a TripAdvisor company

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 071 512 80 25

Eendeneter

Op een vrijdagavond hier gegeten. De curry madras met lamsvlees die ik besteld had smaakte goed. Voldoende pittig en vol van smaak. Er staan wel heel veel verschillende gerechten en varianten op de kaart.
De wijnkeuze is beperkt, de wijn zelf acceptabel maar niet bijzonder. Op dit gebied valt nog wat te winnen.
De bediening is bijzonder vriendelijk. Iets meer uitleg bij het uitserveren van de gerechten zou wenselijk zijn.
Decor, aankleding, inrichting en uitzicht zijn niet bijzonder. Al met al zit je hier goed en kun je genieten van authentiek smakende, soms echt pittige gerechten voor een redelijke prijs. Een restaurant om nog eens terug te gaan.

Gegeten op 29 april 2016

micha7

Everest in Leiden is een eenvoudig en klein restaurant met heel lieve bediening en koks die ook echt uit Nepal en omstreken komen. Ze komen graag een praatje maken. Het eten is buitengewoon lekker : Je krijgt altijd verse papadums als voorafje en het eten wordt goed getimed opgediend. De maaltijden zoals de mixed grill zijn gebalanceerd en overheerlijk. Het zijn geen heel grote hoeveelheden maar in een restaurant als deze los je dat op door een paar side-dishes te nemen, ook ter variatie.

De buitenlandse bieren zijn Cobra en Kingfisher (!)

De pittigste maaltijden waren meer dan ik aankon, ik heb het wel opgegeten maar volgende keer kies ik weer voor de middelhete maaltijden :)

Gegeten op 5 februari 2016

Gerdien75

Hele vriendelijke en vlotte bediening.
Het decor is hoe het mijns insziens bij een Indiaas restaurant hoort, beetje simpel met leuke kitsch aan de muren. Het eten was prima, maar heb het wel eens lekkerder gehad bij Indiase restaurants.

Gegeten op 24 januari 2016

Vegavisje

Eenvoudig eethuisje zou je zeggen, maar met een keuken...mmmm. Gigantische keuze voor de vega's en alles even lekker vers en smakelijk. Papadums om te smullen. En ook de koffie was heerlijk. En dat voor een bedrag dat zo laag was dat ik echt even moest kijken of het wel klopte.

Gegeten op 8 december 2015

kom54

Het restaurant is eenvoudig en sfeervol ingericht, de bediening is prettig, de muziek ok.
De maaltijden zijn met zorg bereid en de ingrediënten vers.
Alles klopte, en zeker het prijs-prestatieniveau.
Ik verheug me al op een volgende keer.

Gegeten op 29 december 2015

monica2013

Prima Tandoori, heerlijke naan brood. Erg lekkere curry's en er is goed rekening gehouden met voedsel allergien. Vriendelijke bediening.

Gegeten op 25 november 2015

Maev

Gezellig gegeten bij Everest Tandoori en de prijs / kwaliteit is prima. In vergelijking met andere Indiase restaurants vond ik het echter een beetje tegenvallen. De Saag Paneer was behoorlijk pittig en had een heel andere samenstelling dan ik gewend ben. Was niet slecht, maar niet wat ik ervan verwachtte. Het mango-ijs wat ik als dessert had, was gedeeltelijk nog bevroren en daardoor minder lekker. Al met al, best een goed Indiaas restaurant, maar niet helemaal naar mijn smaak.

Gegeten op 30 oktober 2015

Maaike__

Via online reservering

De bediening gaf een goede uitleg over de scherp- of mildheid van de gerechten. Ook voor liefhebbers van milde gerechten is er keus.

Gegeten op 24 juni 2015

BomC

Een opmerkelijk vormgegeven restaurant (we dachten dat het vroeger Rhodos of Athene moet hebben geheten) dat een lelijke straat wat opfleurt. Meestal als ik bij een Indiaas restaurant voor het eerst eet neem ik een Shahi (of Saag) Paneer: een simpele vegetarische hap die echter de nodige finesse van de kok vraagt. Die was hier duidelijk beter dan gemiddeld: de spinazie was nog als zodanig herkenbaar en het geheel was niet te zoet. De garnalentandoori (meen ik) van mijn vrouw was ook perfect.
De bediening is vriendelijk en hartelijk en reageert alert, en de popadoms vooraf waren genoeg om ons door de eerste honger heen te helpen. We komen zeker terug.

Gegeten op 26 februari 2015

fflora

Heerlijk authentiek Noord-Indiaas eten. Vriendelijke mensen en ook voor afhaal of catering zeker een aanrader. Neem vooral meerdere bijgerechten in plaats van 1 hoofdgerecht zodat je verschillende specialiteiten proeft.

Gegeten op 18 februari 2015

Schrijf zelf een recensie over Everest Tandoori Restaurant in Leiden

Schrijf hieronder je recensie over Everest Tandoori Restaurant. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.