a TripAdvisor company

Alexandros de Griek

1. Grieks
  1. Toon telefoonnummer 0317 418 535

Ervaar de Griekse keuken

Een stukje Griekenland in Wageningen, dat is wat je hier vindt. Alle Griekse klassiekers staan op de kaart. Verwacht hier een heerlijke samensmelting van kruiden, groenten en de beste kwaliteit vlees en vis. Een aantal dagen in de maand wordt er ook live muziek gespeeld. Neem voor de echte Griekse ervaring je eigen borden mee om bij Alexandros kapot te gooien!

Celco

Op 2e Pinksterdag hebben we hier wederom heerlijke mezedes gegeten met een Vakantieveilingbon. De feta met honing uit de oven en champignons met feta sprongen er deze keer uit. De service was ook nu weer top, terwijl het bommetje vol was in de zaak.

Klantenbinding is hen ook niet vreemd; na afloop kreeg mijn moeder nog een waardebon voor een gratis diner voor haar verjaardag aangeboden. We komen dus beslist nog eens terug, als we weer eens in de buurt zijn.

Gegeten op 25 mei 2015

WendyRoks

We hebben niet alleen heerlijk gegeten maar ook zijn we prima vermaakt door de gezellige Griekse zanger. De bediening was erg vriendelijk. Alle medewerkers hebben er voor gezorgd dat we een super avond hebben gehad.

Gegeten op 24 mei 2015

peter van der graaf

Gister hier gegeten echt volle bak....maar het eten was echt helemaal top.van het voor tot het na gerecht was heerlijk en hoofdgerecht was echt te veel....konden het beide niet op.maar het vlees zo heerlijk mals en sappig.leuk en aardig personeel.
Wij komen hier graag een keertje terug

Gegeten op 16 mei 2015

gerdinavh

Wij komen regelmatig bij alexandros. Heerlijk eten en geweldige bediening.
naast de live muziek(niet elk weekend maar regelmatig) geeft de bediening je echt de benodige aandacht. Het gewone bedienend personeel kwam regelmatig vragen of alles naar wens was, en alexandra(de gastvrouw) komt altijd een praatje maken waardoor je gewoon nog een keer terug wil komen.

Gegeten op 9 mei 2015

basement

Zojuist heerlijk gegeten bij Alexandros in Wageningen. We hadden een onbeperkt mezedes-eten arrangement. Het eten was heerlijk, goed warm en goed gepresenteerd. De bediening is erg vriendelijk. Kortom, zeker voor herhaling vatbaar !

Gegeten op 15 mei 2015

marrie77

De inrichting is wat kitcherig maar wel sfeervol. Wij hebben de gastvrouw als bot ervaren, de rest van personeel was wel aardig. Echter wij zaten blijkbaar op n verkeerd plekje want het personeel gaf weinig aandacht. We hadden het 3gangeh menu via vakantie veilingen we zaten er van 19:00 uur tot 21:45 uur. We moesten te lang wachten voordat het personeel onze bestelling kwam opnemen! Eten was wel goed; we hadden beide souvlaki schotel en Griekse salade en baklava dit was iig genoeg enkel de gyros was niet gekruid. Denk niet dat we hier nog eens komen.

mirjam43

Heerlijk onbeperkt tapas gegeten! Gerechten waren lekker. Vooral de bifteki en de feta met honing vielen er in de smaak. Bediening is zeer vriendelijk en hebben de boel duidelijk onder controle! Bedankt voor de leuke avond!

Gegeten op 6 mei 2015

joyce143

Wij zijn hier gaan eten met een Groupon all you can eat tapas actie. Erg goede kwaliteit en vooral de aubergine salade was om je vingers bij op te eten. Interieur kitcherig maar bediening echt super vriendelijk. Ouzo van t huis bij binnenkomst. Eten echt prima kwaliteit, gaan zeker terug.

Groet André & Joyce
Nijmegen

Fons48

Voor de eerste keer aten wij bij Alexandros in Wageningen. En het zal zeker niet de laatste keer zijn! Wij kozen voor het speciale restaurantweek-menu en vooral de Midia, mosselen met knoflook en roomsaus, was voortreffelijk. Ook de suflaki en de gyros waren van bijzondere kwaliteit. Was er niets te klagen? Neen!!
De service door het hardwerkende pesoneel was prima: je hoefde maar te kikken of ze stonden aan je tafel. Hier verstaat men de kunst het de klant naar de zin te maken.
Zoals in het begin al gesteld: Hier gaan wij vaker heen!

Gegeten op 26 april 2015

jan446

hoi, gisteravond met mijn zwager en schoonzus en mijn vrouw heerlijk tapas gegeten,mijn schoonzus was erg onder de indruk wat ze allemaal voorgeschoteld kreeg ik was er al een paar keer geweest we kregen meer dan genoeg een echte aanrader al met al top

Gegeten op 25 april 2015

Schrijf zelf een recensie over Alexandros de Griek in Wageningen

Schrijf hieronder je recensie over Alexandros de Griek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.