Hi there, we also have an English version of our website! Switch to english.

Faja Lobi

1. Surinaams

Faja Lobi

1. Surinaams
  1. Toon telefoonnummer 013 544 96 66

berthilde

De ideale plek om snel even een makelijke saoto weg te smikkelen. De kippenbouillon is goed van smaak, en de rest is ook prima in orde. Het liefst pak ik er ook nog een barra bij, want die chutney is zo lekker! Je ziet hoe het eten wordt bereid, en snapt dan ook gelijk dat 't eventjes duurt. De moksi meti is ook primadeluxe: heb een vriendin van me nog nooit zo veel zien eten.

Gegeten op 6 maart 2014

mirjam44

Even Surinaams eten uitproberen dachten we en wel bij Faja Lobi in Tilburg.
Lekker apart hoopten we en eens een keer ook niet zo duur.
Ik at garnalen met kousenband en rijst. Qua smaak aardig maar niet heel bijzonder: vooral veel rijst en kousenband en niet zo veel garnalen. Mijn dochter at een roti met kip en (veel) kousenband, aardig maar ook weer niet heel bijzonder. De service was prima maar de smaak van het eten viel ons wat tegen. ( 22,25 voor 2 personen vinden we dan toch behoorlijk veel geld voor deze kwaliteit en hoeveelheid.)

Gegeten op 10 januari 2014

Eetmeens

Surinaams eethuisje vurige liefde in Tilburg. Dat proef je terug in de gerechten. Alles vers bereid en smaakvol. Persoonlijk vind ik de moksi-meti fantastisch. Kleine kaart maar alles wat er op staat is lekker. De roti vind ik iets minder maar dat is n kwestie van smaak. Ook de broodjes met oa cha-siew zijn heerlijk. En de bananenpeper sambal, echt vurig...De bediening is vermakelijk en de prijzen zijn fair. Een van de betere eethuisjes in regio Tilburg. Aanrader als je van authentiek Surinaams houdt!

Gegeten op 22 augustus 2013

Proever24720

Blijft een van de beste Surinaamse toko's van NL (en dat terwijl we uit de buurt van Amsterdam komen). Schoon, overzichtelijk, vriendelijke bediening. Wij aten hier gisteren met 4 volwassenen en 2 kinderen. De pom, de roti, de tjap tjoy, tjauw-minh met garnalen, bakabana alles was kakelvers en superlekker. Met 2 grote flessen bier, frisdrank en ijs na hoefden we slechts Euro 92 te betalen. Heerlijk gegeten.

JeroenvdB

zeker niet de beste roti die ik ooit gegeten heb maar wel gewoon goed. erg vriendelijk personeel en voor een simpele snelle maaltijd een uitstekende optie.

Gegeten op 21 september 2013

diederik9

Ruim een uur gewacht op mijn roti. Ik vroeg daarbij extra sambal, werd er 1 euro in rekening gebracht. Het gaat mij niet om de euro, maar sambal en ketjap hoort gewoon standaard op tafel te staan.

Gegeten op 26 april 2013

teunZeeuwen

in hun eten proef je hun vriendelijkheid en het smaakt gewoon super goed. over een paar jaar zullen zij de beste zijn. een geoter pand zal ze goed doen. keep it up en ga zo door want ik kom er heel vaak!

youandme

Lekker eten, vriendelijk personeel en een leuke sfeer!! Je moet wel lang wachten op je eten, maar het is het zeker waard. De eigenaars (een echtpaar) geven je echt het gevoel dat je welkom bent en dat is reden voor mij om terug te gaan!

Gegeten op 8 november 2012

Kippetjes

Lekkere roti kip en moksi meti. Je krijgt veel en het is lekker vers. De surinaamse biertjes zorgen voor een vakantie gevoel.

frans112

Tijdens de kermis bij Faja Lobi gegeten, heerlijk eten!! Het was erg druk en de bediening moest wel een beetje wennen aan de drukte, we moesten ruim een uur op onze eten wachten. De gastvrijheid en het heerlijke eten was het wachten uiteindelijk wel waard ;)

Schrijf zelf een recensie over Faja Lobi in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Faja Lobi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.