Hazzebas

• 7.5

• 7.4

Eierkamp
  • Recensies in de laatste twee jaar

Helaas werden we misleid door een advertentiebord aan de buitenzijde van het pand.
Zonder de menu kaart te hebben gezien hebben we deze vlees-spiezen + friet besteld + ice tea.
Friethoeveelheid was minimaal (één klein schaaltje voor twee personen) en de vleesspiezen smaakten redelijk maar of bovengenoemde combinatie totaal 44 euro waard is...echt niet !!
We zijn thuis maar verder gaan eten.

Gegeten op 6 juli 2013

dick19
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vind de vorige reaktie zeer vreemd. Wij zaten er namelijk ook die avond en ik moet zeggen wij hebben fantastisch gegeten. wij waren met 6 personen en hadden een minder valide persoon bij ons. De bediening was zeer behulpzaam met tafels en stoelen opzij zetten zodat de rolstoel erbij kon etc. wij hebben ook met 3 prsonen gesteengrilled, de anderen hadden spareribs. Ik moet zeggen het eten was heerlijk geen oud vlees maar lekker gekruid we kregen 5 soorten en ruim voldoende we hebben zelfs 2x bijgekregen, nee van oud vlees is geen sprake geweest.
Ik zag dat de tafel met 4 personen achter ons zich wel ergerden maar die hadden al ruzie toen ze binnen kwamen. wij hadden dezelfde kelner (er was dr maar 1) en tegen ons was hij zeer vriendelijk. Ik vindt het niet terecht dat mensen die onderling ruzie hebben dit afreageren op het restaurant. de aanjager van het gezelschap was een vrouw die duidelijk de broek aanhad vreselijk je zal ermee getrouwd zijn.
Ja wij moesten ook mayonaise betalen, omdat wij dit extra besteld hebben. so what 1euro big deal. het ligt er net aan hoe je pet staat als je binnenkomt. Wij moesten 151eur afrekenen en hebben er 9 euro fooi bijgedaan. We kregen ook nog een waardebon voor koffie met lekkernij voor een volgende keer.
Hazzebas wij komen zeker weer heerlijk gegeten

Gegeten op 17 november 2012

Hetje009
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag met vrienden wezen eten. Echt een afrader. Onbeperkt steengrillen is niet te eten, je zag aan het vlees dat het oud was. En de rauwe friet was ook niet echt aangrnaam. Daarnaast kon er werkelijk geen glimlach af bij de bediening, lieten ze drinken vallen en het vlees vallen over de tafel, zonder excuses. Ook een grote zwarte hond liep er rond in het restaurant en die schroomde zich niet om ook even een kijkje in de keuken te nemen. Waarnaast het rond uit schandalig is dat we €1,- moeten betalen voor een iniminibakje mayonaise. Wil je even opwarmen? Geen succes, bij Hazzebas houden ze namelijk geen rekening met de klanten die binnen zitten en stoken ze voor heel Scheveningen met de deur constant open. Hopelijk is de Liander hier wel blij mee. Het hebben van geen wisselgeld is bij Hazzebas blijkbaar normaal. Wat een domper!!

hatsjikidee

• Goed

prima sate gegeten ( 2 grote goedgevulde stokjes) De sate was erg lekker en de patat prima. Mijn vrouw had een spareribmenu. Was erg lekker en 3 lekkere sausjes erbij. Ook de garni was goed. Vooraf nog goedgevuld mandje brood erbij besteld. En veel keuze uit lekkere belgische biertjes!! Ook aardige attente bediening. Aanrader en voor herhaling vatbaar!!!

duckie

• Uitstekend

Dit restaurant behoord tot 1 van de beste! Het eten is er heerlijk en zowel de eigenaar als de bediening zijn altijd gezellig, snel en in voor een geintje op z'n tijd.
Ik kom hier al jarenlang regelmatig en elke keer is het weer top!

krieltje

• Goed

We hebben er heerlijk gesteengrilld,we hadden echt meer dan genoeg.
En de frieten waren echt heerlijk.En het personeel is echt super gemotiveert om je een leuke avond te bezorgen.Dus ik begrijp echt niks van al het negatieve commentaar,zijn zeker niks gewent.

Vleesje

• Slecht

Deze tent is een ramp!!!
Onbeperkt steengrillen en/of kip eten.
Echter toen wij wilden bestellen gaf bediening aan dat onbeperkt niet mogelijk was.
Vanwege drukte. Konden wel wat extra krijgen maar een keer bestellen
Vervolgens dik uur wachten tot er uberhaupt wat kwam.
Geen excuses maar "Tja, het is nu eenmaal druk"
Vermijden dus deze tent . Zeker in hoogseizoenm op hoogtij dagen

Amberke1990

• Slecht

Na firte met kipsate te hebben besteld, komen ze even later aanzetten met een halve portie friet en een doormidden gesneden schnitzel. Aangezien mijn honger zo groot was heb ik niet alsnog gevraagd om kipsate en mn maaltijd opgegeten. Aangezien een gerecht 9,75 kost, we met zn 2en waren en beiden 1 drankje hadden gehad, was 28 euro nogal een hoge prijs, zeker voor een halve portie! bleek dat cola en bier beiden 3,50 kosten en mayonais, waar niet om was gevraagd, per minibakje 1 euro extra. Uiteraard de ober in zn gezicht uitgelachen, maar die reageerde ook als een schaap.

Prima als ze hoge prijzen rekenen op zo'n locatie, maar men heeft wel het recht om een volle maaltijd te krijgen. Bovendien is het absurd dat je in een restaurant een doormidden gesneden schnitzel krijgt, zeker wanneer je om kipsate hebt gevraagd. Verder is een euro rekenen voor mayo waar men niet om heeft gevraagd idioot.

Nooit hier heen gaan dus, want het zijn een stel afzetters

christaatje

• Goed

We komen elk jaar eten , en we gaan altijd tevreden weg goed eten , en de bediening is ook prima ,

Fam Stelte uit utrecht .

• Uitstekend

We waren met 12 personen en hadden niet gereserveerd, ondanks dat werd er toch een tafel geregeld en we werden uitstekend bediend. komplimenten voor de koks die toch redelijk snel het eten op tafewl kregen.
We hebben allemaal uitstekend gegeten en alles was zeer vers. De spareribs waren echt toppie!Ook de bediening was geweldig! Volgende keer zeker weer! Nog bedankt jongens

Schrijf zelf een recensie over Hazzebas in Scheveningen

Schrijf hieronder je recensie over Hazzebas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!