De Palmboom

• 8.9

• 6.7

floris12345
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Ik heb er een aantal maal een broodje gegeten, zeer smakelijk en goedkoop. Laatst had ik weer een broodje besteld, en terwijl ik stond te wachten kreeg ik een plastic lepel aangeboden. Ik zeg verbouwereerd dat ik een broodje besteld heb, blijkt dat ik de lepel krijg aangeboden voor de yoghurt die ik in mijn hand had, die ik niet eens bij hen gekocht had. Dat is nog eens service!

Gegeten op 7 april 2014

tomeet
  • Recensies in de laatste twee jaar

Afgelopen week een vlugge hap gedaan in de palmboom. Geen zin om te koken en goede recensies over dit (afhaal)restaurant gehoord. Zeer aardige, vriendelijke, man achter toonbank. Heeft plezier in contact met mensen. Roti was erg lekker, goed op smaak. Ben nog nooit in Suriname geweest, maar ik denk dat de roti daar ook zo proeft. Uiteindelijk wilde ik fooi geven, mocht niet van de aardige meneer. Nee wij kregen zelfs 2 Fernandes drankjes aangeboden. Erg lekker eten in een saai uitziend restaurant!

Gegeten op 13 maart 2014

Dekkerkerk
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik schrijf nooit recensies over afhaalrestaurants, maar voor De Palmboom moet ik mijn principes opzij schuiven. Spontaan binnen gelopen, met de bestelling "graag lekker eten voor 4 personen, kijk maar". Het Surinaamse eten wordt gelijk in de keuken bereid. Voor 25 euro naar buiten met 2 varianten moski metti,nasi, tjaumin en salade. Je wordt hier vriendelijk geholpen, Surinaamse gastvrijheid en dochter mocht nog even de pom proeven. De inrichting is schoon, maar eentje van een afhaalrestaurant: functioneel, de sfeer komt van de zoon achter de balie!! Terechte topper 2014. Heerlijk, vers, gezellig, wat wil een mens nog meer? Een cijfer 9 is misschien aan de hoge kant voor een afhaalrestaurant, maar als ik mijn principes voor één keer opzij schuif, dan ook hiervoor!! Verdiend.

Gegeten op 28 januari 2014

Fritsenmarcia
  • Recensies in de laatste twee jaar

Heerlijk eten, lekker gekruid, of je nu gaat voor een roti, een nasi met saté, broodje of bara het is allemaal even lekker!!! De zaak is ook echt schoon!!! De bediening (zoons) en mama in de keuken.

Hobbykok010
  • Recensies in de laatste twee jaar

De roti is lekker, al vind ik het een heel klein beetje zout. Bediening is erg vriendelijk en attent. Prima zaak voor een lekkere afhaalmaaltijd.

Gegeten op 10 oktober 2013

schouten67
  • Recensies in de laatste twee jaar

Zaterdag roti afgehaald. We hebben 1roti met javaanse kip en 1roti met kip kerrie genomen en deze waren goed van smaak maar mag best wat pittiger.
Ook pindasoep genomen, deze viel ons iets tegen omdat deze niet naar pindasoep smaakte en er zachte niet smakelijke (deeg)balletjes in zaten.
Bediening en eigenaar zijn zeer vriendelijk en de zaak ziet er schoon uit.

Gegeten op 12 oktober 2013

catarinacastro
  • Recensies in de laatste twee jaar

We went all the way to south Rotterdam to check the roti at the Palmboom after reading all the reviews.
The service was great, staff (and owner) are really nice and friendly, but the roti was... ok. The pancake itself was a on the thick side and most of the ingredients were very salty. Tasty, but salty.

Gegeten op 6 september 2013

nouwens01
  • Recensies in de laatste twee jaar

Vandaag zijn wij , vanwege de zeer goede recensies , hier wezen eten. We hebben Roti gegeten en deze was smakelijk maar we hebben in het verleden wel Roti gegeten welke ons inziens nog beter van smaak waren dan bij de Palmboom en welke toch wel een 8 of 9 benaderden. Helaas zijn deze restaurants ook veranderd en kwaliteit is ook minder geworden. De bediening was zeer vriendelijk. De zaak is hoofdzakelijk uitgelegd voor afhaal. Als het op onze weg is zullen we heus nog wel eens eten hier maar om er speciaal voor naar toe te rijden is iets teveel gevraagd.

Gegeten op 3 september 2013

maartenzwart
  • Recensies in de laatste twee jaar

De beste roti in de stad kan je halen bij de Palmboom. Ik ga zeker 1 x per week langs voor de roti met kip kerrie of hete kip.
De bediening en de service is perfect. Er staan altijd zeer vriendelijke en behulpzame mensen achter de toonbank.
De zaak ziet er schoon en simpel uit. Precies zoals het hoort.

Gegeten op 23 juli 2013

DvandenBerge
  • Recensies in de laatste twee jaar

Ik kom hier al een aantal jaar. Er is geen betere Roti en geen betere service als bij De Palmboom. Medewerkers zijn er vriendelijk en het ziet er schoon uit. Meer wil je niet. Ik haal nergens anders mijn Rotu of overige benodigdheden.

Gegeten op 2 juni 2013

Schrijf zelf een recensie over De Palmboom in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Palmboom. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.

IENS bestaat 15 jaar!