a TripAdvisor company

1. Afhalen
  2. Surinaams
  1. Toon telefoonnummer 010 48 52528

kimberley30

Vandaag besteld bij de Palmboom. Ik heb er 1 woord voor: vreselijk!
Wij hadden geroosterde kip met nasi besteld waarna je de keus krijgt om voor €4,50 een grote portie te bestellen. Dit hebben wij gedaan. Ook hadden we een bara met kipkerry besteld. We werden na de bestelling gebeld of we kipfilet of gehakte kippenpoten wilden, wij wilden kippenpoten. Na een uur werden wij weer gebeld dat het nog langer ging duren en dat we hiervoor een drankje zouden krijgen. Toen de bestelling eindelijk artiveerde na 1 uur en 3 kwartier (op maandag) zagen wij tot onze grote teleurstelling 3 stukjes kip in een bakje zitten!!! en een bak rijst!! Voor €12,- krijg je dus 3 stukjes kip!! Belachelijk! Die bara was slap, viel uit elkaar en de kip was naar mijn idee opgewarmd in de magnetron! Ennn... Geen drankje voor het wachten. We hebben direct gebeld en ons beklag gedaan maar meneer kon niets voor ons doen! We hadden honger na een lange dag werken en dan tegen zo'n teleurstelling aan lopen!! Wij bestellen hier nooit meer..

Gegeten op 8 juni 2015

skoennie

eten was lekker, alleen hadden we 2 maaltijden besteld (afhaal) maar bleek bij thuis komst niet alles meegeven. De nasi bakkeljouw speciaal was slechts een bak nasi en een bakje bakkeljouw

Gegeten op 29 april 2015

soetje

Eten is verrukkelijk en vers, service super gezellig en snel voor het kwaliteit eten. (alles wordt op het moment klaargemaakt van bestellen)
Decor is netjes voor een gemiddelde afhaal.
Ga zo door, onmisbaar in Rotterdam.
Aanrader voor de pikante eter is broodje hete kip i.c.m. pom.
aanrader zonder peper kip kerrie met Javaanse kip.
of anders de rotirol natuurlijk.

Gegeten op 4 april 2015

aad26

De Palmboom zit ook in de markthal. Ik ben een echte fan. Het personeel is zo ontzettend aardig. Altijd tijd voor een praatje. Geweldig. En het eten? Dat is SUPER. Echt heerlijk. Meerdere keren per week ga ik in mijn lunchpauze even langs voor een Bara of broodje met hete kip. Smullen. Een echte aanrader.

Gegeten op 3 maart 2015

koffie22

wij rijden speciaal om hier wat lekkers te bestellen. Toen ik de 2e keer binnenstapte na een half jaar wisten ze nog precies dat ik Gorinchem kwam. Ik ga hier meestal heen met mijn zoontje die het niet zo heeft op 'vreemd' eten. Ik kan je zeggen dat ook helemaal om is. Supervriendelijke personeel. Als je twijfelt laten ze je gewoon proeven. Het eten is fantastisch. Het interieur geven ze geen moer om. Dat zouden ze wel eens mogen laten matchen met de hoge cijfers voor het eten en de service.

Gegeten op 25 oktober 2014

damar1

Jaren geleden een keertje in mijn pauze binnengelopen en nu als ik in Rotterdam ben ga ik er altijd even langs om iets te eten te halen. Het eten word vers bereid smaakt super en waar ik erg blij mee ben is dat bij afhalen het eten in verschillende bakjes zit , groente , rijst/bami en vlees appart bij mij in Amsterdam word alles in 1 bak op elkaar gepropt (erg onsmakelijk). Verder is het personeel vader en zijn zoons erg klantvriendelijk ik kan altijd met ze lachen ze zijn oprecht geïnteresseerd in hun klanten en mede door dat maakt het de Palmboom de beste en meest gezellige toko die ik ken in Nederland . Zeker een aanrader !!

Gegeten op 4 oktober 2014

proevers2

Heel erg vriendelijk personeel.
Als je het niet vertrouwd wat je gaat eten mag je van ze proeven en geven ze alle uitleg over het eten. Je mag ze ook alles vragen en krijgt netjes antwoord.
Kortom het is zeer beslist de moeite waard als je een keer iets anders dan anders wilt eten.
Ik persoonlijk heb de roti met hete kip gegeten en heb nog nooit z'n goede roti gegeten.
Ook de saoto soep was zo lekker dat we de volgende dag weer een bak soep mee naar huis hebben genomen.
Ik vindt het heel jammer dat dit restaurant zo ver van mijn deur ligt.
Als je van luxueuze tenten houdt heb je hier niets te zoeken maar dat interesseerde mij niet.
Het gaat mij om het lekkere eten wat ze hebben en het is zeer beslist niet te duur.
Mijn aanprijzen hebben ze. Zeer de moeite waard.

Gegeten op 27 september 2014

miek80

We komen hier regelmatig, dus tijd voor een recensie. Ik ben dol op bara en roti en nergens is deze zo goed als bij de palmboom (en ik heb het hiervoor al op veel plaatsen gegeten). De bara is echt perfect, goed van smaak en totaal niet vet. Mijn favoriet is de bara met kip kerrie. De huisgemaakte sambal is ook erg lekker. Verder is het personeel super klantvriendelijk. Tot nu toe moesten we omrijden als we hier wilden eten, maar ze hebben een tweede filiaal geopend in de Markthal en laat dat nou vlakbij zijn :)

Gegeten op 28 september 2014

esther167

ik vind decor, niet belangrijk bij afhalen,ik kom voor het eten. maar personeel super vriendelijk en het eten echr errug lekker en goed

Gegeten op 6 september 2014

WendyD1985

Net een weekendje naar Rotterdam geweest. De eerste avond naar de Palmboom geweest, omdat we daar goede verhalen over hadden gehoord. Ik had roti kipfilet genomen en het was lekkerder dan alle andere roti die ik ooit heb gegeten. Het was zo lekker, dat we de dag erna weer zijn geweest, nu een bara bakkeljauw en saoto soep gegeten. Ook deze waren erg goed. Ben ook erg tevreden met de service, erg gezellig, praatje maken, 3 keer vragen of alles naar wens is en we kregen de drankjes de tweede dag van het huis, omdat we zo snel terugkwamen. Ook is de zaak erg schoon; niet heel sfeervol ingericht, maar dat hoort zo bij een afhaal, vind ik.

Gegeten op 16 mei 2014

Schrijf zelf een recensie over De Palmboom in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Palmboom. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.