a TripAdvisor company

Hazzebas

1. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 070 889 31 96

Anakin

(Ik begrijp dat mijn recensie heel erg afwijkt van voorgaanden. Ik kan niet uitleggen waarom.)

Zonnige dag op Scheveningen afgesloten met (onbeperkte) steengrill voor 2. Brood en kruidenboter vooraf (ciabatta, beter dan het stokbrood dat op meeste plekken geserveerd wordt) was lekker, maar erg veel. Onze gedachte was, gezien het feit dat tafels om ons heen veel minder leken te krijgen, dat men ons vol probeerde te krijgen zodat er niet teveel vlees gegeten werd, en hebben de schaal ook niet leeggemaakt.

Het steengrillen was op zich goed. Weinig patat, maar het vlees was van prima kwaliteit, en uiteindelijk hebben we aan de initiële schaal genoeg gehad, hoefden niet bij te bestellen.

Redelijke prijzen voor op die locatie. Zonder op de kaart te letten waren we onder de streep ongeveer evenveel kwijt als in een ander restaurant in een andere (niet-strand)plaats.

Enig echte nadeel: De muziek. Vervelende liedjes, en tijdens ons hoofdgerecht begon het bandje opnieuw... Ijsje ergens anders gegeten.

Gegeten op 9 augustus 2015

damsca

4,25 euro voor een ijsthee vind ik echt duur. De ijsthee smaakte ook een beetje anders dan de lipton ijsthee die ik gewend ben.
Heb hier niet echt gegeten (ben ik blij anders misschien ben ik meer geld kwijt).
Volgende keer ga ik gewoon een ijsthee bij de kurhaus bestellen.

Gegeten op 22 augustus 2015

matthias12

Na wat drankjes te hebben gedronken besloten we toch om hier te blijven eten , dat hadden we beter niet kunnen doen!
Het vlees was niet gaar de patat veel te zout , we vonden de tafels ook niet schoon binnen , ik vond het een blamage en het was ook nog eens aan de prijs , helaas moet ik mij dan ook aansluiten bij onder staande recensies , de service het decor en het belangrijkste het eten ,, we vonden het vlees er een beetje vreemd er uit zien , net of het al een hele tijd had gelegen kleur uiterlijk en opmaak echt niet goed .
Wij komen hier niet meer terug absoluut geen aanrader en nog aan de prijs ook

Gegeten op 11 juni 2015

phil3

na een dagje Scheveningen wilde wij leuk afsluiten met zoals aangegeven buiten op het bord steengrill onbeperkt 22 euro .. bij dit restaurant .
het duurde vrij lang met het bestellen , het leek wel of ze er geen zin in hadden , na dat ik de aandacht had gekregen kwam er eindelijk iemand , het duurde wel een alf uur voordat alles op tafel stond . we moesten bedelen om extra patat die er toch echt bij zat bij het menu .
De service was niet van hoge kwaliteit en het eten zeer smakeloos het vlees zat ook een rare kleur op de patatjes leek wel op karton kei hard ...
Steengril bord buiten stond niet op PP daar kwamen wij achter met afrekenen ( het stond op de kaart met hele kleine lettertjes pp!!!) , een mooie list dus om mensen naar binnen te lokken, al met al veel centjes kwijt voor weinig en ook slecht van kwaliteit eten
de koffie hebben we maar elders gehaald , we waren snel weg hier
zeer zeer ontevreden echt nóóit meer beh!

