a TripAdvisor company

Faja Lobi

1. Surinaams
  1. Toon telefoonnummer 013 544 96 66

duveltje

We komen hier vaak met veel plezier, even lekker wat roti met petjel scoren. Soms duurt het even voor je je eten hebt, maar de smaak maakt het goed. Goed geprijsd, fijne tent om wat te eten. Vriendelijk personeel.

Gegeten op 18 november 2015

walter_daniel143

Faja Lobi is een leuk eethuisje gerund door een leuke koppel. We eten hier vaak en het is altijd genieten. Het eten is heerlijk, vooral de bara en roti rol zijn verrukkelijk. We komen graag weer terug!

Gegeten op 12 mei 2016

aboutbloom

Het eten vind ik heerlijk. Ze houden goed rekening met diëten en allergieën. Het eten heeft veel variatie aan smaken, maar is wel machtig. De saouto soep alleen al is zelfs voldoende. Wat ik graag wil opmerken is dat het eten van verse ingrediënten is gemaakt. Dit proef je zeker.

Gegeten op 7 april 2016

rrutgers

Heerlijk eten, en véél! Het zijn haast porties zoals je die ook bij de Chinees krijgt. Oftewel: genoeg voor 2 personen :)

erna-bakker

Vanmiddag gegeten bij Faja Lobi in Tilburg. Namens ons hele gezin de volgende recensie: Het eten was superlekker, de mensen waren zó aardig en het ziet eruit als een echt Surinaams restaurant.
Heerlijke Surinaamse (homemade) drankjes. Het eten wordt voor je neus bereid in een ongedwongen sfeer. Verschillende gerechten gegeten en alles was lekker. Leuk adres om een hapje te eten.

Gegeten op 22 oktober 2015

Trotamundos

Faja Lobi is een klein eenvoudig eethuis in het centrum op een horecaplein met een zestiental zitplaatsen.
Het is er drukker met afhalen dan met eten.
Veel mensen hebben dus kennelijk hun uitstekende Surinaamse keuken ontdekt.
De moksi meti en de pomschotel smaakten dan ook prima.
Ook een prima bediening door het gemotiveerde personeel en ondanks de drukte stond het eten redelijk snel op tafel.
Jammer dat er geen betere afzuiginstallatie is want er hangt een zware lucht van de bereiding van het eten in het restaurant.

Gegeten op 7 juni 2015

tom156

Gisteren hier even snel gegeten (dat hoopte we). We waren de eerste klanten die binnen waren en bestellen ging snel en vriendelijk. Echter duurde het 35 minuten voor ons eten (2 roti rollen) er was en kregen een hoop mensen die later dan ons binnen kwamen om af te halen vele malen eerder geholpen. Het eten was wel heel lekker, dat moet ik nageven. Afrekenen duurde ook nog 10 minuten (staand wachten bij het pinautomaatje) en ook daarbij kregen afhalers voorrang. Ik ga hier niet meer eten, maar om af te halen kom ik hier nog wel eens terug.

Gegeten op 20 mei 2015

kelly_Janssen

Ik voel me een beetje verslaafd aan het eten van Faja Lobi. Het is zo super lekker, vooral de bara en roti rol zijn heerlijk. Bij Faja Lobi eten voelt als thuis eten en dat maakt het waarschijnlijk zo bijzonder.

Gegeten op 27 maart 2015

ivv

Laatst werklunch genoten. Was extreem lekker en gezellig. Personeel goedgemutst. Sateetjes zijn er letter en figuurlijk om op te eten. Mooi opgemaakt bord ook. De kok staat in de keuken in de pan te roeren. Ik voelde me een uurtje op vakantie ;)

Gegeten op 11 december 2014

aboutbloom

Ik ben dol op het eten van faja lobi. Het is ideaal om er tussendoor te eten. Het is niet zo duur en het eten is heerlijk. Het eten wordt voor je neus voorbereid. Er wordt gebruik gemaakt van pittige kruiden en verse ingrediënten. En heel belangrijk: het is daar schoon.

Gegeten op 16 december 2014

Schrijf zelf een recensie over Faja Lobi in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Faja Lobi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.