Moellies

• 6.0

• 7.4

HeintjeD
  • Recensies in de laatste twee jaar

Even shoppen in dronten en een lunch bij Moellies. De tosti was magertjes, de bediening was ongeinteresseerd en traag. Ik zou meer verwachten van deze zaak.

Gegeten op 21 december 2013

fbitter
  • Recensies in de laatste twee jaar

Na een terugreis van een klein uurtje uit Dedemsvaart. waar m'n zoon aan een judotoernooi had deelgenomen, vanmiddag even een broodje eten bij Moellies in Dronten. Na eerst twee cappuccino's besteld te hebben, vervolgens om twee biologische kroketten met brood gevraagd. Enige tijd later wordt er één gebracht met de mededeling dat de ander er zo dadelijk aankomt (...?). Na 5 minuten wachten komt de tweede met excuses uit de keuken (...?). Kroket blijkt nog lichtelijk bevroren te zijn, dus maar direct bij de toonbank teruggebracht. Toevallig kwam er iemand uit de keuken aan wie ik dit meldde; deze persoon draaide zich om, riep iemand in de keuken en liep direct weer weg, zonder ook maar iets te zeggen (...?). Weer 5 minuten later werd er een nieuwe biologische kroket mét ciabatta (iets te droog) gebracht, mét een sorry erbij. Smaakte redelijk, maar niet bijzonder. Toen de bediening vroeg of we nog iets wilden drinken, nogmaals een cappuccino voor mezelf besteld. Bij aflevering bleek dit dus een espresso te zijn geworden (...?). Heb het maar zo gelaten; smaakte overigens prima. Weer even later kwam een ander meisje van de bediening vragen of de mayonaise voor ons was (...?). Nee dus, en zo druk was het nu ook weer niet.
Direct hierna gevraagd om de rekening. Nadat het meisje is weggelopen, zie ik dus van alles gebeuren, maar níet waar ik om gevraagd had. Eén meisje gaat de tafels afvegen, ééntje staat een broodje te eten, weer een ander (achter de toonbank) staat écht niets te doen en degene aan wie ik het gevraagd heb is verdwenen. De kassa blijft leeg (...?). Als ze even later terugkomt in de zaak vraag ik waarom niemand de rekening opmaakt. Ze loopt weer weg en komt daarna snel terug met de rekening. Nadat ik betaald heb, vraag ik toch maar even waarom er in het begin slechts één kroket bezorgd werd. Dat bleek een foutje te zijn geweest in het doorgeven van de bestelling (...?). Dat kan natuurlijk eens een keer gebeuren, maar heb haar toch maar duidelijk proberen te maken dat je zoiets ook anders kunt oplossen zodat je niet alleen hoeft te gaan eten.
Ik heb daar enkele keren eerder geluncht, tot tevredenheid overigens. Maar dit ... jammer.

Fred

Gegeten op 11 januari 2014

graafvd
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de lunch allebei aan de suyderseesalade. Stond omschreven als een salade met allerlei soorten vis. Nou, dat viel ietwat tegen: slechts wat gerookte forel, wat gestoomde makreel (met erg veel graten) en gerookte zalm op gemengde sla met een laffe dressing. Op ieder bord een kwakje roomkaas met knoflook. Eerlijk gezegd niet echt voor herhaling vatbaar. Bediening overigens erg vriendelijk.

Gegeten op 2 mei 2013

Josenkarin
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag een paasbrunch buffet gehad bij Moellies.
Sommige producten zijn biologisch wat ik erg goed vind.
Overige eten betreft deze brunch was voldoende in kwaliteit maar in kwantiteit erg slecht de bediening moest al snel aan de gasten vertellen dat bepaalde producten op waren en dat is erg slecht.
Keuzes uit dit buffet wat wat magertjes vooral het dessert/toetje.
Bediening werd gaande weg vergeetachtig wisten niet wie wat besteld had aan drinken werd drinken aangeboden aan verkeerde tafels.

Gegeten op 31 maart 2013

Elos
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gisteren voor de zoveelste keer geprobeerd en Moellies een kans gegeven, maar helaas, zelfs een simpele tosti met kaas is geen succes en met €4,75 kosten. Ze presenteren zich als biologische restaurant, maar daar is niet veel van terug te merken in de smaak. Ook al een paar keer haren mogen ontdekken, zowel op een gebaksbordje als in de stoffen servet. We kunnen niet zeggen dat we het niet geprobeerd hebben. Moellies heeft geluk, want er is een groot gebrek aan concurrentie in de omgeving, anders hadden ze het zeker niet gered! Jammer hoor!

Gegeten op 23 maart 2013

eters10

heerlijk gegeten'
het italiaanse 3-gangenmenu voor 17,50 p.p
pomedorie soep
heerlijke lamsschotel
en huisgemaakte tiramisu
t eten was erg lekker en vers, kom hier zeker nog terug
vanessa

Gegeten op 18 februari 2013

hbe8
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik heb van avond een heerlijk plate saté gegeten. De saus was gewoon heerlijk, iets waar je tegenwoordig niet overal kan krijgen. Ik raad iedereen aan om naar LC Moellies te gaan. Bediening is goed en de kok neemt zélf de tijd om naar je toe te komen of alles naar smaak was. Een échte aanrader voor iedereen die in - of buiten Dronten wonen om eens daar te gaan eten.

Met vriendelijke groet,

HUGO

arnout
  • Recensies in de laatste twee jaar

Broodje warm beenham besteld, echter nog nooit zo`n karig broodje beenham gekregen als hier.
Warm was het zeker niet, zat tussen koud en zeer lauw in, en slechts 1 klein plakje beenham, dit voor 7,5 euro.
Bediening tevens teleurstellend, niet 1 keer gevraagd of het smaakte en bij het afrekenen zelf maar naar de kassa gelopen, ook daar niet de vraag of het had gesmaakt.
Wij zullen er dan ook niet meer naar toe gaan

Diogenes
  • Recensies in de laatste twee jaar

Nu drie maal bij Moellies geweest en het was drie maal een teleurstelling. Eten en ambiance zijn op zich prima maar het personeel is om te huilen. Personeel is ongeïnteresseerd, voor het betalen bij de kassa nu voor tweede keer volledig genegeerd. De kok kijkt je vanuit de open keuken aan en zegt ook geen bah of boe. Het gaat blijkbaar nog te goed bij Moellies, en mocht dit niet het geval zijn is duidelijk waardoor het komt. Wij horen van vrienden en buren uit Dronten dezelfde ervaringen. Ons smaakt het niet meer bij Moellies.

NLP

• Goed

Al meerdere malen gegeten. Altijd gezellig druk, personeel vriendelijk. Eten goed. Kan er kort en krachtig over zijn: gewoon naartoe gaan als je in Dronten bent! Lekker eten voor een goede prijs.

Schrijf zelf een recensie over Moellies in Dronten

Schrijf hieronder je recensie over Moellies. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!