Gegeten op 4 juni 2015

thijs77

Onbeperkt spareribs gegeten met 5 man, volgens de menukaart " veel geprobeerd te evenaren".
Vreemd was al dat de voorkeur uitging om dit binnen te laten serveren.
Bediening leek redelijk op tijd te komen om eea op te nemen.
Onbeperkt spareribs dus, vlees zeer zeker los van bot, bijna pap...
Echter heel flauw van smaak.
Eerste schaal binnen vijf minuten leeg, bediening komt 10 min later vragen of we meer wilden... vervolgens duurt 20 min voordat volgende (veel kleinere schaaltje) komt met 5 halve spareribs.
Deze was in 3min op, vervolgens weer 10min wachten voor er weer iemand komt vragen...weer 20 volgende schaaltje 3min op..
En dit herhaalde zich nog 6 keer en toen was avond voorbij en magen niet vol

Gegeten op 25 mei 2015

rembar

Laat in de middag op het buitenterras gegeten bij dit restaurant op de boulevard van Scheveningen. Wij kozen voor een kleine hap (scholfilet met friet, sateh met friet en een kindermenu). Bediening was vriendelijk, behulpzaam en informeel.
Zoals eerder beschreven in andere recensies is de hoeveelheid friet die op de borden geserveerd wordt bedroevend weinig, een frietje of 10 zal erbij gelegen hebben. Daarnaast was tussen de friet door duidelijk de frituurolie in druppels zichtbaar, de friet zal waarschijnlijk direct uit de frituurpan op het bord zijn gedaan zonder goed uit te lekken. Kroepoek die bij de sateh werd geserveerd was duidelijk oud en taai. Volgens de serveerster was dat vreemd, want zij verzekerde mij ervan dat dit elke ochtend vers werd gebakken. Het stokje sateh zelf was gefrituurd, nog duidelijk zichtbaar aan het begin en einde van het stokje. De satehsaus was prima van smaak.
Samenvattend was het totale bezoek gemiddeld, maar de keuken kan echt nog wel wat verbetering gebruiken.

Gegeten op 17 oktober 2014

AadHoek

We hebben lekker gegeten bij Hazzebas voor de een vis en de ander vlees. Ondanks mooi weer met veel zon, hebben we "binnen" gegeten (vanwege zonnebrand) duidelijk hoorbaar was de keuken die was eerlijk gezegd een beetje luidruchtig. Verder was het eten prima, zo ook de prijs/kwaliteit verhouding. Zijn we weer eens in Scheveningen komen we graag nog een keer langs.

Gegeten op 30 juli 2014

joost1923

Afgelopen zondagmiddag met z,n vijven lekker gezeten en een paar drankjes gedaan en gegeten.
Ondanks wisselvallig weer prettig gezeten met de verwarming aan.
Keurig geholpen door 2 wat ouderen heren ( eigenaar en een werknemer?) met gevoel voor humor ondanks de regen en wind.
Persoonlijk vinden wij wat meer " ervaring " wel prettig, we komen dan ook zeker een keer terug om te eten.

Gegeten op 17 augustus 2014

barbera2

Het zag er gezellig uit dus daarom hier gaan eten. We kregen vrijwel meteen te drinken maar daarna werden we een hele tijd compleet genegeerd. Ik nam alleen een voorgerecht (salade caprese) en frietjes omdat kroketten niet meer besteld mochten na 1700 terwijl ze nog wel op het reclamebord aangeprezen stonden. De tomaat was echt smakeloos, en drie blaadjes basilicum was erg weinig. Daarnaast moest ik peper en zout zelf bij een ander tafeltjes gaan halen want werden weer genegeerd. De patat was wel oke maar heel weinig! Verder werd ik na kortaf behandeld te worden door het personeel tijdens het betalen nog even compleet onbeschoft behandeld. (Op bonnetje staat gastheer:Falon) Ik baal stevig van de 35 euro die ik hier heb besteed voor 2 pers. En ga hier niet weer heen.

Gegeten op 19 juli 2014

TheFons

Wienerschnitsel uit het 3 keuze menu besteld.
Taai en droog stuk vlees met een zeer vreemde smaak.
1 klein schaaltje patat voor 4 personen en mayonaise wat voor 1 persoon net genoeg was.
19,50 euro is niet veel, maar voor wat hier gereserveerd is dat veel te veel.
Daarnaast waren de toiletten erg vies!
Echt een afrader! Niet doen!

Gegeten op 12 juli 2014

Schrijf zelf een recensie over Hazzebas in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Hazzebas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.