• foto's van Aan de Linde in Valkenburg - 1

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 601 05 77

Culinair walhalla voor bourgondiërs

Culinair vakmanschap ontmoet het typisch Limburgse 'joie de vivre'. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de prachtige smaken die de Frans-mediterrane keuken te bieden heeft met een historisch uitzicht hebt op Kasteel Den Dalder. Verder bijzonder gastvrije en professionele bediening die alles onder controle heeft.

ghiske

Via online reservering

Wij aten afgelopen zaterdag bij Aan de Line een heerlijk voorgerecht, prachtig opgemaakt. En als hoofdgerecht kozen wij voor een goedkoper dagmenu dat tot half 7 geserveerd werd onder het motto van 'lekker goedkopen eten, niet zelf hoeven koken'. Het was helaas niet lekker , vlees en krieltjes te zout. savoiekook veel te gaar en ook te zout. Ik kan het zelf vele malen beter... Het was zeer waarschijnlijk niet vers bereid, en dat proef je. Aan de Linde kan zoveel beter, maar je moet dus blijkbaar wel a la carte (2x zo duur) eten. Jammer... De service en sfeer waren, als altijd, prima.

Gegeten op 28 maart 2015

Spanjer

Afgelopen week met collega's gaan eten bij aan de linde, goede ambiance, goede service en het eten was voortreffelijk. Het leuke aan de menukaart was dat er aparte dingen opstonden. Top! We komen zeker terug.

Gegeten op 26 februari 2015

danielle133

Via online reservering

Ontzettend gastvrije ontvangst. Wij voelden ons gelijk thuis. Het personeel is rustig en vriendelijk. De koffie is heel verzorgd en daardoor al een feestje. Het eten was uitstekend en de locatie heel mooi. Absoluut een aanrader voor iedereen in en om Valkenburg. Wij zouden zo weer teruggaan. Helaas een beetje ver vanuit Vlaardingen.
Groeten,
Familie Keeman

Gegeten op 24 februari 2015

fran├žoise9

Het eten was prima.
Een kleine opmerking: de hoeveelheid van het vis voorgerecht was wat weinig, zeker gezien de hoeveelheid van de soep. Over het algemeen verder grote porties.

Gegeten op 20 februari 2015

Miertjen

Een drukbezocht restaurant in een niet al te grote ruimte. Doordat er ook nogal veel kleine kinderen aanwezig waren, waarvan de ouders te druk met elkaar bezig waren om op hun kinderen te letten, zeer onrustig gegeten. De ober bood zijn excuses hiervoor aan, had er zelf ook nogal last van want moest steeds om op de grond spelende kinderen heen manoeuvreren, maar sprak de ouders verder niet aan.
De hoofdgerechten sliptong en speenvarken waren zeer smakelijk. Net als de wijn. Het dessert crème brulee werd geflambeerd opgediend, wat er feestelijk uitzag, maar hierdoor was er helaas een laagje alcohol bovenop het knapperige bovenlaagje achtergebleven, wat de smaak niet ten goede kwam.

Gegeten op 25 januari 2015

Frami

Prettige en zeer attente bediening. Eten is prima, hetgeen geldt voor alle gangen. Het is een Sfeervol restaurant op een prachtige plek. Enige minpunt is de prijs, die iets te hoog is.

Gegeten op 3 januari 2015

Bianca C

De tweede keer bezocht waar wij zonder te reserveren op een drukke zaterdag een prachtplek toegekend kregen. Het interieur in gezellig en personeel bekwaam. Misschien was het te druk maar het eten viel wat tegen. Nog nooit werd het zo snel opgediend nog sneller dan mc donalds dus ik vraag me dan af, staan de gerechten voorbereid klaar?
Concreet, te milde chutney bij het brood, weinig smaak, lauwe patat en lauwwarme vis. De combinatie van het gerecht was wel weer goed qua smaken, maar soms lijkt het alsof je meer en meer minder hoeft te kauwen aan je gerecht. Alles mashed, zacht en boterig. Vergeleken met onze eerste keer hier viel het tegen want ook hier is de rekening niet niks. Ik hoop dat het aan de drukte lag..

Gegeten op 20 december 2014

yvonlinssen

Via online reservering

Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, mooi aangekleed en gedecoreerd!
We hebben heerlijk gegeten en komen zeker terug.

Gegeten op 4 januari 2015

annelieke7

Via online reservering

We hebben heerlijk gegeten, de bediening is vlot en gezellig, waardoor we de volgende dag gewoon weer bij Aan de Linde zijn gaan eten!

Gegeten op 24 december 2014

bloempie76

Gegeten op kerstavond. Heerlijke vegetarische pompoensoep! De bediening is een beetje te 'populair' naar sommige gasten; dat kan wel wat minder luidruchtig!

Gegeten op 24 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Aan de Linde in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Aan de Linde. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.