Perfecte sfeer

In dit hippe bruine eetcafé draait het allemaal om een ding: genieten. Niet alleen van heerlijk eten en drinken, maar ook van de fijne sfeer en goed gezelschap. Tijdens de Albert Heijn Spaaractieweken geniet je van een speciaal voor deze actie samengesteld 3-gangenkeuzemenu ter waarde van € 32,50! Wat een geweldige avond, je kan niet wachten tot je volgende bezoek!

ljv

Gezellige tent!
De bediening(dit zijn vooral vlotte meiden) werkt hard, maar neemt toch de tijd voor je. Knap gedaan! Speciale verzoekjes zijn geen enkel probleem.

Ik had op advies van de jongen (bedrijfsleider?) achter de bar de entrecote genomen en mijn vriendin de kipsate. Op mijn verzoek de saus apart, dat was geen enkel probleem. Het vlees was precies goed. Goede tip dus. En de kipsate was natuurlijk ook top.

De patatjes zijn lekker donkerbruin en knapperig. En onbeperkt!
De kwarktaart is mijn favorietje dessert!
Minpuntje, de wc mag ietwat worden aangekleed, die straalt niet de sfeer uit van de rest van het restaurant.

Leuk is dat de verjaardagen van gasten gevierd worden, er werd voor iemand happy birthday gedraaid en er kwamen desserts met sterretjesvuurwerk. Het is duidelijk dat de bediening de sfeer erg belangrijk vindt.

Samengevat: goede prijs kwaliteit verhouding, goede vlotte en vrolijke bediening, lekker eten, goede sfeer.

Gegeten op 1 april 2014

Nibor68
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gezellig zaakje om te zien maar de kwaliteit van het eten kan beter. Voorgerechten waren prima maar de biefstuk en lamsvlees van de hoofdgerechten waren erg stug. Bediening vlot en vriendelijk.

EvertM
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon een leuk gezellig eetcaf? waar je met je gezinnetje prima kan eten. Men houdt terdege rekening met de kinderen, en zorgt ervoor dat zij het ook naar hun zin hebben.

Het eten is voor een eetcaf? prima te doen, zo te proeven lijkt het op een hoog zakjes en pakjes gehalte.. maar op zich geeft dat voor een eetcaf? niet. Het stukje lamsvlees wat we laatst hadden was gewoon goed en lekker

Gegeten op 22 april 2013

Liefhebbereaa
  • Recensies in de laatste twee jaar

Laatst voor de tweede keer gegeten hier. Lijkt een onooglijk eetcafe van buiten, maar binnen is er voldoende sfeer en vriendelijke bediening die pro-actief meedenkt. Dat schort er nog wel eens aan, ook in 'betere' restaurants. Ivm de Australische themaweken aan de kangoeroeburger en biefstuk gegaan. als verwacht een beetje taai maar verder erg lekker. En onbeperkt frites en aardappeltjes. Wij komen lopen zeker nog een keer binnen!

Gegeten op 18 januari 2013

mflaton
  • Recensies in de laatste twee jaar

Met 3 personen gegeten zonder reservering maar toch snel plaats. Goede prijs/kwaliteit met vriendelijke bediening.
Opmerking van de bar (bedrijfsleider??) dat we meer drankjes moesten bestellen i.p.v. water kwam erg vreemd over! Er was 1 wijn besteld, met de opmerking dat we later meer wilden bestellen, wat volgende de vriendelijke bediening geen probleem was..

Gegeten op 3 januari 2013

cb40
  • Recensies in de laatste twee jaar

Prima gegeten, we hadden gekozen voor het wildmenu, heerlijk met div. garnituur, ontzettend vriendelijke bediening, het is alleen wat donker in de zaak iets meer verlichting zou prettig zijn.

Gegeten op 30 oktober 2012

dieneke1
  • Recensies in de laatste twee jaar

Op het laatste moment gereserveerd en er was nog plek voor twee. Het restaurant is altijd zeer druk bezocht. Op een woensdag is de sliptong onbeperkt en daar koos ik ook voor. Heerlijk bereide sliptong met onbeperkt salade en patat. De bediening is zeer positief en vriendelijk. We komen graag in dit restaurant. Heeft wat meer het decor van een bruin cafe. Gezellig eten kan je er. Niet altijd even culinair of heel goed eten, maar voor een leuke prijs kan je je er een avond redelijk goed en gezellig eten.

Gegeten op 10 oktober 2012

proeverij10

• Uitstekend

druk bezocht eetcafe in maassluis. Wij hebben de steak Hofnar op en het vlees is van uitstekende kwaliteit. mooie vlotte meiden in de bediening.gezelligheid voerde de boventoon. heb voor mijn verjaardag al gereserveerd. een aanrader dus.

perry meer

• Slecht

neuh dit is geen biefstuk, dit is een verloren kiloknaller uit de supermarkt van de overkant
daar zit ik niet voor in een restaurant, dit is toch een restaurant
mijn tafelgenoot en ik keken elkaar aan; gaan wij dit opeten?
dacht het niet, hand omhoog en het Meisje erbij; wij vinden de biefstuk niet lekker
borden weg, even wachten op een nieuwe

dan weer hetzelfde laken aan pak,
een dun zielig verwrongen stukje ellende
het Meisje en nu een Jongeman erbij vertel ik; laat maar gaan het lukt niet
wat een sluwe oplichter is de eigenaar van deze zaak,
hij zou eens kwaliteit moeten inkopen

arme kok, arme bediening zo te moeten werken,
en niet op de laatste plaats arme gasten
dag tot ziens Hofnar het was een misplaatste grap

Barney8

• Goed

Deze week nog een keer terug gegaan naar de Hofnar. Dit keer betere bediening en goed eten. De spies bevatte malse stukjes vlees en de rest was ook prima. De sfeer was gezellig en ongedwongen.

Schrijf zelf een recensie over de Hofnar in Maassluis

Schrijf hieronder je recensie over de Hofnar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!