Alexandros de Griek

Alexandros de Griek

1. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 0317 418 535

cindy74

Wij waren zaterdag in dit toch wel leuke restaurant. Ik had de Griekse tapas gewonnen via vakantieveiling en we reden erheen let een we zien wel gevoel. We zijn vriendelijk onthaald, het eten was super lekker en helemaal niet duur de sfeer was fantastisch en de gastvrouw top kortom het was een super leuke avond we zijn hier dan ook in de late uurtjes buiten gesukkeld. We komen hier zeker nog eens terug wel ver natuurlijk voor ons want we komen uit België

Gegeten op 14 maart 2015

goudkuil

We komen vaker bij dit restaurant omdat bediening en vooral eten erg goed is.Dat kun je wel merken aan de altijd volle bezetting van de tafeltjes.Gisteren was echter de ossehaas zo taai als leer.De uitbaatster excuseerde zich 100x en bezwoer dat ze altijd bij de beste inkoper haar vlees kocht,maar helaas van buiten niet de kwaliteit van het biefstukje kon zien.
We kregen -tot mijn grote verrassing- een volledige giros maaltijd mee,ter compensatie.
Perfekt hoor Alexandra,deed iedereen maar eens aan klantvriendelijkheid

Gegeten op 13 maart 2015

ilona52

We hebben echt super genoten van het eten. Het was super goed bereid en de service van de gastvrouw was top. We voelden ons erg welkom en aan alles werd gedacht. We komen zeker nog een keer terug om de tapas te proberen. Bedankt voor een gezellige en smakelijke avond.

Gegeten op 22 februari 2015

Chico01

Wij hebben op 14 februari hier gegeten. Bij etentje veilen hadden we Griekse Tapas gekocht. Wij werden erg vriendelijk ontvangen door de bedrijfsleidster. Vanwege Valentijnsdag was het restaurant leuk versierd, er was ook live muziek, alleen hadden wij wat meer Griekse muziek verwacht, en niet " het kleine cafe aan de haven" ed. Maar het werd leuk gespeeld, en de gasten werden er bij betrokken. Het eten was in een woord: Voortreffelijk. Van alles kon je proeven, en alles was even lekker. Je kreeg leuke tips van het aardige personeel. Het was erg jammer dat er maar liefst 32!! gasten niet kwamen opdraven,die wel gereserveerd hadden. Zij hadden niet het fatsoen gehad om af te zeggen.Er moesten veel gasten, die niet gereserveerd hadden, weggestuurd worden. Het restaurant was nu dus niet vol. Op deze manier kost het het restaurant ook veel geld. De eigenaar kwam later, en bleek jarig te zijn. Iedereen kreeg een consumptie van hem. Wij gaan zeker terug naar dit restaurant.

Gegeten op 14 februari 2015

giannis1

Op vrijdag de 13 de februari via een gewonnen ticket van Vakantieveilingen wezen eten bij Alexandros Wageningen. Samen met 2 vriendinnen die ook een ticket hadden.
Bij binnenkomst keurig ontvangen en naar een netjes gedekte tafel waar de reservering op was aangeven gebracht. De sfeer en ambiance was rustig maar gezellig. Een eerste drankje werd al snel op tafel gezet en de lijst voor de eerste gerechtjes completeerde de keurig in schone zwart geklede bediening.
Wat een voortreffelijke formule, het grote ontdekken van alles wat de Griekse keuken te bieden heeft. Op de overzichtelijke lijst is goed en duidelijk aangegeven in de Griekse en vertaalde benamingen wat er besteld mag worden.
Na ruim 3 uur te hebben genoten van al het lekkers en de uitstekende vriendelijke bediening verlieten wij blij en voldaan dit uitstekende Restaurant. Een pluim voor de medewerkers in keuken en restaurant. Ik denk dat de eigenaar eens moet denken aan uitbreiding want er kwamen veel gasten die weggestuurd moesten worden waar geen plaats voor was. Geeft eens temeer aan hoe goed en gewild dit Restaurant is.
Alex je bent een topper die het Horeca hart op de juiste plaats heeft. Aandacht voor alles en liefde voor de gast,
die tevreden en voldaan dit stukje Griekenland in Nederland verlaat.

Gegeten op 13 februari 2015

Celco

Voor heel weinig euro's een vakantieveiling gewonnen voor een 4x4 mezedes traktatie bij Alexandros. Je kon in 4 sessies aangeven op een vel papier welke twee gerechtjes per persoon per gang je wilde hebben. We hebben erg genoten van het aanbod. Het was overzichtelijk en genoeg. En de service van Alexandra en wisselende gastheren was ook klantvriendelijk en goed.
Kortom, we komen hier graag nog eens terug.

Gegeten op 26 december 2014

bareu

Het eten was erg slecht alles leek wel kant en klaar. Stamp vol nog geen meter tussen de tafels. En na 2 uur op onze 2e hapjes gang te hebben gewacht waren wij er helemaal klaar mee! hebben de griekse tapas gegeten, zeker niet voor herhaling vatbaar.

Gegeten op 31 januari 2015

kuijpersr

Tussen 17.00 en 20.30 uur hebben we met 4 heerlijk genoten van gevarieerd tapas omlijst met live griekse muziek.
Een zeer geslaagd bezoek aan Alexandros en Alexandra!

Gegeten op 25 januari 2015

Steef007

Via vakantieveilingen hebben wij bij Alexandros gegeten. We wisten niet goed wat we konden verwachten. Wat we verassend vonden was dat wij een keuze konden maken uit de gehele kaart, een voor, hoofd en nagerecht. Het eten was van zeer goede kwaliteit en de bediening was ook zeer gastvrij en klantvriendelijk. Al met al een super leuke avond gehad die boven verwachting was!

Groetjes uit Leiden

Gegeten op 22 januari 2015

bart138

Met een groupon in de hand waren we met 2 vriendinnen in dit gezellige restaurant. Vroeger was het er overvol; De tafeltjes staan wat verder uit elkaar
en dat doet veel prettiger aan. De accurate en aardige gastvrouw Alexandra
had een mooie plek geregeld. Onze bon gaf de keuze in een hoofdgerecht.
Vooraf bestelden wij een mandje stokbrood met kruidenboter. Heerlijk knapperig
vers brood. Twee personen namen hetzelfde gerecht. En zo kwamen er dus 3
verschillende mogelijkheden op tafel. Op het mooie servies lag een bolletje rijst, een hoopje gyros met ui, warme boontjes en friet. Een heerlijk stukje
vlees ( resp. kipsouvlaki, varkenshaas en ossehaas) Het vlees was overgoten met roomsaus. Verder een heerlijk milde dressing. Apart op een schotel : rauwkost met tatziki. We hadden genoeg aan dit hoofdgerecht en hebben ons etentje besloten met koffie en thee. Wij kunnen deze zaak aanbevelen hoor!!
Parkeren kon voor het gebouw of in de Spelstraat. Heerlijk dichtbij dus.

Gegeten op 22 januari 2015

Schrijf zelf een recensie over Alexandros de Griek in Wageningen

Schrijf hieronder je recensie over Alexandros de Griek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.