a TripAdvisor company

2. Frans-internationaal
  3. 92% Duurzaam
  1. Toon telefoonnummer 075 628 55 88

bela1

Ik kreeg een amuse met serrano ham, gaf aan dat ik geen varkens vlees ad. Komt de bediening terug met het zelfde bordje waar de ham is afgehaald. Wat was de moeite geweest om er een fatsoenlijke amuse terug te komen.Voorgerecht, te hard gebakken paddestoelen, zelfs zwart. Aan het hoofd gerecht, een kalfsribye zat geen enkele smaak, slecht gebakken. Geen peper en zout bij de hand om het wat smaak te geven. Geen groente, geen salade en dit voor behoorlijk prijs.
Toetje maar laten zitten. Voor mij niet nog een keer.

Gegeten op 1 april 2015

Restaurant - 2 maanden geleden

Jammer dat u kennelijk onze manier van serveren en bereiden niet heeft kunnen waarderen. Wij serveren inderdaad niet apart groente en aardappelen bij onze gerechten. Het bordgarnituur (risotto van gekonfijte ui, geroosterde venkel en rucola) is normaal gesproken ruim voldoende. Natuurlijk serveren wij op verzoek apart groente en aardappelgarnituur. De suggestie dat wij de ham van de amuse afhalen en dan alsnog serveren beschouw ik als een belediging. Wij hebben respect voor alle religies en dieetwensen en doen dit ABSOLUUT niet. Wel is het zo dat u een amuse krijgt in dezelfde stijl. Dat is namelijk een umami amuse (komt onze naam vandaan). In de paddenstoelen mix die wij maken zitten trompettes de mort (paddenstoel) en deze zijn inderdaad van nature zwart daar kan ik niets aan veranderen. Als wij op de avond zelf deze opmerkingen van u hadden mogen vernemen hadden wij hier een uitleg over kunnen geven en u peper, zout, extra groente, salade en aardappel kunnen serveren. (geheel kosteloos, net als voor iedereen die dat graag apart erbij wil) Had u de moeite bespaard van twee negatieve recensies op verschillende sites en wij hadden u gewoon een goede avond kunnen bezorgen. met vriendelijke groet, Pjotr Rentinck Chefkok & eigenaar Restaurant DeVijfdeSmaak
(zoals u kunt zien is het niet mijn gewoonte te reageren op recensies maar deze toch even wel)

CarenStevens

Gegeten op 13 februari 2015

CarenStevens

Een deceptie. We verheugden ons (4 man) op ons Kerstdiner; we hadden goede herinneringen aan ons vorige Kerstdiner bij De 5e Smaak op de oude locatie. De nieuwe ambiance is mooi, het eten echter een teleurstelling: op het hoofdgerecht na, de overige gerechten of te hoog op zout/peper, (bijna) rauwe groenten, en zeer vlakke smaken waar veel verscheidenheid werd beloofd op het menu. Geen uitleg over de gerechten aan tafel. De wijnen waren uitstekend. Tenslotte: 5e Smaak? Nauwelijks smaak. Sorry, maar voor ons niet meer.

Gegeten op 26 december 2014

kritischegenieter

Gegeten op 23 augustus 2014

Groenobi

Gisteren heerlijk gegeten met mijn vrouw. De locatie is super en de inrichting is mooi en heel sfeervol.
Het eten is echt de top van alle restaurants in de Zaanstreek.
Chefkok Pjotr is een vakman.

We hebben genoten en kan het restaurant aan iedereen aanbevelen die van lekkere smaken en bijzondere gerechten houdt.

Gegeten op 20 juli 2014

Restaurant - 11 maanden geleden

dank voor de mooie woorden en de aanbeveling!

henk113

De recensies alhier kloppen. Heerlijk gegeten in Koog aan de Zaan.
Eerst buiten op het terras een lekker biertje in het zonnetje. Via het dagmenu de gerechten besteld en naar binnen toen het voorgerecht klaar stond. Tartaar van kalf met allerlei smakelijke kleine dingetjes. Lekker! Scholfilet in het midden. Mooi gegaard en wederom topsmaak. Het zoute zeegras in combi met de schol was voortreffelijk. Vers rood fruit in een soort zoete limonade als nagerecht. Ook hier weer complimenten voor de kok.
Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en weet waar ze het over hebben. Kortom, lekker eten in de Vijfde Smaak.

Gegeten op 11 juli 2014

Restaurant - 11 maanden geleden

Dank voor de mooie woorden!

fbuesink

Gister samen met twee personen voortreffelijk gegeten in dit sfeervolle restaurant.
Het eten was heerlijk. Elk gerecht bestaat uit diverse verrassende smaken die samen komen tot een geheel.
De bediening is erg aangenaam, oprecht en gastvrij.
Verder is de prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend. Mooie pure gerechten afkomstig uit de omliggende streek en boeren met liefde voor hun vak.

Wij zouden restaurant De Vijfde Smaak aan iedereen aanraden!

Gegeten op 9 mei 2014

Georginho

Heerlijk gegeten met 6 vrienden bij dit mooie restaurant in Koog aan de Zaan. Zalige gerechten, wij namen het 4-gangenmenu, wat bij elk gerecht vergezeld ging van een mooie, bijpassende wijn. De bediening was attent en vriendelijk, kortom een aanrader.

Gegeten op 20 december 2013

Restaurant - 22 april 2014

dank voor de recensie!

1ngrid

Een relatief klein, maar gezellig restaurant. De bediening is aardig en competent. Wij hadden het 6-verrassingen menu genomen. Alle gerechten waren zeker goed van smaak en niet alledaags, maar niet overweldigend, waardoor de prijs-kwaliteit verhouding wat uit balans is. Desondanks een prima gelegenheid om een keer te gaan eten

Gegeten op 14 maart 2014

grollo

Deze tent krijgt van mij een bib gourmand met dien verstande dat wij de amuse -die prima smaakt- wel kunnen dromen en de bediening kan wat beter.

Zorg dat de wijn ingeschonken is als je begint met eten. Wij moesten er bij het voorgerecht om vragen en dat is jammer. Edoch ga er heen en gij zult verbaasd staan over de kwaliteit en prijs !

Gegeten op 21 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over De Vijfde Smaak in Koog Aan De Zaan

Schrijf hieronder je recensie over De Vijfde Smaak. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.