a TripAdvisor company

1. Frans
  2. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 040 217 18 90

Lekker_Ehv

Voor en men babyshower met een groep dames geweest. Van tevoren was aangegeven dat er iemand noten allergie had en een ander zwangerschapsdiabetes en hier zou rekening mee worden gehouden. Dit viel echter enorm tegen, alleen de brie en zalm waren weg gelaten, maar dit was natuurlijk geen nette oplossing. Bij aankomst was de tafel nog niet klaar en de thee werd nauwelijks aangevuld, moest meerdere keren naar worden gevraagd.

Ton1

Houd je van een industrieel decor dan moet je bij Usine zijn. Bediening OK en vriendelijk. Houd je van lekker eten met een goede prijs/kwaliteitverhouding dan kun je beter een ander adresje opzoeken. Caesar Cardini draait zich alsnog om in zijn graf bij het zien van de Caesarsalade van Usine. De Sauvignon huiswijn is ok. Geniet bij Usine van de entourage, drink een lekker glas wijn en eet iets waar weinig keuken aan te pas komt. Kroketten of zo.

Gegeten op 11 februari 2015

Yvonnef

Wij komen hier regelmatig want het ziet er zo goed en gezellig uit. Ligt ook lekker in centrum en is zo'n beetje altijd open. Bediening is tegenwoordig helemaal op orde. Wat eten betreft, ontbijt en lunch zijn lekker en goeie keuzes op de kaart. Hoewel ik deze winter zuurkoolgerecht miste, leuk toch zo'n Touch van gewone dingen op de kaart. Diner Is qua uitvoering minder. Ik heb al een paar keer droog vlees gehad de laatste tijd. Diner moet dus ook weer up-to-speed komen guys!

Gegeten op 31 december 2014

jos68

Lunch... 4 pers.
Ontvangst zeer attent en correct.

Ambiance ... Les Deux Magots of ...La Coupole ..(petit Paris..?) zeer geanimeerd..

Huiswijn €23 Sauvignon Blanc zeer eerlijk en vol van smaak.

De garnaalkroketten vooraf kwamen helaas niet uit Knokke, maar wel van Schmidt-zeevis dagelijks aangeleverd uit Rotterdam..!!

Hoofdgerecht; kabeljauwfilet met vers gebakken aardappeltjes en insalata mista was heerlijk.

De gesoigneerde koffie ..; de bescheiden afsluiter.

Usine is tegenwoordig een must (have been..) in Eindhoven.

Gegeten op 7 november 2014

JM007

Inefficiënte bediening op terras. (O.a. 2x teruglopen voor rekening, daarna pinautomaat: vraag dat dan meteen) Bittergarnituur vergeten. Binnen was service beter en vriendelijk. Inrichting is heel mooi gedaan.
Uitgebreide kaart, maar het eten was totaal smakeloos. €20 voor 6 suffe gamba's. Het stoofpotje was puur soepvlees in wat olie. Droog met enkel vet (de kanaaltjes er nog in). Paar boontjes naast het potje gekwakt. Korstige frietjes, en slablaadjes in een potje geduwd. Niet vaak zo slecht eten gehad. De prijs is daarnaast ook nog eens hoog, nog los van de belabberde kwaliteit. De ober ingelicht over onze onvrede: geen actie hierop helaas. Ik kom hier nooit meer.

Gegeten op 18 oktober 2014

lianne15

Wij waren er voor het avondeten. De kaart beloofd veel en er staan hele lekkere gerechten tussen. De uitvoering was een stuk minder. De vitello tonato was heel droog en smaakloos, en ook de hoofdgerechten waren niet spannend. Saaie gekookte groenten zonder saus en een zielig blaadje verpieterde veldsla en een heel klein bakje frietjes dat je met zijn tweeën moet delen. Ik had het stoofpotje en deze was echt ontzettend zout en veel te dun. Wij hebben gauw afgerekend en zijn naar een fastfoodrestaurant gegaan.

Gegeten op 27 september 2014

ivo24

afgelopen vrijdag heerlijk samen met mijn vrouw geluncht bij USINE.
ze hebben een lekker gevarieerde kaart maar voor ieder wat wils. Mijn vrouw had de club-sandwich en ik het uitgebreide ontbijt (tot 12u). Alles samen gedeeld en we hebben echt genoten. Alleen de kipfilet was wat droog, maar verder niets te klagen.

Usine is voor mij een plek om lekker ontspannen te genieten van je gezelschap. Sfeer is relaxt en je kunt er lekker uitgebreid tafelen.

Gegeten op 22 augustus 2014

areuser

Usine is geen hoogvlieger op culinair gebied maar voor een jong gezin een alternatief.
De bediening is altijd vlot & vriendelijk maar de prijs-kwaliteitsverhouding is wat scheef.
We komen gemiddeld eens per week bij Usine om even te lunchen of wat te drinken en het is altijd goed. Kinderen hebben de ruimte, mogen zichzelf zijn en men is niet verbaasd als mijn dochter even komt vragen om een rietje voor haar drinken. Daarnaast is het een groot voordeel van Usine dat, als met vrienden bij Usine gaan eten, je tot erg laat na kan tafelen. Verwacht geen culinaire wonderen van Usine. Maar als het is een ideale plek om even bij te praten met vrienden.

Gegeten op 14 augustus 2014

simontic

Eerst 's middags geluncht in een ruimte die zijn weerga niet kent. Wat een totale verassing in het Eindhovense. Twee prima salades, Niçoise en Tonijn. Erg lekker en, niet onbelangrijk, ruime porties. Nieuwsgierig geworden naar meer, besloten om 's avonds te gaan dineren. De recensie op Iens deed ons twijfelen. Maar waarom zat het dan afgeladen vol? En dat al om een uur of zes. Vriendelijk naar een prachtige plek midden in de zaal gebracht. Mooie keuze uit de wijn. Vooraf geroosterde groenten en gegrilde sardientjes. Top. Daarna lamsbiefstukjes en tonijn van de gril. Gewoon erg lekker. Ondertussen zagen we een constante aanvoer van nieuwe gasten. Logistiek een sterk staaltje om het iedereen naar de zin te maken. We deden een weekendje Eindhoven. Had wat langer gemogen en dan waren we zeker nog een keertje naar Usine gegaan. Echt wel.

Gegeten op 30 mei 2014

Kim_de_Haan

Veel goede verhalen gehoord over dit restaurant. De sfeer is prachtig, industrie met toch veel warmte. De service was niet goed, geen ontvangst en het was duidelijk dat er geen wijken waren verdeeld (het was 13.00 ´s middags). Het eten dat wij hadden was niet lekker, ik een risotto die erg mooi op de kaart stond maar de smaak combinatie zorgde ervoor dat het echt niet lekker was. bovendien was de risotto niet goed gemaakt, geen korrel

Gegeten op 4 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Usine in Eindhoven

Schrijf hieronder je recensie over Usine. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.