• foto's van Aan de Linde in Valkenburg - 1

• 8.3 10 41

• 8.6

• 8.4

Culinair walhalla voor bourgondiërs

Culinair vakmanschap ontmoet het typisch Limburgse 'joie de vivre'. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de prachtige smaken die de Frans-mediterrane keuken te bieden heeft met een historisch uitzicht hebt op Kasteel Den Dalder. Verder bijzonder gastvrije en professionele bediening die alles onder controle heeft.

Geertjuh
  • Recensies in de laatste twee jaar

Dit is een echte aanrader, eten is goed/heerlijk, sfeer is ongedwongen en gezellig maar wel netjes!

Een hele goede prijs kwaliteit verhouding en erg attent personeel!

Wij komen uit Amsterdam en dit was precies waar we naar op zoek waren, Bourgondisch en gastvrij!

MyrtheMarieke
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijke plek om uitgebreid te dineren (aanrader: hoenderfilet). Mooie afwisseling van het soms iets te drukke toeristisch Valkenburg om de hoek. Ik ben best veeleisend als het om chocolademousse gaat, maar hier is het dik in orde. Het eten is echt af en de gastvrijheid van bediening lekker zuidelijk goed! Kan het iedereen aanraden.

Gegeten op 1 februari 2014

franske867
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon binnen gelopen en van de menukaart het 5 gangen Verassingsmenu besteld. Ik werd verrast door de bediening en de kookkunst. De bediening was professioneel bij iedere gang werd aangegeven waaruit de 'verrassing' bestond en iedere gang werd smaakvol opgediend. De huiswijn, een Merlot, completeerde het geheel. Echt een avond om van na te genieten.

Gegeten op 27 januari 2014

dinnertime27
  • Recensies in de laatste twee jaar

Een heel gezellig restaurant op een schitterende plek. Fijne bediening, erg attent en heerlijk gegeten. Gehele avond met veel zorg en aandacht verzorgd, zeker een restaurant om nogmaals te gaan eten! Het vijf gangen surprise menu is echt een enorme aanrader, zeker op maandag voor zo'n gunstige prijs.

Gegeten op 3 februari 2014

frankklein
  • Recensies in de laatste twee jaar

Gewoon een lekker hap, kwalitatief goed eten. Wel verschil in de bediening qua uitstraling, enkele in mooie gepaste kleding andere jullie weer in alledaagse kleding. Leuke mooi plek het terras.

Voor goed eten kan je hier absoluut terecht.

Gegeten op 11 augustus 2013

CecileD
  • Recensies in de laatste twee jaar

Voor de verjaardag van mijn moeder hier gaan eten met de familie.
Mooie locatie, prima service. Mijn tafelgenoten hebben heerlijk gegeten. Helaas was de truffel risotto die ik besteld had wat minder. De truffel smaakt overheerste in het gerecht en halverwege had ik er genoeg van. Vandaar de gulden middenweg wat het cijfer voor het eten betreft dus een 7.
Hoewel ik het prijzig vond, was wel te zien dat er met kwalitatief aantrekkelijke producten gewerkt wordt dus de verhouding was prima.

Gegeten op 14 oktober 2013

lattie76
  • Recensies in de laatste twee jaar

Paar weken geleden hier gegeten. Op het eten en de sfeer in de zaak niks aan te merken, alleen de service was heel erg slecht. Halverwege het voorgerecht hadden we het glas wijn leeg, niks meer te drinken. Dan zou je denken de bediening komt vragen of je nog iets wilt drinken, maar helaas er was geen bediening te zien. Na het uithalen van het voorgerecht en het inzetten van het hoofdgerecht nog steeds niet de vraag, wilt u nog iets drinken. Zelf ook niet de kans gekregen om het te vragen, ze renden meteen van tafel weg en lieten zich niet meer zien. Pas halverwege het hoofdgerecht kregen we pas weer wat te drinken. En toen we de cappuccino nog aan het drinken waren kwamen ze met de vraag of we nog een laatste ronde wilden drinken. We waren het laatste tafeltje en de dames wilden volgens mij nog op stap. Figuurlijk de zaak uitgekeken dus.

Gegeten op 28 december 2013

ingrid70
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij hebben onszelf getrakteerd op het 5-gangen verrassingsmenu! Wat een genot! Van begin tot het eind verwend! De sfeer is heel relaxed, inrichting beetje art-deco met een prachtige metersgrote plafonnière !
De patron was enigszins onthutst door de ,ons inziens, geheel onterechte slechte beoordeling van een gast hier op deze site! Alles was ruim voldoende, goede adviezen over de wijnen, een parelhoender die zo sappig was dat wij hebben gevraagd hoe dat is bereid. Een knolselderij soepje waar je wel liters van lust!
Mensen van aan de Linde: in 1 woord TOP.

Gegeten op 16 december 2013

nicole56
  • Recensies in de laatste twee jaar

dit weekend gegeten met ons tweetjes, ik vond het erg tegenvallen, de ambiance is erg goed, erg gezellig en sfeervol ingericht maar het gaat toch om het eten, je krijgt geen waar voor je geld, ik had een entrecote en die was taai en klein en dat voor €26,00 een beetje aardappelpuree erbij en de groente moest je zoeken op je bord mijn man had de kalfswang deze was goed bereid maar ook aan de kleine kant en hetzelfde qua bijgerechten, nagerecht een speculaasparfait met appel, de parfait was te korrelig en de appels bitter/zuur nee geen goeie ervaring dan ga ik toch liever ergens heen waar de prijs/kwaliteitsverhouding beter is

Gegeten op 14 december 2013

ger10
  • Recensies in de laatste twee jaar

De op de kassabon aangegeven slogan ‘Aan de Linde Lekker eten & Drinken’ blijkt geen holle frase te zijn. Op vrijdag 22 november jl. heerlijk met zijn tweetjes gedineerd. Als voorgerecht een heerlijke Carpaccio gevolgd door een sappige Hertenrugfiletje. Zalig gewoon! En dat in een relaxte en ongedwongen sfeer waar het jonge personeel vriendelijk en heel attent je top bedient. Voor ons een toprestaurant waar een avondje uit een echte belevenis is. Aan de Linde is een aanrader!

Gegeten op 22 november 2013

Schrijf zelf een recensie over Aan de Linde in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Aan de Linde. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!