnetje2007

Via online reservering

Het restaurant kan een opknapbeurt gebruiken, maar het decor doet geen afbreuk aan het eten en de bediening. Heerlijk gegeten en vriendelijk bedient. We gaan er zeker nog een keer heen

Gegeten op 4 augustus 2016

renske271

Via online reservering

Prima gegeten,vriendelijke bediening en leuke sfeer, en flinke porties.
Kortom hier komen we zeker nog eens terug!Was voor ons de eerste keer, maar is goed bevallen.

Gegeten op 2 augustus 2016

Eendeneter

Op een vrijdagavond hier gegeten. De curry madras met lamsvlees die ik besteld had smaakte goed. Voldoende pittig en vol van smaak. Er staan wel heel veel verschillende gerechten en varianten op de kaart.
De wijnkeuze is beperkt, de wijn zelf acceptabel maar niet bijzonder. Op dit gebied valt nog wat te winnen.
De bediening is bijzonder vriendelijk. Iets meer uitleg bij het uitserveren van de gerechten zou wenselijk zijn.
Decor, aankleding, inrichting en uitzicht zijn niet bijzonder. Al met al zit je hier goed en kun je genieten van authentiek smakende, soms echt pittige gerechten voor een redelijke prijs. Een restaurant om nog eens terug te gaan.

Gegeten op 29 april 2016

micha7

Everest in Leiden is een eenvoudig en klein restaurant met heel lieve bediening en koks die ook echt uit Nepal en omstreken komen. Ze komen graag een praatje maken. Het eten is buitengewoon lekker : Je krijgt altijd verse papadums als voorafje en het eten wordt goed getimed opgediend. De maaltijden zoals de mixed grill zijn gebalanceerd en overheerlijk. Het zijn geen heel grote hoeveelheden maar in een restaurant als deze los je dat op door een paar side-dishes te nemen, ook ter variatie.

De buitenlandse bieren zijn Cobra en Kingfisher (!)

De pittigste maaltijden waren meer dan ik aankon, ik heb het wel opgegeten maar volgende keer kies ik weer voor de middelhete maaltijden :)

Gegeten op 5 februari 2016

Gerdien75

Hele vriendelijke en vlotte bediening.
Het decor is hoe het mijns insziens bij een Indiaas restaurant hoort, beetje simpel met leuke kitsch aan de muren. Het eten was prima, maar heb het wel eens lekkerder gehad bij Indiase restaurants.

Gegeten op 24 januari 2016

Vegavisje

Eenvoudig eethuisje zou je zeggen, maar met een keuken...mmmm. Gigantische keuze voor de vega's en alles even lekker vers en smakelijk. Papadums om te smullen. En ook de koffie was heerlijk. En dat voor een bedrag dat zo laag was dat ik echt even moest kijken of het wel klopte.

Gegeten op 8 december 2015

Schrijf zelf een recensie over Everest Tandoori Restaurant in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Everest Tandoori Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.