Alexandros de Griek

• 6.3

• 6.3

Hendrik_One
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik ben verbaasd over de kritiek van sommige van mijn collega-recentieschrijvers op de grootte van de porties, de kookunst van de chef en de kwaliteit van de bediening. Ik ben nu drie keer bij Alexandros wezen eten (Deze recentie gaat over het meest recente bezoek), en steeds met een goede bon van Vakantieveilingen, maar mijn ervaring is, dat de keuze uit het menu voldoende is, de porties goed tot zeer goed (Geen invloed van de goedkope bon hier) en de bediening hartelijk. Het eten is ook van goede kwaliteit. De volgende Vakantieveilinbon ligt reeds klaar!

Gegeten op 7 maart 2014

Anne_
  • Recensies in de laatste twee jaar

Via vakantieveilingen terecht gekomen bij Alexandros. Een reservering ging prima. Toen we aangekomen waren moesten we geruime tijd wachten op ons tafeltje, met nog enkele andere stellen. Er was keiharde live muziek en we konden elkaar nauwelijks verstaan.
We werden bij een tafel in de hoek geplaatst, niet ver van de keuken. Eén van ons is een roker, maar zelfs voor deze persoon was de rooklucht in het restaurant vervelend.
We hebben lang gewacht op onze drankjes, waarna het bier al dood geslagen bleek te zijn. Het voorgerecht was simpel en niet bijzonder lekker. Het hoofdgerecht (één van ons koos het vegetarische gerecht) was zwartgeblakerd. De rijst was keihard en aangebakken. De paprika's waren zwart. Enkele happen genomen en daarna thuis maar een boterham gesmeerd. De tzatziki die we bijbesteld hadden werd vergeten en bij navraag werd daar heel vervelend over gedaan. Ook de service was beroerd. De tafel naast ons kwam later zitten, maar toen zij hun hoofdgerecht op hadden, zaten wij nog te wachten op dat van ons. Niet erg prettig.
Dit was voor ons duidelijk: eens maar nóóit meer. Wat een ontzettend slecht restaurant!

Gegeten op 19 januari 2014

waarvoorjegeld
  • Recensies in de laatste twee jaar

Eerdere recensies lieten ons schrikken. Met vakantieveilingbon dachten we in een apart gebied te worden geplaatst, maar dat was niet zo. Het eten werd snel geserveerd, was goed warm en de hoeveelheid was meer dan voldoende. De bediening was vriendelijk en attent. Het geheel was ruim voldoende, goed zelfs qua eten, bediening en uitstraling.

Gegeten op 4 maart 2014

mieke26
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zijn bij Alexandros wezen eten . Eten was goed , maar voor de rust moet je er niet komen . Was life muziek . Erg hard !! Konden niet met elkaar een gesprek voeren . Gaan zeker nooit meer terug ! Zelfs niet als het gratis is ! Als wij uit eten gaan , ga je voor de rust en het eten . Anders gaan we wel naar de kermis als we lawaai willen horen .

Gegeten op 22 februari 2014

patricteijgeler
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond hier uit eten geweest met z'n tweetjes.

De sfeer binnen is erg leuk en doet meteen heel erg Grieks aan: de muren doen denken aan de Griekse oudheid met mooie sfeerverlichting aan de wand en aan het plafond en kaarsjes op tafel. Daarnaast hoor je Griekse muziek op de achtergrond

De bediening is goed en vriendelijk. Dit betreffen ook Grieken. Ze doen hun best om de klanten tevreden te stellen.

We hebben gegeten op basis van een vakantieveilingen, hiervoor is een apart menu met voorgerechten en hoofdgerechten waaruit je kunt kiezen. Als voorgerecht hadden we een schelpschaal en schelpbord met gebakken mosselen met knoflooksaus en room (erg lekker), de gehaktballetjes in tomatensaus waren ook lekker. Als hoofdgerecht hadden we moussaka en kipfilet ook dit was lekker.

simonie

Gisteren heerlijk gegeten bij Alexandros
Het was gezellig druk met op de achtergrond live muziek.
We hebben heerlijk gegeten als voorgerecht had ik de griekse salade
en als hoofdgerecht de suflaki met gyros.
Het was allemaal heerlijk en ruim voldoende.
De bediening was top en bij binnenkomst een heerlijk glaasje ouzo.
Alexandra had alles in de gaten , en straalde rust uit.
Ondanks dat het best druk was.
Dit geeft een heerlijk gevoel. en niet het idee dat je snel weer weg moet gaan.
Zeker voor herhaling vatbaar.
De prijs kwaliteit verhouding was zeker heel goed te noemen.

Gegeten op 16 februari 2014

Denise444
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vanavond wezen eten bij Alexandros, het viel letterlijk en figuurlijk erg goed in de smaak.
Zeer goed restaurant, heerlijk eten, en een prima prijs-kwaliteit verhouding.
Zeer gezellig personeel, altijd in voor een praatje.
Dit restaurant is zeker aan te bevelen.

theredhornet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Het restaurant is wat oubollig; klassieke griek zou ik zeggen. De bediening is wel aardig maar zou wat attenter/actiever mogen zijn. En of je het leuk vind dat ze nog redelijk Grieks zijn en het Nederlands niet perfect beheersen zal de een juist waarderen en de ander niet.
Vooraf stokbrood met kruidenboter gehad en mijn vrouw mosselen. Mosselhoeveelheid had wat meer mogen zijn, maar alles smaakte prima.
Souflaki schotel gegeten: uitstekend. Geen bijzondere opsmuk, maar smaak en hoeveelheid waren goed.
En dat terwijl we toch met zo'n bon hadden geboekt. Gewoon een goede middenmoter.
tip: kies een rustige avond; dan hebben ze tijd voor je

Gegeten op 13 februari 2014

ditty2
  • Recensies in de laatste twee jaar

Wij ook met vakantieveiling wezen eten.
Na twintig minuten zitten nog geen drankje.
Komt mevrouw de eigenaresse het eten opnemem vraag ik mogen we eerst wat drinken o heb je dat nog niet???
Het voorgerecht was bladerdeeg met feta die leek op gewarmd in de magnetron dus was een slappe hap.
De gehaktballetjes waren lauw en smakeloos.
Hoofdgerecht was mousaka de ene was donker en uitgedroogd en de besamelsaus was helemaal gevlogen.
Bij het afruimen vroeg ze was het teveel.
Nee het was niet lekker en wat het verschil tussen de twee stukjes was waar op ze zei niets maar nadat ze de bordjes pakte zei ze ik zie het al.
Na twintig minuten kwam ze terug en vertelde dat ze bij de kok had geklaagd en dat het zo niet kon.
Verder einde verhaal niet eens een kopje koffie aan bieden.
Onze conclusie geen aanrader en bied er niet meer op.
Dit hoort niet op vakantieveiling.

alie5
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk gegeten, porties waren precies goed, gezellig met live muziek. Komen zeker terug.
Via sweetdeal zes menu's gekocht ad € 12,25. Driegangendiner. We hebben echt waar voor ons geld gehad.

Gegeten op 8 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over Alexandros de Griek in Wageningen

Schrijf hieronder je recensie over Alexandros de Griek. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!