Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Vijfde Smaak

1. Toon telefoonnummer 075 628 55 88

kritischegenieter

Gegeten op 23 augustus 2014

Groenobi

Gisteren heerlijk gegeten met mijn vrouw. De locatie is super en de inrichting is mooi en heel sfeervol.
Het eten is echt de top van alle restaurants in de Zaanstreek.
Chefkok Pjotr is een vakman.

We hebben genoten en kan het restaurant aan iedereen aanbevelen die van lekkere smaken en bijzondere gerechten houdt.

Gegeten op 20 juli 2014

henk113

De recensies alhier kloppen. Heerlijk gegeten in Koog aan de Zaan.
Eerst buiten op het terras een lekker biertje in het zonnetje. Via het dagmenu de gerechten besteld en naar binnen toen het voorgerecht klaar stond. Tartaar van kalf met allerlei smakelijke kleine dingetjes. Lekker! Scholfilet in het midden. Mooi gegaard en wederom topsmaak. Het zoute zeegras in combi met de schol was voortreffelijk. Vers rood fruit in een soort zoete limonade als nagerecht. Ook hier weer complimenten voor de kok.
Het personeel is vriendelijk, behulpzaam en weet waar ze het over hebben. Kortom, lekker eten in de Vijfde Smaak.

Gegeten op 11 juli 2014

fbuesink

Gister samen met twee personen voortreffelijk gegeten in dit sfeervolle restaurant.
Het eten was heerlijk. Elk gerecht bestaat uit diverse verrassende smaken die samen komen tot een geheel.
De bediening is erg aangenaam, oprecht en gastvrij.
Verder is de prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend. Mooie pure gerechten afkomstig uit de omliggende streek en boeren met liefde voor hun vak.

Wij zouden restaurant De Vijfde Smaak aan iedereen aanraden!

Gegeten op 9 mei 2014

Georginho

Heerlijk gegeten met 6 vrienden bij dit mooie restaurant in Koog aan de Zaan. Zalige gerechten, wij namen het 4-gangenmenu, wat bij elk gerecht vergezeld ging van een mooie, bijpassende wijn. De bediening was attent en vriendelijk, kortom een aanrader.

Gegeten op 20 december 2013

1ngrid

Een relatief klein, maar gezellig restaurant. De bediening is aardig en competent. Wij hadden het 6-verrassingen menu genomen. Alle gerechten waren zeker goed van smaak en niet alledaags, maar niet overweldigend, waardoor de prijs-kwaliteit verhouding wat uit balans is. Desondanks een prima gelegenheid om een keer te gaan eten

Gegeten op 14 maart 2014

grollo

Deze tent krijgt van mij een bib gourmand met dien verstande dat wij de amuse -die prima smaakt- wel kunnen dromen en de bediening kan wat beter.

Zorg dat de wijn ingeschonken is als je begint met eten. Wij moesten er bij het voorgerecht om vragen en dat is jammer. Edoch ga er heen en gij zult verbaasd staan over de kwaliteit en prijs !

Gegeten op 21 februari 2014

Proever1963

Ze bestaan alweer 5 jaar! En dat werd gevierd met een speciaal benefietdiner, waarbij donaties voor zorgboerderij Watervliet van harte welkom waren. Het was even 'vechten' om erbij te komen, maar ja, voor 5 euro wil iedereen wel komen eten! De gerechten waren heerlijk: een amuse van knolselderijsoep met truffel en anijsschuim.
Het voorgerecht bestond uit 3 proeverijtjes: topinamboer, subtiel overgoten met knoflookolie, olijven en fetakaas. Een croque van smoked haddock (een schelvisachtige vis) avocado, knol en cheddar kaas en een Thaise biefsalade. Het hoofdgerecht was barbarie eendenborst - perfect gegaard, met risotto van Alkmaarse gort, rode biet, bosui en rode portsaus. Het was heerlijk, maar ik blijf vinden dat de gerechten niet altijd even mooi opgemaakt zijn. En tenslotte een chocoladetriffle met amarenekersen en koffie roomijs. Kundige bediening en een heel persoonlijk stempel van de eigenaren. En de ambiance is natuurlijk prachtig in zo´n oud Zaans pand. Dit restaurant is echt een toppertje!

Gegeten op 11 februari 2014

marleen34

Een geweldige belevenis,vlekkeloze bediening,heerlijk eten en een voldaan gevoel achteraf ! De amuse van selderij met venkel was heerlijk.
De proeverij van drie was in balans.
De eendenborst was mooi rosé en heerlijk met portsaus en biet.
Het dessert van chocolade met amaranten en wit koffie-ijs om te smullen en de koffie aan het eind maakte alles perfect af. Mmmmm

Gegeten op 11 februari 2014

opaKraaij

wij zij hier ooit getrouwd in de Waakzaamheid en vierden nu onze 40 jarige huwelijksdag hier bij DeVijfdeSmaak. Heerlijk gegeten en in de watten gelegd. Het cijfer voor de entourage is misschien wat hoog maar we hebben goede herineringen

Gegeten op 9 februari 2014

Schrijf zelf een recensie over De Vijfde Smaak in Koog Aan De Zaan

Schrijf hieronder je recensie over De Vijfde Smaak. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.