Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

De Palmboom

2. Surinaams
  3. Topper 2014
  1. Toon telefoonnummer 010 48 52528

proevers2

Heel erg vriendelijk personeel.
Als je het niet vertrouwd wat je gaat eten mag je van ze proeven en geven ze alle uitleg over het eten. Je mag ze ook alles vragen en krijgt netjes antwoord.
Kortom het is zeer beslist de moeite waard als je een keer iets anders dan anders wilt eten.
Ik persoonlijk heb de roti met hete kip gegeten en heb nog nooit z'n goede roti gegeten.
Ook de saoto soep was zo lekker dat we de volgende dag weer een bak soep mee naar huis hebben genomen.
Ik vindt het heel jammer dat dit restaurant zo ver van mijn deur ligt.
Als je van luxueuze tenten houdt heb je hier niets te zoeken maar dat interesseerde mij niet.
Het gaat mij om het lekkere eten wat ze hebben en het is zeer beslist niet te duur.
Mijn aanprijzen hebben ze. Zeer de moeite waard.

Gegeten op 27 september 2014

miek80

We komen hier regelmatig, dus tijd voor een recensie. Ik ben dol op bara en roti en nergens is deze zo goed als bij de palmboom (en ik heb het hiervoor al op veel plaatsen gegeten). De bara is echt perfect, goed van smaak en totaal niet vet. Mijn favoriet is de bara met kip kerrie. De huisgemaakte sambal is ook erg lekker. Verder is het personeel super klantvriendelijk. Tot nu toe moesten we omrijden als we hier wilden eten, maar ze hebben een tweede filiaal geopend in de Markthal en laat dat nou vlakbij zijn :)

Gegeten op 28 september 2014

esther167

ik vind decor, niet belangrijk bij afhalen,ik kom voor het eten. maar personeel super vriendelijk en het eten echr errug lekker en goed

Gegeten op 6 september 2014

WendyD1985

Net een weekendje naar Rotterdam geweest. De eerste avond naar de Palmboom geweest, omdat we daar goede verhalen over hadden gehoord. Ik had roti kipfilet genomen en het was lekkerder dan alle andere roti die ik ooit heb gegeten. Het was zo lekker, dat we de dag erna weer zijn geweest, nu een bara bakkeljauw en saoto soep gegeten. Ook deze waren erg goed. Ben ook erg tevreden met de service, erg gezellig, praatje maken, 3 keer vragen of alles naar wens is en we kregen de drankjes de tweede dag van het huis, omdat we zo snel terugkwamen. Ook is de zaak erg schoon; niet heel sfeervol ingericht, maar dat hoort zo bij een afhaal, vind ik.

Gegeten op 16 mei 2014

marrie77

Mijn man en ik zijn zo gek van dit restaurant dat we weleens smoesjes verzinnen om naar Rotterdam te rijden om hier eten te halen. Gisteren kwam ik thuis en had mijn man opeens eten meegenomen bij de Palmboom vandaan: een menu voor 1 persoon met rijst en Javaanse kip. Het was meer dan genoeg voor ons tweeën! De rijst is lekker met ketjap en kruiden op smaak gebracht en de kip is lekker mals met een zoetige saus. Verder smaakt de roti echt goed; wel aan de zoutige kant; persoonlijk neem ik vaak de rotiwrap om mee te nemen, dit is namelijk handzamer. Verder hebben we altijd leuke gesprekken met de leuke gozer achter de balie!!

Gegeten op 30 april 2014

floris12345

Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Ik heb er een aantal maal een broodje gegeten, zeer smakelijk en goedkoop. Laatst had ik weer een broodje besteld, en terwijl ik stond te wachten kreeg ik een plastic lepel aangeboden. Ik zeg verbouwereerd dat ik een broodje besteld heb, blijkt dat ik de lepel krijg aangeboden voor de yoghurt die ik in mijn hand had, die ik niet eens bij hen gekocht had. Dat is nog eens service!

Gegeten op 7 april 2014

tomeet

Afgelopen week een vlugge hap gedaan in de palmboom. Geen zin om te koken en goede recensies over dit (afhaal)restaurant gehoord. Zeer aardige, vriendelijke, man achter toonbank. Heeft plezier in contact met mensen. Roti was erg lekker, goed op smaak. Ben nog nooit in Suriname geweest, maar ik denk dat de roti daar ook zo proeft. Uiteindelijk wilde ik fooi geven, mocht niet van de aardige meneer. Nee wij kregen zelfs 2 Fernandes drankjes aangeboden. Erg lekker eten in een saai uitziend restaurant!

Gegeten op 13 maart 2014

Dekkerkerk

Ik schrijf nooit recensies over afhaalrestaurants, maar voor De Palmboom moet ik mijn principes opzij schuiven. Spontaan binnen gelopen, met de bestelling "graag lekker eten voor 4 personen, kijk maar". Het Surinaamse eten wordt gelijk in de keuken bereid. Voor 25 euro naar buiten met 2 varianten moski metti,nasi, tjaumin en salade. Je wordt hier vriendelijk geholpen, Surinaamse gastvrijheid en dochter mocht nog even de pom proeven. De inrichting is schoon, maar eentje van een afhaalrestaurant: functioneel, de sfeer komt van de zoon achter de balie!! Terechte topper 2014. Heerlijk, vers, gezellig, wat wil een mens nog meer? Een cijfer 9 is misschien aan de hoge kant voor een afhaalrestaurant, maar als ik mijn principes voor één keer opzij schuif, dan ook hiervoor!! Verdiend.

Gegeten op 28 januari 2014

F-M

Heerlijk eten, lekker gekruid, of je nu gaat voor een roti, een nasi met saté, broodje of bara het is allemaal even lekker!!! De zaak is ook echt schoon!!! De bediening (zoons) en mama in de keuken.

Hobbykok010

De roti is lekker, al vind ik het een heel klein beetje zout. Bediening is erg vriendelijk en attent. Prima zaak voor een lekkere afhaalmaaltijd.

Gegeten op 10 oktober 2013

Schrijf zelf een recensie over De Palmboom in Rotterdam

Schrijf hieronder je recensie over De Palmboom. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.