a TripAdvisor company

Hazzebas

1. BBQ/grill
  1. Toon telefoonnummer 070 889 31 96

angelique188

Bij het restaurant wordt er op diverse borden reclame gemaakt dat je er onbeperkt kan eten, helaas bleek dit afgelopen vrijdag niet zo te zijn! Dit maakte de serveerster pas duidelijk na het brengen van onze drankjes. Bediening is onbeschoft en waren ons herhaaldelijk aan het weg kijken. Het restaurant was overigens niet eens vol. De bestelde spareribs waren overigens matig, werd ook niet warm geserveerd de eerste keer. De bijbehorende friet is absoluut niet te doen!

Gegeten op 19 augustus 2016

patricia212

Droge carpaccio, geen dressing, geen smaak. Daarbij werd droog brood geserveerd. Biefstuk medium besteld, doorbakken gekregen met de verkeerde saus er bij. Kortom veel te duur voor wat je krijgt. 4 cola, carpaccio, roze garnalen cocktail, 2 kogelbiefstuk 72 euro. Bediening wel erg vriendelijk, en een mooie lokatie. Door het slechte eten komen wij alleen niet meer terug.

Gegeten op 16 april 2016

djesaya

Niet te eten, eerste rondje spareribs was te doen daarna kregen we n tweede ronden want het was onbeperkt, klaar gemaakt zonder marinade/saus super droog en de patat was ook echt vies.. Raad het niemand aan,

Gegeten op 9 april 2016

Draakje1990

Wat een domper, steengrillen zogenaamd onbeperkt , droog vlees krijg je dan om te grillen en mocht je bij willen bestellen moet het tot aan het laatste stukje helemaal op zijn en dan ook al is het niet druk moet je alsnog lang wachten op een tweede ronde, personeel die dit maar gewoon vond en niet meedenkend overkwam. Voor het interieur kwamen we al niet, maar voor het steengrillen. Slechte ervaring

Gegeten op 2 oktober 2015

Anakin

(Ik begrijp dat mijn recensie heel erg afwijkt van voorgaanden. Ik kan niet uitleggen waarom.)

Zonnige dag op Scheveningen afgesloten met (onbeperkte) steengrill voor 2. Brood en kruidenboter vooraf (ciabatta, beter dan het stokbrood dat op meeste plekken geserveerd wordt) was lekker, maar erg veel. Onze gedachte was, gezien het feit dat tafels om ons heen veel minder leken te krijgen, dat men ons vol probeerde te krijgen zodat er niet teveel vlees gegeten werd, en hebben de schaal ook niet leeggemaakt.

Het steengrillen was op zich goed. Weinig patat, maar het vlees was van prima kwaliteit, en uiteindelijk hebben we aan de initiële schaal genoeg gehad, hoefden niet bij te bestellen.

Redelijke prijzen voor op die locatie. Zonder op de kaart te letten waren we onder de streep ongeveer evenveel kwijt als in een ander restaurant in een andere (niet-strand)plaats.

Enig echte nadeel: De muziek. Vervelende liedjes, en tijdens ons hoofdgerecht begon het bandje opnieuw... Ijsje ergens anders gegeten.

Gegeten op 9 augustus 2015

damsca

4,25 euro voor een ijsthee vind ik echt duur. De ijsthee smaakte ook een beetje anders dan de lipton ijsthee die ik gewend ben.
Heb hier niet echt gegeten (ben ik blij anders misschien ben ik meer geld kwijt).
Volgende keer ga ik gewoon een ijsthee bij de kurhaus bestellen.

Gegeten op 22 augustus 2015

matthias12

Na wat drankjes te hebben gedronken besloten we toch om hier te blijven eten , dat hadden we beter niet kunnen doen!
Het vlees was niet gaar de patat veel te zout , we vonden de tafels ook niet schoon binnen , ik vond het een blamage en het was ook nog eens aan de prijs , helaas moet ik mij dan ook aansluiten bij onder staande recensies , de service het decor en het belangrijkste het eten ,, we vonden het vlees er een beetje vreemd er uit zien , net of het al een hele tijd had gelegen kleur uiterlijk en opmaak echt niet goed .
Wij komen hier niet meer terug absoluut geen aanrader en nog aan de prijs ook

Gegeten op 11 juni 2015

phil3

na een dagje Scheveningen wilde wij leuk afsluiten met zoals aangegeven buiten op het bord steengrill onbeperkt 22 euro .. bij dit restaurant .
het duurde vrij lang met het bestellen , het leek wel of ze er geen zin in hadden , na dat ik de aandacht had gekregen kwam er eindelijk iemand , het duurde wel een alf uur voordat alles op tafel stond . we moesten bedelen om extra patat die er toch echt bij zat bij het menu .
De service was niet van hoge kwaliteit en het eten zeer smakeloos het vlees zat ook een rare kleur op de patatjes leek wel op karton kei hard ...
Steengril bord buiten stond niet op PP daar kwamen wij achter met afrekenen ( het stond op de kaart met hele kleine lettertjes pp!!!) , een mooie list dus om mensen naar binnen te lokken, al met al veel centjes kwijt voor weinig en ook slecht van kwaliteit eten
de koffie hebben we maar elders gehaald , we waren snel weg hier
zeer zeer ontevreden echt nóóit meer beh!

Gegeten op 4 juni 2015

thijs77

Onbeperkt spareribs gegeten met 5 man, volgens de menukaart " veel geprobeerd te evenaren".
Vreemd was al dat de voorkeur uitging om dit binnen te laten serveren.
Bediening leek redelijk op tijd te komen om eea op te nemen.
Onbeperkt spareribs dus, vlees zeer zeker los van bot, bijna pap...
Echter heel flauw van smaak.
Eerste schaal binnen vijf minuten leeg, bediening komt 10 min later vragen of we meer wilden... vervolgens duurt 20 min voordat volgende (veel kleinere schaaltje) komt met 5 halve spareribs.
Deze was in 3min op, vervolgens weer 10min wachten voor er weer iemand komt vragen...weer 20 volgende schaaltje 3min op..
En dit herhaalde zich nog 6 keer en toen was avond voorbij en magen niet vol

Gegeten op 25 mei 2015

rembar

Laat in de middag op het buitenterras gegeten bij dit restaurant op de boulevard van Scheveningen. Wij kozen voor een kleine hap (scholfilet met friet, sateh met friet en een kindermenu). Bediening was vriendelijk, behulpzaam en informeel.
Zoals eerder beschreven in andere recensies is de hoeveelheid friet die op de borden geserveerd wordt bedroevend weinig, een frietje of 10 zal erbij gelegen hebben. Daarnaast was tussen de friet door duidelijk de frituurolie in druppels zichtbaar, de friet zal waarschijnlijk direct uit de frituurpan op het bord zijn gedaan zonder goed uit te lekken. Kroepoek die bij de sateh werd geserveerd was duidelijk oud en taai. Volgens de serveerster was dat vreemd, want zij verzekerde mij ervan dat dit elke ochtend vers werd gebakken. Het stokje sateh zelf was gefrituurd, nog duidelijk zichtbaar aan het begin en einde van het stokje. De satehsaus was prima van smaak.
Samenvattend was het totale bezoek gemiddeld, maar de keuken kan echt nog wel wat verbetering gebruiken.

Gegeten op 17 oktober 2014

Schrijf zelf een recensie over Hazzebas in Den Haag

Schrijf hieronder je recensie over Hazzebas. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.