a TripAdvisor company

foto's van Aan de Linde in Valkenburg - 1 foto's van Aan de Linde in Valkenburg - 2 foto's van Aan de Linde in Valkenburg - 3 foto's van Aan de Linde in Valkenburg - 4 foto's van Aan de Linde in Valkenburg - 5 foto's van Aan de Linde in Valkenburg - 6 foto's van Aan de Linde in Valkenburg - 7 foto's van Aan de Linde in Valkenburg - 8 foto's van Aan de Linde in Valkenburg - 9 foto's van Aan de Linde in Valkenburg - 10 foto's van Aan de Linde in Valkenburg - 11 foto's van Aan de Linde in Valkenburg - 12

1. Restaurant

Reserveer nu!

Telefoon
Toon telefoonnummer Bel 043 601 05 77

Culinair walhalla voor bourgondiërs

Culinair vakmanschap ontmoet het typisch Limburgse 'joie de vivre'. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de prachtige smaken die de Frans-mediterrane keuken te bieden heeft met een historisch uitzicht hebt op Kasteel Den Dalder. Verder bijzonder gastvrije en professionele bediening die alles onder controle heeft.

waterlander

Via online reservering

Teleurstellend. Zeer rumoerig, druk, tafels veel te dicht bij elkaar, we moesten over op de vloer spelende kinderen klimmen om bij onze stoelen te komen. Schreeuwende gasten en bedienend personeel, gekletter van servies en bestek, zelfs een luid blaffende hond, waardoor een normale conversatie onmogelijk was. Ook het eten stelde teleur. De soep veel te zout, de asperges bijna tot moes gekookt, het vlees heel taai.

Gegeten op 10 mei 2015

Restaurant - 4 dagen geleden

Beste heer Waterlander,
Wat jammer dat wij bij uw laatste bezoek niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen.
Ik kan me niet helemaal vinden in uw klacht. Moederdag is een feestdag van het gezin en in alle familierestaurants één van de drukste dagen van het jaar. U bezocht ons met uw zeer op leeftijd zijnde (schoon-)moeder. Begrijpelijk dat het dan uw voorkeur heeft om in alle rust en stilte te lunchen, maar dan is Aan de Linde absoluut niet de goede keuze en dan kan ik u heel wat andere collega’s aanbevelen. We zitten niet in de kerk, hier leeft het, maar klimmen over kinderen, geschreeuw en een conversatie die niet mogelijk is, dat vind ik toch echt zwaar overdreven!
We hadden die middag wel een gezelschap met een hond die zich af en toe liet horen, ik heb diverse pogingen gedaan om dit op subtiele wijze op te lossen, lukte niet echt en een drama was het verder niet dacht ik. Had ik geweten dat het u zo stoorde, dan had andere maatregelen genomen of ik had u heel graag een andere plek aangeboden in een ander deel van het restaurant. Mijn excuus dat u hiervan last heeft ondervonden!
Uw hele recensie in aanmerking nemende, kan ik niet om de conclusie heen dat u bij ons op de verkeerde plek zat, heel jammer! Vriendelijke groet, François

alice39

Dit is een heel goed restaurant. Ik vond de bediening heel leuk en het eten was echt heel erg lekker. Het werd ook heel mooi opgediend. Ik mocht ook nog even in de keuken kijken en dat was heel leuk omdat het een kleine keuken is en ze er toch zo lekker eten voor zoveel mensen kunnen maken.
Ik denk dat we nog wel eens terugkomen. Groetjes Kevin (11)

Gegeten op 11 mei 2015

frank280

Via online reservering

Fijn gezeten en goed gegeten in een mooi sfeervol restaurant, een minpuntje was dat alles enorm aan de vette kant was van sla tot vleesgerecht. En dat ook te proeven was,

Gegeten op 6 mei 2015

marjo14

Via online reservering

Heerlijk gegeten! Heel gezellig restaurant, buiten op het terras aan het water gegeten, lekker warm met de terrasheaters aan. Het eten was erg goed, wij hebben diverse gerechten van de kaart geprobeerd, onder meer: Aspergesoep, Geroosterd Speenvarken, Tournedos alles was even lekker! Het kaasplankje dat 3 van ons als toetje namen was zeer uitgebreid en er was een beschrijving bij van de kazen die op het plankje lagen zodat je precies wist wat je at en op welke volgorde je het moest eten, heel handig! De bediening was erg vriendelijk het terras gezellig. Kortom: wij gaan zeker nog eens terug!!

Gegeten op 2 mei 2015

iamalittlepiggy

Eindelijk echt lekker gegeten in Valkenburg! Vijf gangen verassingsmenu met een aantal plaatjes van gerechten. Uitschieters waren de asperges met een toefje geitenkaas en zongedroogde tomaten en het kalsvlees. Alles was heel creatief en smaakvol. De pannekoek voor de kleine was ook heerlijk. Bediening was echt top en we hebben vanaf nu een adresje in Valkenbur waar we zeker zullen terukomen.

Gegeten op 27 april 2015

karin280

Via online reservering

Tof kader, fijne bedienig, attent voor de noden van de klanten, 2* bezoekje vanuit België voor een kritisch eetpubliek :-), well done!

Gegeten op 11 april 2015

Love2Eat2

Met 5 personen gegeten. Ontvangst was hartelijk en personeel ontspannen en erg vriendelijk. Heerlijk gegeten. Gerechten zagen er prachtig uit. Mooie locatie. Zeker een aanrader!

Gegeten op 4 april 2015

carmen26

Via online reservering

Wij hebben op dinsdag voor het 5-gangen verrassingsmenu met een bijpassend wijnarrangement gekozen. Een geweldige ervaring. Elke gang was een ervaring op zich, mooi opgedient en zeer smaakvol. Een ware smaakbeleving! Wij zijn grote eters maar ondanks dat was de hoeveelheid perfect. Bijzonder prettige bediening, niet opdringerig maar wel erg attent!

Gegeten op 31 maart 2015

ghiske

Via online reservering

Wij aten afgelopen zaterdag bij Aan de Line een heerlijk voorgerecht, prachtig opgemaakt. En als hoofdgerecht kozen wij voor een goedkoper dagmenu dat tot half 7 geserveerd werd onder het motto van 'lekker goedkopen eten, niet zelf hoeven koken'. Het was helaas niet lekker , vlees en krieltjes te zout. savoiekook veel te gaar en ook te zout. Ik kan het zelf vele malen beter... Het was zeer waarschijnlijk niet vers bereid, en dat proef je. Aan de Linde kan zoveel beter, maar je moet dus blijkbaar wel a la carte (2x zo duur) eten. Jammer... De service en sfeer waren, als altijd, prima.

Gegeten op 28 maart 2015

SolangeSteins

Gegeten op 14 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over Aan de Linde in Valkenburg

Schrijf hieronder je recensie over Aan de Linde. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.