Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.
  • foto's van de Hofnar in Maassluis - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 590 14 94

Perfecte sfeer

In dit hippe bruine eetcafé draait het allemaal om een ding: genieten. Niet alleen van heerlijk eten en drinken, maar ook van de fijne sfeer en goed gezelschap. Tijdens de Albert Heijn Spaaractieweken geniet je van een speciaal voor deze actie samengesteld 3-gangenkeuzemenu ter waarde van à 32,50! Wat een geweldige avond, je kan niet wachten tot je volgende bezoek!

cb40

Eerder bezocht maar nu prachtig verbouwd tot een mooie, gezellige zaak met een trendy uitstraling. Bediening nog steeds super vriendelijk en gastvrij.
Kaart is wat aangepast met leuke gerechten maar op maandag geldt nog steeds onbeperkt spareribs voor € 10.00 wat een een aantal tafelgenoten van mij bestelden en bij konden bestellen. Prima keuze volgens hun met heerlijke frieten erbij en verschillende marinades. Zelf gekozen voor varkensmedaillons met brie wat ook een perfecte keuze was. Heerlijke koffie en nagerechten kortom TOP.

Gegeten op 13 oktober 2014

Btje

We hebben gisteren weer heerlijk gegeten,de spareribs waren weer super !! Snitzel tournedos kipfilet en varkenshaas ook top..alleen jammer dat er geen warme knoflook saus meer gereserveerd word die was altijd super lekker !! De bediening zeer vriendelijk en snel !

Gegeten op 29 september 2014

eten1744

Aangenaam verrast. Niet verwacht dat het eten zo lekker zou zijn. Niets op aan te merken vooral zo doorgaan. Personeel is kordaat en vriendelijk.

Gegeten op 1 juli 2014

erik138

Gewoon? Nee buitengewoon vlotte en nette bediening. Gezellig en correct. Het eten was goed even als de grote van de porties.
De prijzen zijn zoals al jaren heel heel netjes . Ga zo Door Hofnar en Hofnarrinnen! !!

Gegeten op 9 juni 2014

ljv

Gezellige tent!
De bediening(dit zijn vooral vlotte meiden) werkt hard, maar neemt toch de tijd voor je. Knap gedaan! Speciale verzoekjes zijn geen enkel probleem.

Ik had op advies van de jongen (bedrijfsleider?) achter de bar de entrecote genomen en mijn vriendin de kipsate. Op mijn verzoek de saus apart, dat was geen enkel probleem. Het vlees was precies goed. Goede tip dus. En de kipsate was natuurlijk ook top.

De patatjes zijn lekker donkerbruin en knapperig. En onbeperkt!
De kwarktaart is mijn favorietje dessert!
Minpuntje, de wc mag ietwat worden aangekleed, die straalt niet de sfeer uit van de rest van het restaurant.

Leuk is dat de verjaardagen van gasten gevierd worden, er werd voor iemand happy birthday gedraaid en er kwamen desserts met sterretjesvuurwerk. Het is duidelijk dat de bediening de sfeer erg belangrijk vindt.

Samengevat: goede prijs kwaliteit verhouding, goede vlotte en vrolijke bediening, lekker eten, goede sfeer.

Gegeten op 1 april 2014

Nibor68

Gezellig zaakje om te zien maar de kwaliteit van het eten kan beter. Voorgerechten waren prima maar de biefstuk en lamsvlees van de hoofdgerechten waren erg stug. Bediening vlot en vriendelijk.

EvertM

Gewoon een leuk gezellig eetcaf? waar je met je gezinnetje prima kan eten. Men houdt terdege rekening met de kinderen, en zorgt ervoor dat zij het ook naar hun zin hebben.

Het eten is voor een eetcaf? prima te doen, zo te proeven lijkt het op een hoog zakjes en pakjes gehalte.. maar op zich geeft dat voor een eetcaf? niet. Het stukje lamsvlees wat we laatst hadden was gewoon goed en lekker

Gegeten op 22 april 2013

Liefhebbereaa

Laatst voor de tweede keer gegeten hier. Lijkt een onooglijk eetcafe van buiten, maar binnen is er voldoende sfeer en vriendelijke bediening die pro-actief meedenkt. Dat schort er nog wel eens aan, ook in 'betere' restaurants. Ivm de Australische themaweken aan de kangoeroeburger en biefstuk gegaan. als verwacht een beetje taai maar verder erg lekker. En onbeperkt frites en aardappeltjes. Wij komen lopen zeker nog een keer binnen!

Gegeten op 18 januari 2013

mflaton

Met 3 personen gegeten zonder reservering maar toch snel plaats. Goede prijs/kwaliteit met vriendelijke bediening.
Opmerking van de bar (bedrijfsleider??) dat we meer drankjes moesten bestellen i.p.v. water kwam erg vreemd over! Er was 1 wijn besteld, met de opmerking dat we later meer wilden bestellen, wat volgende de vriendelijke bediening geen probleem was..

Gegeten op 3 januari 2013

cb40

Prima gegeten, we hadden gekozen voor het wildmenu, heerlijk met div. garnituur, ontzettend vriendelijke bediening, het is alleen wat donker in de zaak iets meer verlichting zou prettig zijn.

Gegeten op 30 oktober 2012

Schrijf zelf een recensie over de Hofnar in Maassluis

Schrijf hieronder je recensie over de Hofnar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.