• foto's van de Hofnar in Maassluis - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 010 590 14 94

Perfecte sfeer

In dit hippe bruine eetcafé draait het allemaal om een ding: genieten. Niet alleen van heerlijk eten en drinken, maar ook van de fijne sfeer en goed gezelschap. Tijdens de Albert Heijn Spaaractieweken geniet je van een speciaal voor deze actie samengesteld 3-gangenkeuzemenu ter waarde van à 32,50! Wat een geweldige avond, je kan niet wachten tot je volgende bezoek!

thun

Via online reservering

Lekker gegeten tijdens de Australië dagen. Leuk om eens wat anders te proberen. Bediening is netjes en het interieur is zeker opgeknapt na de verbouwing.

Gegeten op 31 januari 2015

Omaatjuh

Begin januari heb ik daar gegeten en het vegetarisch menu is uiterst teleurstellend. Er staan 2 menu's op de kaart en allebei worden ze bereid met geitenkaas. Niet iedereen lust dat. De lasagne was al voorbereid en daar kon niets aan veranderd worden. Dus het werd een gerecht in filodeeg met mozzarella en div groentes en paddestoelen. Het zag er mooi uit maar toen ik het opensneed was er geen paddestoel te bekennen en er zaten grote stukken, 5 cm, prei en broccoli roosjes en grote stukken winterpeen in. De groente was niet eens voor gegaard en ik heb de serveerster geroepen dat het niet te eten was. Het gerecht ging terug en de andere gerechten van degene die aan mijn tafel zaten werden ook meegenomen. Na een kwartier werd alles weer opgediend. Toen ik het opensneed, zaten nog steeds die rauwe stukken prei van 5 cm en de stukken winterwortel en een enkele paddenstoel. Er zat geen smaak aan en de prei was niet te kauwen. Het leek wel gras. Ik heb het laten staan en ik heb gewacht tot iedereen klaar was. We hebben gelijk afgerekend en zijn weggegaan. Ik ben helemaal klaar met de Hofnar in Maassluis. Jammer dat er voor mensen die geen vlees eten zo'n minimale menu keus is. Beide menu's met geitenkaas bereid en de keuze van groentes is maar wat uit de kast getrokken. Jammer.

Gegeten op 17 januari 2015

Rbuter

Via online reservering

Wij hebben met z'n vieren gegeten : vegetarisch, zalm en sliptongetjes. Het was prima verrzorgd. De bediening is erg toegankelijk en gezellig. Pluim berdiend. Doordat je denkt dat je ook in een bar zit is de sfeer heel ongedwongen. Leuk opgeknapt.

Gegeten op 1 december 2014

robr

Gisteren wezen eten met het gezin. We vonden het gezellig maar het was té rumoerig, veel kinderen die heen en weer, herrie makend, rennen tussen tafels en speelhoek (het leek hierdoor wel een speeltuin). Kwaliteit van het eten is goed maar voor de kwaliteit die ze bieden helaas te prijzig. Voorgerecht Parmaham (3 plakjes met 3 stukjes meloen) voor een tientje, Koffie Complét (dubbele espresso met minuscule stukjes gebak uit de koelkast) voor € 7,5... Denk dat we nog wel eens terugkomen maar dan voor een avond onbeperkt spareribs eten (die namelijk erg lekker zijn) zonder voor of nagerecht. Tot slot; anno 2014 en geen kraanwater serveren omdat - volgens (overigens prima) bediening - de prijzen van de frisdrank aan de lage kant zijn in vergelijking met andere horeca kan écht niet meer.

Gegeten op 26 oktober 2014

gmf4

Via online reservering

Prima gelegenheid om met de kids lekker uit eten te gaan. Goede prijskwaliteit verhouding. Vrolijke vlotte bediening en enorm kindvriendelijk.

Gegeten op 24 oktober 2014

cb40

Eerder bezocht maar nu prachtig verbouwd tot een mooie, gezellige zaak met een trendy uitstraling. Bediening nog steeds super vriendelijk en gastvrij.
Kaart is wat aangepast met leuke gerechten maar op maandag geldt nog steeds onbeperkt spareribs voor € 10.00 wat een een aantal tafelgenoten van mij bestelden en bij konden bestellen. Prima keuze volgens hun met heerlijke frieten erbij en verschillende marinades. Zelf gekozen voor varkensmedaillons met brie wat ook een perfecte keuze was. Heerlijke koffie en nagerechten kortom TOP.

Gegeten op 13 oktober 2014

Btje

We hebben gisteren weer heerlijk gegeten,de spareribs waren weer super !! Snitzel tournedos kipfilet en varkenshaas ook top..alleen jammer dat er geen warme knoflook saus meer gereserveerd word die was altijd super lekker !! De bediening zeer vriendelijk en snel !

Gegeten op 29 september 2014

eten1744

Aangenaam verrast. Niet verwacht dat het eten zo lekker zou zijn. Niets op aan te merken vooral zo doorgaan. Personeel is kordaat en vriendelijk.

Gegeten op 1 juli 2014

Restaurant - 10 maanden geleden

Beste Meesterproever,

Bedankt voor de leuke recensie! Goed om te horen dat jullie een geslaagde avond hebben gehad! Wellicht tot een volgende keer.

Met gastvrije groet,

De Hofnar Maassluis

Meesterproever - 10 maanden geleden

Graag gedaan! En super leuk dat jullie deze reactie sturen.

erik138

Gewoon? Nee buitengewoon vlotte en nette bediening. Gezellig en correct. Het eten was goed even als de grote van de porties.
De prijzen zijn zoals al jaren heel heel netjes . Ga zo Door Hofnar en Hofnarrinnen! !!

Gegeten op 9 juni 2014

ljv

Gezellige tent!
De bediening(dit zijn vooral vlotte meiden) werkt hard, maar neemt toch de tijd voor je. Knap gedaan! Speciale verzoekjes zijn geen enkel probleem.

Ik had op advies van de jongen (bedrijfsleider?) achter de bar de entrecote genomen en mijn vriendin de kipsate. Op mijn verzoek de saus apart, dat was geen enkel probleem. Het vlees was precies goed. Goede tip dus. En de kipsate was natuurlijk ook top.

De patatjes zijn lekker donkerbruin en knapperig. En onbeperkt!
De kwarktaart is mijn favorietje dessert!
Minpuntje, de wc mag ietwat worden aangekleed, die straalt niet de sfeer uit van de rest van het restaurant.

Leuk is dat de verjaardagen van gasten gevierd worden, er werd voor iemand happy birthday gedraaid en er kwamen desserts met sterretjesvuurwerk. Het is duidelijk dat de bediening de sfeer erg belangrijk vindt.

Samengevat: goede prijs kwaliteit verhouding, goede vlotte en vrolijke bediening, lekker eten, goede sfeer.

Gegeten op 1 april 2014

Schrijf zelf een recensie over de Hofnar in Maassluis

Schrijf hieronder je recensie over de Hofnar. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.