Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Hazzebas

1. BBQ/grill

Hazzebas

1. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 070 889 31 96

joost1923

Afgelopen zondagmiddag met z,n vijven lekker gezeten en een paar drankjes gedaan en gegeten.
Ondanks wisselvallig weer prettig gezeten met de verwarming aan.
Keurig geholpen door 2 wat ouderen heren ( eigenaar en een werknemer?) met gevoel voor humor ondanks de regen en wind.
Persoonlijk vinden wij wat meer " ervaring " wel prettig, we komen dan ook zeker een keer terug om te eten.

Gegeten op 17 augustus 2014

barbera2

Het zag er gezellig uit dus daarom hier gaan eten. We kregen vrijwel meteen te drinken maar daarna werden we een hele tijd compleet genegeerd. Ik nam alleen een voorgerecht (salade caprese) en frietjes omdat kroketten niet meer besteld mochten na 1700 terwijl ze nog wel op het reclamebord aangeprezen stonden. De tomaat was echt smakeloos, en drie blaadjes basilicum was erg weinig. Daarnaast moest ik peper en zout zelf bij een ander tafeltjes gaan halen want werden weer genegeerd. De patat was wel oke maar heel weinig! Verder werd ik na kortaf behandeld te worden door het personeel tijdens het betalen nog even compleet onbeschoft behandeld. (Op bonnetje staat gastheer:Falon) Ik baal stevig van de 35 euro die ik hier heb besteed voor 2 pers. En ga hier niet weer heen.

Gegeten op 19 juli 2014

TheFons

Wienerschnitsel uit het 3 keuze menu besteld.
Taai en droog stuk vlees met een zeer vreemde smaak.
1 klein schaaltje patat voor 4 personen en mayonaise wat voor 1 persoon net genoeg was.
19,50 euro is niet veel, maar voor wat hier gereserveerd is dat veel te veel.
Daarnaast waren de toiletten erg vies!
Echt een afrader! Niet doen!

Gegeten op 12 juli 2014

Eierkamp

Helaas werden we misleid door een advertentiebord aan de buitenzijde van het pand.
Zonder de menu kaart te hebben gezien hebben we deze vlees-spiezen + friet besteld + ice tea.
Friethoeveelheid was minimaal (één klein schaaltje voor twee personen) en de vleesspiezen smaakten redelijk maar of bovengenoemde combinatie totaal 44 euro waard is...echt niet !!
We zijn thuis maar verder gaan eten.

Gegeten op 6 juli 2013

dick19

Vind de vorige reaktie zeer vreemd. Wij zaten er namelijk ook die avond en ik moet zeggen wij hebben fantastisch gegeten. wij waren met 6 personen en hadden een minder valide persoon bij ons. De bediening was zeer behulpzaam met tafels en stoelen opzij zetten zodat de rolstoel erbij kon etc. wij hebben ook met 3 prsonen gesteengrilled, de anderen hadden spareribs. Ik moet zeggen het eten was heerlijk geen oud vlees maar lekker gekruid we kregen 5 soorten en ruim voldoende we hebben zelfs 2x bijgekregen, nee van oud vlees is geen sprake geweest.
Ik zag dat de tafel met 4 personen achter ons zich wel ergerden maar die hadden al ruzie toen ze binnen kwamen. wij hadden dezelfde kelner (er was dr maar 1) en tegen ons was hij zeer vriendelijk. Ik vindt het niet terecht dat mensen die onderling ruzie hebben dit afreageren op het restaurant. de aanjager van het gezelschap was een vrouw die duidelijk de broek aanhad vreselijk je zal ermee getrouwd zijn.
Ja wij moesten ook mayonaise betalen, omdat wij dit extra besteld hebben. so what 1euro big deal. het ligt er net aan hoe je pet staat als je binnenkomt. Wij moesten 151eur afrekenen en hebben er 9 euro fooi bijgedaan. We kregen ook nog een waardebon voor koffie met lekkernij voor een volgende keer.
Hazzebas wij komen zeker weer heerlijk gegeten

Gegeten op 17 november 2012

Hetje009

Vandaag met vrienden wezen eten. Echt een afrader. Onbeperkt steengrillen is niet te eten, je zag aan het vlees dat het oud was. En de rauwe friet was ook niet echt aangrnaam. Daarnaast kon er werkelijk geen glimlach af bij de bediening, lieten ze drinken vallen en het vlees vallen over de tafel, zonder excuses. Ook een grote zwarte hond liep er rond in het restaurant en die schroomde zich niet om ook even een kijkje in de keuken te nemen. Waarnaast het rond uit schandalig is dat we €1,- moeten betalen voor een iniminibakje mayonaise. Wil je even opwarmen? Geen succes, bij Hazzebas houden ze namelijk geen rekening met de klanten die binnen zitten en stoken ze voor heel Scheveningen met de deur constant open. Hopelijk is de Liander hier wel blij mee. Het hebben van geen wisselgeld is bij Hazzebas blijkbaar normaal. Wat een domper!!

hatsjikidee

• Goed

prima sate gegeten ( 2 grote goedgevulde stokjes) De sate was erg lekker en de patat prima. Mijn vrouw had een spareribmenu. Was erg lekker en 3 lekkere sausjes erbij. Ook de garni was goed. Vooraf nog goedgevuld mandje brood erbij besteld. En veel keuze uit lekkere belgische biertjes!! Ook aardige attente bediening. Aanrader en voor herhaling vatbaar!!!

duckie

• Uitstekend

• Uitstekend

Dit restaurant behoord tot 1 van de beste! Het eten is er heerlijk en zowel de eigenaar als de bediening zijn altijd gezellig, snel en in voor een geintje op z'n tijd.
Ik kom hier al jarenlang regelmatig en elke keer is het weer top!

krieltje

• Goed

We hebben er heerlijk gesteengrilld,we hadden echt meer dan genoeg.
En de frieten waren echt heerlijk.En het personeel is echt super gemotiveert om je een leuke avond te bezorgen.Dus ik begrijp echt niks van al het negatieve commentaar,zijn zeker niks gewent.

Vleesje

• Slecht

• Slecht

Deze tent is een ramp!!!
Onbeperkt steengrillen en/of kip eten.
Echter toen wij wilden bestellen gaf bediening aan dat onbeperkt niet mogelijk was.
Vanwege drukte. Konden wel wat extra krijgen maar een keer bestellen
Vervolgens dik uur wachten tot er uberhaupt wat kwam.
Geen excuses maar "Tja, het is nu eenmaal druk"
Vermijden dus deze tent . Zeker in hoogseizoenm op hoogtij dagen

Schrijf zelf een recensie over Hazzebas in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Hazzebas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.