a TripAdvisor company

2. Hollands
  3. 77% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 0321 336 040

cobliek

Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Voldoende keuze uit een beperkte kaart. Spontane en vlotte bediening. Aanrader. Het restaurant ligt midden in het winkelcentrum van Dronten.

Gegeten op 28 november 2015

Jepper

Wat een gezellige lunchroom waar je ook kan dineren. Gastvrije gezellige dames in de bediening die je op je wenken bedienen.
Eerst geluncht ze hadden namelijk net een nieuwe lunchkaart. Wat veel keus zeg voor zo'n kleine keuken. En alles vers dat was zeker te proeven aan ons mooie broodje carpaccio op een vers gebakken Italiaanse bol en een Tuna melt op een speltbroodje en vers geperste jus d'orange.
Aangezien we toch wat langer hadden gewinkeld hebben we ook daar in de avond gegeten.
3 gangen voor 19,50.

Vooraf een heerlijke Japanse kip met sesamdressing en zeewier.
Drie kleuren biet met warme geitenkaas en appelstroopdressing. Zalig.

Spare ribs zo mals dat ze van het bot af vielen.

Goed gekruide saté van varkenshaas.

Allebei lekker de tarte tatin als afsluiter genomen.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 31 oktober 2015

Eerlijkiseerlijk

Wanneer wij uit familie overwegingen Dronten bezoeken gaan wij regelmatig bij dit restaurant in de winkelpromenade even een kop koffie of biertje drinken. Hier is het dan ook zeer geschikt voor. Zij hebben een aparte bierkaart en verkopen verrassend veel biertjes vanuit Gulpen en het seizoensgebonden "bok"bier uit de tap. Ook voor een verse jus de orange en een broodje/snack kan je hier goed terecht. Hierbij het advies om de klanten te waarschuwen voor de tomaten die in de Tosti 's zitten omdat deze zonder dat je het ziet nog koken en voor een verbrand gehemelte kunnen zorgen (ook een familielid van ons is hier eerder op onaangename wijze mee in aanraking gekomen). Omdat wij nieuwsgierig waren naar het 3 gangen keuze menu van 19,50 hier maar eens aan het einde van de middag aangeschoven. Stipt vanaf 17.30 gaat men met de menu's van start. Flevolandse 3 kleurenbiet uit de oven als voorgerecht. Nou dat leek mijn tafelgenote wel wat. Helaas maar 2 kleuren op het bord? Zelf heb ik de kip/kokos soep genomen waar geen kip in te bekennen is maar wel een goede smaak heeft. Daarnaast Tagliatelle met knoflookgamba’s en champignons waarbij de champignons erg zout waren een portie spareribs en het stoofpotje. De spareribs hadden (te) weinig smaak. Een enkele rib was wel iets gelakt met rode peper. Het vlees was uitstekend gaar (geen vingers nodig) maar ik zou willen adviseren de spareribs veel meer te marineren om deze zo beter op smaak te brengen. Nu moest de smaak geheel komen van het bakje aïoli. Het stoofpotje viel in de smaak. Als toetjes de Bananen chocolade cake met chocolade ijs, koffie Moellies met bonbon en de sorbet. Vooral de sorbet met peertjes en chassis werd gewaardeerd. Of dat je 2 of 3 gangen neemt maakt in de prijs niet uit maar in totaal hadden wij iets meer verwacht. Natuurlijk moet je eea zien in de prijs/kwaliteitsverhouding maar naar mijn idee kunnen enkele gerechten vrijwel zonder kosten beter op smaak gebracht worden. Overigens schijnt de uitbater meerdere horeca gelegenheden in Dronten te bezitten dus wij kunnen het elders nog eens proberen.

Gegeten op 30 oktober 2015

lisette83

Ik kom daar graag met mijn moeder zeker wel 2 tot 3 keer in de maand.. Kom ik uit Lelystad om bij Moellies wat te eten en drinken, gezellig tentje en bediening is vlot en heel gezellig! En wat we ook eten en/of drinken alles is lekker.. En de cappuchino is TOP!!!

Gegeten op 16 september 2015

foodlove27

Persoonlijk vind ik niet dat dit een restaurant is. Meer een lunch-tentje. Lunchen kan je hier dan ook best doen. Soepje, broodje, etc. Ik blijf me verbazen over de hoge cijfers. (Qua eten) Bediening is goed, tent ziet er leuk uit ! Dineren hier is ons flink tegengevallen. Meer het gevoel van: dit is niet gemaakt door een goede chefkok. Bovendien vragen ze naar mijn mening teveel voor een zelf gemaakt mon chou taart dat leek uit een pakje te komen.

Gegeten op 29 augustus 2015

Restaurant - 9 maanden geleden

Beste Sharon, je kunt bij ons inderdaad heerlijk lunchen. Vooral ook omdat onze koks alles vers maken en zeker niet uit een pakje. Gelukkig horen wij vaak positieve reacties van onze gasten op het diner, dat volgens ons een goede prijs/kwaliteit verhouding heeft.

avesant

Zowel de voorgerechten als de hoofdgerechten zijn gewoon goed en eerlijk,alles zoveel mogelijk uit de polder
Wij hebben gekozen voor de carpatio en de zalm gevuld met garnalen. Jammer dat er buitenlandse garnalen worden gebruikt. Garnalen kunnen, begrijpelijk, niet uit de polder komen maar Hollandse garnalen smaken toch aanzienlijk beter dan de buitenlandse.
Als hoofdgerecht spareribs en de zalm, marinade van de spareribs ietwat teveel aangebrand.

Gegeten op 28 juli 2015

lekkereten70

Een heel gezellig restaurant, je zit er erg leuk. Personeel is vriendelijk en het eten wordt snel gebracht. Ik had een broodje carpaccio, lekkere dressing en goed belegd. Mijn glas jus d'orange vers geperst. Ik kom hier zeker vaker.

Gegeten op 4 juni 2015

kee2

Even een broodje gegeten toen we een dag in Dronten waren.
Leuk concept. Het was Halloweenweekend en het personeel was daarop ook gekleed, zag er leuk uit. We hadden een broodje geitencrème met geroosterde paprika en honing.
Dat was lekker, portie groot genoeg. Leuk tentje!

Gegeten op 25 oktober 2014

ldm

Een erg sfeervolle plek om te zitten. Laatst een heerlijke lunch gehad bestaande uit een broodje carpaccio en een groot glas jus d'orange. Fijn om te zien dat het vers wordt geperst. Tevens was de bediening erg vriendelijk. Zo'n bezoekje aan Moellies is zeker voor herhaling vatbaar!

maaikje

We hadden een kadobon gekregen van vrienden voor moellies, zelf kende ik de zaak nog niet maar er werd mij verteld dat je er heerlijk kon eten.
Nou daar was niks van gelogen, ik koos voor de brie in bladerdeeg. Een erg smakelijk gerecht. De bediening was erg vriendelijk.
Zeker een aanrader!

Gegeten op 9 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over Moellies in Dronten

Schrijf hieronder je recensie over Moellies. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.