a TripAdvisor company

1. Afhalen
  2. Surinaams
  1. Toon telefoonnummer 010 48 52528

Twiggaa

Sinds de vestiging in de Markthal vaste klant geworden! Heerlijke Surinaamse broodjes en gerechten. Soms heerst er wat onduidelijkheid tussen de medewerkers als het druk is. Het decor is simpelweg saai te noemen, maar dit doet zeker niet af aan het eten!

Gegeten op 6 april 2016

F-M

Eerder de palmboom als top beoordeelt maar helaas al een aantal keer teleurgesteld. Hiervoor de keuze gemaakt een andere toko te zoeken. Ik denk dat de meerdere zaken die de palmboom heeft geopend de kwaliteit van het eten niet ten goede is gekomen. Eten weinig smaak, vet en stukjes zeen door de roti kip filet. Jammer. De bediening overigens nog steeds top en vriendelijk.

Gegeten op 24 maart 2016

bacchus67

Wat een supervondst! De Afhaalsurie langs de A13 en wat voor één. Supervers, authentieke smaken en service met een surinaamse lach. Hier word je vrolijk van....als je chagrijnig even afslaat om uit de file te ontsnappen. Don't worry be happy en geniet van full flavour Roti. Langs de A13 net geopend... nog wat opstartprobleempjes door de vele media en aanloop. Gaat helemaal goed komen. Wat betreft tafeltjes en inrichting en logo eea....nog even wat 'strakker' trekken... doe wat leuke zwart/wit foto's uit Suriname aan de muur....paar vlaggen... leuk bamboe dak boven de bar... vinden NL-matties leuk...en is commercieel. Ik zeg.... in heel NL uitrollen. Veel beter toch dan die laffe hap bij de Mc. Njang Swietie!

Gegeten op 5 december 2015

Marielle1973

Ondanks dat we buiten het bezorgingsgebied wonen, werd er toch geleverd! Heerlijke rotirol gegeten. Super aardige bezorger en super snel geleverd. Aanradert!

Gegeten op 30 oktober 2015

SurfandTurf

Net een broodje Char Siu (ook wel cha sieuw genaamd) gehaald en de eerste hap had ik gelijk een bonk zeen in mijn mond! Ok, het kan er tussen zitten dacht ik nog. Smaak was wel ok en het broodje ook prima. Service is ook zoals het hoort; vriendelijk snel en behulpzaam. De vierde hap weer een grote zeen en toen was mijn eetlust dus wel echt over. Ik hoop dat het een toevalligheid was en geef het nog wel eens een kans want het ziet er wel allemaal lekker en netjes uit.

Gegeten op 10 oktober 2015

brian14

De Palmboom ziet eruit als één van de zoveelste Surinaamse afhaal/-eettentjes, maar vergis je niet; ze serveren hier de beste roti van Rotterdam.
Niet alleen is de kerrie erg goed van smaak, de rotiplaten die ze hier maken zijn echt van een ander niveau vergeleken met de concurrentie.
Bediening is erg vriendelijk.

Gegeten op 26 juni 2015

kimberley30

Vandaag besteld bij de Palmboom. Ik heb er 1 woord voor: vreselijk!
Wij hadden geroosterde kip met nasi besteld waarna je de keus krijgt om voor €4,50 een grote portie te bestellen. Dit hebben wij gedaan. Ook hadden we een bara met kipkerry besteld. We werden na de bestelling gebeld of we kipfilet of gehakte kippenpoten wilden, wij wilden kippenpoten. Na een uur werden wij weer gebeld dat het nog langer ging duren en dat we hiervoor een drankje zouden krijgen. Toen de bestelling eindelijk artiveerde na 1 uur en 3 kwartier (op maandag) zagen wij tot onze grote teleurstelling 3 stukjes kip in een bakje zitten!!! en een bak rijst!! Voor €12,- krijg je dus 3 stukjes kip!! Belachelijk! Die bara was slap, viel uit elkaar en de kip was naar mijn idee opgewarmd in de magnetron! Ennn... Geen drankje voor het wachten. We hebben direct gebeld en ons beklag gedaan maar meneer kon niets voor ons doen! We hadden honger na een lange dag werken en dan tegen zo'n teleurstelling aan lopen!! Wij bestellen hier nooit meer..

Gegeten op 8 juni 2015

skoennie

eten was lekker, alleen hadden we 2 maaltijden besteld (afhaal) maar bleek bij thuis komst niet alles meegeven. De nasi bakkeljouw speciaal was slechts een bak nasi en een bakje bakkeljouw

Gegeten op 29 april 2015

soetje

Eten is verrukkelijk en vers, service super gezellig en snel voor het kwaliteit eten. (alles wordt op het moment klaargemaakt van bestellen)
Decor is netjes voor een gemiddelde afhaal.
Ga zo door, onmisbaar in Rotterdam.
Aanrader voor de pikante eter is broodje hete kip i.c.m. pom.
aanrader zonder peper kip kerrie met Javaanse kip.
of anders de rotirol natuurlijk.

Gegeten op 4 april 2015

aad26

De Palmboom zit ook in de markthal. Ik ben een echte fan. Het personeel is zo ontzettend aardig. Altijd tijd voor een praatje. Geweldig. En het eten? Dat is SUPER. Echt heerlijk. Meerdere keren per week ga ik in mijn lunchpauze even langs voor een Bara of broodje met hete kip. Smullen. Een echte aanrader.

Gegeten op 3 maart 2015

Schrijf zelf een recensie over De Palmboom in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Palmboom. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.