a TripAdvisor company

1. Frans
  2. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 040 217 18 90

MerelBijl

Usine is prima voor een borrel of een lunch. Maar om nou echt heerlijk te gaan dineren: nee! Het is gewoon niet de kwaliteit die je verwacht. Het personeel is aardig maar vergeet vaak dingen zoals brood bij de soep. Dan moet je er weer zelf om vragen en voor dat ze het brengen is je soep alweer op. Prima voor de borrel maar verder niet.

Gegeten op 27 november 2015

JuliettevanLawick

Usine viel zwaar tegen. Leuk decor, goede eerste indruk. De ober wist niet wat er op de kaart stond en kon geen suggesties geven. Toen het eten kwam, nauwelijks 6 minuten na bestellen, waren de borden koud. Nog 5 minuten later het eten dus ook. De groente onder de tonijn was niet smakelijk. Elke hap was precies hetzelfde, veel te veel kappers en handevol peterselie, steak was een beetje taai en klein. De friet bleef zo'n vijf minuten lekker, maar daarna slap. Toen ik aangaf dat het eten helemaal niet lekker was werd er wat gelachen en zou het tegen de chef worden gezegt. Natuurlijk was dit niet het geval en liep de jongen van de spoelkeuken gelijk weer de zaak in. Grote teleurstelling voor veel geld. Liever simpel en goed dan deze pretentieuze gerechten die smaken naar salsa uit pot.

Gegeten op 25 november 2015

Jbonnie

We waren met een grote groep eten bij Usine tijdens de Dutch Design Week. Verbluffend hoe deze zaak zo'n hoge kwaliteit kan serveren als ze tot de nok toe gevuld zijn. Heerlijk 3 gangen menu op in combinatie met mooie huiswijnen. Iedereen van ons gezelschap was er tevreden over. Chapeau voor de keuken dat ze deze kwaliteit kunnen waarmaken als ze voor 400 man koken!

Gegeten op 21 oktober 2015

Hus

Wat een mooi pand! Vooral de wc's zijn spectaculair. Het eten was snel, eigenlijk te snel. We hadden nog een programma voor de boeg dus we waren haastig. Was dat niet het geval geweest, had ik het terug gestuurd.. Het eten was lekker. Wel een beetje weinig groenten.
Vriendelijke bediening maar meer leuk om te zien dan kundig.

Gegeten op 9 november 2015

jp92

Usine is een gezellig restaurant/bar met een grote open ruimte. Het was gezellig druk maar het personeel leek hier niet geheel op voorbereid. De bediening was hierdoor wat traag maar zeer vriendelijk.
Het eten was lekker, maar niet speciaal. Het glutenvrije brood was echter niet heel smakelijk.

Positief: Gezellig druk, vriendelijke bediening, glutenvrij brood beschikbaar
Negatief: extra kosten op de rekening (+€1,90!) voor glutenvrij brood.
--------------
Usine is a spacious restaurant/bar. It was busy and the staff wasn't really prepared for the amount of people so service was a bit slow. The staff was very friendly though.
The food was nice, but not really special. The gluten free bread however was not really tasty.

Positive: spacious, nice staff, gluten free bread available
Negative: extra charge on the bill (+€1,90!) for gluten free bread

Gegeten op 17 november 2015

rob491

Laatste x dat ik daar heb gegeten. Smakeloze vis, niet te kauwen stuk vlees. Bah! Personeel leuk en voor een borrel kom ik zeker nog eens terug.

DrDutch

Top locatie en leuke industrial inrichting en kom er regelmatig voor een drankje, maar qua eten blijft het ver achter bij de prijs en pretenties. Usine blijft toch meer een lounge bar om gezellig wat te borrelen met vrienden, dan een restaurant om lekker te eten.

Gegeten op 30 september 2015

Richardpil

Vriendelijke bediening, ze waren snel en bekwaam. Het eten en de wijnen viel niks op aan te merken, het was lekker en de prijs mijn inziens waard.
Het decor is vooral een kwestie van smaak, mijn smaak was het. Het is een mooi geheel, waar goed is over nagedacht.

Gegeten op 4 september 2015

drewes55

Ik kom hier regelmatig eten en verbaas me eerlijk gezegd over de negatieve commentaren. Een restaurant beoordelen met een 3 beoordelen op basis van een tosti uit het café omdat er geen garnering bij zit????? In het algemeen kun je hier goed eten, noem het niet dineren, daar heb je andere gelegenheden voor. Relatief zijn de prijzen iets aan de hoge kant, dat wel. Bediening in het algemeen goed en correct, hoewel het soms onduidelijk is wie jou tafel bedient. Het decor past helemaal in het "nieuwe" Eindhoven als designstad door hergebruik van de voormalige lichttoren van Philips. Hopelijk komt het bourgondische stoofpotje dit najaar weer op de kaart.

Gegeten op 16 september 2015

weijenbp

Locatie is prima. Na 45 minuten wachten werd een tosti geserveerd zonder enige garnering en het bestelde gebak was men vergeten. Kwam bij het afrekenen. Kopje met koffie was zo klein, wist niet dar er zulke kleine kopjes bestonden. De rekening was wel echter voor een A-locatie. Terras graag mijden, er zijn voldoende andere locaties in de stad.

Gegeten op 22 augustus 2015

Schrijf zelf een recensie over Usine in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Usine. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.