a TripAdvisor company

Faja Lobi

1. Surinaams
  1. Toon telefoonnummer 013 544 96 66

tom156

Gisteren hier even snel gegeten (dat hoopte we). We waren de eerste klanten die binnen waren en bestellen ging snel en vriendelijk. Echter duurde het 35 minuten voor ons eten (2 roti rollen) er was en kregen een hoop mensen die later dan ons binnen kwamen om af te halen vele malen eerder geholpen. Het eten was wel heel lekker, dat moet ik nageven. Afrekenen duurde ook nog 10 minuten (staand wachten bij het pinautomaatje) en ook daarbij kregen afhalers voorrang. Ik ga hier niet meer eten, maar om af te halen kom ik hier nog wel eens terug.

Gegeten op 20 mei 2015

kelly_Janssen

Ik voel me een beetje verslaafd aan het eten van Faja Lobi. Het is zo super lekker, vooral de bara en roti rol zijn heerlijk. Bij Faja Lobi eten voelt als thuis eten en dat maakt het waarschijnlijk zo bijzonder.

Gegeten op 27 maart 2015

ivv

Laatst werklunch genoten. Was extreem lekker en gezellig. Personeel goedgemutst. Sateetjes zijn er letter en figuurlijk om op te eten. Mooi opgemaakt bord ook. De kok staat in de keuken in de pan te roeren. Ik voelde me een uurtje op vakantie ;)

Gegeten op 11 december 2014

aboutbloom

Ik ben dol op het eten van faja lobi. Het is ideaal om er tussendoor te eten. Het is niet zo duur en het eten is heerlijk. Het eten wordt voor je neus voorbereid. Er wordt gebruik gemaakt van pittige kruiden en verse ingrediënten. En heel belangrijk: het is daar schoon.

Gegeten op 16 december 2014

berthilde

De ideale plek om snel even een makelijke saoto weg te smikkelen. De kippenbouillon is goed van smaak, en de rest is ook prima in orde. Het liefst pak ik er ook nog een barra bij, want die chutney is zo lekker! Je ziet hoe het eten wordt bereid, en snapt dan ook gelijk dat 't eventjes duurt. De moksi meti is ook primadeluxe: heb een vriendin van me nog nooit zo veel zien eten.

Gegeten op 6 maart 2014

mirjam44

Even Surinaams eten uitproberen dachten we en wel bij Faja Lobi in Tilburg.
Lekker apart hoopten we en eens een keer ook niet zo duur.
Ik at garnalen met kousenband en rijst. Qua smaak aardig maar niet heel bijzonder: vooral veel rijst en kousenband en niet zo veel garnalen. Mijn dochter at een roti met kip en (veel) kousenband, aardig maar ook weer niet heel bijzonder. De service was prima maar de smaak van het eten viel ons wat tegen. ( 22,25 voor 2 personen vinden we dan toch behoorlijk veel geld voor deze kwaliteit en hoeveelheid.)

Gegeten op 10 januari 2014

Eetmeens

Surinaams eethuisje vurige liefde in Tilburg. Dat proef je terug in de gerechten. Alles vers bereid en smaakvol. Persoonlijk vind ik de moksi-meti fantastisch. Kleine kaart maar alles wat er op staat is lekker. De roti vind ik iets minder maar dat is n kwestie van smaak. Ook de broodjes met oa cha-siew zijn heerlijk. En de bananenpeper sambal, echt vurig...De bediening is vermakelijk en de prijzen zijn fair. Een van de betere eethuisjes in regio Tilburg. Aanrader als je van authentiek Surinaams houdt!

Gegeten op 22 augustus 2013

Nimbus71

Blijft een van de beste Surinaamse toko's van NL (en dat terwijl we uit de buurt van Amsterdam komen). Schoon, overzichtelijk, vriendelijke bediening. Wij aten hier gisteren met 4 volwassenen en 2 kinderen. De pom, de roti, de tjap tjoy, tjauw-minh met garnalen, bakabana alles was kakelvers en superlekker. Met 2 grote flessen bier, frisdrank en ijs na hoefden we slechts Euro 92 te betalen. Heerlijk gegeten.

JeroenvdB

zeker niet de beste roti die ik ooit gegeten heb maar wel gewoon goed. erg vriendelijk personeel en voor een simpele snelle maaltijd een uitstekende optie.

Gegeten op 21 september 2013

diederik9

Ruim een uur gewacht op mijn roti. Ik vroeg daarbij extra sambal, werd er 1 euro in rekening gebracht. Het gaat mij niet om de euro, maar sambal en ketjap hoort gewoon standaard op tafel te staan.

Gegeten op 26 april 2013

Schrijf zelf een recensie over Faja Lobi in Tilburg

Schrijf hieronder je recensie over Faja Lobi. De tekst is direct zichtbaar op iens.nl, de cijfers pas wanneer de redactie je recensie heeft goedgekeurd.